سفارش تولید محتوا

پیشرفت ده‌ها کسب‌وکار که سفارش تولید محتوا خود را به کپی‌فای سپرده‌اند، نشان می‌دهد که هیچ موفقیتی تصادفی نیست!

محتوای خوب، مؤلفه‌ای حیاتی و جدانشدنی در موفقیت و رونق کسب‌وکارهاست. مؤلفه‌ای که از طریق خلق ارزش برای مخاطبان و ایجاد حس اطمینان و وفاداری، آن‌ها را از سرنخ‌های فروش به خریداران واقعی تبدیل می‌کند. دیگر برخلاف گذشته، همه چیز به معرفی و فروش یک محصول خلاصه نمی‌شود. دسترسی به محتوای ارزشمند، حالا به یکی از انتظارات بدیهی مشتریان تبدیل شده؛ آن‌قدر بدیهی که اگر مشتریان محصول را «مشتریان محتوا» بنامیم، پُر بیراه نگفته‌ایم!

محتوای خوب، مثل مصالح باکیفیتی می‌ماند که دوام و قوام را برای یک کسب‌وکار به ارمغان می‌آورد. مصالحی که اگر نباشد یا کیفیت لازم را نداشته باشد، ویرانی و نابودی تجارت را به امری حتمی تبدیل می‌سازد. صاحبان مشاغل نیز امروز به اهمیت این امر واقف شده‌اند و تولید محتوا را از مهم‌ترین فرایندهای تجاری در کسب‌وکار می‌دانند. این نگرش، سفارش تولید محتوا را به یک نیاز مبرم برای شرکت‌ها و مشاغلی تبدیل کرده که می‌خواهند این فرایند را برون‌سپاری کنند. کپی‌فای در انجام این کار به بهترین شکل ممکن در کنار شماست.

سفارش تولید محتوا

مزایای سفارش تولید محتوا در کپی‌فای؛ چرا کپی‌فای را انتخاب کنیم؟

هدف کپی‌فای این است که فرایند تولید محتوا را با خلق ارزشِ حداکثری برای مشتریان همراه کند. برای دستیابی به این هدف، ما جمعی از بهترین متخصصان را گرد هم آورده‌ایم؛ متخصصانی که با قدرت قلم و شمِ بازاریابی بی‌نظیر خود قطار کسب‌وکارتان را در ریل پیشرفت قرار می‌دهند.

ولی چرا باید کپی‌فای را انتخاب کنید؟ مهم‌ترین مزایای سپردن سفارش تولید محتوا به تیم کپی‌فای عبارت‌اند از:

1. افزایش اعتبار شرکت در صنعت؛ یک سر و گردن بالاتر باشید!

مهم نیست در چه صنعت یا بازاری فعالیت می‌کنید؛ آنچه اهمیت دارد ترسیم تصویری معتبر از کسب‌وکارتان در ذهن مشتریان است. تولید محتوای باکیفیت کمکتان می‌کند تا با کسب اعتبار، شهرت آنلاین کسب‌وکارتان را افزایش دهید. محتوای ارزش‌آفرین، نقش پررنگی در حل مسائل و مشکلات مخاطبان هدف ایفا می‌کند. وقتی بتوانید به‌خوبی از عهده حل این مشکلات برآیید، نام شرکت شما مفاهیمی مانند اعتبار، تخصص و صلاحیت را به ذهن مخاطبان متبادر می‌سازد. درنتیجه نسبت به رقبا، جایگاه بهتری نزد مخاطبان پیدا می‌کنید. وقتی آن‌ها شما را واجد چنین ویژگی‌هایی بدانند، در صورت نیاز به تهیه یک محصول، ابتدا سراغ شما خواهند آمد.

2. بهبود وضعیت سئو؛ صفحه نتایج گوگل را قبضه کنید!

اینکه با سفارش تولید محتوا نیازهای مخاطبان را برطرف کنید، خیلی خوب است. اما برای رونق هر چه بیشتر کسب‌وکار باید محتوا از نظر فنی هم بهینه و مناسب باشد و به چشم موتورهای جستجو بیاید. محتوایی که اصطلاحاً به آن محتوای سئو می‌گویند.

منظور از وضعیت سئوی سایت، جایگاه مطالب وب‌سایت شما در صفحه نتایج گوگل است. محتوای متنی باید طوری نوشته شود که علاوه بر مخاطبان انسانی، ربات‌های گوگل یا همان عنکبوت‌های خزنده را نیز به سمت خودش بکشد. یعنی گوگل متقاعد شود محتوایتان آن‌قدر خوب است که باید آن را در صفحه پیشنهادها، در جایگاه مناسبی قرار دهد.

با سفارش محتوا در کپی‌فای، فرایند محتوا نویسی را به دست متخصصانی می‌سپارید که زبان گوگل را خوب می‌فهمند. آن‌ها می‌دانند جهت مجاب کردن گوگل برای اختصاص یک جایگاه خوب در صفحه‌ نتایج جستجو، متن را چطور بنویسند؟

امروز نبرد اصلی بر سر تسخیر صفحه اول نتایج گوگل است. چرا؟ چون وقتی در صفحه اول قرار بگیرید، کلیک‌های بیشتری دریافت می‌کنید؛ کلیک های بیشتر به معنای بازدیدکنندگان بیشتر است؛ و هر چه بازدیدکنندگانتان بیشتر باشد، سرنخ‌های فروش افزایش می‌یابد. از یک سو، همه وب‌سایت‌ها می‌خواهند در صفحه اول باشند؛ ولی از سوی دیگر فقط 10 وب‌سایت می‌توانند مفتخر به انجام این کار شوند! کپی‌فای به شما کمک می‌کند تا یکی از فاتحان این نبرد استراتژیک و البته دشوار باشید.

3. تمرکز بر مخاطبان واقعی؛ سیبل درست را هدف بگیرید!

افزایش ترافیک وب‌سایت از طریق، بدون شک یک دستاورد ارزشمند محسوب می‌شود. ولی این به‌تنهایی ضامن موفقیت و رونق کسب‌وکار شما نیست. آیا مطمئن هستید افرادی که به وب‌سایتتان می‌آیند، همان مخاطبان ایده‌آل شما هستند؟

بگذارید برای درک بهتر مسئله، مثالی بزنیم. فرض کنید یک شرکت مشاوره کسب‌وکار تأسیس کرده‌اید و می‌خواهید با محتوای مناسب افرادی را که نیازمند مشاوره هستند، به سمت خودتان بکشانید. هدف اصلی شما این است که خوانندگان مطالب را به رزرو وقت و نهایتاً پرداخت حق مشاوره ترغیب کنید. تا اینجا مشکلی نیست! شرکت‌های مشاوره معمولاً در زمینه‌هایی مثل استراتژی کسب‌وکار، فروش، بازاریابی، منابع انسانی، مهندسی و … اقدام به تولید و انتشار محتوا می‌کنند. پس شما هم باید همین کار را انجام دهید.

حالا می‌رسیم به اصل مطلب! در این سناریو مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟ بله! افرادی که برای حل مسائل و مشکلات تجاری به کمک و راهنمایی نیاز دارند. این گروه عمدتاً شامل چه کسانی می‌شود؟ آفرین! مدیران و صاحبان کسب‌وکار.

ولی مشکل اینجاست که ماهیت مطالب یک سایت مشاوره‌ای می‌تواند افراد دیگری مثل دانشجویانِ رشته‌های بازرگانی، مدیریتی و مهندسی را نیز به خود جلب کند. یعنی افرادی که صرفاً با اهدافی مثل کنجکاوی، کسب آگاهی یا انجام پروژه‌های تحصیلی وارد سایت می‌شوند؛ کسانی که به‌هیچ‌عنوان قصد خرید مشاوره ندارند. در چنین حالتی می‌گوییم محتوای شما از کارایی لازم برخوردار است اما از اثربخشی لازم را نه! اینکه دایره مخاطبانتان هر روز گسترده‌تر از دیروز باشد هیچ اِشکالی ندارد. ولی وقوع این اتفاق خوب نباید به بهای گُم کردن مخاطبان اصلی‌تان تمام شود. اگر مرتکب این اشتباه راهبردی شوید، می‌بینید که با وجود ورودی قابل توجه، پیام یا تماسی از جانب مشتریان دریافت نمی‌کنید. اتفاقی که بسیار تلخ و ناامیدکننده است.

شما باید سفارش تولید محتوا را به فردی بسپارید که از اهداف شما و پرسونای مخاطبانتان درک دقیقی داشته باشد. وقتی بدانید چه مطالبی را برای چه کسانی بنویسید، آنگاه از محتوا قلاب تیزی می‌سازید که مخاطبان درست را شکار می‌کند. کاری که نویسندگان کپی‌فای متخصص انجام آن هستند!

4. تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی؛ در سوشیال مدیا گرد و خاک به پا کنید!

دیگر فقط بحث سفارش محتوا برای سایت مطرح نیست. آیا کسب‌وکاری را سراغ دارید که امروز در سوشیال مدیا یا همان شبکه‌های اجتماعی حضور نداشته باشد؟ احتمالاً نه! تولید محتوای باکیفیت برای سایت، زمینه‌ای را برای حضور مؤثر شما در شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌کند. فضایی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای رشد کسب‌وکارتان در اختیارتان قرار می‌دهد.

گذشت دورانی که صرفاً عکس محصولات را همراه با قیمت و کلی تعریف و تمجید در اینستاگرام پست می کردیم! حالا علاوه بر پست‌های تبلیغاتی در سوشیال مدیا باید برای مخاطبان خود محتوای ارزش‌آفرین خلق کنید. محتوای سایت منبعی عالی برای تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی است.

تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی باید با توجه به فضای هر پلتفرم و ویژگی‌های آن انجام شود. شما می‌توانید محتوای وب‌سایت را برای هر شبکه‌ای که می‌خواهید در آن فعالیت داشته باشید، بهینه‌سازی کنید. مثلاً برای اینستاگرام یک مطلب وبلاگی 1000 کلمه‌ای را در چند عبارت کلیدی خلاصه کرده و آن را با عکس‌های جذاب تلفیق کنید. بسیاری از کسب‌وکارها انجام این فرایند را نیز برون‌سپاری می‌کنند. چون تولید محتوای خلاقانه برای شبکه‌های اجتماعی نیز مستلزم آن است که نبض مخاطبان را در دست داشته باشید و پرسونای آن‌ها را به‌خوبی بشناسید.

اگر در این زمینه نیز به دنبال یک مجموعه متخصص هستید، سفارش محتوا برای سوشیال مدیا را به کپی‌فای بسپارید.

هنوز تمام نشده!

تعهد مجموعه کپی‌فای نسبت به خلق ارزش حداکثری، مزایای ملموس و ناملموس مختلفی را برای مشتریانش به همراه دارد. مواردی که در بخش قبل از آن‌ها نام بردیم تنها چند نمونه از این مزایا محسوب می‌شوند. سپردن سفارش تولید محتوا به متخصصان کپی‌فای مزایای دیگری نیز دارد که عبارت‌اند از:

  • ایجاد اعتماد در مخاطبان
  • افزایش کمیت و کیفیت سرنخ‌های فروش
  • بهبود ضریب تبدیل (تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی) و متعاقباً افزایش فروش و درآمد
  • ایجاد وفاداری در مشتریان نسبت به کسب‌وکار (در بلندمدت)
  • افزایش شهرت کسب‌وکار
  • تسهیل فرایند برند سازی (برندینگ)
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی

و اما… استراتژی محتوا؛ چتری بر سر کمپین محتوایی شما!

کمی قبل‌تر محتوای خوب را به مصالح مرغوبی تشبیه کردیم که برای ساخت یک بنای مستحکم و زیبا ضروری است. اما آیا می‌توان صرفاً با مصالح و بدون تحلیل و نقشه، بنای خوبی ساخت؟ البته که نه! سپردن سفارش تولید محتوا به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد. اما همه چیز به تولید محتوا و انتشار آن خلاصه نمی‌شود.

محتوا باید بر اساس یک طرح و نقشه مُدون تولید و منتشر شود. نقشه‌ای که تعیین کند:

  • درباره چه موضوعاتی محتوا تولید کنید؟
  • برای چه کسانی بنویسید؟
  • چقدر بنویسید؟
  • از چه سبک، صدا و لحنی در محتوا استفاده کنید؟
  • محتوا را در چه زمانی منتشر کنید؟
  • از چه کانال‌هایی برای توزیع محتوا استفاده کنید؟
  • بعد از انتشار محتوا چه اقداماتی روی آن انجام دهید؟
  • چه کسب‌وکارهایی رقیب شما محسوب می‌شوند و وضعیت کسب‌وکار شما نسبت به آن‌ها چطور است؟
  • از چه معیارهایی برای سنجش کارایی و اثربخشی محتوا استفاده کنید؟
  • و …

برای پاسخ دادن به سؤالات مهم بالا به طرحی تحت عنوان «استراتژی محتوا» نیاز دارید. تدوین استراتژی محتوا، امری تخصصی بوده که با در نظر گرفتن معیارها و جنبه‌های مختلفی انجام می‌پذیرد. یکی دیگر از خدمات کپی‌فای، تدوین استراتژی محتوا برای کسب‌وکارهای مختلف است تا آن‌ها بتوانند بهترین نتیجه ممکن را از بازاریابی محتوا به دست بیاورند.

کپی‌فای ارائه‌دهنده بهترین پکیج محتوایی برای موفقیت کسب‌وکار شما

امروز، بازاریابی محتوا لازمه‌ی بی‌چون‌وچرای موفقیت در کسب‌وکار است. روند تغییر و تحول فضای تجارت، سبب شده تا همه چیز حول محور محتوا رقم بخورد. چه بسیار کسب‌وکارهای کوچکی که علی‌رغم بودجه اندک و محدودیت‌های بی‌شمار، صرفاً به پشتوانه محتوای خوبِ مبتنی بر استراتژی درست، ظرف مدتی کوتاه به پیشرفت‌هایی باورنکردنی رسیدند.

کپی‌فای از یک طرف با تولید محتوای ارزشمند، سئو و کاربرپسند ابزار لازم را برای دستیابی به اهداف تجاری در اختیار شما عزیزان می‌گذارد؛ و از طرف دیگر با تدوین استراتژی محتوا، مسیر رسیدن به مقصد را نشانتان می‌دهد.

تجربه‌های قبلی ما در تعامل با کسب‌وکارهای مختلف و رضایت مشتریان عزیزمان، نشان‌دهنده موفقیت کپی‌فای در زمینه بازاریابی محتواست. ما رضایت شما را افتخار خود و اعتبار کسب‌وکارتان را اعتبار کسب‌وکار خودمان می‌دانیم.

از شما دعوت می‌کنیم به خانواده بزرگ کپی‌فای ملحق شوید. همین حالا با عضویت رایگان در سامانه، اولین سفارش تولید محتوا را ثبت کنید. این می‌تواند شروعی برای آغاز یک سفر هیجان‌انگیز به مقصد موفقیت باشد.