wp 1487631244451

آگهی نامه های فروش چیست ؟

آگهی نامه های فروش که گاها به غلط برگه فروش گفت می شود شاید یکی از قدرتمندترین نوع کپی رایتینگ است که تا به حال اختراع شده است. ظاهر عادی آن(احتمالا به صورت نوشته)، حرف های شما را برای فروش مستقیماً به مشتری ها می رساند.

 

نیازی نیست که در روزنامه ها و مجله ها برای جلب توجه بین تعداد زیادی مطالب جالب و سرمقاله ها رقابت کند. و شما عملا فضای زیادی برای گنجاندن محتوای خود در اختیار دارید.می شود آن را در قالب بروشور و آگهی ارائه داد و به تنهایی به به کار خود را انجام می دهد. شما می توانید عکسی از کالا و و عکس های دیگری که با آن مرتبط هستند و یا با درج نامه هایی که احساس و دید کسب و کار را دارند، نشان دهید یا شما می توانید آن را ستاره همه کاره ی پکیج ارسال ایمیل مستقیم با یک بروشور رنگارنگ، با حالتی که امکان سفارش دادن را داشته باشد، ارسال نامه ها، برگه آمار و اطلاعات فنی و… هر چیزی که شما دوست دارید و میخواهید به آن پول پرداخت کنید.

اما در اصل یک آگهی نامه فروش باید شبیه به یک نامه باشد. به عبارتی باید به صورت شخصی کسی را مخاطب قرار بدهد باید کسی را فرابخواند. باید با استفاده خیلی کم از گرافیک متن را طراحی کنید جایی نیست که از فونت های خراب استفاده شود بایدبه صورت معقول از فونت های معمولی استفاده کنیم.

نوشته ها باید طوری با خواننده ارتباط برقرار کند که گویی فقط برای او نوشته اند. یک آگهی فروش باید فروش داشته باشد. ممکن از منظور ما از فروش، رهبری خرید و فروش باشد که بعدا بصورت تکمیلی بررسی میکنیم و یا شاید صاف و پوستکنده منظور از فروش گرفتن سفارشات جدید است. در هر یک از این دو روش یکبار که شما هدفی را در ذهن خود داشته باشید این آگهی نامه باید با علاقه ی وافر پیگیر آن هدف شما باشد و جای هیچ تردید و انحراف در این مسیر وجود نداشته باشد.

فروش چیست؟

فروش = فروختن چیزی که عملا در انبار دارید. کار فروش درواقع فروختن موجودی انبار هست به این معنی که شرکت محصول یا سرویسی که موجود دارد را می فروشد. عمل فروختن در واقع ایجاد ارتباط بین مشتری و صاحب سرویس می باشد. ادامه این مطلب را در فرق بین فروش و مارکتینگ بخوانید.

فروش چیست

منبع :

http://www.writeexpress.com/sales.htm

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sales_letter

 

مقالات خواندنی:

14 کلید موفقیت در نوشتن رپورتاژ آگهی

4 قدم مهم برای ساخت رپورتاژ

رپوتاژ خبری یا رپوتاژ آگهی، فرصتی که نباید از دست بدهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.