بازاریابی محتوایی

 ۷اصل اساسی که منجر به موفقیت در بازاریابی محتوایی می شود

بسیار خوب! شما می خواهید وارد قضیه بازاریابی محتوایی شوید!؟ نمی توانم سرزنش تان کنم! بازاریابی محتوایی یکی از استراتژی هایی است که در دهه اخیر بسیار مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

آفرین بر موفقیت آمیز بودن و ارتباط آن با سایر کمپین های آنلاین بازاریابی که خیلی مهم است. محتوا به عنوان اساس و شالوده ی بسیاری از استراتژی ها در نظر گرفته می شود. برای مثال در سئو، بازاریابی ایمیل، رسانه های اجتماعی و حتی خدمات مشتری نقش مهمی دارد. ولی بخاطر طبیعت همه جانبه و چند رشته ای بودنش، تاکتیک یکسان و شفافی وجود ندارد که بتوان محتوای موفقیت آمیزی تولید کرد.

با این حال تلاش می کنم این امر را محقق سازم. اگر در بحث بازاریابی محتوا تازه کار هستید و می خواهید از اصل های مهم و استراتژیک آن سر در بیاورید این ۷ اصل مهم راه شما را برای موفقیت در پیشه ی بازاریابی محتوایی، میسر می سازد.

ادامه مطلب …

ساخت رپورتاژ خبری

4 قدم مهم برای ساخت رپورتاژ

چهار قدم برای ساخت یک رپورتاژ خبری مفید و تاثیرگذار

اگر  نمیتوانید تعداد مشتری های خود را افزایش دهید و مشتری ها و بازدید های وبسایت شما در حال کاهش هستند با اینکه محتوای شما مناسب است ممکن است به فکر یک رپورتاژ خبری یا همان رپورتاژ آگهی برای وب سایت باشید. اگر در ایجاد یک رپورتاژ خبری مناسب مشکل دارید می توانید با رعایت خواندن مطالب زیر آگاهی خود را در این مورد افزایش دهید.

ادامه مطلب …

نامه اداری

چطور نامه های حرفه ای بنویسیم؟

نیاز به مهارت های موثر در گفتار و مکاتبه روز به روز برای موفقیت در شغل بیشتر احساس می شود. بطوریکه نوشتن نامه هایی برای معرفی خود به کارفرما های احتمالی و بدست آوردن شغل مورد نظر بسیار حیاتی است.

ادامه مطلب …

گوگل ادوردز تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل چیست؟

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز یک سرویس تبلیغاتی است که کسب و کار ها برای دیده شدن در گوگل و تبلیغات در شبکه تبلیغاتی گوگل از آن استفاده می کنند.

تبلیغات گوگل به کسب وکار ها امکان تخصیص بودجه برای تبلیغات را محیا کرده است و تنها زمانی هزینه دارد که کاربر به تبلیغات کلیک کند. این تبلیغات به صورت گسترده ای تمرکز خود را روی کلید واژه ها گذاشته است.

کسب وکار های که می خواهند در گوگل ادوردز تبلیغ می کنند، می توانند با استفاده از کلیدواژه ها تبلیغات مرتبطی درست کنند تا مردمی که از موتور های جستجوی گوگل استفاده می کنند آن ها را ببینند.

وقتی کلیدواژه های به خاطر چیزی جستجو می شوند گوگل تبلیغات شما را نشان می دهد. وقتی کلیدواژه های شما را کلیک می کنند گوگل آن ها را مستقیما به سایت شما منتقل می کند.

ادامه مطلب …

خرید پلاگین وردپرس codecanyon

25 پلاگین حرفه ای وردپرس

 

پلاگین چیست؟

پلاگین  یک بخش نرم افزاری شامل یک گروه از توابع است که می تواند به یک وب سایت وردپرس اضافه  شود.  پلاگین ها می توانند کاربرد ها و یا ابزار  جدید را به وب سایت شما اضافه کنند. پلاگین های وردپرس WprdPress با زبان برنامه نویسی PHP نوشته می شوند و با وردپرس بصورت یکپارچه ادغام میشوند. ورد پرس نیز دارای پلاگین های مختلفی است که برخی از آنها رایگان و برخی دیگر نیز فروشی هستند و شما باید مبلغی را برای استفاده از آنها پرداخت کنید. در ادامه ما به معرفی 25 پلاگین های پولی وردپرس که بیشترین فروش را در 2017 داشته اند می پردازیم.

چنانچه قصد خرید هر یک از پلاگین های زیر را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن برای شما خریداری کنیم و بتوانید وب سایت خود را به شکلی بهتر طراحی و یا مدیریت کنید.

ادامه مطلب …

بک لینک و مارکتینگ

چطور برای سئو لینک درست کنیم؟(راهنمایی کامل بروزرسانی ۲۰۱۷)

لینک سازی برای سئو (راهنمایی کامل بروزرسانی ۲۰۱۷)

بر هیچ کسی پوشیده نیست که لینک سازی در سئو در سال ۲۰۱۷ پر اهمیت ترین مهارت است. در حقیقت سرانجام و نتیجه ی چندین مهارت است: اگر می خواهید مردم از لینک شما در سایت هایشان استفاده کنند، باید در رشته هایی مثل تولید محتوا، فروش، برنامه نویسی، روانشناسی وبازاریابی سنتی استاد شوید.

ادامه مطلب …

تولید محتوا برای ایمیل

تولید محتوا برای ایمیل

تولید یک محتوا که می تواند فروش شما را افزایش دهد

بازاریابی پست الکترونیک(ارسال ایمیل) یکی از روش های منحصربه‌فرد در محتوا نگاری است بسیاری از مردم، به‌ویژه  زمانی که یک کار را شروع می‌کنند، با دشواری در برنامه‌ریزی و اجرای آن مواجه می‌شوند.این نوع محتوا نگاری با وجود تشابه با سایر انواع محتوانگاری, در کنار برخی مشکلات فرصت های منحصر به فردی نیز دارد.. دراین بخش از مقاله برخی از عناصر محتوانگاری بازاریابی ایمیل را بررسی و شمارا با برخی از روش‌های نگارش این متون آشنا خواهیم کرد.

ادامه مطلب …

دنیای موبایل

چگونه کسب و کار خود را برای یک دنیا که متعلق به موبایل است بهینه سازی کنیم؟

جای هیچ گونه سوال و بحثی وجود ندارد که موبایل در حال تبدیل به یک کانال مقتدر در فضای مجازی است به گونه ای که حتی کسب و کار های کوچک نیز اگر بخواهند که مشتری داشته باشند و مشتری های قبلی خود را نیز نگه دارند باید به آن توجه کنند.  در سال 2012 Kissmetrics در یک اینفوگرافی نشان داد که سهم موبایل در وبگردی در حال افزایش است، به گونه ای که سهم موبایل در وب گردی بین سالهای 2009 و 2011 حدود 1000% رشد داشته است. آمار های دیگری نیز نشان دادند که برخی خرده فروش ها که تنها بصورت آنلاین محصولات خود را می فروختند و از یک سایت که برای موبایل طراحی شده بود استفاده می کردند 85% در فروش خود افزایش داشته اند.

مهاجرت به سمت موبایل افزایش داشته است.  پس از گرد آوردن داده از چندین منبع، یکی از موارد کلیدی که به آن پی برده شد این بود که بیش از نصف ترافیک هایی که سایت های تجارت الکترونیک داشته اند متعلق به بازدید با موبایل بوده است. این مطلب توسط Shopify نیز مطرح شد.
ادامه مطلب …

استراتژی 2017 سئو

12 استراتژی برتر سئو برای 2017

بعضی از استراتژی ها در سئو وجود دارند که اگر بصورت مرتب استفاده شوند، رتبه بندی سایت را ارتقا می دهند. دانستن و عمل کردن به این استراتژی ها به این معناست که شما کاری را انجام می دهید که واقعا برای سایت شما مفید خواهد بود.

در این پست تلاش داریم که 12 استراتژی برتر سئو SEO 2017 را به شما  معرفی کنیم. این استراتژی ها بر اساس تحقیقات زمینه ای و تجربیات John Rampton می باشند.

ادامه مطلب …

سئو

چهار قانون برای قرارگرفتن در صفحه اول گوگل

قرار گرفتن در صفحه ی اول نتایج جستجوی گوگل با استفاده از کلمات کلیدی مناسب می تواند تعداد زیادی بازدید کننده و فروش را به همراه داشته باشد. برای همین افراد زیادی در تلاش هستند تا در صفحه ی اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرند. متاسفانه، بسیاری از مردم نمی دانند چه کاری باید کرد تا گوگل را متقاعد کرد که صفحه ی شما از بین میلیون ها وب سایت های دیگر برای کلمه ی جستجو شده مناسب تر است.

امروز به این سوال پاسخ میدیم که چگونه در صفحه اول جستجوی گوگل قرار بگیرید؟

چهار قانون ساده وجود دارد که به شما کمک می کند تا در صفحه ی اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید.

ادامه مطلب …