photo 2018 02 28 09 58 58 2

7 نکته ی آسان نوشتن مطالب مؤثر برای وبلاگ (تولید محتوا)

7 نکته ی آسان نوشتن مطالب مؤثر برای وبلاگ (تولید محتوا)

photo 2018 02 28 09 51 07

نوشتن محتوای با کیفیت بالا نقش مهمی در موفقیت های بازاریابی و رهبری افکار عمومی برای شرکت های B2B بازی می کند. تجارت بی تو بی (B2B) مخفف عبارت Business to Business است که به معنای تجارت شرکت با شرکت یا تاجر با تاجر می باشد. با توجه به آمار موسسه بازاریابی محتوا، 93 درصد از سازمان های B2B برای ایجاد نام تجاری و ایجاد تقاضا به بازاریابی محتوایی  متکی هستند.

محتوا به اندازه­ ی طراحی و زیبایی شناسی وب سایت شما اهمیت دارد، زیرا نتایج موتور جستجو  را افزایش می دهد، ترافیک بازدید از صفحه شما زیاد می شود و سازمان شما را به عنوان یک رهبر صنعت معرفی می کند. در بازار محتوای امروز، کیفیت و کمیت نگارش، توانایی شما را برای استفاده از محتوا برای حصول نتایج خوب در کسب و کار تعیین می کند.

با توجه به تجربه ما محتوای متنی ارائه دهنده­ ی درک عمیقی از موضوعات و محصولات B2B، تکنولوژی، صفحات جستجوگر، پست های وبلاگ و دیگر محتوای دیجیتال است.

 

photo 2018 02 25 10 54 58

نوشتن مطالب موثر برای وبلاگ

اگر چه هیچ فرمول خاص و پنهانی برای نوشتن محتوای با کیفیت بالا وجود ندارد، با این حال مطالب ذیل راهنمایی هایی است که می تواند به بهبود کیفیت و کمیت مواد نوشته شده توسط شما کمک کند:

  1.    عنوان مناسب انتخاب کنید

سرصفحه یا همان عنوان تعیین می کند که مخاطبان بقیه متن شما را بخوانند یا از خواندن آن امتنا کنند. بنابراین سرفصل مورد علاقه­ ی خواننده را انتخاب کنید که وی را مجذوب کند، احساسات او را درگیر کند و اطلاعات خوبی در مورد موضوع متن در اختیار وی قرار دهد.

با انتخاب عنوان مناسب شما به سادگی می توانید نتایج دلخواه خود را با محتوای خود به دست آورید.

  1.    ایجاد یک قلاب که توجه آنها را جلب می کند

شما سه ثانیه فرصت دارید تا خوانندگان را پس از خواندن عنوان در صفحه نگهدارید. اولین جمله نیز در تعیین اینکه آیا آنها بقیه محتوای شما را خواهند خواند یا نه نقش موثری دارد. در نتیجه اولین جمله باید توجه خواننده را جلب کند و به راحتی آنها را به نقطه پایان متن شما هدایت کند.

  1.    تحقیقات کامل در مورد موضوع محتوا انجام دهید

شما باید در مورد موضوعی که در حال نوشتن در موردش هستید، بخصوص در بازارB2B، اطلاعات خوبی داشته باشید. مواردی مانند آمار، داده ها و معیارها به نوشته شما اعتبار می بخشد و می توانید با استناد به آنها از ادعاهای خود دفاع کنید.

  1.    تمرکز بر یک هدف واحد

شما باید حداقل یک پیام کلیدی که میخواهید قبل از ایجاد محتواهای خود آن را انتقال دهید، شناسایی کنید. در هنگام نوشتن، محتواي خود را تا آنجا که ممکن است به نقطه اصلی که در ذهن دارید برسانید.

  1.    نوشتن در یک لحن منحصر به فرد

محتوای شما منتشر کننده صدای شرکت شما است و باید مانند شخصیت شرکت شما منحصر بفرد باشد. مهم است که لحن نوشتار خود را به مخاطبان مورد نظر، اهداف کسب و کار و شخصیت های تجاری برسانید.

  1.    بهینه سازی محتوای دیجیتال

بهترین مطالب دیجیتال معمولا شامل پاراگراف کوتاه، جملات کوتاه و لیست بندی شده است. محتوای دیجیتال نیز باید برای جستجو با استفاده از بهترین شیوه های SEO و آخرین استراتژی های محتوای SEO بهینه شده باشد.

  1.    ویرایش متن

پس از اینکه اولین پیش­نویس را ایجاد کردید، به عقب برگردید و متن خود را بخوانید و ایرادات احتمالی را برطرف کنید. گاهی در اولین ویرایش متن اماده انتشار است، ولی گاهی نیاز به دو و حتی سه بار ویرایش دارد. این ویرایش ها حتی زمانی که متن توسط نویسندگان با تجربه نوشته می شود گاهی لازم می شود.

نوشتن مطالب موثر در تبدیل کردن بازدیدکنندگان سایت به مشتریان اهمیت زیادی دارد. بنابراین مهم است که محتوای با کیفیت بالا تولید شود.

مطالب مرتبط با تولید محتوا:

14 کلید موفقیت در نوشتن رپورتاژ آگهی

تولید محتوای خبری چیست؟

9 نکته برای تولید محتوا وب سایت کسب و کار های بزرگ

ترفند های تولید محتوا در سال 2018

هزینه تولید محتوا ارزان

تولید محتوای تجاری برای وب سایت ها

انتخاب کلید واژه های متناسب با سئو

تولید محتوا برای وب سایت

تولیدمحتوا برای سئو: چگونه تولیدمحتوا کرده و برای گوگل بهینه سازی کنیم؟

تولید محتوا برای سایت

تولیدمحتوای سئو چیست؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.