قرار گرفتن در صفحه اول گوگل – حتی اگه تازه کار باشی!

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل – حتی اگه تازه کار باشی!

محمد: خوبی علی آقا!؟ 

علـی: ممنونم محمد جان.

محمد: علی چطور تونستی تو 1 سال این همه تُشک رُویال بِفروشی!؟

علـی: با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل 

محمد: چطوری … ؟ مگه ممکنه!؟

البته که ممکنه، اجازه بدین براتون کسب و کاهایی رو معرفی کنم که روزانه با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل میلیاردها تومان درآمد دارند. در بعضی شرکت‌ها به لطف قرار گرفتن در صفحه اول گوگل حتی 200 تا 300 نفر هم کار می‌کنند. خوش به حال شما که امروز در وب سایت ما فوت کوزه گری علـی را یاد می‌گیرید.  ادامه مطلب

تدوین کلمات در تولید محتوا

کار تولید محتوا چقدر درآمد دارد و کجا استخدام می کنند؟

کار تولید محتوا چقدر درآمد دارد و کجا استخدام می کنند؟

کار تولید محتوا از سال 2016 در ایران با عنوان کار پاره وقت معرفی شد. این شغل بدون نیاز به سرمایه در سال 2017 و 2018 رشد بسیارعالی داشت. رشد هم از طرف بازار عرضه بود هم از طرف بازار تقاضا، به طوری که بسیاری از کسب و کارها ماهیت خدمات خود را تغییر داده و  کار تولید محتوا را با قوت ادامه دادند.

ادامه مطلب

قبل از سفارش تولید محتوا چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

برای یک تولید محتوا موفق قبل از سفارش به موارد زیر دقت کنید

درآمدی که کسب و کارهای مختلف از وب سایت خود بدست می آورند سرسام آور است  و نمی توان میزان دقیقی را مشخص کرد. تنها یک وب سایت فروشگاه اینترنتی مانند دیجی کالا روزانه چندین میلیارد تومان گردش مالی دارد. اما این همه درآمد از کجا بدست می آید؟ وب سایت های زیادی وجود دارند که خدمات و کالاهای مشابهی را ارائه می کنند اما همه ی آن ها درآمد یکسانی از اینترنت ندارند. مهم ترین چیزی که یک سایت را از سایر رقبا متمایز می کند قرار گرفتن در صفحه اول نتایج گوگل است. برای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج گوگل باید تولید محتوای بر اساس سئو انجام دهید. مشکلی که برخی کسب و کارها دارند این است که نمی دانند برای سفارش تولید محتوا باید چکار کنند، در این مطلب راهنمایی هایی را در این زمینه ارائه خواهم کرد.

ادامه مطلب

هزینه تولید محتوا

هزینه تولید محتوا چگونه محاسبه می شود؟ (قیمت های جدید 2018)

منظور از هزینه تولید محتوا چیست؟

مقدار دستمزدی که نویسنده محتوا یا شرکت تولید محتوا اخذ می کند.

ادامه مطلب

نوشتن محتوا برای کسب و کارها

9 توصیه در نوشتن محتوای عالی برای وب‌سایت‌های کسب‌وکار

9 توصیه در نوشتن محتوای عالی برای وب‌سایت‌های کسب‌وکار

شاید اگر بدانید نوشتن محتوا برای وب‌سایت تا چه اندازه با دیگر شکل‌های نویسندگی فرق دارد، شگفت‌زده شوید. نوشتن برای وب‌سایت هنر خودش را می‌طلبد زیرا برخلاف خواندن مطالب چاپی، کاربران وبسایت ترجیح می‌دهند مطالب را سرسری بخوانند و رد شوند. کاربر اینترنتی با هزاران انتخابی که برای خواندن دارد، ترجیح می‌دهد نگاهی به مطلب بیندازد و به نتیجه برسد. اگر چیزی را که می‌خواهد پیدا نکند، فوراً وب‌سایت شما را ترک می‌کند. گروه نیلسن نورمن، سازمانی که مبتنی بر شواهد به پژوهش درباره‌ی تجربه‌ی کاربر می‌پردازد، در تحقیق اخیرش دریافت که کاربر بین ده تا بیست ثانیه روی سایت مکث می‌کنند و می‌رود. مطالعات دیگری هم نشان می‌دهد که آمار چیزی حدود پنج ثانیه است. پس شما برای جلب کاربرتان زمان زیادی ندارید.

ادامه مطلب

انواع ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ

آیا می‌دانستید متوسط سودی که ازسرمایه گذاری در ایمیل مارکتینگ بدست می‌آید 3500 درصد است؟ به همین دلیل است که هر بازاریاب ایمیلی استراتژی دقیقی برای بازاریابی ایمیلی خود داشته باشد. اگر شما از کسب و کارهای هم رده خود عقب نمانده باشید هم اکنون نیز به روشی از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنید (82% کسب و کارها از بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنند). اما اگر بخواهید استراتژی خود را واقعا ارتقا داده و نتایج حقیقی در برابر تلاش‌هایی که می‌کنید دریافت کنید باید بدانید که چه نوع پیام‌هایی را ارسال می‌کنید.

درادامه انواع ایمیل‌هایی که بیشتر در ایمیل مارکتینگ ارسال می‌شوند را معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب

ترندهای ایمیل مارکتینگ در سال 2019

فکر می کنید همگام با ترندهای ایمیل مارکتینگ پیش خواهید رفت؟

اگر یک بازاریاب باشید حتما می‌دانید که در دنیای دیجیتال همه چیز مدام در حال تغییر و بروزرسانی است. هرچقدر که داده‌های مختلفی را دریافت می‌کنیم و یا تکنولوژی‌های جدیدتری را بدست می‌آوریم استراتژی‌هایی که در کسب و کارمان استفاده می‌کنیم را نیز تغییر می‌دهیم. این تغییرات ابزاری که با استفاده از آن‌ها اطلاعات را به مخاطبان هدف خود ارائه می‌کنیم را نیز شامل می‌شوند.

ادامه مطلب
مشهد شهر نور و آینه

کپی رایتر موفق ؛ 6 قدم برای موفقیت در کپی رایتینگ

کپی رایتر موفق ؛ 6 قدم برای موفقیت در کپی رایتینگ

هر تجارت یا کسب و کاری در دنیای مدرن و امروزی مبتنی بر واژه‌ها است تا بتواند معرفی دقیقی از خود به مشتریان و بازار تقاضا برای خرید داشته باشد. واژه‌ها دارای جادوی عجیب هستند که می‌توانند افراد را به سمت شما جلب یا دور کنند. این ویژگی اگر همراه با یک محصول باشد باعث خواهد شد که فروش بیشتر یا برعکس کمتر داشته باشد. شاید به ظاهر حرفه کپی رایتر بودن ساده است اما چیدن کلمات در کنار هم برای متقاعد کردن کسی که قصد دارد بدون لمس کردن و دیدن کالا آن را بر اساس توضیحات تکمیلی که روی سایت شما وجود دارد، خریداری کند نیاز به سال‌ها تجربه و ممارست دارد. ادامه مطلب

کسب درآمد از سایت های خارجی در سال 2019

کسب درآمد از سایت های خارجی

آیا کسب درآمد از سایت های خارجی ممکن است؟

در این مقاله راه های کسب درآمد از سایت های خارجی و مشکلات آن را بررسی می کنیم. 

 

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین

 

یکی از راه های کسب درآمد از سایت های خارجی استخراج ارز دیجیتال مانند بیت کوین است. که احتیاج به دستگاه های ماینر گران قیمت دارد، هرچند با سیستم های خانگی و لپ تاپ هم این کار قابل انجام است اما علاوه بر آسیب رساندن به cpu دستگاه شما،کار بسیار زمانبری هم هست. بنظر می رسد با این کار بیشتر ضرر خواهیم کرد تا اینکه به درآمد برسیم.

ادامه مطلب

بازاریابی تولید محتوایی برای آموزش

چگونه بازاریابان از تولید محتوای آموزشی برای تولید ارزش استفاده می‌کنند؟

آیا مصرف کننده آموزش دیده مصرف کننده ارزشمندتری است؟

لیزا دی‌‌‌‌‌‌‌استفانو معاون بازاریابی برند Home Depot  می‌گوید:

« مشتری به میزان مشخصی از اطمینان نیاز دارد.»

 

بزرگ‌ترین چالشی که بازاریابان به ویژه در Home Depot با آن مواجه‌اند، تطبیق محتوای آموزشی با سبک یادگیری مشتری است.

ادامه مطلب