شعار سایت آمازون

چطور از آمازون کتاب خرید کنیم؟

آمازون یک مرکز خریدی برای شما مهیا کرده است که هر کالایی را با یک کلیک می توانید بخرید. مطمئن باشید هر چیزی که می خواهید می توانید براحتی با کامپیوتر، موبایل و تبلت خود از سایت آمازون خرید کنید.

وقتی که مغازه میاد در خونمون چرا بریم مغازه!؟ بزودی شما یاد می گیرید که چطور از آمازون خرید کنید. ثبت نام در سایت آمازون شش مرحله است.

فیلم راهنما – روش خرید کتاب از گوگل بوک و آمازون

ادامه مطلب

همه چیز در باره SEO

تولیدمحتوا برای سئو: چگونه تولیدمحتوا کرده و صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

تولیدمحتوا برای سئو: چگونه تولیدمحتوا کرده و برای گوگل بهینه سازی کنیم؟

اگر می‌خواهید برای وبلاگ خود مخاطب جمع کنید باید در نوشتن محتوای خود زیرک باشید. یکی از چالش‌هایی که وبلاگ نویسان و بازاریابان محتوایی با آن روبه رو هستند، نوشتن محتوایی است که برای موتورهای جستجو مؤثر بوده و برای خواننده‌ها جذاب باشد. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به سادگی اتفاق نمی‌افتد و نیاز به مهارت دارد. 

به نقل از copyblogger، سئو یکی از موضوع‌هایی است که هنوز شناخته شده نیست و اما محتوانگاری برای سئو زیاد پیچیده نیست کافیست یکبار بدانید مشتری‌ها قبل از الگوریتم‌های تعریف شده گوگل زودتر به سراغ شما می‌آیند. شرکت‌های سئو تنها با دانستن این معلومات درآمد کسب می‌کنند.

ادامه مطلب

رزومه چیست

رزومه چیست؟

رزومه چیست(what is resume)؟ و چگونه یک رزومه ی مناسب داشته باشیم؟
چرا شما زمانی که به دنبال یک کار هستید به یک رزومه نیاز دارید؟

رزومه مجموعه ای مکتوب از مدارک تحصیلی، تجربه ی کاری، گواهینامه ها و موفیقت هایی است که برای گرفتن یک کار مورد استفاده قرار می گیرد.

در اکثر مواقع متقاضیانی که برای پست و موقعیت حرفه ای تقاضا می کنند باید یک روزمه ارائه کنند.در بسیاری از مواقع رزومه اولین مدرکی است که یک مدیر در حین ملاحظه ی تقاضانامه برای استخدام به آن نگاه می کند. بنابراین صرف زمان و تلاش برای تکمیل کردن، به روز نگه داشتن رزومه بسیار مهم است.
در این مطلب سعی شده یک راهنمایی قدم به قدم به شما برای نوشتن اولین رزومه و یا بازنویسی رزومه قبلی ارائه شود:

ادامه مطلب

یک متن خبری چیست و چگونه باید باشد؟

یک متن خبری چیست و چگونه باید باشد؟

یک متن خبری اطلاعاتی درباره وقوع یک واقعه است که تحت عنوان خبر منتشر می‌شود. بخش ابتدایی متن خبری، قسمت اول واقعه را نشان می‌دهد و باید دارای 6 عنصر خبری (چه چیزی، چه کسی، چه زمانی، کجا، چرا و چگونه) باشد که از 2 جمله تجاوز نمی‌کند تا خواننده را به خود جذب نماید.

اینکه نویسنده خبر بتواند در 100 کلمه قسمت عمده مفهوم موردنظر را برساند حائز اهمیت است. این بخش بیشتر موردتوجه موتورهای جستجوگر قرار می‌گیرد و خوانندگان بیشتری نیز از آن بازدید می‌کنند. بخش‌های دیگر خبر که بدنه گفته می‌شود به توضیحات قسمت‌های اولیه می‌پردازد ولی نباید به حاشیه کشیده شود.

ادامه مطلب

content marketing2

25 نکته درباره ی بازاریابی محتوایی

25 نکته و راهنمایی درباره ی بازاریابی محتوایی که هر بازاریاب نیاز دارد بداند بازاریابی محتوایی تبدیل به بخش بزرگی از تعامل با مصرف کننده ها و جلب توجه مخاطبان مناسب بصورت آنلاین شده است. این بدان معناست که بسیاری از شرکت ها در حال فعالیت در این زمینه هستند، و ایستادگی در برابر سیل […]

صفحه درباره ما

چگونه ی یک صفحه ی “درباره ی ما” ی قوی بنویسیم؟

چگونه‌ی یک صفحه‌ی “درباره‌ی ما” ی قوی بنویسیم؟

حکایت شرکت خود را در صفحه درباره ما بیان کنید و بازدید‌کنندگان را تبدیل به مشتری کنید.

صفحه درباره‌ی ما  وب‌سایت شما یکی از مهم‌ترین صفحات شماست. به احتمال زیاد یکی از پربازدیدترین صفحه‌ها از وبسایت شما نیز هست. بنابراین بهتر است آن را حرفه‌ای بنویسید!

این صفحه را به عنوان فرصتی برای معرفی خود به بازدیدکنندگان در نظر بگیرید.

درباره ما

منبع عکس | صفحه درباره ما

ادامه مطلب

wp 1489704702726

10 نوع صفحه ضروری که هر کسب وکاری باید در وبسایت خود داشته باشد

10 نوع صفحه ضروری که هر کسب وکاری باید در وبسایت خود داشته باشد

10 نوع صفحه ضروری که هر کسب وکاری باید در وبسایت خود داشته باشد که در بحث تولید محتوا برای وبسایت خیلی مهم است.

چه کسب و کارهای مطرح و چه کسب وکار های جدید باید این صفحات را داشته باشند.

ادامه مطلب

wp 1489601382959

یک کپی رایتینگ خوب مکمل یک طراحی خوب است

یک کپی رایتینگ خوب مکمل یک طراحی خوب است

یک کپی رایتینگ خوب (کپی رایتینگ حرفه ای) مکمل یک طراحی خوب است و به شما کمک می‌کند حرفه‌ای باشید و به اهداف خود در کسب وکارتان برسید.

چرا که یک طراحی وب حرفه‌ای برای موفقیت در اینترنت مهم است. یک محتوای خوب به همان اندازه و بیشتر از ظاهر یک سایت، اهمیت دارد. محتوا به موتورهای جستجو تأثیر گذاشته و کمک می‌کند بازدید سایت شما رو به رشد باشد. و همچنین یک ابزاری است که مشتری احتمالی را به یک مشتری تبدیل می‌کند.

ادامه مطلب

wp 1489571821640

بازاریابی محتوایی چیست؟

بازاریابی محتوایی چیست؟

از نظر شما بازاریابی محتوایی چیست و چه اهدافی دارد؟

تعریفی که برای بازاریابی محتوایی توسط موسسه‌ی بازاریابی محتوایی ارائه شده این است که:

“بازاریابی محتوایی نگرشی است; بر پایه‌ی ایجاد و رساندن محتوایی ارزشمند، مناسب و منطقی برای جذب و حفظ مشتری‌های مناسب که با ضوابط آشنا هستند”.

ادامه مطلب

ترجمه نامه به زبان انگلیسی

ثبت سفارش ترجمه نامه و اسناد رسمی【تحویل 24 ساعته】

ترجمه یا نگارش نامه های خود را به ما بسپارید.