خرید لاینسنس دیکشنری بلو دیکت

خرید دیکشنری بلودیکت Bluedict Pro ؛ آچار فرانسه دانشجوی زبان

خرید دیکشنری بلودیکت Bluedict Pro ؛ آچار فرانسه دانشجوی زبان

شاید از تبلیغات بی‌مورد و مشکلات نسخه رایگان بلودیکت خسته شده باشید. درواقع شما تنها کسی نیستید که این مشکل را تجربه می‌کنید. خیلی از مترجمان حرفه‌ای زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها + دانشجوهای زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها، هر روز گرفتار مشکلات عمدی نسخه رایگان دیشکنری محبوب بلودیکت هستند. همانطور که شما هم در جریان هستید، سال‌هاست رقیبی برای این دیکشنری سریع و کارا پیدا نشده است و شاید این اپلیکیشن برای همیشه محبوب دل‌ها باقی بماند.  ما در این صفحه شما را برای خرید لایسنس دیکشنری بلودیکت راهنمایی می‌کنیم.

 

جهت خرید فوری کلیک کنید

 

خرید دیکشنری بلودیکت Bluedict Pro ؛ آچار فرانسه دانشجوی زبان

خرید دیکشنری بلودیکت Bluedict Pro ؛ آچار فرانسه دانشجوی زبان

هر چقدر که بخواهیم از توانمدی و قابلیت‌های این دیکشنری بگیم، کم گفته‌ایم. هر چند، کسی که دانشجوی زبان یا مترجم است حتما با این دیکشنری آشنایی دارد و نیازی به تعریف و توصیف نیست. و مهم‌ترین چالش کاربران این دیکشنری، خرید لایسنس بلودیکت است. سال‌ها قبل از طرف شرکت چینی توسعه‌دهنده این اپلیکیشن روش‌های گوناگونی برای ریجستر کردن این اپ معرفی می‌شد:

  • رجیستری دیکشنری بلو دیکت از طریق سریال IMEI
  • رجیستری دیکشنری بلو دیکت از طریق سریال IMSI
  • رجیستری دیکشنری بلو دیکت از طریق سریال MAC

مشکلات زیادی در این روش‌ها وجود داشت. مشتری با کلی هزینه به دلار، این لاینس را برای موبایل خود می‌خرید ولی بعدا با فروش موبایل دچار مشکل می‌شد. حتی بارها شاهد آن بودیم که گوشی می‌شکست یا خراب می‌شد و مترجم یا دانشجو مجبور به خرید گوشی جدی و خرید لایسنس جدید بود. اما از وقتی که رجیستری مخصوص ایمیل شد. دیگه هر کس می‌تونه با خیال راحت موبایل خود را عوض کند. درواقع شما با وصل شدن به اپلیکیشن با ایمیلی که لایسنس بلودیکت خریده‌اید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

  • خرید لایسنس دیکشنری بلو دیکت مخصوص ایمیل

اگر برای خرید دیکشنری بلودیکت Bluedict Pro به دنبال یک مجموعه مطمئن هستید؛ قطعا به جای درستی آمده اید. برای خرید در کمترین زمان بلافاصله لینک زیر را باز کنید.


جهت خرید فوری کلیک کنید


خرید دیکشنری بلو دیکت BLUEDICT PRO (خرید لایسنس)


خرید دیکشنری بلو دیکت BLUEDICT PRO (خرید لایسنس)

خرید دیکشنری بلو دیکت BLUEDICT PRO (خرید لایسنس)

اما در این مقاله دوست داریم ویژگی های این برنامه را دوباره توضیح دهیم. اگر دوست یا آشنایی دارید که نمی توانید او را قانع کنید از دیکشنری بلو دیکت استفاده کند؛ پیج ما را معرفی کنید تا با خواندن این مقاله عاشق این دیکشنری هوشمند شده و همیشه شما را دعا کند.

10 ویژگی برتر دیکشنری بلودیکت Bluedict Pro

10 ویژگی برتر دیکشنری بلودیکت Bluedict Pro

10 ویژگی برتر دیکشنری بلودیکت Bluedict Pro

این دیکشنری ویژگی های زیادی دارد که در اینجا امکان توضیح مفصل نداریم و این فرصت را می دهیم خودتان امکانات بینظیر آن را کشف کنید و از آن لذت ببرید. ما فقط به ویژگی اصلی و مورد نیاز مترجمان و دانشجویان زبان را ذکر می کنیم.

1- محیط کاربری ساده

کسی که کار ترجمه می کند دوست دارد تا در چند ثانیه به فرهنگ لغت مراجعه کرده و با توضیحات واژه آشنا شود. بلودیکت این کار را خیلی سریع انجام می دهد. قابل نصب روی پلتفورم های اندروید و IOS را دارد.

2- دسترسی به بیش از 30 فرهنگ لغت در یک برنامه

چیزی که شاید علت اصلی رشد کاربران این دیکشنری شد، امکان دسترسی به فرهنگ لغت های متفاوت بود. اجازه دهید با شما درد و دل کنم؛ فرض کنید یک مترجم هستید و متنی که می خواهید ترجمه کنید لغت هایی دارد که فقط یک فرهنگ لغت پیدا نمی شود و شما مجبورید به فرهنگ لغت هایی مثل Merriam-Webster و OxfordDictionaries به طور جداگانه مراجعه کنید. ولی با تکنولوژی جدیدی که دیکشنری بلودیکت دارد. با یک جستجوی ساده می توانید توضیحات مربوط به فرهنگ لغت های نامبرده را در عرض چند ثانیه مطالعه کنید.

شاید این گفته بنده را مترجم ها و دانشجویان زبان بهتر درک کنند!

2- دسترسی به بیش از 30 فرهنگ لغت در یک برنامه

2- دسترسی به بیش از 30 فرهنگ لغت در یک برنامه

تازه در عرض چند ثانیه به بیش از 30 فرهنگ لغت می توان مراجعه کرد.

3- جستجو راحت و سریع در زبان های مختلف

زبان انگلیسی

زبان فرانسوی

زبان عربی

زبان ترکی استانبولی

زبان روسی  

و …

ویژگی سوم بی نظیر است. درست است که افراد انتظارات منحصر به فردی از دیکشنری دارند. ولی مطمئنا شما با زبان دیگری غیر از انگلیسی نیز سروکار دارید. اجازه دهید از خودم مثال بزنم تا سریع موضوع را بگیرید. همانطور که دربالا هم گفتم من یک دانشجویی زبان انگلیسی و مترجم هستم؛ ولی انگلیسی تنها زبان مورد علاقه بنده نیست؛ در کنار کار ترجمه همزمان زبان ترکی هم یاد می گیرم. یکی از داده های زبان ترکی استانبولی را به بلودیکت خودم معرفی کرده ام. زمانی که واژه را در انگلیسی جستجو می کنم؛ معادل ترکی آن را نیز برایم نشان می دهد. به این طریق در کنار کارکردن زبان دیگری هم یاد می گیرم.

البته ویژگی سوم کارایی دیگری هم دارد، که شاید من نمی دانم! لطفا تو کامنت ها بگید

4- همخوانی با برنامه های دیگر موبایل و لذت بیشتر

دیکشنری بلودیکت Bluedict Pro ویژگی دیگری که دارد همخوانی آن با سایر برنامه های اندرویدی است. وقتی در یک برنامه آموزش زبان مثل Speaky نیاز به ترجمه به وجود می آید. این نرم افزار با ویژگی ای پی آی خود خدمات ترجمه را درون برنامه نیز ارایه می دهد.

حتی در خود موبایل وقتی کلمه را انتخاب می کنیم گزینه Bluedict را نمایش می دهد. که فرایند ترجمه سرعت می بخشد و بدون نیاز به باز کردن برنامه مستقیم به بلودیکت وارد می شود. من این ویژگی را خیلی دوست دارم؛ زمانی که اخبار و ژورنال های خارجی را مطالعه می کنم وقتی با کلمه ی پیچیده روبه روی می شوم، سریع آن در دیکشنری بلو دیکت چک می کنم.

5- هیستوری یا تاریخچه دیکشنری

شاید برای شما اتفاق افتاده که معنی یک لغت خیلی سریع از خاطرتان رفته، حتی بعد از چند ثانیه! با این ویژگی که دیکشنریBluedict دارد، براحتی می توانید به هیستوری مراجعه کرده و لغت را مرور کنید.

6- بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی

بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی

بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی

در زبان فارسی و بین دیکشنری های انگلیسی به فارسی، فرهنگ لغات آریانپور گزینه خیلی خوبی است. براحتی می توانید دیتای این دیکشنری را از اینجا دانلود کرد و از آن لذت ببرید.

البته به زودی در لینک زیر بهترین فرهنگ لغت های انگلیسی به فارسی را معرفی خواهیم کرد.

7- خرید لایسنس دیکشنری بلودیکت Bluedict Pro

نسخه رایگان این دیکشنری نیاز های شما را برآورده می کند. ولی با خرید و نصب لایسنس دیکشنری بلودیکت Bluedict Pro امکانات دیگری هم اضافه می شود. حتی تبلیغات آن نیز برداشته می شود. اگر کارتان مترجمی و یا دانشجوی زبان هستید پیشنهاد می کنید؛ خرید لایسنس دیکشنری بلودیکت Bluedict Pro را از آژانس دیجیتال کپی فای تهیه کنید.

8- برنامه نویسی عالی Bluedict

  • سرعت بی نظیر
  • بدون باگ
  • حجم کم برنامه
  • همخوانی با اغلب پلتفورم ها
  • محیط کاربرپسند
  • تم های زیبا
  • امکان شخصی سازی
  • و هزاران نقطه قوت دیگر

خلاصه کلام

دیکشنری بلو دیکت واقعا بینظیر است. باید نسخه رایگان آن را تست کنید و حرف ما را باور کنید. این برنامه مثل و مانندی ندارد. حتما نسخه رایگان آن را نصب کنید و آزمایش کنید. اگر خوشتان آمد نسخه پولی آن را تهیه کرده و یک بار برای همیشه به تمام فرهنگ لغت های معتبر دنیا دسترسی داشته باشید.

دانلود نسخه رایگان دیکشنری بلو دیکت Bluedict

https://play.google.com/store/apps/details?id=cn.ssdl.bluedict&hl=en

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *