کسب درآمد از سایت های خارجی در سال 2024

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید از سایت‌های خارجی به عنوان یک منبع درآمد استفاده کنید؟ آیا به دنبال روش‌های جذاب و مختلفی برای کسب درآمد از سایت های خارجی از طریق اینترنت هستید؟ اگر پاسخ شما بله است، به مقاله‌ای جدید و هیجان‌انگیز خوش آمدید!

در این مقاله، ما به بررسی روش‌های مختلف کسب درآمد از سایت‌های خارجی می‌پردازیم. از جمله استخراج بیت‌کوین و تبلیغات کلیکی تا تولید محتوا، فروش محصولات و خدمات، و شرکت در برنامه‌های همکاری بازاریابی، همه این روش‌ها به شما امکان می‌دهند تا از اینترنت به عنوان یک منبع درآمد مستقل استفاده کنید.

با ما همراه باشید تا به طیف وسیعی از ایده‌ها و راهکارهایی که می‌توانند در جهت کسب درآمد از سایت‌های خارجی مؤثر باشند، پرداخته و به شما کمک کنیم تا گام‌های اولیه خود را به سوی موفقیت بردارید. با ما همراه باشید و این سفر جذاب را آغاز کنید!

در این مقاله راه های کسب درآمد از سایت های خارجی و مشکلات آن را بررسی می کنیم.

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین
استخراج بیت کوین

یکی از راه های کسب درآمد از سایت های خارجی استخراج ارز دیجیتال مانند بیت کوین است. که احتیاج به دستگاه های ماینر گران قیمت دارد، هرچند با سیستم های خانگی و لپ تاپ هم این کار قابل انجام است اما علاوه بر آسیب رساندن به cpu دستگاه شما،کار بسیار زمانبری هم هست. بنظر می رسد با این کار بیشتر ضرر خواهیم کرد تا اینکه به درآمد برسیم.

اما با توجه به روند جدیدی که در اقتصاد روبه رو هستیم. بسیاری صاحب نظران سرمایه گذاری در حوزه بیت کوین و ارزهای دیجیتال را کاری منطقی جلوه می دهند.

دو رویکرد در اقتصاد کشور ما شاید دلایل اصلی گرایش به ارزهای دیجیتال باشد:

1- گران شدن نرخ ارز و کم ارزش شدن پول ملی

2- وجود تحریم های بسیار زیاد در حوزه بانکی جهانی

به هر حال سرمای گذاری در هر حوزه با شکست و پیروزی همراه است و سرمایه گذاری در بیت کوین هم از این قانون مستثنی نیست.

تبلیغات کلیکی سایت های خارجی

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از سایت های خارجی دیدن تبلیغات کلیکی است. خب شاید در لحظه فکر کنید که این کار سختی نیست. اما این کار هم مشکلات زیادی دارد از جمله اینکه پرداخت های این سایت ها به دلار است و برای انتقال آن به حساب خود باید یک حساب پی پال داشته باشید، پی پال کشور ایران را تحریم کرده لذا برا ی ساخت حساب پی پال باید اقامت خارج از ایران داشت.

این تنها مشکل نیست، دیدن تبلیغات کلیکی بسیار زمانبر است و حجم اینترنت زیادی را مصرف می کند، حال اگر شما وقت و هزینه خود را صرف دیدن تبلیغات کلیکی کنید و نتوانید پولی که به حسابتان واریز شده را برداشت کنید باز به جای کسب درآمد ضرر کرده اید!!!

در زیر چند سایت خارجی که از طریق تبلیغات کلیکی می توانید از آنها کسب درآمد کنید را به شما معرفی می کنیم:

سایت scarlet-clicks

سایت northclicks

سایت clixten

مزایا و معایب کسب درآمد از سایت های خارجی ( تبلیغات کلیکی)

این روش هم شاید در اغلب موارد منجر به شکست شود. زیرا بسیاری از سایت ها قابل اعتماد نیستند و در مورد پرداخت مبلغ و درست عمل کردن سامانه آن ها جای تردید وجود دارد. تنها مزایای این روش درآمد شاید دلاری بودن آن است. که ارزش آن نسبت به پول ملی ما خیلی رشد کرده است.

تولید محتوا برای سایت های خارجی

شاید بهترین راه کسب درآمد از سایت های خارجی همین تولید محتوا باشد

این محتواها می توانند، فیلم، متن، فایل، کتاب یا محصولات دیجیتالی دانلودی باشند به طور مثال شما میتوانید برای سایت یوتیوپ فیلم تهیه کنید و با آپلود آن در یوتیوب و البته بازید بالا کسب درآمد کنید، که البته ساخت فیلم و کلیپ جذاب کار هرکسی نیست!

گفتنی است شغل تولید محتوا در ایران ثابت شده و هر کسی می تواند با یادگرفتن این حرفه برای خود درآمد داشته باشد. نوع دیگر این شغل پردرآمد و بدون سرمایه کپی رایتینگ است که در مقاله زیر به آن پرداخته ایم:

کپی رایتینگ بهترین روش کسب درآمد در خانه   

ترجمه یا نگارش کتاب و فروش آن در آمازون

شما همچنین می توانید فایل های پی دی اف انگلیسی مانند کتاب تولید کنید و در سایت آمازون به فروش برسانید و کسب درآمد کنید

تولید افزونه و قالب وردپرس هم کار پردرآمدی است

شما میتوانید افزونه ها و قالب های تولیدی خود را در سایت هایی مانند کدکنیون به فروش برسانید

اینجا هم به دلیل تحریم ها مشکل انتقال پول به حساب خود در ایران را دارید. ولی این هم نمی تواند دلیلی بر کنار گذاشتن آن باشد.

در پایان

کسب درآمد از سایت های خارجی برای ایرانی ها کار آسانی نیست و به دلیل مشکلاتی که دارد اکثر افراد از این کار منصرف می شوند. اما اگر بتوانید به شیوه ای تحریم ها را دور بزنید می توانید از سایت های خارجی درآمد میلیونی کسب کنید.

خرید دوره آموزشی تولید محتوا
خرید دوره آموزشی تولید محتوا

جهت خرید این دوره آموزشی روی دکمه خرید کلیک کنید.

جمع‌بندی:

کسب درآمد از سایت‌های خارجی می‌تواند از طریق روش‌های مختلفی صورت بگیرد. علاوه بر روش‌های معمول مانند استخراج بیت‌کوین، تبلیغات کلیکی و تولید محتوا، روش‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانند برای کسب درآمد از سایت‌های خارجی مورد استفاده قرار گیرند:

1.فروش محصولات فیزیکی: این شامل فروش محصولات خودساخته یا محصولاتی است که از شرکت‌ها یا تولیدکنندگان خارجی تهیه شده و به صورت آنلاین فروخته می‌شود. این محصولات می‌توانند از لوازم الکترونیکی گرفته تا لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی باشند.

2. فروش خدمات آنلاین: ارائه خدمات مختلفی مانند طراحی وبسایت، ترجمه، تولید محتوا، مشاوره تحصیلی و غیره می‌تواند منبعی برای کسب درآمد از سایت‌های خارجی باشد.

3.فروش نرم‌افزار و افزونه‌ها: تولید و فروش نرم‌افزارها، افزونه‌ها و پلاگین‌های مرتبط با وبسایت‌ها یا سیستم‌های مدیریت محتوا نیز می‌تواند گزینه‌ای برای کسب درآمد از سایت‌های خارجی باشد.

4. فروش عکس و فیلم: عکاسی حرفه‌ای و فروش تصاویر و فیلم‌های مستقل به سایت‌های معتبر می‌تواند منبعی پایدار برای کسب درآمد باشد.

5. شرکت در برنامه‌های همکاری بازاریابی (Affiliate Marketing): این روش شامل تبلیغ محصولات و خدمات دیگران در وبسایت یا رسانه‌های اجتماعی شما و درآمدزایی از هر فروش یا عملکرد مشتریان معرفی شده توسط شما می‌شود.

6. فروش طلا و سکه دیجیتال (Crypto): به جای استخراج، می‌توانید با خرید و فروش ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارزهای رمزنگاری‌شده در بازارهای معتبر درآمدزایی کنید.

7. مشارکت در برنامه‌های تحقیقاتی و نظرسنجی: برخی سایت‌های خارجی برای ارزیابی محصولات و خدمات خود به کمک کاربران و تحقیقات بازاری به پرداخت می‌پردازند که می‌تواند یک راه برای کسب درآمد باشد.

با توجه به این ایده‌ها، افراد می‌توانند با توانایی‌ها، علاقه‌مندی‌ها و شرایط خود روش مناسبی را برای کسب درآمد از سایت‌های خارجی انتخاب کنند. اما همیشه لازم است به دقت به مزایا و معایب هر روش و همچنین قوانین و محدودیت‌های مربوطه توجه کرد.

3 پاسخ
  1. محمد
    محمد گفته:

    سلام.من میتونم تحریم هارو دور بزنم و مبلغ بگیرم اما یک سایت مشخص نگفتید که بدونیم باید به کجا رجوع کنیم.پردامد ترین سایت خارجی چیه؟با تشکر

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.