سفارش موشن گرافی / پوستر برای پویش مهر *ویژه دانش‌آموزان*

سفارش موشن گرافی / پوستر برای پویش مهر ریاست جمهوری 1403-1402

یکی از جشنواره‌های مهم آموزش و پرورش که شخصا از طرف رییس جمهور کشور ابلاغ می‌شود، جشنواره پویش مهر ریاست جمهور است. در این جشنواره همه دانش آموزان می‌توانند شرکت کنند و آثار خود را در یکی از قالب‌های زیر به دبیرخانه ارسال می‌کنند:

سفارش تولید محتوا الکترونیکی آموزشی

  • پوستر
  • سرود
  • شعر
  • داستان کوتاه
  • ویدیو کست
  • پادکست
  • عکاسی
  • فیلم کوتاه
  • موشن گرافی

سفارش موشن گرافی / پوستر برای پرسش مهر


سفارش موشن گرافی برای پویش مهر 


یکی از محورهای شرکت در جشنواره ملی پرسش مهر، ساخت موشن گرافی است، اما موشن گرافی چیست؟

همه شما ویدیوهایی را مشاهده کرده‌اید که راجب موضوعی خاصی اطلاعات می‌دهند. اما به صورت صرفا ویدیو نیستند که با دوربین گرفته شده باشند. بلکه موشن گرافی ویدیویی است که همراه با صوت بوده و با نشان دادن جلوه‌های بصری مثل عکس و نوشته و فیلم و سایر المان‌های دیگر برای درک آسان پیام خاصی ساخته می‌شوند.

در این جشنواره هم رییس جمهور از دانش آموزان خواسته است تا پیام ویژه‌ای را هم درک کنند و هم آن را به چشم و گوش و فهم همکلاسیان خود برسانند. اما این پیام مهم چیست؟

موضوع پویش مهر 1403-1402 چیست؟

هر سال رییس جمهور در ابتدای شروع پویش ملی، یک موضوع برای آن انتخاب می‌کند. بله امسال هم همینطور بود. موضوع پویش مهر 1403-1402 درباره میزان پیشرفت کشور و جهت‌هایی است که در آن به موفقیت رسیده است:

موضوع پویش مهر 1403-1402: روایت پیشرفت‌های کشور از نگاه دانش آموزان 

ایران نیز مانند سایر کشورها در تکاپو و تلاش است. البته ایران قوی که مد نظر ریاست جمهور است تک به تک مردمی است که در این سرزمین زندگی می‌کنند. بله ایران همه پیشرفت کرده است و ساعت‌ها و ماه‌ها می‌توان راجب این پیشرفت‌های غرورآفرین صحبت کرد. اما آیا واقعا فرصت آن است که به همه پیشرفت‌ها در یک موشن گرافی یا پوستر پرداخت؟ خیر.

بنابراین در جشنواره پرسش مهر، داورانی زبردست و باتجربه آثار را بررسی خواهند کرد و آن‌ها به دنبال هنر هستند. کاری که به هنرمندی آماده شده باشد و به صورت مختصر و مفید و به زبانی ساده درباره پیشرفت‌های کشور صحبت کند و به دانش آموزان بگوید که کشور چگونه و بدست چه کسانی و چقدر و کجاها پیشرفت کرده است.

مهلت جشنواره پویش مهر

دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره از ابتدای مهر ماه تا پایان بهمن ماه فرصت دارند تا آثار خود را آماده کنند و سپس در پویش مهر ریاست جمهوری شرکت کنند. بنابراین تاریخ یا مهلت مانده حول و هوش 5 ماه است و در پایان بهمن ماه به پایان می‌رسد. اما اینکه زمان ارسال آثار پویش مهر را تمدید کنند، هنوز مشخص نیست. بنابراین نمی‌توان در مورد آن اظهار نظر کرد. اما عمدتا در جشنواره‌ها به علت وجود مشکل در سامانه ثبت نام و همجنین ترافیک زیاد ثبت‌نام کنندگان و وجود هر مشکل بلقوه دیگر، زمان جشنواره پویش ملی و مهلت ارسال آثار تمدید می‌شود.

اما پیشنهاد می‌شود شما به محض اطلاع از این جشنواره و تصمیم برای شرکت در آن، فرصت سوزی نکنید و سریع اقدام کنید.

روش ثبت نام در پویش مهر

برای شرکت در پویش مهر ابتدا باید خوب فکر کنید و یکی از محورهای گفته شده را انتخاب و در آن زمینه کار کنید و یک اثری قاخر آماده کنید تا قدرت و قوت رقابت با دیگر آثار ارسال شده داشته باشد. سپس به سامانه my.medu.ir بخش نورینو مراجعه می‌کنید و ثبت نام خود را تکمیل می‌کنید. اگر هم خودتان در هیچ یک از بخش‌های پوستر، شعر، سرود، موشن گرافی، عکاسی، پادکست، فیلم کوتاه، داستان کوتاه توانایی و یا وقت کافی ندارید، کافیست از ما کمک بخواهید:

سفارش تولید محتوا برای جشنواره پویش مهر

ما در کپی فای انواع خدمات تولید محتوای آموزشی الکترونیکی را انجام می‌دهیم. اگر شما هم به شرکت در این جشنواره علاقمند هستید، فورا تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید یا از طریق شاد و یا واتساپ پیام بگذارید. ما در بخش پوستر و همچنین موشن گرافی می‌توانیم به شما کمک کنیم.

سفارش تولید محتوا الکترونیکی آموزشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.