سفارش موشن گرافی انتخابات / کاندید و نامزد مجلس شورای اسلامی

سفارش موشن گرافی انتخابات / کاندید و نامزد مجلس شورای اسلامی

در این پست، به بررسی مزایای سفارش موشن‌ گرافی انتخابات و استفاده از آن در زمان تبلیغات می‌پردازیم و به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید از موشن‌گرافی برای شناخت بهتر نامزدها و انتخاب اصلح استفاده کنید. با ما همراه باشید تا با دنیای شگفت‌انگیز موشن‌گرافی در انتخابات آشنا شوید. اگر شما هم یک کاندید هستید و یا یک طرفدار و دوست دارید با سفارش موشن گرافی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی یک تبلیغات قوی و مهیج انجام دهید از ما کمک بگیرید.

سفارش موشن‌ گرافی انتخابات

سفارش موشن‌ گرافی انتخابات

ادامه مطلب

سفارش اسکرچ / جشنواره سواد دیجیتالی / طرح شهید همت *Scratch

آیا مدرسه شما هم در طرح شهید همت و سوال دیجیتالی شرکت کرده است؟ آیا شما هم به عنوان رابط دیجیتال مدرسه باید کاری برای جشنواره برنامه نویسان کوچک آماده و ارسال کنید؟ اگر به دنبال سفارش اسکرچ برای جشنواره طرح شهید همت یا سفارش تولید محتوای اسکرچ جشنواره سواد دیجیتالی هستید جای درستی آمده‌اید.

سفارش تولید محتوا داستان کوتاه

سفارش اسکرچ / جشنواره سواد دیجیتالی / طرح شهید همت *Scratch

ادامه مطلب

سفارش داستان کوتاه برای جشنواره پویش مهر ریاست جمهوری

سفارش داستان کوتاه برای جشنواره پویش مهر ریاست جمهوری

یکی از محورهای شرکت در جشنواره ملی پویش مهر، داستان کوتاه است. اما داستان کوتاه چیست؟ اگر شما هم به دنبال سفارش داستان کوتاه برای جشنواره پویش مهر هستید. جای درستی آمده اید.

سفارش تولید محتوا استوری لاین Storyline

سفارش داستان کوتاه برای جشنواره پویش مهر

ادامه مطلب

سفارش تولید محتوا برای جشنواره رأی ملت **موشن گرافیک **

سفارش تولید محتوا برای جشنواره رأی ملت **موشن گرافیک **

در دنیای امروز، هنر و تکنولوژی به‌طور همزمان به عنوان دو عامل اساسی در ترویج ایده‌ها و انتقال پیام‌های مختلف شناخته می‌شوند. جشنواره فیلم کوتاه و موشن‌گرافیک “رأی ملت”، به عنوان یک فرصت بی‌نظیر برای هنرمندان و تولیدکنندگان فیلم، به منظور ترویج مشارکت و مسئولیت‌پذیری در انتخابات، به ویژه در جامعه ما، برگزار می‌شود. اگر به دنبال سفارش تولید محتوا برای جشنواره رای ملت هستید جای درستی آمده‌اید.

سفارش تولید محتوا استوری لاین Storyline

موضوعات:

این جشنواره با تمرکز بر موضوعاتی همچون مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ترغیب به مشارکت در فرایند انتخابات، مزایای مشارکت در این فرایند و نقش انتخابات در پیشرفت کشور، سعی در آگاه‌سازی جامعه و ترویج انتخاب اصلح دارد.

ادامه مطلب

سفارش تولید محتوا برای زنگ شگفتانه / پیش دبستانی و پایه اول

سفارش تولید محتوا برای زنگ شگفتانه / پیش دبستانی و پایه اول

با توجه به اهمیت بی‌نظیر آموزش در دوران پیش‌دبستانی و ابتدایی، به ویژه در شهرستان‌های استان تهران، رویداد “زنگ شگفتانه” به عنوان یک گام مهم در جهت بهبود و تحول در فرآیند آموزشی برگزار می‌شود. این رویداد با هدف ایجاد نشاط، شادابی، و انگیزه در محیط آموزشی طراحی شده است. با فراهم کردن فرصتی برای ارائه ایده‌های خلاقانه و نوآورانه از سوی مربیان و آموزگاران، این رویداد به دنبال بهبود فرآیند آموزشی و ایجاد تجربه‌های متفاوت و جذاب برای دانش‌آموزان است. در این رویداد، مربیان و آموزگاران دارای فرصتی است تا ایده‌های خود را از مراحل طراحی تا اجرا، در قالب فیلم‌های کوتاه ارائه دهند و از طریق آن، به بهبود فرآیند آموزشی و افزایش کیفیت تحول در محیط آموزشی کمک کنند.

سفارش تولید محتوا اسکرچ scratch

ادامه مطلب

سفارش تولید محتوا برای دبیرخانه کشوری رابطان مشاوره

سفارش تولید محتوا برای دبیرخانه کشوری رابطان مشاوره ⭐معلم⭐

اگر شما هم مشاور مدرسه هستید و قصد دارید با سفارش تولید محتوا برای دبیرخانه کشوری رابطان مشاوره با آن‌ها همکاری کنید. ما در کنار شما هستیم. از ابتدایی‌ترین مرحله یعنی سناریو نویسی تا انتهایی‌ترین مرحله آن یعنی اعمال تغییرات به بازخوردهای داده شده در کنارتان هستیم تا اثر شما را برای ارسال به این دبیرخانه آماده کنیم. برای سفارش فوری با ما تماس بگیرید:

سفارش تولید محتوا برای دبیرخانه کشوری رابطان مشاوره ⭐معلم⭐

سفارش تولید محتوا برای دبیرخانه کشوری رابطان مشاوره ⭐معلم⭐

ادامه مطلب

تولید محتوا برای سفیران سلامت

سفارش تولید محتوا برای سفیران سلامت / داستان مصور / قصه

یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های آموزش و پرورش برای شرکت دانش آموزان دوره اول ابتدایی و دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و دوم جشنواره سفیران سلامت است. اگر قصد دارید فرزند شما نیز در این جشنواره شرکت کند ما می‌توانیم با سفارش تولید محتوا برای سفیران سلامت کمکتان کنیم. شرکت در این جشنواره برای عموم دانش آموزان ازاد است. موضوعات این جشنواره بسیار متنوع است.

سفارش تولید محتوا داستان کوتاه

جشنواره سفیران سلامت دوره اول و دوم ابتدایی

در دوره اول و دوم ابتدایی این جشنواره در محورهایی مانند قصه گویی، سرود و … برگزار می‌شود. اما در دوره دون ابتدایی یعنی پایه های چهارم، پنجم و ششم بخش داستان مصور نیز اضافه شده است. که ما در هر یک از این بخش ‌ها می‌توانیم برای شما کمک کنیم.

موضوعات جشنواره سفیران سلامت:

  • موضوعات جشنواره
  • اصول و مفاهیم بهداشت فردی (شستشوی دست ها
  • بهداشت دهان و دندان و …
  • سبک زندگی و تغذیه سالم هرم غذایی با غذاهای سنتی و بومی منطقه غذای طبیعی راههای پیشگیری از اضافه وزن و چاقی تحرک بدنی و اهمیت آن
  • پایگاه تغذیه سالم
  • شیر مدرسه
  • ایمنی بهداشت محیط و محیط زیست سالم
  • چهارشنبه آخر سال ایمن فرهنگ ترافیک
  • امداد رسانی خود امدادگری و دگر امدادی و کمکهای اولیه
  • مدیریت بحرانهای زیستی و انسان ساخت با تاکید بر پدیده های نو ظهور)
  • سلامت سالمندی (تکریم و مراقبت از سالمندان)
  • پیشگیری از بیماریهای واگیر و غیر واگیر حفظ منابع طبیعی (خاک ، جنگل، دریا و … )
  • بازیافت و تشکیک زباله

هر یک از این موضوعات در این جشنواره دریایی از اطاعات و مفاهیم را دارد که برای دانش آموزان و دنیای بخصوص آن‌ها معنی دار است. لذا شما در هر کدام از موضوعات بالا که علاقه دارید می‌توانید با سفارش تولید محتوا برای سفیران سلامت در این جشنواره شرکت کنید.

محورهای جشنواره سفیران سلامت

دانش آموزان علاقمند به تولید محتوای آموزشی الکترونیکی می‌توانند با توجه به علاقه خود در یکی از بخش‌های این جشنواره شرکت کنند. معمولا هر سال جشنواره در بخش‌های دوره اول ابتدایی، دوره دوم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه در محورهای زیر اثر می‌پذیرد و ما در محورهای زیر می‌توانیم به شما کمک کنیم.

دوره اول ابتدایی قصه گویی
دوره دوم ابتدایی قصه گویی  – داستان مصور
دوره اول متوسطه داستان مصور – اینفوگرافی
دوره دوم متوسطه داستان مصور – اینفوگرافی – پویا نمایی
کلیه دانش آموزان دوره استثنایی قصه گویی

سفارش تولید محتوا برای جشنوراه سفیران سلامت

کپی فای یک تیم خلاق است که در زمینه داستان نویسی، طراحی گرافیک و انیمیشن فعالیت می کند. این تیم متشکل از متخصصان با تجربه در زمینه های مختلف است که با هم برای ایجاد محتوای جذاب و آموزنده همکاری می کنند. کپی فای برای جشنواره سفیران سلامت، پروژه های قصه گویی، داستان مصور، اینفوگرافی و پویانمایی را انجام می دهد. این پروژه ها به منظور افزایش آگاهی عمومی در مورد مسائل سلامت طراحی شده اند.

در پروژه قصه گویی، کپی فای داستان هایی را در مورد اهمیت سلامت و بهداشت فردی و عمومی روایت می کند. این داستان ها برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مناسب هستند. در پروژه داستان مصور، کپی فای داستان های خود را به صورت داستان مصور منتشر می کند. این داستان ها جذابیت بیشتری برای مخاطبان جوان دارند و پیام سلامتی را به شکلی آموزنده و سرگرم کننده منتقل می کنند. در پروژه اینفوگرافی، کپی فای اطلاعات سلامتی را به صورت تصویری و گرافیکی ارائه می دهد. اینفوگرافی ها به مخاطبان کمک می کند تا اطلاعات سلامتی را به سرعت و به راحتی درک کنند.

در پروژه پویانمایی، کپی فای داستان های خود را به صورت انیمیشن تولید می کند. انیمیشن ها جذابیت بیشتری برای مخاطبان همه سنین دارند و پیام سلامتی را به شکلی موثر و ماندگار منتقل می کنند. کپی فای معتقد است که استفاده از هنر و داستان نویسی برای آموزش و آگاهی بخشی در زمینه سلامت، روشی موثر و جذاب است. این تیم امیدوار است که پروژه های خود برای جشنواره سفیران سلامت، بتواند در بهبود سلامت عمومی جامعه نقشی ایفا کند.

 

🌟 کپی فای: شریکی در شکوفایی خلاقیت شما در جشنواره سفیران سلامت! 🌟

آیا به دنبال یک همراه خلاق و حرفه‌ای برای تولید آثاری هستید که به سلامت عمومی جامعه دانش آموزی ارزش افزوده بدهند؟ با کپی فای همراه شوید و از امکانات و توانمندی‌های خلاقانه ما بهره‌مند شوید!

کپی فای به عنوان یک آژانس تخصصی در زمینه داستان‌نویسی، طراحی گرافیک و انیمیشن، با تیمی از متخصصان با تجربه در حوزه‌های مختلف، آماده است تا با شما همکاری کند و آثاری جذاب و آموزنده برای جشنواره سفیران سلامت، جشنواره امید فردا و جشنواره نوجوان سالم ایجاد کند.

از داستان‌های قصه‌گویی گرفته تا داستان‌های مصور، اینفوگرافی و انیمیشن، کپی فای آماده است تا با همکاری با شما، پروژه‌هایی را ارائه دهد که به شیوه‌ای جذاب و موثر، پیام‌های سلامتی را به جامعه منتقل کنند.

با استفاده از توانمندی‌های هنری و تجربه‌ی ما، با کپی فای همراه شوید و با آثاری که به روایت شما می‌پردازند، در جشنواره سفیران سلامت شکوفایی خلاقیت خود را به نمایش بگذارید! 🎨📘🌟

با کپی فای همراه شوید تا با شما در جشنواره سفیران سلامت، شگفتی‌های خلاقیت را ایجاد کنیم! 🎨📘🌟

برای سفارش و اطلاعات بیشتر، می‌توانید با ما از طریق پیام‌رسان شاد و واتساپ تماس بگیرید:

📞 : 04144335532
📱 واتساپ  و پیام‌رسان شاد: 09369518618

ما در کپی فای، آماده‌ایم تا با تیمی از متخصصان خلاق و حرفه‌ای، آثاری منحصر به فرد و جذاب را برای شما ارائه دهیم. با ما همراه شوید و از توانمندی‌های هنری ما برای شکوفایی خلاقیت خود بهره‌مند شوید!

تولید محتوا برای جشنواره شوق یادگیری

سفارش تولید محتوا برای جشنواره شوق یادگیری

اگر قصد دارید با سفارش تولید محتوا برای جشنواره شوق یادگیری در این مسابقه شرکت کنید. ما در کنار شما هستیم تا با خلق یک اثر ماندگار این فرصت را برای شما ایجاد کنیم تا وارد رقابت با دیگر آثار شوید. به طور کلی این جشنواره در دو بخش آموزگاران جدید الاستخدام و سایر آموزگاران برگزار می‌شود و از نفرات برتر در هر پایه تحصیلی تقدیر به عمل می‌آید.

سفارش تولید محتوا داستان کوتاه

جشنواره تولید محتوای شوق یادگیری

این جشنواره با هدف عملیاتی شدن دوره‌های توانمندسازی معلمان، ایجاد مهارت و انگیزه برای فعالیت بیشتر همکاران فرهنگی در زمینه اثر بخشی تدریس و همچنین تجربه گردانی از فعالیت‌های خلاقانه و اثربخش همکاران به نمایش گذاشتن خلاقیت و ابتکار معلمان و بهبود آموزش و یادگیری دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

تولید محتوا برای جشنواره امید فردا

سفارش تولید محتوا برای جشنواره امید فردا

اگر به دنبال سفارش تولید محتوا برای جشنواره امید فردا هستید، در جای درستی آمده‌اید. هر سال دانش آموزان در سراسر کشور با ارسال اثرات خود در این جشنواره ثبت نام می‌کنند.

سفارش تولید محتوا داستان کوتاه

با ارزش‌ترین و پرافتخارترین جشنواره فرهنگی هنری ایران، جشنواره “امید فردا”، همواره به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای فرهنگی هنری دانش‌آموزی در کشور شناخته می‌شود. این جشنواره، سالانه تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود و هدف اصلی آن، ترویج هنر و فرهنگ در جامعه جوان ایرانی است. ادامه مطلب

سفارش تولید محتوا برای جشنواره خوارزمی [موشن + نرم افزار]

سفارش تولید محتوا برای جشنواره خوارزمی [موشن + نرم افزار]

اگر به دنبال سفارش تولید محتوا برای جشنواره خوارزمی باشید، جای درستی آمده‌اید. ما تمام سفارشات مربوط به جشنواره خوارزمی را قبول می کنیم. کافیست تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید و نیازهای محتوایی خود را با مان در میان بگذارید. اما بیایید بررسی کنیم و مرور کنیم که جشنواره خوارزمی آموزش و پرورش چیست؟

سفارش تولید محتوا داستان کوتاه ادامه مطلب