44335532 041 (روزهای کاری 9 الی 17)
کپی فای
  • خانه
  • خدمات
    • تولید محتوا و کپی رایتینگ
      • سفارش تولید محتوا
      • رپورتاژ خبری – سفارش رپورتاژ
      • ترجمه نامه
    • خدمات اینترنتی
      • تبلیغات گوگل – تبلیغ گوگل
      • خرید کتاب از آمازون
      • ایمیل مارکتینگ – سرویس ایمیل مارکتینگ
      • خرید از Envato
    • طراحی و بهینه سازی
      • طراحی وب سایت – طراحی سایت
      • برنامه نویس لاراول
      • سئو و بهینه سازی
    • لینک ها
      • دوره آموزشی cPanel
      • لیست آیتم های دیجیتال
      • خرید کتاب
  • خرید کتاب
  • تولید محتوا
  • وبلاگ
  • نمونه کار
    • نرم افزار سی ار ام CRM
    • طراحی وب
    • نمونه کار تولید محتوا
    • بهینه سازی
      • SEO Agency – Search Engine Optimization
  • ثبت نام
  • ورود
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • منو منو
  • سبد خرید فروشگاه سبد خرید فروشگاه
    0سبد خرید فروشگاه
hero dhp ie 1

روش های تهیه لیست های ایمیل

فوریه 11, 2017/0 دیدگاه /در ایمیل مارکتینگ/توسط پشتیبان محتوا

در ابتدا یک تاجر یا فروشنده سایتی میسازد که شرکت او را به عنوان کارشناس یک صنعت یا خدمات خاص جلوه می دهد. این اولین پایگاه کنش مشتری برای بازرایابی آنلاین است.

hero dhp ie 1

یک وب سایت باید صفحه اول داشته باشد،یک صفحه درباره شرکت و یک صفحه با توضیحات مختصری در رابطه با محصولات و خدمات باشد که هر کدام می تواند حاوی لینکی باشد که کاربر را به صفحه ای انتقال دهد که توضیحات بیشتری در مورد این آیتم ها دارد.

ادامه مطلب

Drawing1

محتوانگاری برای وب

فوریه 8, 2017/0 دیدگاه /در تولید محتوا, تولید محتوا برای وب سایت/توسط پشتیبان محتوا

فهرست مطالب:

    • کپی رایتینگ در فضای مجازی
    • تولید محتوا برای وب
        • بازاریابی آنلاین امروز چه سازکاری دارد؟
  • محتوانگاران موفق متخصصان رسانه های اجتماعی هستند

کپی رایتینگ در فضای مجازی

ده سال قبل 100 درصد محتوا ها و تبلیغ های بنده بصورت چاپ شده بود و به جد می توانم بگوییم حتی صفر درص آن در اینترنت استفاده نمی شد . امروزه 50 درصد محتواهای تولید شده بنده به صورت چاپی و نصف دیگر در فضای مجازی و اینترنت است.

تولید محتوا برای وب

خب نتیجه؟

امروزه محتوا نگاران بیشتر برای اینترنت و فضا هایی که نت بر آن حاکم است محتوا تولید می کنند. بنابرین یکی از وظایف محتوانگار تمرکز او برای ایجاد ترافیک بازدید از یک سایت خواهد بود. و تولید محتوا برای سایت ها و وبلاگ ها همچنین اضافه کردن صفحات برای سایت های موجود و یا ساختن سایت های با برند جدید از خدمات کپی رایتر ها است.

بازاریابی آنلاین امروز چه سازکاری دارد؟

در زیر یکی از روش های بازاریابی آنلاین که برای بیشتر تجارت های مختلف موثر بوده مشاهده می شود. بازاریابی آنلاین وقتی خوب نتیجه می دهد که شما برای کسانی که شما را می شناسند ایمیل بزنید. در نتیجه  افراد موفقی که در بازاریابی آنلاین فعالیت می کنند با استفاده از فرایندی که در زیر ارائه کرده ایم، لیست ایمیل مشترکین(لیست مشتری های احتمالی و ایمیل آن ها ) خود را درست می کنند.این فرایند مدل آگورا گفته می شود

محتوانگاران موفق متخصصان رسانه های اجتماعی هستند

نویسندگی یک شغل رویایی است اما نه برای هر کسی، بعضی نویسندگان برای نوشتن کاتالوگ و برخی دیگر برای خلق آثاری مانند آثار خانم رولینگ (آثاری مانند هری پاتر) مناسب هستند. در واقع بسیاری از نویسندگان توانایی بیشتری برای معرفی محصول دارند و سریع تر از رقیبان می توانند محصولات خود را به فروش برسانند.

محتوانگاری و تولید متنی که بتواند بیشتر بفروشد یکی از علم های مارکتینگ است، از سال 2000 که تجارت الکترونیک رونق گرفت؛ بازاریاب های حرفه ای بیش از پیش به اهمیت محتوانگاری پی بردند.

الان شغل محتوانگاری یا کپی راتینگ به یکی پرطرفدارترین شغل های تجارت الکترونیک شده است. اما هر نویسنده ای توان تولید محتوای متقاعدکننده را ندارد. تجربه کاری و سواد بازاریابی پیش زمینه موفقیت در حرفه ای کپی رایتنگ است.

محتوانگاری برای وب

محتوانگاری برای وب

منبع : بخشی از کتاب رابرت بلای

 

ssssssssssssssssssssssssssssss 1

هدف از کپی رایتینگ چیست ؟

فوریه 7, 2017/1 دیدگاه/در کپی رایتینگ/توسط پشتیبان محتوا

هدف از کپی رایتینگ چیست ؟

تام البرگتون در کتاب الفبای کپی رایتینگ می‌گوید:

به تعداد کپی رایتر ها ما تعاریف متفاوتی از کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی) داریم. اما تعریفی که من ارائه می‌دهم به شرح زیر است. «کپی رایتینگ استفاده بهینه از زبان برای تبلیغ و ترغیب است. حالا اجازه بدهید بخش‌های این تعریف را برای شما باز کنم.«

اولاً کپی رایتینگ یعنی پیدا کردن راهی بهینه برای ارتباط است کپی رایتر های حرفه‌ای به‌دنبال پاسخ‌های درست هستند: طول یک محتوای تبلیغی، ساختار مناسب، لحن درست، انتخاب صحیح واژگان. تبلیغ نویسان سخت کوش به وجود تنها و بهترین راه حل پی برده‌اند. و برای پیدا کردن آن تلاش می‌کنند. مثل ساموئل کولوریچ نویسنده معروف انگلیسی یکی از این افراد حرفه‌ای است. این محتوا نویسان می‌خواهند بهترین واژه‌ها را کنار هم بچینند.

هدف از کپی رایتینگ چیست؟

هدف از کپی رایتینگ چیست؟

لینک سامانه سفارش تولید محتوا

کپی رایتنگ یک هنر کاربردی است

کاربرد بعد نشان می‌دهد که کپی رایتینیگ یک هنر کاربردی است: یک فعالیت خلاقانه با هدفی مفید است. در مقایسه با یک نوشته ناب خلاق که برای سرگرم کردن و برانگیختن تفکر است؛ نوشتن کپی رایتینگ در کل به‌دنبال رسیدن به یک نتیجه در دنیای واقعی است. ممکن است ما از خواندن یا نوشتن یک محتوای خوب لذت ببریم ولی هدف از آن انجام یک کار است. ارزش یک محتوای خوب به میزان موفقیت آن در هدفش بستگی دارد.

کاربرد اشکال مختلف زبان در کپی رایتینگ 

زبان یکی از مواد اولیه کپی رایتینگ است اگر توجه کرده باشید بنده از عبارت نوشتن استفاده نکردم دلیل آن شکل‌های مختلف زبان بود. یک کپی یا محتوا می‌تواند یکی از این اشکال زبان باشد. برای مثال  سخن پراکنی در رسانه‌ها، ارتباط یک به یک با مخاطبان از طریق تلفن دو شیوه نتیجه بخش کپی رایتینگ هستند. و حتی مثل زبان لسانی می‌توان از زبان بصری استفاده کرد. تبلیغ نویس گاها با کمک گرفتن از صفحه آرایی و طراحی تصویری متن و محتوا و شناساندن را اثربخش و اثرگذاری محتوای خود را بیشتر می‌کنند.

بیشتر کپی رایتینگ ها را با هدف شناساندن و معرفی محتوا تولید می‌کنند

اساساً این محتواهای تولید شده برای معرفی یک کالا و یا برای شناساندن یک خدمات است و همچنین برای تبلیغ طرح‌های جدید، برند سازی و دیدگاه‌ها و نقطه نظرات از تولید محتوا استفاده می‌کنند. هدف تبلیغ نویسان مطلع کردن مخاطبان از قدرت، کارایی و مزایای چیزی هست که تبلیغ می‌کنند و مخاطبان اقدام به خرید می‌کنند. کپی رایتر ها گاها از زبان ادبی گاها استعاری، معمولاً از ازلحن‌ها قالب‌های مختلف زبان با اهداف متفاوت استفاده می‌کند.

تشویق عبارت است از وا داشتن مردم به فکر کردن، احساس و یا اقدام کردن آن‌هاست. کپی رایتر ها  این نکات ریز را در نظر می‌گیرند. یک محتوای مؤثر مخاطب را به ترتیب به خواندن، فکر کردن، احساس کردن و عمل کردن وا می‌دارد. در کل منظور از آن استفاده از ابزارهای انتزاعی مانند واژه‌ها و افکار برای رسیدن به یک پیامد در دنیای واقعی است. و نهایتاً این گیرایی یک محتوای تبلیغی است.

منبع: کتاب الفبای کپی رایتینگ

کلام آخر

در ایران کار کپی رایتینگ سال‌هاست انجام می گیرد. ولی از وقتی تجارت الکترونیک رشد یافته است، کپی رایتنگ یا تبلیغ نویسی رنگ و بوی تازه یافته و تمام ساختارهای قبلی قدیمی شده‌اند. بنابراین امروز با درباره روش‌های جدید بازاریابی صحبت می کنیم.

خدمات ما:

روش های تولید محتوا | کدام روش؟ چگونه؟ برای چه کسب و کاری؟

مقالات خواندنی

کپی رایتینگ بهترین روش کسب درآمد در خانه

یک کپی رایتینگ خوب مکمل یک طراحی خوب است

پرسش و پاسخ درباره ی کپی رایتینگ (تولید محتوا )

برچسب: کپی رایتینگ ، هدف از کپی رایتینگ

PicsArt 02 06 08.44.38

تبلیغ نویسی (نوشتن آگهی های تبلیغاتی) چیست ؟

فوریه 6, 2017/0 دیدگاه /در کپی رایتینگ/توسط پشتیبان محتوا

فهرست مطالب:

  • تبلیغ نویسی (نوشتن آگهی‌ های تبلیغاتی) چیست؟
      • تولید محتوا
      • سفارش تولید محتوا
      • استخدام تولید کننده محتوا – شغل پاره وقت

تبلیغ نویسی (نوشتن آگهی‌ های تبلیغاتی) چیست؟

برای تبلیغ نویسان سراسر دنیا برای تبلیغ نویسی تعریف‌های زیادی ارائه داده‌اند. معنی دقیق آن عبارت است از عمل نوشتن آگهی‌های تبلیغاتی و سایر مپارد تبلیغاتی چون (تیترها، اوراق فروش، فیلم‌ها، ارسال ایمیل انبوه، کتابچه‌ی راهنما، محتوای وبسایت ها و …

با اینکه تعریف ارائه شده یک تعریف درستی بوده ولی تعریف کاملی نیست. تعریف ظریف و زیبایی که من پیدا کرده‌ام در کتاب بروس بندینگر آمده است. بروس بندینگر یکی از آگهی نویسان مورد علاقه بنده است.
بندینگر در کتابش با عنوان «Workshop_Workbook» جملات ارزشمندی را ابراز می‌کند.

  1. تبلیغ نویسی یک شغل است.
  2. یک حرفه‌ی مستلزم مهارت است.
  3. یک نجاری کلامی است.
  4. واژه‌ها روی کاغذ است.
  5. و در کل مهارت و روش در فروشندگی است.

 

چه بی نظیر پیشه و حرفه ما را توصیف کرده است.

تبلیغ نویسی هنر و علم تبلیغ و شناساندن یک محصول، تجارت، شخص و یا یک طرح است. انتخاب، ویرایش، بافتن و ساختن واژه‌هایی است که خواننده را با اقدامی خاص ترغیب می‌کنند.

همانطور که شما نیز اشراف دارید اصطلاح مهارت در فروشندگی تنها در فروش نهایی کالا و محصول خلاصه نمی‌شود و هدف همیشگی کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی تشویق خواننده برای خرید تکی اجناس نیست، بلکه خواننده را برای عملی ساختن اقدامی خاص تشویق می‌کند. افرادی که چه در فضای مجازی و چه در کوچه و بازار یا محل کار با نوشته‌های یک تبلیغ نویس (کپی رایتر) ارتباط برقرار می‌کنند به خاطر این هنرِ در نویسنگی تأثیر می‌گیرند.

در فضای مجازی کلیک کردن به یک لینک، و ارسال یک ایمیل به دوستان و آشنایان خواننده توسط خود او و خیلی از کارهای خلاقانه یک کپی رایتر است.

هر یک از این اقدامات برای فروش بالای یک محصول یا معرفی یک خدمات خوب کمک می‌کند. و اما برای نوشتن یک تبلیغ خوب، یک کپی رایتر باید ویژگی‌های یک محقق، هنرمند، روانشناس و عالم را داشته باشد که در نوشته‌های آینده به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

اگر دوست دارید، محتوای کالا و خدمات شما حرفه‌ای باشد، با ما تماس بگیرید. در دنیای امروز نوشتن زیبا و کلام جادوکننده برازنده همه کسب و کارهای موفق است.

 

خدمات ما:

  • تولید محتوا

  • سفارش تولید محتوا

  • استخدام تولید کننده محتوا – شغل پاره وقت

 

مقالت مرتبط:

14 کلید موفقیت در نوشتن رپورتاژ آگهی

148613297197880

کپی رایتینگ -علم متقاعد سازی با نوشته ها

فوریه 3, 2017/0 دیدگاه /در کپی رایتینگ/توسط پشتیبان محتوا

فهرست مطالب:

  • کپی رایتینگ چیست؟
      • تولید محتوا
      • سفارش تولید محتوا
      • استخدام تولید کننده محتوا – شغل پاره وقت

کپی رایتینگ چیست؟

کپی رایتینگ-علم متقاعد سازی با نوشته هاست. هر نوع متن یا محتوایی که برای فروش کالا، خدمات یا ایده نوشته شود و آغشته به متقاعد سازی خواننده باشد، کپی می‌گویند. به این نوع نویسندگی هم کپی رایتینگ گفته می‌شود.

ادامه مطلب

img 2710

۲۵ ایده برای کاهش فشار هنگام تولید محتوا

دسامبر 13, 2016/0 دیدگاه /در تولید محتوا, تولید محتوا برای وب سایت, دسته‌بندی نشده/توسط پیام خانی نژاد

همه مثل همیشه مشغول هستند، وقتی که حرف از تولید محتوا میشه بدتر.

وبلاگ نویس ها، تولید کنندگان هم مثل شما روزانه ۲۴ ساعت دارند.همه به صورت مساوی زمان دارند تا محتوا تولید کنند.پس مشکل زمان نیست مشکل این است که با وجود سختی کار شما همچنان این کار را انجام دهید.

ما نمیتونیم انگیزه شما را تقویت کنیم ولی در این مقاله ۲۵ روش به شما نشان داده خواهد شد که به کمک آن بتوانید فشار ناشی از تولید محتوا را کم کنید.

۱. تمرکز

سعی نکنید همه جا و همه پلتفرم ها باشید این که شما بتوانید محتوای خودتان را با توجه به نوع آن منتشر کنید کافیست.

۲.خلاقیت

ایدهای خلاقانه همه اطراف شما هستند تنها کافیست چشمانتان را باز کنید و لحظه ای که ایده به ذهنتان خطور کرد بلافاصله بنویسید تا فراموش نشود.اگر این روش رو دنبال کنید بعد از مدتی یک بانک خیلی غنی از محتوا خواهید داشت.

۳. زمان برای ایجاد

چند ساعت آرام در هفته برای تولید محتوا در نظر داشته باشید و این کار رو به صورت جدی پیگیر باشید چنانچه مثلا یک جلسه چند ساعته مهم دارید.

کپی رایتر: در صورتی که به کپی رایتر علاقه مند هستید بخوانید.

۴.افزودن نگرش

فرض کنید که دارین در مورد نحوه پختن یک کیک مطلب مینویسید و ۵ ایده را نویسندگان دیگر همراه دارید. حالا علاوه بر این ایده ها دو ایده هم از خودتان به مطلب اضافه کنید تا ارزش مطلب افزایش پیدا کند و برای کاربر مفید تر باشد.

۵. روتین شوید

سعی کنید محتوا را در ساعات و روزهای خاصی ایجاد کنید تا مغز شما به این روتین شدن عادت کند و وقتی که این زمان فرا برسد ذهن شما آماده تولید خواهد بود.

۶. عقب بشینید

وقتی که احساس میکنید گیر کردین و این محتوای که در حال توسعه هستین به جایی نرسید اشکالی نداره به سراغ محتواط بعدی بروید تا خلاقیتان را از دست ندهید.

۶. توانایی نه گفتن

هردقیقه ای که صرف کار کردن روی موضوعی می شود که با اهداف شما تداخل دارد بیهوده تلف کردن وقت هست. پس ارزش وقت خودتان را بدانید.

۸.نگاه به آینده

هفته یا ماههای آینده چه رویدادی دارید؟ مسافرت؟ تعطیلات؟ مرخصی؟ دیدار با خانواده؟  هیچ وقت تولید محتوا را با عجله انجام ندهید چون در آن صورت از کیفیت خواهید زد. موفقیت ثبات میخواهد.

۹. استراحت کنید

مطالعات نشان میدهد حتی دو دقیقه استراحت کارایی شما را ۱۱ درصد افزایش می دهد.

۱۰. نقص داشتن خوب است

خیلی از آدم ها دنبال کمال مطلق هستند،  شما انسان هستید به هر حال در یک جا اشتباه خواهید کرد. پس نگران نباشید و دکمه انتشار رو فشار دهید.

۱۱. از برنامه ها استفاده کنید

چندین و چند برنامه رایگان و مفید برای ایجاد تصاویر،  اینفوگرافیک و ویدئو وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد محتوا یا پادکست حتی با موبایل استفاده کنید.استفاده از این برنامه ها میتوانید ایده محتوا، ویرایش، آموزش سئو و انتخاب بهتر برای عناوین را داشته باشید.

۱۲. میکس رسانه

وقت کافی برای تولید محتوا ندارید؟ اشکال نداره یک ویدئو سه دقیقه ایجاد و با یک عنوان داخل متن پست ارسال کنید. و یا یک وبلاگ نویس میتواند از محیط کاری خودش یک تصویر تهیه کرده و ارسال کند به همین آسانی در پنج دقیقه. پس میکس کنید!

۱۳.کمک از دوستان

در زمان بحران از دوستان مورد اعتماد خود دعوت کنید تا برای شما مطلب ارسال کنند و یا در کانال تان ویدئو بفرستند. افرادی که به راحتی بتوانید به آنها اکانتتان را ارسال کنید.

۱۴. بپرسید،  پاسخ ندهید

در زمان های فشرده برای پاسخ دادن به هر محتوا به خودتان فشار وارد نکنید.بعضی از پست های پر بازدید خیلی سوال دارند ولی جواب نه.

۱۵. کپی و بهبود

شما هر روز محتوا تولید میکنید ولی باید به فکر ارزش آفرینی برای کاربران هم باشید. اگر یکی از کاربران ایده ای در مورد یک مطلب داد حتما آن ایده را هم به مطلب اضافه کنید.

۱۶. برون‌سپاری 

تولید محتوا به ویژه ویدئو، ویرایش میکس مونتاژ زمان خیلی زیادی می طلبد. به جای وقت گذاشتن روی مونتاژ بر روی محتوا تمرکز کنید و این کارها را به اشخاص دیگر و حرفه ای واگذار کنید.

۱۷. چندکاره نباشید

تلویزیون، گوشی، تلگرام و همه نوع اعلان های را خاموش کنید. هر کارکن متوسط ۲۸ درصد از زمانش را به چنین کارهایی اختصاص میدهد.

۱۸. محتوا را برحسب تقویم ایجاد کنید

تولید محتوا در تاریخ های که همه مشغول جلسه، امتحان، درس تعطیلات هستند زیاد مفید نخواهند بود پس زمانبندی با استفاده از تقویم مفید خواهد بود.

۱۹. گزارش تهیه کنید

یک سوال یا مشکل که در صنعت وجود دارد از دوستان یا صاحب نظران بپرسید و از آنها نهایت یک پاراگراف پاسخ درخواست کنید. شماباجمع کردن این پاسخ ها مطلب را ایجاد کنید.

۲۰. ضرب الاجل تعیین کنید

وقتی که در حال تولید محتوا هستید گذاشتن زمان زیاد باعث افزایش جزییات و کش دادن مطلب می شود. پس باید یک ضرب الاجل تعیین کنید مثلا یک ساعت برای این مطلب کافیست.

۲۱. بیش از حد فکر نکنید

یک مطلب ساده وبلاگ نباید در حد تز دکتری باشد یا باعث تکان خوردن جهان شود. خیلی از پست های پربازید که با سوالات ذهنی ساده ایجاد شدند بهتر هستند.

۲۲. لیست پستی ایجاد کنید

خوانندگان از این مطالب خوششان میاید باعث می شودخیلی راحت کلیات مطلب را دریافت و به نتیجه جستجو دست پیدا کنند.

۲۳. هدف گذاری دوباره

محتوای یک پادکست را تبدیل به پست کنید. از ایده یک مطلب برای ایجاد ارائه یا اینفوگرافیک استفاه کنید و…شما زیاد از این نوع محتوامیتوانید ایجاد کنید.

۲۴. دیکته کردن

بسیاری از مردم چندین برابر سریعتر از این که بنویسند حرف میزنند شما به جای نوشتن محتوا میتوانید گفته های خودتان را با نرم افزار یا برون سپاری تبدیل به متن کنید در نهایت کار ادیت را بر عهده بگیرید.

۲۵. به خودتان خدمت کنید

بررسی ها نشان میدهد خوردن و آشامیدن موقع کار به افزایش خلاقیت کمک میکند.

img 2449

آیا به سئو کار حرفه ای پول میلیونی بدم؟ 

نوامبر 2, 2016/50 دیدگاه /در سئو/توسط پیام خانی نژاد

حتما شما هم مثل من با سئو کارهای حرفه حرف زدین که همیشه ادعاهای بزرگی دارن ولی اکثرشون سایتاشون رتبه کمی داره چه پارادوکسی ?

یا مثلا ۲۰ میلیون بدین فلان کیورد رو بیارم رتبه اول! خوب بنده خدا من ۲۰ میلیون داشتم اینترنت چی کار دارم میرم مسافرت فرنگ.

خیالتون رو راحت کنم به سئو کارهای پرادعا که خیلی مدعی هستند اعتماد نکنید چون من در طول این همه سال کار حرفه ای فقط یک مورد دیدم راست میگه اونم با دارک سئو یعنی ۹۰ درصد درست نیست.

ادامه مطلب

image19

چگونه یک کپی رایتر شویم؟ (بدون هیچ تجربه ای)

آگوست 23, 2016/11 دیدگاه /در کپی رایتینگ, کسب درآمد از اینترنت/توسط پیام خانی نژاد

راهنمای نهایی برای تبدیل شدن به یک کپی رایتر, حتی اگر شما هیچ تجربه‌ای نداشته باشید:

پس شما عزمتون رو جزم کردید که به یک کپی رایتر تبدیل شوید دوست جوان من؟ خب این کار بسیار ممکن است. در واقع, شما واقعاً نیاز به آموزش رسمی ندارید. برخی از کپی رایترهایی که حقوق بالایی می‌گیرند هیچوقت دانشگاه نرفتند یا در کلاس کپی رایتر شدن شرکت نکردند.

  • هیچ تجربه‌ای نداشتند!
  • هیچ آموزش رسمی نداشتند!
  • پول زیادی از این راه به دست آوردند!

ادامه مطلب

چگونه سئو کپی‌رایتینگ می‌تواند محتوای شما را به رتبه‌ برتر برساند؟

چگونه سئو کپی‌رایتینگ می‌تواند محتوای شما را به رتبه‌ برتر برساند؟

آگوست 14, 2016/1 دیدگاه/در سئو, کپی رایتینگ/توسط پیام خانی نژاد

آیا می‌خواهید محتوای سئو کپی‌رایتینگ شما در رتبه بندی جز صفحات اول باشد؟ در این پست، ایده‌هایی را با شما به اشتراک می‌گذارم که باعث می‌شود خوانندگان این پست و حتی گوگل خود، محتوای شما را دوست داشته باشند.

seo-copywriting-google-and-humans

در این پست وبلاگ، به بررسی نکات کلیدی سئو کپی‌ رایتینگ برای بهبود رتبه‌بندی نتایج در موتورهای جستجو می‌پردازیم. نکات اصلی شامل پیش برنامه‌ریزی، انتخاب محتوا قبل از نوشتن، استفاده از بهترین روش‌های سئو در صفحه، و اندازه‌گیری و بهینه‌سازی محتوا می‌باشد. این رویکردها به نویسندگان کمک می‌کنند تا محتوای خود را جذاب و بهینه برای خوانندگان و موتورهای جستجو ارائه دهند و در نتیجه، بهبود رتبه‌بندی صفحات خود را در نتایج جستجوی گوگل حاصل کنند.

 

فهرست مطالب:

  • نکته اول در سئو کپی‌رایتینگ: از پیش برنامه‌ریزی کردن
  • نکته دوم در سئو کپی‌رایتینگ: قبلاً محتوای مطالب خود را تعیین کنید
  • نکته سوم در سئو کپی‌رایتینگ: بهترین روش‌ها را در صفحه سئو دنبال کنید
  • نکته چهارم در سئو کپی‌رایتینگ: اندازه‌گیری و بهینه‌سازی

نکته اول در سئو کپی‌رایتینگ: از پیش برنامه‌ریزی کردن

در این مرحله، به نظر می‌رسد که وقت زیادی صرف پیش برنامه‌ریزی کردن کلمات کلیدی و موضوع مطلب می‌شود. اما این مرحله حیاتی است و به شما کمک می‌کند تا:

  • انتخاب بهترین واژه‌ها
  • فهم قصد و منظور خواننده از جستجو
  • شناخت رقبا و موضوعات مورد جستجو

از جستجوی کلمات کلیدی به عنوان بهترین راه برای انجام این کار استفاده کنید.

نکته دوم در سئو کپی‌رایتینگ: قبلاً محتوای مطالب خود را تعیین کنید

انتخاب محتوا قبل از نوشتن به شما کمک می‌کند تا:

  • به تمرکز بر نقاط اصلی با وضوح فکری ادامه دهید
  • از هدر رفتن وقت خوانندگان با کنار گذاشتن موضوعات غیرضروری جلوگیری کنید
  • نیاز به بازنویسی بخش‌هایی که دنبال‌کننده کمی دارند را به حداقل برسانید

این روش به صرفه‌جویی در زمان شما دراز مدت منجر می‌شود.

نکته سوم در سئو کپی‌رایتینگ: بهترین روش‌ها را در صفحه سئو دنبال کنید

حالا که محتوای شما با تمرکز بر روی نیازهای خوانندگانتان است، به جنبه‌های تکنیکی نوشتن برای سئو بپردازید. از کلمات کلیدی در تگ عنوان، توضیحات متا، آدرس، تگ‌های H1 و H2، کپی بدنه، نام فایل‌ها و تگ‌های عکس‌ها بهره ببرید.

نکته چهارم در سئو کپی‌رایتینگ: اندازه‌گیری و بهینه‌سازی

سئو کپی‌رایتینگ مانند هنری است که با توجه به معیارها بهبود می‌یابد. برای بهبود عملکرد:

  • اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مورد نظر در تمام موارد مذکور به کار گرفته شده باشند.
  • به نرخ تبدیل، نرخ بازخورد، و ضریب بازگشت توجه کنید و در صورت نیاز به بهینه‌سازی محتوایتان بپردازید.

با این رویکرد، می‌توانید محتوای سئو خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطبانتان ارائه دهید و در رتبه‌بندی گوگل به جلو بروید.

ادامه مطلب

copywriting

5 استراتژی کاپی رایتینگ که باعث افزایش 13 درصدی نرخ تبدیل می شود

آگوست 7, 2016/1 دیدگاه/در کپی رایتینگ/توسط مریم علی اصغری

5 استراتژی کاپی رایتینگ که باعث افزایش 13 درصدی نرخ تبدیل می شود

مهم نیست که حرفه‌ی شما چیست… یک فروشنده کتاب یا پلاگین یا نرم افزار هم به کاپی رایتینگ نیاز دارد تا بتواند نرخ تبدیل خود را افزایش دهد. نرخی که امروزه بازاریاب‌ها به تولید محتوا می‌پردازند هشداردهنده است. روزانه 25 میلیون محتوا یا یخشی از آن به اشتراک گذاشته می‌شود. تحقیقات نشان داده است که بازاریاب‌ها 25 در صد از بودجه‌ی خود را برای بازاریابی محتوا هزینه می‌کنند.

با در نظر گرفتن میزان بودجه‌ای که بازاریاب‌ها برای محتوا هزینه می‌کنند, چه مقدار از آن‌ها مفید هستند و باعث افزایش فروش می‌شوند؟

در این پست شما را با 5 مورد از استراتژی‌های اثبات شده کپی رایتینگ که باعث افزایش ترافیک جستجویی و رتبه وب سایت می‌شود, آشنا می‌کنیم.

ادامه مطلب

صفحه 26 از 27«‹24252627›
Search Search

جدیدترین مطالب

  • سفارش اینفوگرافیک جشنواره پرسش مهر
  • گواهی تولید محتوا در فضای مجازی / صدور برای رتبه بندی معلم
  • بخشودگی جرایم رانندگی 1404 : راهنمای کامل + نکات و سوالات متداول
  • سفارش تولید محتوا ویژه برنامه کشوری جلوه های معلمی
  • سفارش داده نگاست، کلیپ، پوستر جشنواره الگوهای برتر تدریس
  • سفارش تولید محتوا برای جشنواره کشوری تولیدات ابزار اختلالات
  • سفارش پادکست برای پویش ملی دّر نجف «ویژه دانش آموزان»
  • در خرید کتاب روانشناسی‌ چه کتابی ترجمه کنیم که پرفروش بشه؟
  • قبول انجام سفارش اینفوگرافیک / اینفوگرافی برای *جشنواره‌ها*
  • سفارش تولید محتوا برای جشنواره الگو های برتر تدریس (معلمان)
  • سفارش تولید محتوا برای جشنواره امام شناسی (مصباح المهدی)
  • قبول سفارش تولید محتوا جشنواره “جامعه تاب‌آور” سفارش کلیپ
  • قبول سفارش تولید محتوا جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر
  • قبول سفارش تولید محتوا جشنواره آموزش مهارت‌های زندگی از طریق بازی
  • قبول سفارش تولید محتوا برای دانشجویان ماده 28

محصولات

  • خرید و دانلود کتاب Managing Major Sports Events: Theory and Practice کتاب Managing Major Sports Events: Theory and Practice 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • The Sheikh CEO خرید و دانلود کتاب The Sheikh CEO 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب Heart of the Sun Warrior: A Riveting Tale of Love, Sacrifice and Unyielding Valor, inspired by Mythology—The Sequel to Daughter of the Moon Goddess, Part of the Celestial Kingdom Duology کتاب Heart of the Sun Warrior: A Riveting Tale of Love, Sacrifice and Unyielding Valor, inspired by Mythology—The Sequel to Daughter of the Moon Goddess, Part of the Celestial Kingdom Duology 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب Getting Together and Staying Together: Solving the Mystery of Marriage کتاب Getting Together and Staying Together: Solving the Mystery of Marriage 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب Coaching Beyond Words: Using Art to Deepen and Enrich Our Conversations کتاب Coaching Beyond Words: Using Art to Deepen and Enrich Our Conversations
    امتیاز 5.00 از 5
    149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب The Art of Coaching: Effective Strategies for School Transformation کتاب The Art of Coaching: Effective Strategies for School Transformation 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • کتاب In touch with the future: The sense of touch from cognitive neuroscience to virtual reality 1st Edition کتاب In touch with the future: The sense of touch from cognitive neuroscience to virtual reality 1st Edition 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب No One Saw a Thing: The twisty and unputdownable new crime thriller for 2023 from the bestselling author of All Her Fault کتاب No One Saw a Thing: The twisty and unputdownable new crime thriller for 2023 from the bestselling author of All Her Fault 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب My Year of Rest and Relaxation دانلود کتاب My Year of Rest and Relaxation 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • Applied Big Data Analytics and Its Role in Covid-19 Research کتاب Applied Big Data Analytics and Its Role in Covid-19 Research 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.

لوگو اعتماد

Your Website
دانلود لوگو ساماندهی با سایز کم
دانلود لوگو ساماندهی با سایز کم

دسترسی سریع

قوانین و مقررات ثبت شکایات ترجمه نامه
تولید محتوای آموزشی الکترونیکی
خرید کتاب از آمازون
دانلود کتاب از آمازون
آخرین کتاب‌های ثبت شده

آخرین کتاب‌های ثبت شده

  • خرید و دانلود کتاب Managing Major Sports Events: Theory and Practice کتاب Managing Major Sports Events: Theory and Practice 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • The Sheikh CEO خرید و دانلود کتاب The Sheikh CEO 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.

پشتیبانی

شنبه تا پنجشنبه |  8 صبح الی 16 عصر

شماره تماس1: 04144335532

شماره تماس2: 09369518618

ایمیل: info@copify.ir

تمامی حقوق این سایت متعلق به کپی فای  است.
  • Link to X
  • Link to Facebook
  • Link to 500px
  • Link to Behance
  • Link to Dribbble
  • Link to Flickr
  • Link to LinkedIn
  • Link to Pinterest
  • Link to Reddit
  • Link to Tumblr
  • Link to Vimeo
  • Link to Vk
  • Link to Xing
  • Link to Youtube
  • Link to X
  • Link to Mail
رفتن به بالا رفتن به بالا رفتن به بالا

پشتیبانی واتساپ