نوشتن محتوا برای کسب و کارها

9 توصیه در نوشتن محتوای عالی برای وب‌سایت‌های کسب‌وکار

9 توصیه در نوشتن محتوای عالی برای وب‌سایت‌های کسب‌وکار

شاید اگر بدانید نوشتن محتوا برای وب‌سایت تا چه اندازه با دیگر شکل‌های نویسندگی فرق دارد، شگفت‌زده شوید. نوشتن برای وب‌سایت هنر خودش را می‌طلبد زیرا برخلاف خواندن مطالب چاپی، کاربران وبسایت ترجیح می‌دهند مطالب را سرسری بخوانند و رد شوند. کاربر اینترنتی با هزاران انتخابی که برای خواندن دارد، ترجیح می‌دهد نگاهی به مطلب بیندازد و به نتیجه برسد. اگر چیزی را که می‌خواهد پیدا نکند، فوراً وب‌سایت شما را ترک می‌کند. گروه نیلسن نورمن، سازمانی که مبتنی بر شواهد به پژوهش درباره‌ی تجربه‌ی کاربر می‌پردازد، در تحقیق اخیرش دریافت که کاربر بین ده تا بیست ثانیه روی سایت مکث می‌کنند و می‌رود. مطالعات دیگری هم نشان می‌دهد که آمار چیزی حدود پنج ثانیه است. پس شما برای جلب کاربرتان زمان زیادی ندارید.

ادامه مطلب

انواع ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ

آیا می‌دانستید متوسط سودی که ازسرمایه گذاری در ایمیل مارکتینگ بدست می‌آید 3500 درصد است؟ به همین دلیل است که هر بازاریاب ایمیلی استراتژی دقیقی برای بازاریابی ایمیلی خود داشته باشد. اگر شما از کسب و کارهای هم رده خود عقب نمانده باشید هم اکنون نیز به روشی از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنید (82% کسب و کارها از بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنند). اما اگر بخواهید استراتژی خود را واقعا ارتقا داده و نتایج حقیقی در برابر تلاش‌هایی که می‌کنید دریافت کنید باید بدانید که چه نوع پیام‌هایی را ارسال می‌کنید.

درادامه انواع ایمیل‌هایی که بیشتر در ایمیل مارکتینگ ارسال می‌شوند را معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب

ترندهای ایمیل مارکتینگ در سال 2019

فکر می کنید همگام با ترندهای ایمیل مارکتینگ پیش خواهید رفت؟

اگر یک بازاریاب باشید حتما می‌دانید که در دنیای دیجیتال همه چیز مدام در حال تغییر و بروزرسانی است. هرچقدر که داده‌های مختلفی را دریافت می‌کنیم و یا تکنولوژی‌های جدیدتری را بدست می‌آوریم استراتژی‌هایی که در کسب و کارمان استفاده می‌کنیم را نیز تغییر می‌دهیم. این تغییرات ابزاری که با استفاده از آن‌ها اطلاعات را به مخاطبان هدف خود ارائه می‌کنیم را نیز شامل می‌شوند.

ادامه مطلب
مشهد شهر نور و آینه

کپی رایتر موفق ؛ 6 قدم برای موفقیت در کپی رایتینگ

کپی رایتر موفق ؛ 6 قدم برای موفقیت در کپی رایتینگ

هر تجارت یا کسب و کاری در دنیای مدرن و امروزی مبتنی بر واژه‌ها است تا بتواند معرفی دقیقی از خود به مشتریان و بازار تقاضا برای خرید داشته باشد. واژه‌ها دارای جادوی عجیب هستند که می‌توانند افراد را به سمت شما جلب یا دور کنند. این ویژگی اگر همراه با یک محصول باشد باعث خواهد شد که فروش بیشتر یا برعکس کمتر داشته باشد. شاید به ظاهر حرفه کپی رایتر بودن ساده است اما چیدن کلمات در کنار هم برای متقاعد کردن کسی که قصد دارد بدون لمس کردن و دیدن کالا آن را بر اساس توضیحات تکمیلی که روی سایت شما وجود دارد، خریداری کند نیاز به سال‌ها تجربه و ممارست دارد. ادامه مطلب

کسب درآمد از سایت های خارجی در سال 2019

کسب درآمد از سایت های خارجی

آیا کسب درآمد از سایت های خارجی ممکن است؟

در این مقاله راه های کسب درآمد از سایت های خارجی و مشکلات آن را بررسی می کنیم. 

 

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین

 

یکی از راه های کسب درآمد از سایت های خارجی استخراج ارز دیجیتال مانند بیت کوین است. که احتیاج به دستگاه های ماینر گران قیمت دارد، هرچند با سیستم های خانگی و لپ تاپ هم این کار قابل انجام است اما علاوه بر آسیب رساندن به cpu دستگاه شما،کار بسیار زمانبری هم هست. بنظر می رسد با این کار بیشتر ضرر خواهیم کرد تا اینکه به درآمد برسیم.

ادامه مطلب

بازاریابی تولید محتوایی برای آموزش

چگونه بازاریابان از تولید محتوای آموزشی برای تولید ارزش استفاده می‌کنند؟

آیا مصرف کننده آموزش دیده مصرف کننده ارزشمندتری است؟

 

لیزا دی‌‌‌‌‌‌‌استفانو معاون بازاریابی برند Home Depot  می‌گوید:

« مشتری به میزان مشخصی از اطمینان نیاز دارد.»

 

بزرگ‌ترین چالشی که بازاریابان به ویژه در Home Depot با آن مواجه‌اند، تطبیق محتوای آموزشی با سبک یادگیری مشتری است.

ادامه مطلب

تحول محتوای های کسب و کار

تولید محتوا چگونه یک کسب و کار را متحول می‌کند؟

تولید محتوا چگونه یک کسب و کار را متحول می‌کند؟

تولید محتوا برای هر کسب و کاری تئوری خاص خودش را دارد. شما نمی‌توانید یک محتوای یکسان را برای تمام کسب و کارها به کار ببرید. به عبارت دیگر ساختار محتوایی یکی است اما زبانی که برای آن کسب و کار بیان می‌شود خیلی متفاوت است. ادامه مطلب

سئو برای سایت های پرترافیک

6 ویژگی نوشتن SEO با رتبه بندی بالا و پر ترافیک در سال 2019

6 ویژگی نوشتن SEO با رتبه بندی بالا و پر ترافیک در سال 2018

با شما شرط می­بندم که امروزه نوشتن SEO در فکر 99999/99% بازاریاب ­هاست. چرا؟

خب، با توجه به شوک­های محتوایی موجود در فضای کنونی، کاربران اینترنت هر لحظه با کوهی از بلاگ­­ ها، مقالات و سایر مسائل مربوط به SEO بمباران می ­شوند.

در محتوای SEO و محتوای تمام برندها، شما باید برای خواندن در هر سطحی آمادگی و استقامت داشته­ باشید.

فقط در word press ماهانه بیش از 4/86 میلیون پست منتشر می ­شود!

ادامه مطلب

9 راز تولید محتوای حرفه‌ای با چاشنی سئو SEO

 

9 راز تولید محتوای حرفه‌ای با چاشنی سئو SEO

 

وبلاگ‌ها و مقالات سئو ( تولید محتوای حرفه‌ای یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات روابط عمومی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی ماست.

ما هر هفته در سایت کپی فای حدود 40 وبلاگ و مقاله سئو-به جز صفحات فرود- برای مشتریانمان می‌نویسیم که به افزایش ترافیک منتهی به سایتشان کمک می‌کند. پست کردن منظم مطالب جدید در سایت. یکی از آسان‌ترین راههای معرفی برند به مشتریان حاضر و مشتریان بالقوه است.

البته نمی‌توانید تنها دسته‌ای از کلمات را بر روی صفحه بیاورید و انتظار داشته باشید افراد به سایتتان مراجعه کنند.

در ادامه 9 راز تولید محتوای مبتنی بر سئو حرفه‌ای مقالات آمده است.

 

تولید محتوای حرفه ای

تولید محتوای حرفه ای

ادامه مطلب

فواید ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک

چرا یک کسب و کار کوچک باید از ایمیل مارکتینگ استفاده کند؟

 

گاهی اوقات کسب و کارهای کوچک آنقدر به دنبال مشتری های جدید هستند که مشتری های حال حاضر خود را فراموش می کنند. بیشتر کسب و کارهای کوچک برای اینکه با مشتری های کنونی خود ارتباط داشته باشند به سمت ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی می روند.

 

ایمیل مارکتینگ به چند دلیل برای کسب و کارهای کوچک مناسب است. کمپین های ایمیلی به صرفه هستند و می توان هرنوع کسب و کاری را نیز با آنها تبلیغ کرد. بیشتر کسب و کارهای کوچک توانایی این را دارند که کار با کیفیت بیشتری را در مقایسه با شرکت های بزرگ ارائه کنند. بدلیل اینکه این کسب و کار ها، پروژه های را با کیفیتی مثال زدنی انجام می دهند افراد کارهای آن ها را بیشتر پسندیده و اعتماد بیشتری دارند و به همین دلیل است که خیلی راحت تر آدرس ایمیل خود را در اختیار آن ها قرار می دهند.

ادامه مطلب