email marketing service Dubai

فعال کردن حساب ایمیل مارکیتنگ (بازاریابی ایمیلی)

ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی یکی از کارهایی است که می تواند باعث شود کسب و کارها درآمد بیشتری داشته باشند. یکی از کارهای ضروری که باید برای سئو وب سایت ها نیز انجام شود بازاریابی ایمیلی است. در دنیای کسب و کار دیجیتال فعالیت های مختلفی را باید برای پیشرفت وب سایت انجام داد که ممکن است در انجام هریک از آن ها نیز با چالش های مختلفی روبرو می شویم. در این مطلب قرار است درباره ی یکی از اساسی ترین چالش های بازاریابی ایمیلی صحبت کنیم، یعنی فعال کردن حساب ایمیل مارکتینگ در یکی از سرویس دهنده های ارسال ایمیل انبوه.

سرویس دهنده ارسال ایمیل انبوه

لیست مخاطبانی که ما برای ارسال ایمیل ها داریم ممکن است بین چند نفر تا چند میلیون نفر نیز باشد. فرستادن ایمیل به تک تک این مخاطب ها زمان زیادی می برد. برای اینکه کارهای شما آسان شود سرویس دهنده های ارسال ایمیل انبوه این امکان را برای شما فراهم می کنند تا یک ایمیل طراحی کنید و آن را به همه ی مخاطبان ارسال کنید. خدماتی مانند ایمیل های خوش آمدگویی و اتوماسیون ایمیلی باعث شده است این سرویس دهنده ها محبوبیت های خاصی داشته باشند.

 

هر سرویس دهنده پلن های رایگان خود را نیز دارد که اجازه می دهد بسته به میزان مخاطب یا ایمیل های ارسالی از آن ها استفاده کنید. می توانید در صفحه ی ایمیل مارکیتنگ ما انواع این سرویس دهنده ها را مشاهده کنید. البته ما پلن های پولی آن ها را برای شما قرار داده ایم، ولی می توانید با مراجعه به وبسایت اصلی هرکدام پلن های رایگان را نیز مشاهده کنید.

 

چالش ما چیست؟

 

تایید و فعالسازی اکانت ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیلی)

پس از اینکه در یکی از سرویس دهنده ها اکانتی را ایجاد کردید باید قدم هایی را دنبال کنید تا بتوانید اکانت خود را فعال کنید. در ابتدا باید مخاطبان خود را وارد کنید، یا می توانید لیست خود را بصورت فایل اکسل وارد کنید.

چالش ایمیل مارکیتنگ شما دقیقا پس از همین وارد کردن لیست مخاطبان شروع می شود. شما ایمیلی دریافت خواهید کرد که از طرف سرویس دهنده ارسال شده است.

این ایمیل از شما می خواهد اطلاعاتی را درباره ی کسب و کاری که می خواهید ایمیل ها را از طرف آن ها ارسال کنید ارائه دهید. پس از آن باید بگوئید که این لیست مخاطبان را از کجا جمع آوری کرده اید و از چه روشی استفاده کرده اید تا رضایت آن ها را برای ارسال ایمیل جذب کنید.

در این قدم باید بیان کنید که لیست را از لیست ثبت نامی جمع آوری کرده اید که در سایت قرار دارد و مخاطبان خودشان از شما درخواست کرده اند تا ایمیل های خود مانند خبرنامه را برای آن ها ارسال کنید. البته باید لینک این صفحات را نیز ضمیمه ایمیل خود کنید.

در بیشتر مواقع سرویس دهنده در پاسخ می گوید که شما لیست خود را از روش های مناسبی جمع آوری نکرده اید و یا سایتی که می خواهید ایمیل ها را از طرف آن ها ارسال کنید دارای آی پی مشخصی نیست. حالا شاید شما هر دو مورد را رعایت کرده باشید، ولی هدف اصلی سرویس دهنده این است که به شما یک آی پی بفروشد که ممکن است قیمت بالایی برای شما داشته باشد.

 

اگر می خواهید از چنین مشکلی جلوگیری کنید، موارد زیر را در ایمیل به سرویس دهنده ذکر کنید:

 

استفاده از یک سرویس دهنده دیگر برای ارسال انبوه ایمیل

 

بگوئید که در ابتدا در یکی دیگر از سرویس دهنده ها (با ذکر نام) اکانت داشته اید و برای مدتی از سرویس های آن ها استفاده کرده اید. بگوئید که لیست مخاطبان شما تماما مورد تایید آن سرویس دهنده بوده است و دلیل اینکه می خواهید از سرویس دهنده ی دیگری استفاده کنید این است که از سرویس دهنده قبلی راضی نبوده اید. اگر بیان کنید که می خواهید تعداد بیشتری مخاطب را نیز وارد سرور آن ها کنید نیز در راضی کردن آن ها کمک زیادی خواهد کرد.

 

رضایت مخاطبان را دریافت کرده اید

yes no hand

باید به سرویس دهنده اطمینان خاطر دهید که مخاطبان خود را تماما از طریق روش های مختلف بررسی کرده اید و آن ها رضایت خود را برای دریافت ایمیل های شما اعلام کرده اند. همچنین می توانید بگوئید که مخاطبان در دو مرحله تایید شده اند و به همین دلیل مشکلی مانند اسپم شدن ایمیل های ارسالی شما پیش نخواهد آمد. به خاطر داشته باشید که اصلا نباید ضعف نشان دهید و بر روی حرف های خود پافشاری داشته باشید.   

 

ایمیل های ارسالی شما در سرویس دهنده قبلی درصد باز شدن ( Open rate) بالایی داشته اند

164 Best Email Subject Lines to Boost Your Email Open Rates

اگر ایمیل های شما 10% میزان باز شدن را داشته باشند می توان گفت که تقریبا در بازاریابی ایمیلی در درجه ی متوسط قرار دارید. شما باید در ایمیل خود قید کنید که میزان باز شدن ایمیل های ارسالی شما بسیار عالی و بین 30 تا 40 درصد بوده است. یادتان باشد، برای فعال کردن اکانت ایمیل مارکیتنگ خود باید چنین مواردی را بیان کنید.

 

اگر این موارد را انجام دهید می توانید در فعال کردن اکانت ایمیل مارکتینگ خود موفق شوید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اولین سری ایمیلی که ارسال می کنید درصد باز شدن خوبی داشته باشد تا سرویس دهنده به شما ایراد نگیرد. اگر می خواهید از همه ی این دردسر ها خلاص شوید و ایمیل مارکیتنگ خود را نیز با موفقیت پیش ببرید می توانید از خدمات ما استفاده کنید، ما همه ی کارهای مربوط به تبلیغات ایمیلی شما را انجام می دهیم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *