خرید ورودی گوگل / چگونه 50,000 بازديدکننده در گوگل داشته باشيم

خرید ورودی گوگل / چگونه 50,000 بازديدکننده در گوگل داشته باشيم

خرید ورودی گوگل / چگونه 50,000 بازديدکننده در گوگل داشته باشيم

با این 9 ترفند می‌توانید 50,000 بازديدکننده در گوگل داشته باشيد. به عبارتی، چیزهایی که قرار است امروز یاد بگیرید از روش‌های تضمینی خرید ورودی گوگل است. در خرید ورودی گوگل، متاسفانه هيچ شیوه‌ای به تنهايي شما را به اين ميزان بازديدکننده نمی‌رساند. می‌خواهم به شما بگويم با استفاده از کلید واژه‌های بسيار خاص و تصاوير مناسب در سايتتان می‌توانید به 50,000 بازديدکننده دست يابيد. اما اين مهم به سادگي اتفاق نمی‌افتد. واقعيت اين است که تنها با تکيه به يک تکنيک خاص نمی‌توان بازديدکنندگان خاص داشت. شما بايد ترکيبي از استراتژی‌ها و رويکردهاي مختلف را به کار گيريد.

در خرید ورودی گوگل، با توجه به بودجه شما بعضي از اين استراتژی‌ها ممکن است دور از دسترس بوده و امکانپذير نباشند. بسيارخب. در طي زمان هر کسي می‌تواند به تعداد بالايي از دنبال کننده و بازديد کننده‌ها دست يابد. یادداشت: منظور ما در این مقاله از عبارت”خرید ورودی گوگل” یعنی مجموعه روش‌های اصولی و قانونی که منجر به کسب بازدید از گوگل می‌شود.

حال چگونه 50,000 بازديدکننده جديد داشته باشيم؟

در این مقاله به 3 روش کلیدی برای افزایش ورودی گوگل می‌پردازیم. شما بهتر است این روش‌ها رو به دقت بخوانید و متناسب با شرایط وب‌سایت خود آن‌ها را اجرایی کنید.

نوشتن محتوای خوب روشی برای خرید ورودی گوگل

1- از يک نويسنده براي بهبود و افزايش توليد محتوا کمک بگيريد

شايد هزاران بار اين را شنيده باشيد که محتوا، پادشاه است. شايد به همين خاطر است که توليد محتوا يکي از بهترين راه‌هاي تقويت ترافيک وب سایت (SEO) است. علاوه بر توليد صفحات شاخص (که به شما در گوگل کمک می‌کند)، توليد محتوا در مقايسه با ديگر شیوه‌های افزایش بازدید ارزان است. آن يک استراتژي بازاريابي عالي از بالا به پايين قيف است. اما شما به ميزان زيادي از محتوا براي داشتن تعداد بالاي ترافيک نياز داريد. همچنين توليد محتوا يک فرآيند زمان بر است.

اما باید در نظر بگیرید که در يک تجربه توليد محتوا، يک پست بلاگ به تنهايي از شروع تا پايان و قرار گرفتن روي وبلاگ، 4 ساعت و 20 دقيقه زمان می‌برد (زمانی که صرف تحقيق و نوشتن محتوا می‌شود زياد است). اکثر صاحب نظران بازاريابي توصيه می‌کنند سه بار در هفته و يا هر روز بايد پست جديد در بلاگ قرار داد.

واقعيت اين است که عليرغم داشتن شغل مرتبط با وبلاگ نويسي، احتمالاً هميشه چهار ساعت و نيم در روز را به نوشتن اختصاص دادن کار مشکلی‌ست. اختصاص چهار ساعت در روز به يک کار خاص به اندازه کافي دشوار است. بنابراين اگر بايد در هفته چندين بار وبلاگ نويسي انجام دهيد و هربار بيش از چهار ساعت زمان صرف کنيد و 12 ساعت در هفته را نتوانيد به اين کار اختصاص دهيد پاسخ چيست و چه بايد کرد؟

با وجود اينکه می‌خواهید در صرف هزینه‌ها صرفه جويي کنيد از کسي که کارش وبلاگ نويسي و توليد محتواست کمک بگيريد. کار نوشتن هميشه متقاضي دارد. درواقع بسياري از بازاريابان محتوا، آگهي نويس ها و ديگر توليد کننده‌های محتوا از اين طريق امرار معاش می‌کنند. هرچند اين شيوه چندان هم گران و پرهزينه نيست. شما هميشه می‌توانید نويسندگان داوطلب را در سایت‌هایی همچون کپی فای و … پيدا کنيد. در برخي موارد خودتان هم می‌توانید توليد محتوا کنيد. در مجموع هيچ بهانه‌ای وجود ندارد تا از ديگران براي توليد محتوا کمک نگيريد.

دنبال کردن ترندها روشی برای خرید ورودی گوگل

2- ترندها رو بو بکشید

آیا تا به حال می‌دانستید که مردم چقدر حس کنجکاوی دارند؟ شاید باورتون نشه، ولی حتی خود شما هم هر روز ممکنه درباره ترندها یه سرچ ساده انجام بدین. مثلا ممکنه بحث روز مدرک قلابی رییس جمهور جدید باشه و شما کنجکاو بشید سرچ‌های انجام بدین:

  • رشته تحصیلی رییس جمهور جدید چیست؟
  • رییس جمهور جدید در کجا تحصیل کرده است؟
  • رییس جمهور کی فارغ‌التحصیل شده است؟

این‌ها همه سوالاتی هستند که ممکنه به ذهن شما و همه همشهریاتون برسه و راجع بهش سرچ کنند. حالا شما فرض کنید که زودتر از همه سایت‌ها محتوایی در این رابطه نوشته‌اید و آن را منتشر کرده‌اید و با موفقیت در گوگل ایندکس شده است. حالا در ساعت‌ها و روز‌های اولیه شما با سیلی از بازدید گوگل روبه‌رو می‌شوید. حتی ممکن است هاست اشتراکی یا سرور سایت شما جوابگوی این‌همه بازدید نباشه و نیاز به ارتقا هاست خود داشته باشید.

البته اینه صرفا یک مثال بود. قرار نیست شما درباره ترند مربوط به مدرک رییس جمهور کار کنید. شما حواستون به ترندهای مربوط به کسب‌وکار خودتان باشد. برای مثال اگه در زمینه بازارهای مالی جهانی و یا کریپتوکارنسی ها فعالیت می‌کنید. هر وقت خبر جدیدی درباره یک کریپتوکارنسی جدید یا یک خبر مهم شنیدید زودتر از همه یک محتوای عالی و خواندنی برای آن بنویسید و فورسی منتشر کنید. شما به این روش می‌تونید استراتژی خرید ورودی گوگل را با کمترین هزینه عملیاتی کنید.

استفاده از محتوای خاص در مکان خاص برای افزایش ترافیک ورودی گوگل

3-محتواي خاص بازار در مکان‌هاي جديد

همانطور که گفته شد بلاگ ها کافي نخواهند بود. اگر می‌خواهید در گوگل، ترافيک و بازديد بالايي داشته باشيد بايد از ديگر انواع روش های ارایه محتوا در كانال‌هاي مختلف استفاده كنيد. بعنوان مثال از وبینارها (سمينارهاي آنلاين) کمک بگیرید.

طبق آمار سازمان بازاريابي محتوا، 58% بازاريابان، از سمينارهاي آنلاين براي پيشرفت استفاده می‌کنند. هرچند آنها فقط براي ترافيک و نقل و انتقال خوب نيستند. وبينارها 40% توجه بینندگان را جلب کرده و 20 تا 40 درصد شرکت کنندگان را بدرستي هدايت و راهنمايي می‌کنند. من مرتباً وبینار برگزار می‌کنم زيرا براستي مفيد و کمک کننده هستند زيرا هدايت کنندگان بزرگ ترافيکي بوده و شرايط برد-برد را مهيا می‌کنند.

بسياري از خدمات بازاريابي وبینارها خدمات دسته بندي شده را ارائه می‌دهند و شما می‌توانید از اجراهاي وبينارها براي داشتن ترافيک جديد استفاده کنيد.

پادکست‌ها (صدا يا ويدئوي ضبط شده) يکي ديگر از راه‌هاي عالي جذب مخاطب از سایت‌هایی همچون SoundCloud يا يوتيوب می‌باشد. حدود 67 ميليون نفر از آمریکایی ها به طور مرتب به پادکست‌ها گوش می‌دهند و رشد سالانه پادکست‌ها بين 10 تا 20 درصد است. اگر بدنبال ترافيک و بازديدکنندگان جوانتر هستيد پادکست‌ها بسيار كارآمد و مفيد خواهند بود. درصد زيادي از مردم بين 25-54 سال بيش از ديگران به پادکست‌ها گوش می‌دهند و 16% استفاده کنندگان پادکست‌ها درآمد سالیانه‌ای در حدود 150 هزار دلار يا بيشتر دارند. همچنين توليد پادکست‌ها بسيار ارزان است. شرکت Shopify با کمتر از 100 دلار پادکست‌های ساده را توليد می‌کند.

زمانی که شروع به توليد محتواي فراتر از موضوع بلاگ می‌کنید، موقعیت‌هایی براي همکاري و مشارکت ايجاد می‌شود. مهمان پادکست ديگري بودن يا حضور شخص ديگر در پادکست شما باعث ايجاد موقعیت‌های عالي بک لينک می‌گردد. همچنين به شما در ايجاد روابط با اشخاص مهم و بانفوذ (influencer) کمک می‌کند. اين اشخاص بانفوذ می‌توانند باعث جذب اشخاص به کانال‌های شما شده و ترافيک سايت شما را از بسياري جهات بهبود ببخشند. به عبارت ديگر به تنهايي دست به توليد محتوا نزنيد. فقط هم این نیست، شما با این روش محبوب می‌شوید و خیلی‌ها راجع به شما جستجو می‌کنند و شما را در سایت‌تان پیدا می‌کنند و به این روش بازدید شما زیاد می‌شود.

نتیجه گیری

در این مقاله به طور کلی دربارهٔ چگونگی افزایش تعداد بازدیدکننده و ترافیک وبسایت در گوگل توسط راهکارهای خرید ورودی گوگل صحبت شد. این مقاله نشان می‌دهد که تولید محتوا اهمیت بالایی دارد و ترکیب مختلف استراتژی‌ها و رویکردها برای رسیدن به هدف 50,000 بازدیدکننده رسیدنی و قابل انجام است.

سه روش اصلی که در متن مطرح شده‌اند شامل:

  1. استفاده از نویسنده: همکاری با نویسندگان حرفه‌ای برای توسعه و بهبود تولید محتوا به عنوان یک راه اصلی برای افزایش ترافیک.
  2. استفاده از ترندها: بهره‌گیری از ترندها و انجام سریع‌ترین سرچ‌ها برای ایجاد محتوا که با ترندها هماهنگ باشد.
  3. استفاده از محتوای خاص در مکان‌های جدید: ارائه محتوای خاص در وبینارها و پادکست‌ها به عنوان روشی برای جذب مخاطب و افزایش ترافیک.

نتیجه‌گیریمی‌توان نتیجه گرفت که برای دستیابی به هدف 50,000 بازدیدکننده در گوگل، لازم است از تنوع در روش‌ها و استراتژی‌ها استفاده کرذ و همچنین ممکن است نیاز به بودجه بالایی باشد. اما اگر قصد صرف بودجه زیاد ندارید نیز می‌توانید. منتهی باید آستین‌ها را بالا بزنید و با تکیه بربر اهمیت محتوا و استفاده از ابزارهای مختلف برای جذب ترافیک و بازدیدکننده اقدام کنید.

بنابراین خلاق باشيد. به سراغ ديگران نيز برويد. چيزهاي جديد را امتحان کنيد و به این روش‌ها در هزنیه‌های مربوط به خرید ورودی گوگل صرفه‌جویی کنید. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.