سفارش نمونه پیشنهاد معلمان

سفارش نمونه پیشنهاد معلمان / تبدیل امتیاز 98 ارزشیابی به 100

سفارش نمونه پیشنهاد معلمان یکی از بندهای موجود در فرم ارزشیابی سالانه معلمان است. معمولا هر سال یک فرم ارزشیابی سالانه توسط مدیر مدرسه طبق مدارک ارایه شده توسط معلم تکمیل می‌گردد. امتیاز این فرم ارزشیابی از 100 نمره است. کسب نمره بالا در فرم ارزشیابی عملکرد سالانه از جهات مختلف برای معلم اهمیت دارد. عمدتا همه معلمان نمره 98 را به لطف همکاری مدیر مدرسه کسب می‌کنند. اما تعدادی به نمره 98 بسنده نمی‌کنند و دوست دارند 100 بگیرند که تنها را آن ارایه مستندات و سفارش نمونه پیشنهاد معلمان است.

سفارش تولید محتوا الکترونیکی آموزشی

 

ارایه پیشنهاد سازنده و یا مستندسازی تجربیات

چرا نمره ارزشیابی سالانه اینقدر مهم است؟

  • سازماندهی
  • انتقالی
  • رتبه بندی

سازماندهی) معلمان همیشه در زندگی شغلی خود، پستی‌ها و بلندی‌های زیادی را تجربه می‌کنند. ساده‌تر بگم در طی دوران خدمت خود با چالش‌های زیادی روبه رو هستند. یکی از مهم‌ترین چالش‌های موجود سازماندهی است. در جلسه سازماندهی معلمان با توجه به امتیازی که قبلا تکمیل کرده و به واحد کارگزینی تحویل داده‌اند به نوبت از بالاترین امتیاز سازماندهی می‌شوند و با توجه به خواست معلم، مدرسه مطلوب به او اختصاص پیدا می‌کند. در این فرم مربوط به سازماندهی نمرات ارزشیابی سالانه نیز حائز اهمیت است و به امتیازهای بالای 95 به ازای هر امتیاز یک امتیاز به مجموعه نمرات او  در فرم امتیازبندی سازماندهی اضافه می‌شود. میزان این امتیاز می‌تواند سال‌به‌سال  با توجه به بخشنامه‌ها تغییر پیدا کند.

انتقالی درون استانی و برون استانی) روز پیش می‌آید که معلم تصمیم می‌گیرد انتقالی بگیرد. قطعا رقبای زیادی نیز برای او هستند که در تلاش برای انتقالی هستند. در این شرایط هم امتیازهای بالا برای نمره ارزشیابی سالانه اهمیت پیدا می‌کند و معلمان تلاش می‌کنند تا بالاترین امتیاز را داشته باشند و بتوانند یکی از آن نیروی مازادی باشند که امکان انتقال دارد. در این شرایط هم معلمان به دنبال سفارش نمونه پیشنهاد معلمان هستند.

رتبه بندی معلمان) قانون رتبه بندی اجرا شد. حالا یک امتیاز هم در بعضی موارد تعیین کننده است. به طوریکه ممکن است به دلیل نداشتن حتی یک امتیاز کم در یکی از شایستگی‌ها ممکن است شما را ازرسیدن به رتبه مطلوب ناکام بگذارد.  علاوه برا آن در قانون رتبه بندی برای رتبه های خاص سقف و کف خاصی برای نمرات ارزشیابی سالانه مشخص کرده‌اند. برای مثال در قانون رتبه بندی معلمان آمده است که:

۹. کسب میانگین امتیاز ارزشیابی عملکرد سالانه به میزان حداقل ، ۹۵در پنج سال منتهی به رتبه استادمعلم (امتیاز سالانه، کمتر از ۹۰نباشد).

ارایه پیشنهاد مانند یک تولید محتوای آموزشی هست و تهیه و طراحی و ارایه آن اصول خاص خود را دارد و در این صورت است که توسط مسئولان مربوطه تایید می‌شود.

ارایه پیشنهاد سازنده

همانطور که گفتیم در یکی از بندها شما می‌توانید با ارایه پیشنهاد سازنده و به تایید رساندن آن در سامانه نظام بررسی پیشنهادها نسبت کسب 2 امتیاز مربوط به ارزشیابی سالانه را کسب نمایید. اما پیشنهاد سازنده چی هست و چگونه باید نوشته و ارسال شود؟

پیشنهاد سازنده معلمان در همه موضوعات و فعالیت‌های آموزش و پرورش را شامل می‌شوذ. اگر شما یک معلم خلاق و دغدغه مند هستید می‌توانید با پیشنهادها و راهکارهای خیلی متنوع و خلاقانه‌ای برای حل مشکلات و چالش‌های آموزش و پرورش ارایه دهید. آموزش و پرورش به پیشنهادهای شما خیلی بها می‌دهد و بر همین اساس بند ارایه نمونه پیشنهاد معلمان را در فرم ارزشیابی سالانه در نظر گرفته است و سایت بررسی سامانه نظام بررسی پیشنهادها و یا مستندسازی تجربیات با ارایه مستندات را در نظر گرفته است.

مستندسازی تجربیات با ارایه مستندات

یکی دیگر از بخش‌های امتیاز آور در فرم ارزشیابی سالانه، تهیه و ارسال مستندات از تجربیات کار در آموزش و پرورش است. شما به عنوان معلم از کلاس درس تا دفتر مدرسه کلی تجربه بدست می آورید. این تجربیات یا باید گفته شود و یا همراه با شما از بین می‌رود. به همین دلیل آموزش و پرورش برای این کار باارزش شما بها می‌دهد و امتیازاتی را نیز در نظر گرفته است. اگر دوست دارید در این بخش 2 امتیاز را بگیرید، حتما یکی از تجربه های باارزش و ماندگاه خود را مستند کنید و آن را در سایت سامانه نظام بررسی مستندات بارگزاری نمایید و نمرات مربوطه را کسب کنید.

دانلود نمونه پیشنهاد معلمان

شاید به فکر خرید نمونه پیشنهاد معلمان باشید. اما اصلا سراغ دانلود نمونه پیشنهاد معلمان که در اینترنت برای فروش گذاشته شده اند نروید. این نمونه پیشنهاهاد اکثرا به صورت اصولی نوشته نشده اند و خیلی از موارد که برای دانلود گذاشته شده اند قبلا توسط یک معلم دیگر به ثبت رسیده است و سامانه نظام بررسی نمونه پیشنهاد معلمان و مستندات نیز آن ها را تایید نمی‌کند و امتیازی به شما تعلق نمی‌گیرد.

سفارش نمونه پیشنهاد معلمان

همان طور که با سفارش تولید محتوای الکترونیکی امتیاز کسب می‌کردید. اگر دوست دارید یک نمونه پیشنهاد معلمان منحصر به شما نوشته شود. یک نمونه پیشنهادی که سازنده و اصولی نوشته شود لازم است این کار به متخصصان این حوزه بسپارید تا برای شما یک کار قوی و عالی آماده شود. برای سفارش نمونه پیشنهاد معلمان بهتر است با شماره ما در تماس با ما تماس بگیرید و نیازهای محتوای خود را با ما در میان بگذارید و یا در اپلیکیشن شاد  و یا واتساپ با ما مکاتبه کنید.

سفارش تولید محتوا الکترونیکی آموزشی

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.