سفارش رپورتاژ آگهی در تلگرام | 4 قدم رپورتاژ دادن در تلگرام

 

سفارش رپورتاژ آگهی یکی از ملزومات موفقیت در دیجیتال مارکتینگ است. ولی تا دیروز این رپورتاژ ها را در وب سایت ها منتشر می کردند؛ ولی امروز امکان سفارش رپورتاژ آگهی در تلگرام هم فراهم شده است.

 

همه ما تاثیرات مثبت سفارش رپورتاژ آگهی را می دانیم. اگر شما اطلاعاتتون ناقص است؛ نگران نباشید ما در مقاله زیر به طور مفصل توضیح داده ایم:

رپورتاژ آگهی ؛ چه کارکردی در سئو SEO سایت دارند؟

 

خب بگذریم از این موارد. امروز باید نحوه رپورتاژ دادن در تلگرام را یاد بگیریم.

 

رپورتاژ دادن در کانال های تلگرامی یا کسب درآمد از انتشار رپورتاژ در کانال

مجموعه کپی فای با راه اندازی سامانه رپورتاژ آگهی توانسته امکانی فراهم کند که کانال های تلگرامی بتوانند از طریق آن سفارش های رپورتاژ را انجام دهند و کسب درآمد داشته باشند. اگر شما کانال تلگرامی دارید و می خواهید از این طریق درآمد کسب کنید مقاله زیر را باز کنید. و اگر فردی هستید که می خواهید در کانال های تلگرامی رپورتاژ منتشر کنید به خواندن این مقاله ادامه دهید.

 

چرا سامانه رپورتاژ آگهی در تلگرام

کپی فای بهترین کانال های تلگرامی ایرانی را جمع آوری کرده (البته ثبت نام از طرف صاحبان کانال ها است.) بنابراین شما به راحتی می توانید بسیاری از کانال های محبوب ایرانی را در یکجا ببینید و با قیمت های آن ها آشنا شوید و اگر یک یا چند کانال را پسندیدید به طور همزمان سفارش ثبت کنید.  جالبه نه!؟

 

تخفیف ویژه برای کسانی که بیشترین مبلغ را پرداخت می کنند

 

در سامانه رپورتاژ آگهی شما امکان سفارش تعداد زیادی از کانال های تلگرامی را دارید و هرچقدر سفارش بیشتری انجام دهید تخفیف بیشتری می گیرید.

 

4 قدم رپورتاژ دادن در تلگرام

 

برای رپورتاژ دادن و تبلیغات در کانال تلگرامی دیگران 4 قدم را باید بپیمایید.

 

1- در سایت Copify.ir از قسمت خدمات وارد زیر منوی  رپورتاژ خبری – سفارش رپورتاژ شوید.

2- روی دکمه «برای سفارش رپورتاژ آگهی»  کلیک کنید.

3- در صفحه باز شده می توانید روی دکمه «پلن ها» کلیک کنید و هر رسانه ای که دوست دارید را به سبد سفارش های خود اضافه کنید.

4- در همان صفحه سفارش های شما برآورد می شود. با پرداخت مبل قابل پرداخت سفارش شما تکمیل می شود.

 

سفارش رپورتاژ آگهی در تلگرام یکی از روش های جدید و موثر بازاریابی است. اما تولید محتوای مناسب برای تلگرام هم ضروری است. ما در کپی فای همراه شما هستیم تا تولید محتوا کرده  و آن را در کانال های محبوب ایرانی منتشر کنیم. برای راهنمای بیشتر با ما 041-44335532 تماس بگیرید.

 

تولیدمحتوا برای تلگرام ؛ 6 نکته ای که کسب و کار ما را متحول کرد

 

نگارش متن رپورتاژ آگهی برای تلگرام

متن رپورتاژ آگهی سبک و اصولی دارد. ما برای کمک به افراد 2 مقاله جامع آماده کردیم. هر کسی این مقاله را بخواند با اصول نگارش رپورتاژ آگهی آشنا می شود و می تواند برای کسب و کار خود یک متن رپورتاژ حرفه ای بنویسد.

 

مقالات خواندنی درباره رپورتاژ آگهی

رپوتاژ خبری یا رپوتاژ آگهی، فرصتی که نباید از دست بدهید

4 قدم مهم برای ساخت رپورتاژ

آگهی نامه های فروش چیست ؟

تبلیغ نویسی (نوشتن آگهی های تبلیغاتی) چیست ؟