11 استراتژی برتر سئو برای 2020

آشنایی با 11 استراتژی برتر سئو و بهینه سازی در 2020

با آغاز سال 2020 همه‌ی ما می‌بینیم که بدلیل مشکلات بوجود آمده خیل عظیمی از مردم به سمت کسب و کارهای دیجیتال روانه شده‌اند. هم کسب و کارهای جدیدی بصورت اینترنتی و در بستر سایت یا شبکه‌های اجتماعی شروع به کار کرده‌اند و هم اینکه تقاضا در بازار دیجیتال هم بیشتر شده است. تنها راه پیروزی در رقابت و گرفتن سهم بیشتر از بازار سئو یا همان بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. در این مطلب می‌پردازیم به 12 استراتژی برتر سئو در سال 2020

ادامه مطلب

چهار قانون برای قرارگرفتن در صفحه اول گوگل

قرار گرفتن در صفحه ی اول نتایج جستجوی گوگل با استفاده از کلمات کلیدی مناسب می تواند تعداد زیادی بازدید کننده و فروش را به همراه داشته باشد. برای همین افراد زیادی در تلاش هستند تا در صفحه ی اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرند. متاسفانه، بسیاری از مردم نمی دانند چه کاری باید کرد تا گوگل را متقاعد کرد که صفحه ی شما از بین میلیون ها وب سایت های دیگر برای کلمه ی جستجو شده مناسب تر است.

امروز به این سوال پاسخ میدیم که چگونه در صفحه اول جستجوی گوگل قرار بگیرید؟

چهار قانون ساده وجود دارد که به شما کمک می کند تا در صفحه ی اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید.

ادامه مطلب

چطور از آمازون کتاب خرید کنیم؟

آمازون یک مرکز خریدی برای شما مهیا کرده است که هر کالایی را با یک کلیک می توانید بخرید. مطمئن باشید هر چیزی که می خواهید می توانید براحتی با کامپیوتر، موبایل و تبلت خود از سایت آمازون خرید کنید.

وقتی که مغازه میاد در خونمون چرا بریم مغازه!؟ بزودی شما یاد می گیرید که چطور از آمازون خرید کنید. ثبت نام در سایت آمازون شش مرحله است.

فیلم راهنما – روش خرید کتاب از گوگل بوک و آمازون

ادامه مطلب

تولیدمحتوا برای سئو: چگونه تولیدمحتوا کرده و صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

تولیدمحتوا برای سئو: چگونه تولیدمحتوا کرده و برای گوگل بهینه سازی کنیم؟

اگر می‌خواهید برای وبلاگ خود مخاطب جمع کنید باید در نوشتن محتوای خود زیرک باشید. یکی از چالش‌هایی که وبلاگ نویسان و بازاریابان محتوایی با آن روبه رو هستند، نوشتن محتوایی است که برای موتورهای جستجو مؤثر بوده و برای خواننده‌ها جذاب باشد. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به سادگی اتفاق نمی‌افتد و نیاز به مهارت دارد. 

به نقل از copyblogger، سئو یکی از موضوع‌هایی است که هنوز شناخته شده نیست و اما محتوانگاری برای سئو زیاد پیچیده نیست کافیست یکبار بدانید مشتری‌ها قبل از الگوریتم‌های تعریف شده گوگل زودتر به سراغ شما می‌آیند. شرکت‌های سئو تنها با دانستن این معلومات درآمد کسب می‌کنند.

ادامه مطلب

رزومه چیست؟

رزومه چیست(what is resume)؟ و چگونه یک رزومه ی مناسب داشته باشیم؟
چرا شما زمانی که به دنبال یک کار هستید به یک رزومه نیاز دارید؟

رزومه مجموعه ای مکتوب از مدارک تحصیلی، تجربه ی کاری، گواهینامه ها و موفیقت هایی است که برای گرفتن یک کار مورد استفاده قرار می گیرد.

در اکثر مواقع متقاضیانی که برای پست و موقعیت حرفه ای تقاضا می کنند باید یک روزمه ارائه کنند.در بسیاری از مواقع رزومه اولین مدرکی است که یک مدیر در حین ملاحظه ی تقاضانامه برای استخدام به آن نگاه می کند. بنابراین صرف زمان و تلاش برای تکمیل کردن، به روز نگه داشتن رزومه بسیار مهم است.
در این مطلب سعی شده یک راهنمایی قدم به قدم به شما برای نوشتن اولین رزومه و یا بازنویسی رزومه قبلی ارائه شود:

ادامه مطلب

یک متن خبری چیست و چگونه باید باشد؟

یک متن خبری اطلاعاتی درباره وقوع یک واقعه است که تحت عنوان خبر منتشر می‌شود. بخش ابتدایی متن خبری، قسمت اول واقعه را نشان می‌دهد و باید دارای 6 عنصر خبری (چه چیزی، چه کسی، چه زمانی، کجا، چرا و چگونه) باشد که از 2 جمله تجاوز نمی‌کند تا خواننده را به خود جذب نماید.

اینکه نویسنده خبر بتواند در 100 کلمه قسمت عمده مفهوم موردنظر را برساند حائز اهمیت است. این بخش بیشتر موردتوجه موتورهای جستجوگر قرار می‌گیرد و خوانندگان بیشتری نیز از آن بازدید می‌کنند. بخش‌های دیگر خبر که بدنه گفته می‌شود به توضیحات قسمت‌های اولیه می‌پردازد ولی نباید به حاشیه کشیده شود.

ادامه مطلب

25 نکته درباره ی بازاریابی محتوایی

25 نکته و راهنمایی درباره ی بازاریابی محتوایی که هر بازاریاب نیاز دارد بداند بازاریابی محتوایی تبدیل به بخش بزرگی از تعامل با مصرف کننده ها و جلب توجه مخاطبان مناسب بصورت آنلاین شده است. این بدان معناست که بسیاری از شرکت ها در حال فعالیت در این زمینه هستند، و ایستادگی در برابر سیل […]

چگونه ی یک صفحه ی “درباره ی ما” ی قوی بنویسیم؟

چگونه‌ی یک صفحه‌ی “درباره‌ی ما” ی قوی بنویسیم؟

حکایت شرکت خود را در صفحه درباره ما بیان کنید و بازدید‌کنندگان را تبدیل به مشتری کنید.

صفحه درباره‌ی ما  وب‌سایت شما یکی از مهم‌ترین صفحات شماست. به احتمال زیاد یکی از پربازدیدترین صفحه‌ها از وبسایت شما نیز هست. بنابراین بهتر است آن را حرفه‌ای بنویسید!

این صفحه را به عنوان فرصتی برای معرفی خود به بازدیدکنندگان در نظر بگیرید.

درباره ما

منبع عکس | صفحه درباره ما

ادامه مطلب

10 نوع صفحه ضروری که هر کسب وکاری باید در وبسایت خود داشته باشد

10 نوع صفحه ضروری که هر کسب وکاری باید در وبسایت خود داشته باشد

10 نوع صفحه ضروری که هر کسب وکاری باید در وبسایت خود داشته باشد که در بحث تولید محتوا برای وبسایت خیلی مهم است.

چه کسب و کارهای مطرح و چه کسب وکار های جدید باید این صفحات را داشته باشند.

ادامه مطلب

یک کپی رایتینگ خوب مکمل یک طراحی خوب است

یک کپی رایتینگ خوب مکمل یک طراحی خوب است

یک کپی رایتینگ خوب (کپی رایتینگ حرفه ای) مکمل یک طراحی خوب است و به شما کمک می‌کند حرفه‌ای باشید و به اهداف خود در کسب وکارتان برسید.

چرا که یک طراحی وب حرفه‌ای برای موفقیت در اینترنت مهم است. یک محتوای خوب به همان اندازه و بیشتر از ظاهر یک سایت، اهمیت دارد. محتوا به موتورهای جستجو تأثیر گذاشته و کمک می‌کند بازدید سایت شما رو به رشد باشد. و همچنین یک ابزاری است که مشتری احتمالی را به یک مشتری تبدیل می‌کند.

ادامه مطلب