Content marketing

10 نرم افزار طراحی سایت جدید 2018

10 نرم افزار طراحی سایت جدید در سال 2018

 

نرم افزار هایی که استفاده از CSS Grid، نوشتن وب اپلیکیشن، استفاده از فرم ها و بسیاری از امکانات دیگری را ممکن می کنند.  

 

زمانیکه سال میلادی عوض می شود بسیاری از افراد به دنبال نرم افزار ها و روش های جدید هستند که در سال میلادی جدید پیاده کنند. با بررسی هایی که انجام دادیم ما هم یک سری نرم افزار طراحی سایت برتر که در سال 2018 از برترین ها و بهترین ها خواهند بود را آماده کرده ایم. نرم افزار هایی که کارهای سخت را برای شما آسان می کنند.

جاواسکریپت آبجکت اکسپلورر Javascript Object Explorer

8yEcL5zPuj4VC2wnNEdo57 650 80

بجای اینکه بین اسناد به دنبال چیزی بگردید از این ابزار برای متد آبجکت مناسب خود استفاده کنید. از منو های drop-down برای توصیف شرایط و چیزی که می خواهید استفاده کنید، سپس توضیح کاملی از کارهایی که باید انجام دهید دریافت خواهید کرد همچنین لینک هایی به اسناد مورد نیاز خود را نیز دریافت خواهید کرد.

 

ورک باکس Workbox

Rt7Humz72H8GkvEnLTuY27 650 80

این مجموعه از کتابخانه ی جاواسکریپت و مقیاس Node از گوگل به شما کمک می کند با اضافه کردن پشتیبانی آفلاین  وب اپلیکیشن پیش رونده بهتری درست کنید. این نرم افزار طراحی سایت کار شما را خیلی آسان خواهد کرد.

 

کپ 2.0 Kap

fFapUfxvuocpKzz4ZQh8z6 650 80

کپ یک نرم افزار اوپن سورس GIF و ضبط ویدئو از صفحه نمایشگر است که برای سیستم عامل Mac است. این نرم افزار طراحی سایت برای گرفتن GIF، MP4، WebM و فایل های APNG خیلی مناسب است و همچنین خیلی راحت به Giphy، Imgur، S3 و کلیپ بورد (حافظه کپی پیست سیستم) منتقل می کند. جدیدترین ورژن این نرم افزار امکانات جدیدی مانند برش دادن، پلاگین، ضبط کردن تمام صفحه یا پنجره window را نیز دارد.

 

پیگمنت Pigment

HiNEUjJ8aYFtmg4NSUkP27 970 80

این ابزار جدول رنگ و الگو برای کسانی که می خواهند ببیند چطور رنگ ها در برابر یکدیگر خود را نشان می دهند بسیار مناسب است. می توانید شدت رنگ ها را در کنار میزان روشنایی هرکدام تنظیم کنید تا امکانات زیادی در کنار هم داشته باشید، همچنین هر دسته رنگ همراه یک طرح و الگوی رنگی مرتبط نمایش داده می شود. این نرم افزار طراحی سایت برای بخش انتخاب رنگ های مناسب برای وب سایت و رنگ لوگو بسیار مناسب است.

 

دوتون Duotone

rLHnBbnnCZ93TJC6aq7z47 650 80

دوتون Duotone نرم افزار دیگری از شرکت ShapeFactory است که کمک می کند تصاویر را به یک دوتونی تبدیل کنید. هر دو رنگی که می خواهید انتخاب کنید و اسلایدر ها را بکشید تا نتایج فوری را مشاهده کنید.

 

CSS Grid یاد بگیرید

tYa8KmgEVCYEURVmRFfT27 650 80

با اسپانسری موزیلا، Web Bos این سری ویدئو ها را بصورت رایگان برای کسانی که می خواهند در چندین ساعت در CSS Grid حرفه ای شوند را درست کرده است. این دوره شامل 25 ویدئو و یک مجموعه فایل برای مبتدی های طراحی سایت است. همچنین یک سری تمارین هم وجود دارد تا شما را با ارایش سیستم جدید وب آشنا کند.

 

بیسین Basin

VypX7Z5U4ynkRCL2uuHZ27 650 80

در کار طراحی سایت داشتن فرم های مختلف در وب سایت بسیار مهم است. با استفاده از نرم افزار طراحی سایت بیسین نیازی نیست که شروع به نوشتن بک اند فرم ها کنید. این نرم افزار کاربری آسان و تعدادی امکانات دیگر برای دریافت داده های تحویل داده شده و دنبال کردن تبدیل مخاطب به مشتری و همچنین فیلتر کردن اسپم ها، پاسخ دهی خودکار، استخراج CSV و امکان الصاق فایل برای کسانی که از فرم ها استفاده می کنند را دارد.

 

CSS Gridish

5quomDS5is6ugVQvpCXg57 650 80

هدف از تولید این نرم افزار توسط  IBM آسان کردن استفاده از CSS Grid برای تیم هاست. این تیم ها به چنین نرم افزاری بلافاصله پس از درست کردن چند منبع برای راحت کردن انتقال نیاز پیدا می کنند.

 

اسکریمبا Scrimba

busHRqGHiACq6TcZhekz37 650 80

اسکریمبا ابزاری برای آموزش و یادگیری کد با استفاده از فیلمبرداری از صفحه نمایشگر ارتباطی است که کاربران را قادر می سازد با کد هایی که یاد گرفته اند کار کنند. این پلتفرم برای کسانی که می خواهند چیزی را به اشتراک بگذارند بسیار خوب است و همچنین برای یادگیری مهارت های جدید که در طراحی سایت مفید خواهند بود.

 

برگه تقلب CSS Cheat sheet  / Css

Lep6w6UBmvjDNYkaGtSi47 650 80

انتخاب کردن یا عدم انتخاب CSS Cheat Sheet به ذائقه ی شخصی شما بستگی دارد. نرم افزاری که توسط Adam Mardson ارائه شده دارای قالب بندی جذالی ایت و لینک دهی به شبکه دولوپر (ارتقا دهنده ) موزیلا را نیز فراهم می کند.

 

طراحی سایت کار آسانی نیست و گاهی اوقات نیاز است که از بسیاری نرم افزار طراحی سایت استفاده کنید تا بتوانید کار بی نقصی نشان دهید. می توانید برای مشاوره با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم. البته می توانید همه ی این دردسر ها را کنار بگذارید و کار طراحی وب سایت خود را به ما بسپارید تا بصورتی حرفه ای این کار را برای شما انجام دهیم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *