در تولید محتوا به زبان انگلیسی چه نکاتی را رعایت کنیم؟

نکات مهم برای تولید محتوا انگلیسی برای سایت

از آنجایی که دنیای وب دنیای بدون مرزی است و یک کسب و کار در ایران می تواند به هر نقطه ای از جهان خدمات رسانی کند باید بتوان به زبان های مختلف تولید محتوا کرد. یکی از بهترین زبان هایی که می توان به آن تولید محتوا داشت زبان انگلیسی است. افراد زیادی در سرتاسر دنیا هستند که به زبان انگلیسی آشنایی دارند که این یعنی مطلب نوشته شده به انگلیسی تعداد مخاطبان زیادی خواهد داشت. همچنین برای همه این تصور وجود دارد که هر مطلبی که به زبان انگلیسی نوشته شده باشد معتبر است. پس تولید محتوا به این زبان خیلی مهم و شاید ضروری باشد. در این مطلب می خواهم درباره ی تولید محتوا انگلیسی نکاتی را ارائه کنم.

ادامه مطلب …

تولید محتوای سایت

تولید محتوای سایت و 20 نکته‌ی حرفه‌ای (بروزرسانی 2018)

تولید محتوای سایت و 20 نکته‌ی حرفه‌ای

 

اگر در این فکر هستید که یک وب سایت برای خودتان ایجاد کنید در حال حاضر یکی از مهمترین الویت های شما تولید محتوای سایت است و لابد این دغدغه را دارید که چگونه این محتوا را ایجاد کنید؟، بله تولید محتوا آن هم نه هر محتوایی و البته باید به فکر ایجاد محتوای جذاب و ارزشمند و در عین حال مهیج برای بازدیدکنندگان وب سایت خود باشید، لازم است بگوییم شاید با ایجاد اولین محتوا کمی ناامید بشوید و شاید آن محتوا مطلبی نیست که شما دلتان می خواسته باشد و همچنین نگران این موضوع باشید که واقعا چه چیزهایی را باید نوشت و چه چیزهایی را نباید نوشت و البته ایننگرانی در ابتدای کار طبیعی است ولی اطمینان داشته باشید که در دومین و یا سومین بار متوجه می شوید که محتوای با کیفیت چیست و چگونه تولید می شود؟

ادامه مطلب …

موفقیت در ایمیل مارکتینگ: نکات کلیدی

 

برای موفقیت در ایمیل مارکتینگ به چه چیزهایی باید دقت کرد؟

در بین ابزار بازاریابی اینترنتی بی شک ایمیل مارکتینگ یکی از موثر ترین ابزار است که بشدت هم استفاده از آن در حال افزایش است. این راه ارتباطی کارهای بازاریاب ها را آسان تر کرده و به کسب و کارها کمک می کند سود های کلانی را بدست بیاورند. ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی بیشترین میزان بازگشت سرمایه ROI در بازاریابی را دارد، البته اگر به درستی انجام شود. اکثر کسب و کار های موفق 119% بازگشت سرمایه را دارند.

 

در ادامه برخی از فاکتور های موفقیت در ایمیل مارکتینگ را به شما معرفی می کنم و امیدوارم که به شما در این کار کمک کنند.

ادامه مطلب …

اصول طراحی لندینگ پیج خوب برای ایمیل مارکتینگ

برای طراحی یک لندینگ پیج (صفحه فرود) خوب چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

 

درست کردن یک کمپین ایمیل مارکیتنگ عالی چیز مهمی است ولی اگر به دنبال تبدیل مخاطب به مشتری بیشتر هستید ایمیل تنها قسمت کوچکی از آن است. هدف شما این است که مخاطب ایمیل را باز کند و با کلیک کردن روی لینک یا دکمه ای که در آن قرار داده اید کاری که شما از او خواسته اید را انجام دهد. این کار ممکن است یک خرید یا دانلود یک فایل باشد. یعنی جایی که مخاطبان شما پس از دریافت ایمیل و باز کردن آن فرود می آیند. این قسمت که لندینگ پیج یا صفحه فرود نام دارد نقش مهمی در موفقیت تلاش های شما برای ایمیل مارکتینگ ایفا می کند.

ادامه مطلب …

ترس های کسب و کارهای ایرانی برای ایمیل مارکتینگ در ایران

چه ترس هایی موفقیت کسب و کار ما برای ایمیل مارکتینگ در ایران را تهدید می کند؟

قبل از اینکه هر کاری را انجام دهیم باید ترس های احتمالی در آن را مورد بررسی قرار دهیم. ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی هم یکی از زمینه های مهمی است که بیشتر کسب و کار ها در ورود به آن خیلی دقت می کنند و ترس های زیادی دارند. در این مطلب می خواهیم دلایل این نگرانی ها و برخی مشکلات ایمیل مارکتینگ در ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

ادامه مطلب …

تولیدمحتوا برای تلگرام ؛ 6 نکته ای که کسب و کار ما را متحول کرد

تولید محتوا برای تلگرام

تلگرام این روزها به یکی از پر سرعت ترین راه های ارتباطی تبدیل شده است. به وسیله تلگرام می توان به کسب و کار تجاری مشغول شد. برای اینکه یک کسب و کار موفق داشته باشیم باید راه کارهای اولیه را به درستی بدانیم و به آن ها عمل کنیم. باید و نبایدهای که در زمینه تولید محتوا برای تلگرام باید دانست و تفاوت های که می تواند سبب متفاوت شدن شما با دیگر رقبا شود. شما باید در زمان شروع یک کسب و کار تلگرامی به صورت آنلاین به یک سری مسائل مرتبط با این حوزه کاری دقت کنید. نیاز شما را کاربران و رقبا فراهم می کنند.

تولید محتوا برای تلگرام

تولید محتوا برای تلگرام

ادامه مطلب …

سفارش رپورتاژ

رپورتاژ آگهی ؛ قالب ها و نمونه ها (همراه با فیلم)

رپورتاژ آگهی ؛ قالب ها و نمونه ها (همراه با فیلم)

رپورتاژ آگهی چیست؟

به سادگی می توان رپورتاژ آگهی را آگهی های تصویری تعریف کرد، به گونه ای که برای تمامی امور کاربرد دارد. مثلا مدل لباس، نحوه آرایش، آموزش و یا دستورالعمل های خوبی را می توان منتشر کرد و منتظر بازدید کاربران و استقبال آن ها بود.

 

ادامه مطلب …

رپورتاژ خبری

رپورتاژ آگهی چیست؟ 8 نکته برای نوشتن رپورتاژ اثربخش

رپورتاژ آگهی چیست؟ 8 نکته برای نوشتن رپورتاژ اثربخش

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست؟

کپی رایتر کیست و کپی رایتینگ چیست؟

اگر استعداد نویسندگی دارید پیشنهاد ما به شما این است که یک کپی رایتر شوید. یک کپی رایتر در ابتدا باید مهارت نویسندگی داشته باشد و پس از آن هنر بهره گیری درست از کلمات برای جلب نظر مشتری را دارا باشد. امروزه بیشتر موسسات و برندهای معتبر در تبلیغات خود از کپی رایتینگ بهره می برند. کپی رایتینگ ترکیبی است از فن نویسندگی و علوم بازاریابی و فروش که توسط یک کپی رایتر در قالب مطلب یا نوشته ای ارائه می شود. در این حرفه از شما خواسته می شود در مواقعی رپورتاژ آگهی بنویسید.

ادامه مطلب …

اخذ ویزای اسلواکی | شرایط اخذ ویزا و مدارک لازم در سال 2018

نمونه کار تولید محتوا  

اخذ وقت سفارت اسلواکی

در این مقاله به دو بحث مهم معرفی کشور اسلواکی و هچنین به شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای اسلواکی و همچنین به روش اخذ وقت سفارت اسلواکی اشاره کرده ایم. اما مهمترین مرحله در اخذ ویزا گرفتن وقت سفارت است. وقت سفارت به زمانی اطلاق می شود که شخص متقاضی ویزا زمانی را برای مصاحبه  با سفارت خانه هماهنگ می کند. اما اخذ وقت سفارت باعث اطلاف وقت می شود و ممکن است بخاطر بی دقتی افراد معمولی، پروسه ی اخذ ویزای شما با مشکل مواجه شود. موسسه حقوقی کپی فای خدمات اخذ وقت سفارت را ارائه می کند و افرادی که دوست دارند کارشان با دقت انجام گیرد از کپی فای کمک بگیرند و کار های مربوط به حقوق بین الملل را به دستان توانمند متخصصان کپی فای بسپارند.

ادامه مطلب …

تولید محتوای سئو پسند

تولید محتوای سئو پسند SEO چیست؟ و چگونه نوشته می شود؟ راهنمای گام به گام (2018)

تولید محتوای سئو پسند SEO چیست؟ و چگونه نوشته می شود؟ راهنمای گام به گام (2018)

سئو چیست و چگونه انجام می شود؟ تولید محتوای سئو پسند چگونه نوشته می شود؟

ادامه مطلب …