فهرست مطالب:

نمونه کار تولید محتوا 

اخذ وقت سفارت آلمان

کشور آلمان

map germany

آلمان یکی از کشورهای قاره اروپا است؛ کمتر کسی می‌تواند ادعا کند که نام این کشور را نشنیده یا در سفر اروپایی تمایلی به دیدار از این کشور را نداشته است. جمهوری فدرال آلمان در غرب و مرکز اروپا واقع‌شده است و در همسایگی کشورهای بلژیک، دانمارک، هلند، لهستان، جمهوری چک، اتریش، فرانسه، لوکزامبورگ و سوئیس قرار دارد. پایتخت این کشور شهر برلین است و هم‌اکنون بیش از 82 میلیون نفر جمعیت دارد و پرجمعیت‌ترین عضو اتحادیه اروپا است.

درحالی‌که ساکنان آن به زبان‌های دیگر اروپایی نیز صحبت می‌کنند زبان رسمی این کشور آلمانی بوده و در ادارات، مدارس و رسانه‌های آن نیز زبان آلمانی استفاده می‌شود. آلمان با 357 هزار کیلومترمربع یکی از بزرگ‌ترین کشورهای اروپا بوده و اکنون 16 ایالت دارد و به سبب حکومت فدرالی این کشور، ایالت‌ها در برخی موارد می‌توانند مستقل از حکومت مرکزی برای خود تصمیم بگیرند و بر طبق آن قانون وضع نمایند.

کشور آلمان پس از سپری کردن جنگ‌های متعدد که جنگ‌های جهانی اول و دوم از شاخص‌ترین آن‌ها بودند شروع به بازسازی خود نمود و اکنون نه تنها صنعتی‌ترین کشور جهان است بلکه ثروتمندترین کشور اروپا و حوزه یورو نیز محسوب می‌شود. این کشور توانمند هم‌اکنون سومین اقتصاد جهان را در اختیار دارد و عضو ناتو و گروه هشت کشور صنعتی جهان نیز می‌باشد.

آلمان را می‌توان کشور علم و دانش دانست. بسیاری از دانشمندان بنام دنیا مانند آلبرت انیشتین، ماکس پلانک، ویلهلم رونتگن و بسیاری دیگر که در اکثر زمینه های علمی جدید سرآمد هستند همه از این کشور برخاسته‌اند و آن را به مهد دانش و تکنولوژی بدل کرده‌اند. به همین دلیل این کشور در بالاترین استانداردهای زندگی کنونی بشر قرار دارد و به‌نوعی سرزمین آرزوهای بسیاری شده است.

چرا به کشور آلمان سفر می‌کنید؟

اخذ وقت سفارت آلمان

اخذ وقت سفارت آلمان

گردشگری در کشور آلمان:

آلمان، به لحاظ قرار گرفتن در اروپا که تقریباً طبیعتی همیشه‌بهاری و سرسبز دارد؛ دارای مناظر طبیعی و دیدنی‌های بسیاری است و مقصد گردشگری مسافران و گردشگران از تمام دنیاست. این کشور دارای  بهترین شهرت در Oktoberfest (فستیوالی زیبا در شهر مونیخ که هرساله برگزار می‌شود و صدها هزار گردشگر مشتاق را به این کشور سرآزیر می‌کند) است همچنین به برخی از زیباترین مناظر اروپایی، قلعه‌های زیبا، اماکن مهم تاریخی و مناظر پرطرفدار و دوست داشتنی دارد.

شهر لایپزیگ در آلمان 

شهر لایپزیگ یکی از شهرهای دارای پیشینه تاریخی و زیبای کشور آلمان است که در منطقه‌ای صنعتی دارای طبیعتی زیبا قرار دارد. لایپزیگ بزرگ‌ترین شهر در ایالت زاکسن است این شهر به سبب  مناظر هنری و فرهنگ پر جنب و جوش آلمان معروف است. و حتی توسط آهنگسازان معروف موسیقی مانند باخ، ریچارد واگنر و فلیکس مندلسون شهرت یافته است. امروزه گردشگران می‌توانند از اجرای موسیقی باخ در کلیسای سنت توماس لذت ببرند که در آن زمان باخ به‌عنوان رهبر همسرایان در آن مکان فعالیت می‌کرد. علاوه بر اماکن تاریخی مانند تالار شهر قدیمی، این شهر دارای چندین سازه چشمگیر مانند بنای یادبود ناپلئون برای نبرد ملل و دادگاه عالی سابق نیز می باشد. شما همچنین می‌توانید از یکی از بزرگ‌ترین میدان‌های شهر در اروپا به نام Augustusplatz  در مرکز این شهر دیدن کنید.

جزیره ریگن در آلمان

جزیره ریگن (Rugen) جزیره ریگن در دریای بالتیک واقع‌شده و بزرگ‌ترین جزیره در کشور آلمان است که توسط پل Rugen و Rugen Causeway به سرزمین اصلی متصل می‌شود. ویلاهای جذاب، استراحتگاه‌های ساحلی عاشقانه و سواحل زیبا، گردشگران را به جزیره Rugen جلب می‌کند، جاذبه‌های ستاره‌ای پارک ملی جاسمون معروف به صخره‌های گچ منحصربه‌فرد آن از سطح دریا 528 فوت (161 متر) زیبایی دوچندانی به آن اضافه می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه جزیره Rugen Cape Arkona، که در شمال شرقی آلمان قرار دارد، جایی که گردشگران می‌توانند یک فانوس قدیمی، بقایای یک قلعه اسلواکی و یک روستای ماهیگیری زیبا را تماشا کنند.

اماکن دیدنی کشور آلمان

از دیگر اماکن دیدنی کشور آلمان می‌توان به شهر برلین  پایتخت این کشور، مونیخ پایتخت فرهنگی آلمان، بزرگ‌ترین ساختمان آلمان در شهر فرانکفورت و ساختمان جدید بانک مرکزی اروپا، ساختمان شهرداری و کلیسای معروف شهر کلن (Kölner Dom)، محله‌ای قدیمی در شهر مونیخ به نام „Odeonsplatz”، بندر آزاد بین‌المللی شهر هامبورگ، قلعه قدیمی‌ترین قلعه آلمان در شهر “مایسن” و صدها اثر تاریخی و گردشگری دیگر این کشور است.

بدیهی است که برای سفر به این کشور شما نیاز به دریافت ویزای این کشور دارید. کارشناسان و مشاوران مجرب ما در موسسه حقوقی کپی فای می‌توانند تمامی راهنمایی‌های لازم و نقاط دیدنی و گردشگری کشور آلمان را به شما معرفی کرده و در کمترین زمان و با هزینه‌ای مناسب مقدمات لازم را برای سفری خاطره‌انگیز به کشور آلمان فراهم نمایند.

شهر درسدن (Dresden)

شهر زیبای درسدن که در جریان جنگ جهانی دوم به‌شدت آسیب‌دیده بود اکنون شهری مثال‌زدنی برای گردشگران است، به دلیل وجود مجموعه‌ای باشکوه از هنر و معماری خیره‌کننده، از این شهر به‌عنوان جعبه‌ی جواهر کشور آلمان یاد می‌شود. پس از سال‌ها، درسدن بسیاری شکوه سابق خود را ترمیم کرده است. شهر درسدن پایتخت ایالت زاکسن است؛ تعدادی از مکان‌های تاریخی مانند کلیسای Frauenkirche نمایی خیره‌کننده ارائه می‌دهد. این شهر همچنین دارای بسیاری از مؤسسات فرهنگی مانند اپرا Semper بوده و به‌طور گسترده‌ای مورد احترام است.

چرا آلمان؟

همین امر افرادی زیادی را به آلمان علاقمند کرده است به همین سبب و جهت اخذ ویزا درخواست‌های بسیار زیادی از سراسر کشورهای دنیا به سفارت خانه ها و سر کنسولگری های آلمان سرازیر می شود. کار گرفتن ویزای کاری و حتی امور مربوط به پیش از اخذ ویزا یعنی هماهنگی های وقت سفارت از مشکالات متقاضیان است  چاره چیست؟ ما برای شما خدمات اخذ وقت سفارت را پیشنهاد می کنیم. موسسه حقوقی کپی فای به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانیم تمامی کارهای لازم را برای شما انجام دهیم و با هزینه‌ای محدود شما را به هدف خود برسانیم و امور را برایتان تسهیل کنیم.

سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار در آلمان 

 اخذ ویزای آلمان

اخذ ویزای آلمان

قطعاً اولین کشوری که در میان 28 کشور عضو اتحادیه اروپا نظر همگان را برای سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار به خود جلب می‌کند کشور آلمان است. این کشور به دلیل واقع‌شدن در قلب اروپا و موقعیت‌های زیاد کار و سرمایه‌گذاری فراوان خواهان بسیار زیادی دارد. آلمان یکی از ثروتمندترین کشور اروپا و صنعتی‌ترین کشور جهان محسوب می شود و جایی نیست که بتوان از آن به‌سادگی عبور کرد. طبق آماری که به‌تازگی منتشرشده چهار شهر آلمان ازجمله اشتوتگارت، هانوفر، مونیخ و هامبورگ  جزو کم استرس ترین شهرهای دنیا در رده‌بندی ده‌گانه قرارگرفته‌اند.

دلیل سفر بسیاری از مهاجران قانونی و غیرقانونی به آلمان

دلیل سفر بسیاری از مهاجران قانونی و غیرقانونی به این کشور را می‌توان ریشه در وجود استانداردهای بالای زندگی در این کشور صنعتی دانست. هر شخصی که برای کار در این کشور درخواست می‌دهد توسط وزارت امور خارجه و اداره مهاجرت آن مورد مصاحبه قرار می‌گیرد و با توجه به مهارت‌ها و مدارک تحصیلی در اقتصاد پیشرفته به کار گرفته می‌شود. در ادامه مقاله به برخی از اطلاعات مفیدی می پردازیم که برای متقاضیان سفر به آلمان قابل تامل خواهد بود.

مطابق آئین‌نامه ویزای کشور آلمان که توسط سفارت این کشور اعلام‌شده، در موارد ذیل امکان پذیرش درخواست ویزا وجود ندارد:

  •      درخواست بیش از 3 ماه قبل از سفر پذیرفته نمی‌شود. ولی می‌توانید پیش‌ازاین 3 ماه درخواست وقت خود را در سایت ثبت کنید.
  •     فرم درخواست تکمیل و یا امضاء نشده باشد
  •      متقاضی گذرنامه معتبر با مشخصات ذیل ارائه ننموده باشد:
  1. a)      دارای حداقل 3 ماه اعتبار پس از بازگشت از سفر پیش‌بینی‌شده
  2. b)      دارای حداقل 2 صفحه خالی
  3. c)       طی 10 سال گذشته صادرشده باشد
  •      عکس ارائه‌شده از سوی متقاضی مربوط به بیش از 12 ماه پیش باشد

همچنین تأکید می‌گردد در صورت رعایت الزامات و تحویل مدارک به صورت کامل ویزا، امکان صدور ویزا وجود دارد. درخواست‌های دارای نقص مدارک معمولاً رد می‌شوند.

منبع https://www.y-axis.com/services/entrepreneur-visa-for-germany-for-setting-up-a-business

اگر شخصی هستید که دارای تخصصی خاص در یک صنعت هستید و یا تحصیلات آکادمیک ویژه‌ای دارید که می‌خواهید در کشور آلمان یک کسب‌وکار راه‌اندازی نمایید؛ می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. شما باید شخصی باشید که دارای صلاحیت‌های حرفه‌ای بوده و دوره‌های آکادمیک و دانشگاهی مرتبط مورد تائید وزارت علوم آلمان را طی کرده باشید. چون کشور آلمان در اتحادیه اروپا قرار دارد، شما برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید باید اقامت دائم داشته باشید و به همین منوال باید ویزای شنگن نیز دریافت کنید که همه این موارد نیاز به طی پروسه‌های خاص خود دارد.

اخذ ویزای آلمان

شرایط گرفتن اجازه سرمایه گذاری و اقامت دائم در کشور آلمان:

  •      یک طرح کسب‌وکار مناسب و تجربیات گذشته لازم است
  •      تأسیس یک شرکت در این کشور
  •      گرفتن ویزای خانوادگی
  •      سرمایه‌گذاری 250 هزار یورو در بانک‌های آلمان که با تأمین اعتبار و تأیید اعتبار در هر زمان قابل‌انتقال باشد
  •      اجازه اقامت برای 3 سال، منجر به  PR می‌شود
  •      به وابستگان سرمایه گذاران اجازه می‌دهد تا در آلمان کار و زندگی کنند
  •      سرمایه‌گذاران می‌توانند پس از 5 سال شهروندی دائم و PR بگیرند
  •      با الزامات یک طرح کسب‌وکار نوآورانه یعنی ارائه یک محصول یا خدمات منحصربه‌فرد و جدید

مدارک لازم جهت اخذ ویزای آلمان :

  •      چک‌ لیست اسناد
  •      فرم‌ها، اسناد و مدارک مروبط به  تقاضای ویزا
  •      راهنمای کسب‌وکار و آماده‌سازی
  •      تعیین مسیر و جهت حرکت برای مشخص شدن مکان سرمایه‌گذاری
  •      سایر مدارک خواسته شده

ادامه تحصیل:

زمانی که کشوری از لحاظ استانداردهای زندگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مکانی مناسب برای زندگی و سرمایه‌گذاری است بهترین مکان برای تحصیلات عالی نیز می‌تواند باشد. به‌ویژه اینکه کشور آلمان مهد علم، تکنولوژی و صنعت نیز بوده باشد. اکثر کسانی که می‌خواهند در علم و به‌ویژه علوم مرتبط با صنعت به جایگاه‌های بالا دست یابند به کشور آلمان سفر می‌کنند و درخواست تحصیل در دانشگاه‌های این کشور صنعتی را می‌دهند. اکنون بر هیچ‌ کسی پنهان نیست که کشور آلمان از هر لحاظ برای ادامه پیشرفت‌های روزافزون مناسب و بلکه عالی است.

منبع عکس:

اخذ وقت سفارت آلمان

اخذ وقت سفارت آلمان

به‌تازگی آلمان مانند آهنربایی دانش جویان بین‌المللی را از سراسر جهان جذب می‌کند. شاید علت آن علاقه دانش جویان به تحصیل در دانشگاه های آلمان باشد ودانشجویان ترجیح می‌دهند در این کشور شگفت‌انگیز مطالعه کنند.

تحصیلات در آلمان

آلمان کشوری ایده آل برای تحصیل است، دارای یک تاریخ غنی و گسترده، یک فرهنگ سازنده و مردم‌ دوست داشتنی و شاد یعنی چیزی که هر دانشجویی به دنبال آن است. از سوی دیگر، دانشگاه‌های آن در میان بهترین‌ها در جهان قرار دارند، برنامه‌های نوآورانه و بین‌المللی و همچنین رشته‌های مرتبط با موقعیت‌های شغلی را ارائه می‌دهد که هر حرفه‌ای باید آن را داشته باشد. آلمان تقریباً در هر جنبه‌ای بسیار متنوع و جالب است و به همین دلیل به بررسی منابع طبیعی و همچنین منابع فکری آن می‌پردازیم.

برنامه‌های بین‌المللی

سیستم آموزش آلمانی به‌طور عمده بر حوزه بین‌المللی آن تمرکز دارد، بنابراین تعداد دانشجویان بین‌المللی که در این کشور تحصیل می‌کنند، در حال افزایش است. تقریباً هر دانشگاه در آلمان در برنامه درسی خود برنامه آموزشی بین‌المللی را لحاظ کرده که در آن سخنرانانی از سراسر جهان برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود شرکت می کنند به‌طور عمده به زبان انگلیسی و آلمانی به‌عنوان یک‌زبان بین‌المللی نگاه می‌کنند. در اکثر این دانشگاه‌ها زبان آلمانی از طریق دوره‌های فشرده آموزش داده می‌شود.

در حدود 400 موسسه آموزش عالی، بسته به اهداف و نحوه تحصیل آن‌ها، برنامه‌های فارغ‌التحصیلی و کارشناسی ارشد را برای دانشجویان بین‌المللی علاقه‌مند ارائه می‌دهند. چهار نوع اصلی از مؤسسات آموزش عالی وجود دارند که بر اساس معیارهای مختلف عمل می‌کنند و طیف وسیعی از فرصت‌ها را برای دانشجویان انتخاب می‌کنند.

اکنون نگاهی اجمالی می‌اندازیم بر دانشگاه‌های کشور آلمان:

دانشگاه فنی مونیخ (Technical University of Munich)

تعداد  12 دانشگاه از200  دانشگاه‌ برتر جهانی که کیفیت بالای علمی و تحصیلات دارند در کشور آلمان هستند. دانشگاه فنی مونیخ (TUM) در رتبه چهارم جهان قرار دارد و در رتبه سوم دانشگاههای فنی جهان قرار دارد. این دانشگاه خود را “دانشگاه کارآفرینی” می‌خواند و هدف آن ایجاد محیط حمایتی برای کارآفرینان جوان است.

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ (Ludwig-Maximilians-University Munich)

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان نیز در شهر مونیخ واقع‌شده (Ludwig-Maximilians-University Munich) با رتبه 66 در جهان، جایگاه دوم خود را در رتبه دوم دانشگاه های آلمان حفظ کرده، این دانشگاه یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های این کشور بوده، که در سال 1472 تأسیس‌شده است.

روپرتکت کارل هیدلبرگ (Heidelberg University)

دانشگاه هایدلبرگ، به‌عنوان سومین دانشگاه کشور آلمان که یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های جهان است. این دانشگاه بیش از 30 هزار دانشجو دارد، که بیش از 5 هزار نفر از آنان دانشجویان بین‌المللی هستند.

موسسه فناوری کارلسروهه (KIT, Karlsruhe Institute of Technology)، دانشگاه هومبولت برلین (Humboldt University of Berlin)، دانشگاه آزاد برلین (Free University of Berlin)، دانشگاه آچن فناوری RWTH  (RWTH Aachen University of Technology)، دانشگاه فنی برلین (Technical University Berlin)، دانشگاه ایبرهارد کارل تیبینگن (Eberhard Karls University of Tübingen) و دانشگاه فرایبورگ (University of Freiburg) در رتبه های چهارم تا هشتم رده‌بندی برترین دانشگاه‌های برتر آلمان قرار داشته و درزمره برترین دانشگاه‌های جهان ایستاده‌اند.

مدیریت و کارکنان موسسه حقوقی کپی فای نیز این موضوع را به‌خوبی درک کرده و می‌تواند در شرایطی که بیشترین تعداد تقاضا برای کشور آلمان وجود دارد شمارا در راه رسیدن به اهداف و آرزوهایتان یاری دهد. کافی است با ما تماس بگیرید و در مورد خواسته‌هایتان با ما مشاوره کنید تا این موسسه نیز توانمندی‌های خود را برای شما عزیزان ارائه دهد.