hero dhp ie 1

روش های تهیه لیست های ایمیل

در ابتدا یک تاجر یا فروشنده سایتی میسازد که شرکت او را به عنوان کارشناس یک صنعت یا خدمات خاص جلوه می دهد. این اولین پایگاه کنش مشتری برای بازرایابی آنلاین است.

hero dhp ie 1

یک وب سایت باید صفحه اول داشته باشد،یک صفحه درباره شرکت و یک صفحه با توضیحات مختصری در رابطه با محصولات و خدمات باشد که هر کدام می تواند حاوی لینکی باشد که کاربر را به صفحه ای انتقال دهد که توضیحات بیشتری در مورد این آیتم ها دارد.

و شما باید یک صفحه مقالات داشته باشید تا نوشته هایی که در حیطه تخصص شماست در آن جا درج کنید جایی که بازدید کنندگان امکان دانلود رایگان و مشاهد این مقاله ها را داشته باشند.
یک رزومه از خود را در سایت داشته باشید واین را دردسترس کاربران سایت بگزارید و آن ها میتوانند دانلود کنند ولی در عوض باید عضو شوند و ایمیل و هر اطلاعاتی که شما خواستید در اختیار شما قرار دهند . همچنین میتواند دریافت ماهانه ایمیل خبرنامه و نشریه الکترونیکی را پیشنهاد دهید.
افرادی که از سایت شما بازدید میکنند اگه عضو شوند و رایانامه خود را در اختیار شما قرار دهند می توانند یه صورت رایگان از مشترکین شما باشند. یا شما می توانید به بازدیدکنندگان پیشنهاد انتخاب آیتم با عنوان زیر را بدهید :من موافقم که در مورد محصولات جدید،خدمات جدید، اخبار و پیشنهاد هایی که بنده به آن علاقمند هستم ایمیل بزنید.مطالب مرتبط (محتوای مفید ) در سایت شما مفید خواهد بود و افراد بیشتری به وبسایت شما جذب می شوند.
این مدل بخاطر ایجاد ترافیک در سایت شما جایی که شما آن ها را به سمت عضویت در سایت هدایت می کنید. یکبار که آن ها عضو شدند شما ایمیل آن ها را در دارید و هر زمانی که خواستید با هزینه خیلی کمی می توانید بازاریابی کنید. بخش اعظم فروش ها و سود های شما از تکرار بازاریابی ایمیلی از طریق مشتری های احتمالی و لیست های ایمیل خواهد بود برای این کار هدف شما افزایش سریع و کم هزینه ی تعداد این لیست است.
تعداد از گزینه های بازرایابی آنلاین هست که در سایت شما ترافیک بازدید ایجاد می کند عبارتند از:تبلیغات رایگان، بازراریابی با ایمیل،تبلیغات با بنر های تبلیغی،ثبت نام، بازاریابی با شعبه،بهینه سازی موتور های جستجو،ایمیل مستقیم و نشریه الکترونیکی است.
کلید موفقیت در این کار تلاش برای امتحان تکنیک های مختلف ارایه شده است بصورتیکه راه هایی که موفق نبوده را کنار گذاشته و آن هایی که موثر هستند را باید ادامه داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.