سفارش تولید محتوا برای دبیرخانه کشوری رابطان مشاوره

سفارش تولید محتوا برای دبیرخانه کشوری رابطان مشاوره ⭐معلم⭐

اگر شما هم مشاور مدرسه هستید و قصد دارید با سفارش تولید محتوا برای دبیرخانه کشوری رابطان مشاوره با آن‌ها همکاری کنید. ما در کنار شما هستیم. از ابتدایی‌ترین مرحله یعنی سناریو نویسی تا انتهایی‌ترین مرحله آن یعنی اعمال تغییرات به بازخوردهای داده شده در کنارتان هستیم تا اثر شما را برای ارسال به این دبیرخانه آماده کنیم. برای سفارش فوری با ما تماس بگیرید:

سفارش تولید محتوا برای دبیرخانه کشوری رابطان مشاوره ⭐معلم⭐

سفارش تولید محتوا برای دبیرخانه کشوری رابطان مشاوره ⭐معلم⭐

دبیرخانه کشوری رابطان مشاوره از کلیه همکاران توانمند در زمینه تولید محتوا و آموزش های تخصصی به شرح ذیل دعوت به همکاری کرده است:

  1. موشن گرافی: تولید انیمیشن‌های کوتاه و تاثیرگذار برای توضیح مفاهیم، فرآیندها یا محصولات مختلف.
  2. اینفوگرافی: طراحی و تولید نمودارها، نقشه‌ها، و گرافیک‌های توضیحی برای ارائه اطلاعات به شکل واضح و جذاب.
  3. پادکست: ضبط و تولید برنامه‌های صوتی در موضوعات متنوعی از جمله آموزش، راهنمایی‌ها، مصاحبه‌ها و داستان‌ها.
  4. ویدئوکست: ساخت و تولید محتواهای ویدئویی تخصصی و آموزشی برای انتقال اطلاعات به شکل گرافیکی و تصویری.
  5. فیلم (آموزشی، کوتاه و …): ساخت و تولید فیلم‌های آموزشی و یا کوتاه در موضوعات متفاوت برای ارتقای دانش و آگاهی جامعه.
  6. عکس نوشته: طراحی و تولید تصاویر با متن‌های آموزنده و الهام‌بخش برای ارائه پیام‌های اجتماعی و آموزشی.
  7. پوستر: طراحی و تولید پوسترهای تبلیغاتی یا آموزشی برای جذب توجه و انتقال اطلاعات به شکل جذاب.
  8. تهیه جزوات آموزشی (در قالب Word، PowerPoint و …): ایجاد و تهیه متون و محتواهای آموزشی در قالب‌های مختلف برای استفاده در دوره‌های آموزشی و مطالب تخصصی.
  9. تدریس مجازی: ارائه دروس و دوره‌های آموزشی آنلاین به صورت تعاملی و جذاب.
  10. تدریس حضوری: ارائه دروس و دوره‌های آموزشی به صورت حضوری با استفاده از روش‌های متنوع و کاربردی.

این توضیحات در یک بخشنامه به صورت صریح ارایه شده است تا همکاران در بخشی که به آن علاقه دارند با دبیرخانه رابطان مشاوره همکاری کنند.

کپی فای چه کمکی می‌تواند انجام دهد؟

کپی فای به عنوان یک مجموعه فعال در زمینه تولید محتوای آموزشی الکترونیکی آماده است در هر بخشی که شما دوست دارید محتوا طراحی کند. شما کافیست ثبت‌نام خود را در فرم مربوطه رابطان مشاوره کشوری تکمیل کنید و سپس ما را در جریان موضوع و عنوانی که دوست دارید در آن شرکت کنید قرار دهید. ما صفرتاصد کار را برای شما انجام می‌دهیم. اما اگر موشن گرافی، پادکست و یا ویدیوکست بخواهید از صدای خود شما استفاده خواهیم کرد. به این صورت که ما برای شما یک سناریو به زبان محاوره‌ای آماده می‌کنیم. شما از روی سناریو می‌خوانید و با موبایل صدای خود را ضبط می‌کنید و آن را به ما ارسال می‌کنیم. بنابراین اگر قصد شرکت دارید با سفارش تولید محتوا برای دبیرخانه کشوری رابطان مشاوره گام اول را بردارید.

ویرایش صدا و ارتقای آن: صدای شما چون در محیط آکوستیک ضبط نمی‌شود ممکن است کیفیت خوبی نداشته باشد ما روی کیفیت صدای شما کار می‌کنیم و اگر آنچه ضبط کرده‌اید قابل ادیت و تغییرات باشد روی آن کار می‌کنیم و صدای شما را از جهات مختلف ارتقا می‌دهیم.

ساخت تیزر از عکس شما: اگر حرفه‌ای بودن را دوست دارید کافیست یک پروژه را با کپی فای امتحان کنید. ما با هر عکسی که از خودتان ارسال کنید برای شما یک تیزر حرفه‌ای آماده می‌کنیم و آن را ابتدای موشن یا ویدیوکست و یا فیلم آموزشی شما قرار می‌دهیم.

ثبت نام در فرم دبیرخانه کشوری رابطان مشاوره 

ثبت نام در فرم دبیرخانه کشوری رابطان مشاوره

علاقه مندان می‌توانند با استفاده از لینک زیر یا با اسکن کد QR مشخصات خود را در فرم مربوطه وارد نموده و با انتخاب یک یا چندین زمینه که تخصص، مهارت و تجربه کافی دارند تمایل خود برای همکاری را ثبت نمایند. در اسرع وقت همکاران دبیرخانه جهت هماهنگی نهایی تماس خواهند گرفت.

سفارش تولید محتوا برای دبیرخانه کشوری رابطان مشاوره

مرجع معتبری که خدمات مشابه را ارائه می‌دهد، شرکت “کپی فای” است. این شرکت به عنوان یک استودیو طراحی و تولید محتوای دیجیتال، توانایی ارائه تمامی خدماتی که در فراخوان ذکر شده است را دارا می‌باشد. از جمله این خدمات می‌توان به طراحی و تولید موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، ویدئوکست، فیلم‌های آموزشی، عکس نوشته، پوستر، تهیه جزوات آموزشی، تدریس مجازی و حضوری اشاره کرد.

با انتخاب “کپی فای”، شما به یک تیم متخصص از طراحان و تولیدکنندگان با تجربه دسترسی خواهید داشت که به بهترین شکل ممکن می‌توانند نیازهای شما را برآورده کنند. این شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و رویکردهای خلاقانه، محتوای شما را با کیفیت بالا و به شیوه‌ای جذاب و جذاب ارائه می‌دهد.

کپی فای، به عنوان یک استودیو طراحی و تولید محتوای دیجیتال، توانایی ارائه خدماتی که در فراخوان ذکر شده است را دارا است. اما آنچه کپی فای را از دیگر رقبا متمایز می‌کند عبارت است از:

  • کیفیت بالا: کپی فای به بهترین شیوه‌های طراحی و تولید محتوا علاقه‌مند است و همواره به دنبال ارائه محتوایی با کیفیت عالی و استانداردهای بین‌المللی است.
  • تنوع و چندگانگی خدمات: کپی فای ارائه دهنده انواع مختلفی از خدمات محتوایی است، از جمله طراحی گرافیکی تا تولید محتوای ویدئویی و صوتی، که این تنوع به مشتریان امکان می‌دهد تا تمام نیازهای خود را در یک مکان برطرف کنند.
  • توانایی سفارشی‌سازی: کپی فای به مشتریان امکان می‌دهد تا محتوای خود را براساس نیازها و سلیقه خود سفارشی‌سازی کنند و از آن استفاده کنند.
  • تعامل و همکاری: این شرکت با توجه به نیازهای مشتریان، به شکلی فعال و همکارانه با آنها همکاری می‌کند تا بهترین نتیجه را برای آنها ارائه دهد.
  • قیمت مناسب: کپی فای در عین ارائه خدمات با کیفیت، قیمت‌هایی را ارائه می‌دهد که برای مشتریان قابل قبول و منطقی است.

با توجه به این موارد، کپی فای به عنوان یک استودیو معتبر و متمایز، مشتریان را برای سفارش محتواهای خود دعوت می‌کند و آنها را از تجربه‌ای با کیفیت و حرفه‌ای برخوردار می‌سازد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.