724986

طراحی سایت در تبریز

تبریز

طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی است که در شمال غربی ایران قرار دارد. تبریز یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شهر های ایران است. قدرت اقتصادی و فرهنگی این شهر باعث شده است که مورد توجه بسیاری از کسب و کار ها باشد. هر وقت صحبتی از صنعت و شهر های صنعتی بزرگ در ایران می شود حتما تبریز بین آنها قرار دارد. فرصت های شغلی و اقتصادی در این شهر همه ساله افراد زیادی را به این شهر می کشاند. تبریز با جمعیت 1.73 میلیون نفری خود همیشه مرکز تحولات بزرگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.


 

صنعت در تبریز

همانطور که گفتیم تبریز شهری صنعتی است. این شهر از سالهای بسیار دور که جاده ی ابریشم از آن عبور می کرده شهرت داشته است و مرکزی برای تجارت بوده. اینکه تبریز در برخی از سلسله های حاکم پایتخت نیز بوده به اهمیت این شهر افزوده است. صنایعی که در تبریز فعالیت می کنند عبارت اند از: ماشین سازی، مواد شیمیایی و پتروشیمی، لوازم خانه، پالایشگاه ها، سیمان، تجهیزات برقی و الکترونیکی، پارچه، چرم، لبنیات و غیره. می توان گفت تبریز مجموعه ای است از همه ی صنایعی است که در حال پیشرفت هستند. به همین دلیل نیز تبریز یکی از قطب های اصلی صنعت در ایران است.

صنایعی که در تبریز وجود دارند محصولات خود را تنها در داخل کشور ارائه نمی کنندُ بلکه محصولات آنها دارای شهرت بین المللی است و به کشور های دیگر نیز صادر می شود. مجموعه های صنعتی زیادی در تبریز وجود دارد، برای مثال یکی از آنها کارخانه ی تراکتور سازی است که یکی از بزرگترین مجموعه های صنعتی در منطقه است. تبریز به شهر شکلات ایران نیز معروف شده است و این نامگذاری بدلیل وجود شرکت های شکلات سازی در این شهر است. درصد زیادی از جمعیت شهر نیز در صنایع کوچک تر مشغول هستند. همه ی این صنایع در تبریز وجود دارند و در حال رقابت با یکدیگر هستند.

 

تبریز پتانسیل زیادی در زمینه ی اقتصادی دارد و هنوز برای پیشرفت فرصت دارد. در دنیای امروز که دنیای دیجیتال است نمی توان بدون اینکه رنگ و بوی دیجیتالی و الکترونیکی به کار خود داد پیشرفتی داشت. امروز نوآوری و خلاقیت حرف اول را میزند چرا که افراد زیادی در هر زمینه ای که فکرش را بکنید در حال فعالیت هستند. درصد بسیار زیادی از این افراد کار های خود را به همان شیوه ی قبلی خود انجام می دهند و بدون نوآوری و خلاقیت در حال انجام کار های تکراری هستند. از بین این افراد گروهی که زودتر دست به خلاقیت می زنند می توانند برتر باشند.

 

خلاقیت در صنعت همیشه در ارائه ی چیزهای متفاوت نیست بلکه تفاوت در روش های ارائه ی خدمات و یا محصولات یکسان است. یکی از موثرترین و موفق ترین و کم هزینه ترین کارهایی که می توان برای پیشرفت در کسب و کار داشت این است که برای معرفی خودتان سایتی داشته باشید. یعنی برای کسب و کار خود وب سایت طراحی کنید.

 

شاید اینکه در ابتدا تنها درباره ی صنایع و کسب و کار های بزرگ تبریز صحبت کردیم به شما این تصور را بدهد که تنها برای کسب و کار های بزرگ است که طراحی سایت مناسب است، اما اینگونه نیست و کسب و کار های کوچک بیشتر به داشتن سایت نیاز دارند تا بتوانند به مجموعه ی صنایع بزرگ بپیوندند.

 

طراحی سایت تبریز

یکی از مشکلاتی که باعث می شود کسب و کار ها نتوانند مشتری های بیشتری را داشته باشند نداشتن سایت است. داشتن یک سایت می تواند کسب و کار را به افراد بسیار زیادی از تمام نقاط دنیا معرفی کند. شما می توانید با داشتن سایت در کار خود پیشرفت خوبی داشته باشید، اما متاسفانه بسیاری از کسب و کار ها چه کوچک و چه بزرگ این را نمی دانند. بعضی از کسب و کار ها تنها به خاطر داشتن سایت وجود دارند و درآمد آنها از طریق سایتشان است. برای مثال آمازون Amazon و ائی بی eBay از بزرگترین سایت های فروشگاه اینترنتی هستند.

تبریز

ما در کپی فای تصمیم گرفتیم سرویس طراحی سایت در تبریز را راه اندازی کنیم. ما می توانیم وب سایت ها را برای هر کسب و کاری در هر منطقه ای طراحی کنیم ولی این بار خدمات ویژه ای را برای کسب و کار هایی که در تبریز قرار دارند و یا کسب و کار هایی که مشتری های هدف آنها تبریزی هستند ارائه کنیم. کسب و کار هایی که در تبریز هستند به طراحی سایت در تبریز نیاز دارند.

 

ثبت دامنه برای سایت تبریز

شما نمی توانید بدون داشتن دامنه سایتی هم تشکیل دهید. دامنه آدرس سایت شما خواهد بود و سایر افراد با استفاده از آن می توانند به سایت شما مراجعه کنند. ثبت دامنه کار زیادی ندارد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که از یک فروشنده ی دامنه یک دامنه برای خودتان خریداری و ثبت کنید.

طراحی بخش های مختلف سایت

مرحله ی بعدی طراحی وب سایت است. هر وب سایت بخش های مختلفی دارد و مسئولیت کسی که وبسایت را طراحی می کند این است که بخش های مختلف را طبق خواسته ی مشتری طراحی کند و تحویل دهد. باید مطلع باشید که برخی از بخش های سایت بصورت کلی در همه ی سایت ها مشترک هستند و برخی دیگر هم مختص سایت خاصی هستند. مثلا بخش “تماس با ما” را همه ی سایت ها دارند. اما بخش مانند “پلن های مختلف” مربوط به عده ای از سایت ها هستند و شاید در طراحی برخی سایت ها وجود ندارد. موردی که در طراحی بخش های مختلف سایت مهم است این است که مرتب و منظم باشند و همچنین به راحتی قابل دسترسی باشند تا بازدید کننده از سایت بتواند به راحتی از بخش های مختلف از سایت را مشاهده کند.

 

سرعت سایت

shutterstock 264963341 opt

یکی از مهم ترین دسته از بازدید کننده های سایت بازدید کننده های موبایلی هستند، یعنی کسانی که با موبایل از وب سایت شما بازدید می کنند. طبق آمار 53% از کاربران موبایلی 3 ثانیه برای لود شدن سایت صبر می کنند و اگر این اتفاق نیفتد سایت را ترک می کنند. سرعت سایت باید به اندازه ای باشد که بتواند به راحتی و در کمترین زمان ممکن لود شود. یکی از عواملی که سرعت سایت را تحت تاثیر قرار می دهد کدنویسی و طراحی آن است. با برخی از ملاحظات در طراحی سایت می تواند سرعت آن را بالا برد و از این طریق بازدید کننده های بیشتری را حفظ کرد. طراحی سایت در تبریز نیز به دلیل اینکه مخاطبانی دارد که سرعت عمل برایشان مهم است باید به گونه ای باشد که سرعت سایت بالا باشد.

 

گرافیک سایت

اینکه سایت شما چه گرافیکی داشته باشد و رنگ های استفاده شده در آن چه چیزهایی هستند بسیار مهم است. بسیاری از سایت ها هستند که بدون توجه به ارتباط رنگ ها با یکدیگر و مفهوم آن ها طراحی شده اند. رنگ ها باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند تا بتوان به مخاطب نشان داد که بخشی از سایت اهمیت بیشتری دارد و یا اینکه کدام بخش می تواند نیاز او را برطرف کند.

 

همه ی این موارد نیاز به یک طراحی حرفه ای دارد. شرکت کپی فای با استفاده از طراحان و متخصصین مجرب طراحی سایت در تبریز را انجام می دهد. همانطور که گفتیم تبریز منطقه ی مهمی است که کسب و کار ها می توانند با استفاده از ظرفیت های دیجیتال در مدت زمان کوتاهی بیشترین پیشرفت را داشته باشند. طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.