سفارش تولید محتوا برای جشنواره رأی ملت **موشن گرافیک **

سفارش تولید محتوا برای جشنواره رأی ملت **موشن گرافیک **

در دنیای امروز، هنر و تکنولوژی به‌طور همزمان به عنوان دو عامل اساسی در ترویج ایده‌ها و انتقال پیام‌های مختلف شناخته می‌شوند. جشنواره فیلم کوتاه و موشن‌گرافیک “رأی ملت”، به عنوان یک فرصت بی‌نظیر برای هنرمندان و تولیدکنندگان فیلم، به منظور ترویج مشارکت و مسئولیت‌پذیری در انتخابات، به ویژه در جامعه ما، برگزار می‌شود. اگر به دنبال سفارش تولید محتوا برای جشنواره رای ملت هستید جای درستی آمده‌اید.

سفارش تولید محتوا استوری لاین Storyline

موضوعات:

این جشنواره با تمرکز بر موضوعاتی همچون مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ترغیب به مشارکت در فرایند انتخابات، مزایای مشارکت در این فرایند و نقش انتخابات در پیشرفت کشور، سعی در آگاه‌سازی جامعه و ترویج انتخاب اصلح دارد.

موضوعات:

  • مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
  • ترغیب به مشارکت در انتخابات
  • مزایای مشارکت در انتخابات
  • انتخابات و پیشرفت کشور
  • انتخاب اصلح

بخش‌های مسابقه:

این جشنواره دو بخش اصلی فیلم کوتاه و موشن‌گرافیک را شامل می‌شود، که در هر بخش، فیلم‌ها به عنوان برگزیده، بر اساس فیلم‌نامه، تدوین، بازیگری و کارگردانی ارزیابی خواهند شد.

شرایط عمومی:

شرکت در این جشنواره برای همه فیلم‌سازان، نهادها و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی آزاد است و تمامی آثار تولیدی در چارچوب موضوعات جشنواره و در قالب‌های مشخص شده، قابل ارسال و ارزیابی می‌باشند.

مهلت ارسال آثار : 30 بهمن 1402

به آثار برگزیده در هر بخش جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت. دبیرخانه جشنواره حق استفاده از آثار منتخب در راستای توسعه مشارکت در انتخابات را با حفظ حقوق معنوی صاحب اثر، فارغ از جنبه انتفاعی و مالی، خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت جشنواره مراجعه کنید.

**جشنواره فیلم کوتاه و موشن‌گرافیک رأی ملت**

امیدوارم که این پیام را در بهترین حالت و با انرژی مطالعه کنید. به نظر من، این یک فرصت فوق‌العاده است که به عنوان یک هنرمند و تولیدکننده موشن‌گرافیک، بتوانید در جشنواره فیلم کوتاه و موشن‌گرافیک “رأی ملت” شرکت کنید و با ارسال آثار خلاقانه‌تان، در این رقابت شرکت نمایید.

این جشنواره توسط مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور برگزار می‌شود و هدف آن ترویج مشارکت و مسئولیت‌پذیری در انتخابات و ترویج فرهنگ انتخاب اصلح است. در این جشنواره، شما می‌توانید با ارائه آثاری موشن‌گرافیکی که به زیبایی و خلاقیت خود پاسخ داده‌اید، به ترویج این مفاهیم ارزشمند کمک کنید.

سفارش تولید محتوا برای جشنواره رای ملت

سفارش تولید محتوا برای جشنواره رای ملت

اگر دوست دارید در این جشنواره شرکت کنید و با ارسال آثار شانس خود را محک بزنید. کپی فای در کنار شماست. شما با سفارش تولید محتوا برای جشنواره رای ملت تمام کار را به افراد مجرب می‌سپارید و آن‌ها با توجه به موضوعات این جشنواره که عمدتا انتخابات است، بهترین موشن گرافی را برای شما طراحی و اجرا می‌کنند.

کپی فای: مرجعی برای ساخت موشن‌گرافیک در جشنواره رأی ملت

کپی فای، یک آژانس دیجیتال خلاق است که با تیمی مجرب و متخصص در زمینه تولید محتوای دیجیتال، از جمله موشن‌گرافیک، می‌تواند شما را در ساخت موشن‌گرافیک برای جشنواره رأی ملت یاری دهد.

چرا کپی فای را انتخاب کنید؟

  • تجربه و تخصص: کپی فای سابقه‌ی درخشانی در تولید موشن‌گرافیک‌های خلاقانه و باکیفیت دارد.
  • تیم متخصص: تیمی از طراحان، انیماتورها و ایده‌پردازان مجرب در کپی فای، موشن‌گرافیک شما را با بالاترین کیفیت تولید می‌کنند.
  • قیمت مناسب: کپی فای با ارائه قیمت‌های مناسب، امکان تولید موشن‌گرافیک باکیفیت را برای همه فراهم کرده است.
  • تعهد به زمان: کپی فای به تعهدات خود در قبال مشتریان پایبند است و موشن‌گرافیک شما را در زمان مقرر تحویل می‌دهد.

خدمات کپی فای در زمینه تولید موشن‌گرافیک:

  • ایده‌پردازی و نگارش سناریو
  • طراحی و انیمیشن
  • دوبله و صداگذاری

 

برای سفارش ساخت موشن‌گرافیک برای جشنواره رأی ملت می‌توانید به وبسایت کپی فای به نشانی https://copify.ir/ مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 04144335532   یا 09369518618 تماس بگیرید.

کپی فای، همراه شما در مسیر موفقیت در جشنواره رأی ملت.

موشن‌گرافیک برای جشنواره رأی ملت

نتیجه‌گیری:

جشنواره فیلم کوتاه و موشن‌گرافیک “رأی ملت” فرصتی بی‌نظیر برای هنرمندان و تولیدکنندگان فیلم است تا با خلق آثار خلاقانه، در ترویج مشارکت و مسئولیت‌پذیری در انتخابات، به ویژه در جامعه ما، نقشی مؤثر ایفا کنند.

علاوه بر این، این جشنواره مزایای دیگری نیز دارد:

  • افزایش آگاهی عمومی: این جشنواره با تمرکز بر موضوعاتی مانند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ترغیب به مشارکت در فرایند انتخابات، مزایای مشارکت در این فرایند و نقش انتخابات در پیشرفت کشور، سعی در آگاه‌سازی جامعه و ترویج انتخاب اصلح دارد.
  • فرصتی برای دیده شدن: این جشنواره فرصتی عالی برای فیلم‌سازان و موشن‌گرافیست‌ها است تا آثار خود را به نمایش بگذارند و به مخاطبان بیشتری معرفی شوند.
  • جوایز نقدی: به آثار برگزیده در هر بخش جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

اگر به عنوان یک هنرمند یا تولیدکننده موشن‌گرافیک به دنبال فرصتی برای ارائه ایده‌های خود و همچنین کمک به ترویج یک فرهنگ انتخاباتی سالم هستید، شرکت در جشنواره فیلم کوتاه و موشن‌گرافیک “رأی ملت” را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همین امروز به وبسایت جشنواره مراجعه کنید و برای ارسال اثرتان اقدام کنید.

همچنین، اگر به دنبال یک تیم متخصص برای تولید موشن‌گرافیک برای جشنواره رأی ملت هستید، می‌توانید از خدمات کپی فای، آژانس دیجیتال خلاق، استفاده کنید.

کپی فای با سابقه‌ی درخشان در تولید موشن‌گرافیک‌های خلاقانه و باکیفیت، می‌تواند شما را در ساخت موشن‌گرافیک باکیفیت و متناسب با موضوعات جشنواره یاری دهد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.