چگونه ی یک صفحه ی “درباره ی ما” ی قوی بنویسیم؟

چگونه ی یک صفحه ی “درباره ی ما” ی قوی بنویسیم

حکایت شرکت خود را بیان کنید و بازدید کنندگان را تبدیل به مشتری کنید.

صفحه “درباره ی ما” شما یکی از مهم ترین صفحات در وب سایت شماست. به احتمال زیاد یکی از پربازدیدترین صفحه ها از وبسایت شما نیز هست. بنابراین بهتر است آن را خوب درست کنید! این صفحه را به عنوان فرصتی برای معرفی خود به بازدیدکنندگان در نظر بگیرید.

درباره ما منبع عکس  | صفحه درباره ما

بازدیدکنندگان صفحه ی “درباره ی ما” چه کسانی هستند؟ به احتمال زیاد مشتری هایی هستند که در نظر دارند تا از محصولات شما خرید کنند و یا از خدمات شما استفاده کنند. آنها دوست دارند تا پشت پرده را نیز مشاهده کنند و ببینند که آیا شرکت شما همان شرکتی هست که آنها دوست دارند با آن مشارکت داشته باشند یا خیر. آنها به دنبال پاسخی برای سوال هایی مانند سوالات زیر هستند:

  • آیا شرکت مقابل شرکت بزرگی است یا خیر؟
  • آیا شرکتی عمومی است؟ و یا خصوصی و یا یک کسب و کار خانوادگی؟
  • اینکه چقدر تجربه ی کاری دارید؟
  • مدیریت پروژه در دست چه کسی خواهد بود؟
  • مقر اصلی شما کجاست؟
  • چه چیزی شرکت شما را خاص جلوه میدهد؟
  • ارزش های اصلی شرکت شما چیست؟
  • اینکه چرا من باید بجای خرید از رقیبتان از شما خرید کنم؟

درباره ما منبع عکس | درباره ما

پاسخ دادن به سوالات بالا اگرچه مرحله ی سختی است ولی شما باید با جدیت آنرا انجام دهید. به هرحال صفحه ی “درباره ی ما” جایی است که شما میتوانید تمام تعاریف و تمجید های خود را بیان کنید (درباره ی خدمات و محصولات) و حتما باید این کار را انجام دهید. صفحه ی اصلی فرصتی برای شماست تا به دنیا بگویید که چرا شرکت شما تحسین برانگیز و عالی است. ولی شما باید این کار را با دقت و با استفاده ار هوش و زکاوت انجام دهید، که همین نیز این مسئله را گول زننده می کند.

از واقعیات استفاده کنید، نه از گزافه گویی

وقتی که صفحه ی “درباره ی ما” ی وبسایت خود را می نویسید، نباید همان مطالبی که در صفحه ی اصلی نوشته اید را بنویسید. در ثانی، یک خلاصه ی طولانی و پر از جزئیات خواننده ی مطالب را کسل خواهد کرد. به علاوه شما که نمی خواهید به نظر برسد که در سخنانتان اغراق میک نید. همانطور که می دانید در بیشتر مواقع پیدا کردن حد وسط بهترین شیوه است.

تولیدمحتوای واقعیمنبع عکس  | در تولید محتوای صفحه درباره هود از واقعیت ها بگویید و گزافه گویی نکنید.

درست همانند یک رزومه که برای دریافت یک شغل می نویسید، صفحه ی “درباره ی ما” نیز جایی است که شما می توانید دست آورد ها و موفقیت های خود را بیان کنید. برای اینکه زیاد تحمیل کننده به نظر نرسید از استفاده از سخنان اغراق آمیز  خودداری کنید. در مقابل یک عرضه ی رک و راست از واقعیات  داشته باشید. از استفاده از صفات عالی پرهیز کنید.

برای مثال برای مردم توضیح دهید که چرا باید با شما کار کنند؟ محصول و یا خدمات شما چه منفعتی در بر خواهد داشت که چشم انداز شما ارزشمند باشد؟

اگر میتوانید آن منافع را به صورت کمی بیان کنید. اینکه بگویید محصول شما “سود حاصله را 18% افزایش می دهد” از اینکه بگویید “سود شما را افزایش خواهد داد” بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود.

به آنها بگویید که شما چه مشکلی را حل خواهید کرد. توانایی خود را شرح دهید و اینکه چرا شما در ارائه ی محصول و یا خدمت خود دارای توانایی هستید که شما را منحصر بفرد می کند.

اینکه چه مدت زمانی است که کارتان را شروع کرده اید را نیز اظهار نمائید و اینکه شما و همکاران کلیدی شما چقدر تجربه ی کار دارید. چند مرحله ی برجسته از گذشته ی شرکت خود را نیز بیان کنید.

اعتماد را القا کنید

قبل از بوجود امدن اینترنت اکثر معاملات کاری بعد از یک ملاقات رو در رو انجام می شد. مشتری احتمالی با یک فروشنده و یا صاحب کار صحبت می کرد تا در مورد شرکت اطلاعاتی کسب کند و مشخص کند که آیا از کار کردن با آنها احساس راحتی می کند یا نه. البته امروزه شرایط اینگونه نیست.

اعتماد مشتری منبع عکس | اعتماد مشتری های خود را جلب کنید.

امروزه اکثر معاملات تجاری از طریق وب و بدون ملاقات مستقیم  انجام می شوند. به همین خاطر، صفحه ی “درباره ی ما” ی شما باید فراتر از بیان کردن نقاط خاص شرکت شما باشد؛ همچنین باید اعتماد را به طرف مقابل القا کند چرا که بدون اعتماد، شما هیچوقت به هدف خود که کسب دستمزد و پروژه ی کاری است نمی رسید.

مخاطبان خود را در نظر بگیرید

حین نوشتن صفحه ی “درباره ی ما” ی خود، تصور کنید که چه کسی قرار است مطالب شما را بخواند. از مشتری های خود یک تصویر ذهنی داشته باشید. نیاز ها و خواسته های آنان چیست؟ چه اعتراضاتی و چه نقاط حساسی دارند؟

 

مخاطب شناسیمنبع عکس  | مخاطب خود را بهتر بشناسیم.

آیا شما یک شخصی که به تازگی مادر شده و یک فرزند کوچک دارد را مخاطب قرار داده اید؟ و یا مخاطب شما یک متخصص IT با سطح بالایی از مهارت های کامپیوتری است و یا یک شخص عامی با سطح محدودی از دانش درباره ی تکنولوژی؟ آیا یک سالمند است و یا یک بچه ی مدرسه ای؟ می توانید ببینید که هدف قرار دادن هریک از موارد بالا نیازمند گونه ی متفاوتی از نگرش به مطالب را نیاز دارد.

درست همانگونه که یک مجله و یا برنامه ی تلویزیونی با در نظر گرفتن مخاطبانش طراحی می شود، صفحه ی “درباره ی ما” ی وبسایت شما هم باید با توجه به مخاطبان اش طراحی شود. نوشته ی شما باید به آنها مرتبط باشد و به نیاز های خاص آنها نیز اشاره کند. نوشته ی شما باید احساسات آنها را تحت تاثیر قرار دهد و آنها را برای اقدام تشویق کند.

زمانیکه نوشته ی هدفمند برای صفحه ی “درباره ی ما” نوشتید، میتوانید تعدادی از برجسته ترین حقایق و واقعیات را در جاهای دیگری از وبسایت خود بیاورید.

با بهترین اطلاعات خود پیش بروید

در نظر بگیرید چه چیزی برای مشتری شما مهم است و همان موارد را جزو اطلاعات اصلی خود قرار دهید. شاید این موارد گواهی نامه های تخصصی شما باشند، مانند تحصیلات، مجوز ها، تقدیرهای دریافت شده و یا میزان تجربیات کاری شما. در اینصورت، با این اطلاعات ویژه پیش بروید که بعنوان نشانه های صلاحیت شما در نظر گرفته می شوند و خیلی سریع در نظر طرف مقابل به شما و کارتان اعتبار میدهد.

اطلاعات بروز

منبع عکس  | همیشه آپدیت باشید و بهترین اطلاعات را ارائه دهید.

به هرحال، مرتبط بودن به مشتری ها و داشتن مهارت های ارتباطی خوب شما را در رقابت مجزا میکند. پس صفحه ی “درباره ی ما” وبسایت خود را با ارائه ی تعریف شرکت خود از این خاصیت ها و ویژگی ها شروع کنید. حتی میتوانید یک متن کوتاه که فلسفه ی کاری شرکت شما را بیان می کند به آن اضافه کنید.

در صفحه ی درباره ی ما خودمانی باشید.

بعضی افراد تصمیم می گیرند که صفحه ی “درباره ی ما” خود را به گونه ای بنویسند انگار که یک سوم شخص اطلاعات را برای آنها تامین کرده است. این نوع نگرش و نوشتار اغلب غیر واقعی و بدون صداقت به نظر میرسد. بالاخره همه فکر میکنند که صفحه ی “درباره ی ما” توسط صاحب وب سایت نوشته و یا حداقل تایید شده است. پس از اول شخص (من) و یا جمع (ما) استفاده کنید، با توجه به اینکه کدامشان برای شرایط شما مناسب است.

 

دوستانهمنبع عکس | همیشه در تولید محتوا از لحنی دوستانه و صمیمانه استفاده کنید.

استفاده از کلمات سخت و دشوار کسل کننده است. کسی که از وب سایت شما بازدید میکند دوست دارد بداند که یک انسان در  پشت این کار است. در ایجاد محتوای خود محاوره ای باشید. به گونه ای بنویسید که انگار دارید رو در رو صحبت میکنید و لحن دوستانه شما را دوست داشتنی تر میکند.

اشتیاق و علاقه ی خود را برای ماموریت شرکت خود ابراز کنید. زمانیکه درباره ی برند شرکت خود صحبت میکنید بی ریا و صمیمی باشید. هیچ اشکالی ندارد که صمیمیت و خودمانی بودن شما در این بین نمایان باشد.

شما میتوانید در عین حالیکه در نوشته ی خود رسمی هستید، جدی نباشید و یاحتی شوخ باشید. نوشته ی خیلی رسمی ممکن است متاثر کننده و غیر مفید باشد. در مقابل، بگذارید مشتری ها و بازدید کنندگان روحیه ی مهربان و پر شور و اشتیاق شما را مشاهده کنند.

همانند زندگی واقعی، قابل اعتماد باشید. صداقت شما به میان خواهد آمد و مفید خواهد بود. حتی آسیب پذیری شما نیز میتواند پرهیزکاری مثبتی تلقی شود و به همین خاطر در صفحه ی “درباره ی ما” مورد استفاده قرار بگیرد.

به گونه ای صحبت کنید که انگار با یک فرد صحبت میکنید، نه یک شرکت و یا گروهی از مردم. تا زمانی که بازدید کننده ی شما اهمیت بدهد، او تنها کسی است که صفحه ی “درباره ی ما” شما را میخواند و تنها کسی است که شما در حال برقراری ارتباط هستید.

 یک ارتباط بسازید

افراد دوست دارند با سایر افراد ارتباط داشته باشند. البته این مورد در حین نوشتن یک وبسایت برای شرکت به راحتی از یاد میرود. اما موفقیت بی نظیر سایت هایی مانند:Google+، Facebook وLinkedIn  را نیز در نظر بگیرید. این سایت های شبکه های اجتماعی در اصل مجموعه هایی بزرگ از صفحات “درباره ی من” هستند.

شبکه های اجتماعی منبع عکس | شبکه های اجتماعی بهترین راه ارتباط با مشتری ها است.

در حین شکل دادن به صفحه ی “درباره ی ما” به اینکه با بازدیدکنندگان خود ارتباط برقرار کنید اهمیت بدهید همانگونه که به این امر اگر در یک جلسه ی رو در رو بودید اهمیت میدادید. چگونه میتوانید آنها را درگیر کنید؟ به چه چیزی به بهترین حالت مرتبط خواهند بود؟

از حرف های اغراق آمیز پرهیز کنید. حرف های پر زینت و مبالغه آمیز بر مردم پیروز نخواهند شد. حرف های شما ساختگی و قلابی به نظر خواهند رسید. در مقابل، صداقت و رک گویی بسیار موثر است. بازدیدکنندگان قدر  صداقت شما را خواهند دانست.

از اینکه خود واقعیتان را نشان دهید نترسید. راست گویی و صداقت شیوه ای است که شما با بازدید کنندگان خود ارتباط برقرار خواهید کرد و البته بهترین شیوه برای قبولاندن حرف هایتان و فروش محصولاتتان به آنها است.

ارزش های خود را  توصیف کنید

صفحه ی ” درباره ی ما” شما باید چیزی فراتر از یک رزومه ی شراکتی باشد. این صفحه باید اینکه شما دقیقا چه کسی هستید را توصیف کند. ارزش های کاری خود را توصیف کنید و بیان کنید که چرا محصول و یا خدمتی که شما ارائه میکنید برای خود شما مهم است.

ارزش محتوا منبع عکس | از خودتان نقاط قوت و ارزش های خود حرف بزنید.

اگر مولفه ی خیریه ای نیز در میان است  صفحه ی “درباره ی ما” جای بسیار خوبی برای اشاره به این موضوع است. یک شرکت طراحی جواهرات 10% از تمام فروشش را به تلاش های بشردوستانه در سرتاسر جهان اهدا میکند. صاحب این شرکت در صفحه ی “درباره ی ما” ی وبسایت خود بیان کرده که چقدر از اینکه کاری دارد که او را قادر ساخته در کار های خیریه شرکت کند خوشحال است.

مدرک اجتماعی در صفحه ی “درباره ی ما” ی خود داشته باشید

مدرک اجتماعی دلیل و سندی است که نشان می دهد شما واقعا آنچه که ادعا می کنید هستید. این مدرک میتواند مشوق قدرتمندی برای بازدیدکنندگان سایت شما باشد.

صفحه ی “درباره ی ما” ی شما میتواند چند بخش با عنوان های “تقدیرنامه ها و جوایز” و یا “اخبار” باشد. این بخش ها برای بیان کردن دستاورد های گذشته مناسب است به شرطی که مرتبط و مهم باشند.

اگر آمار و ارقامی نیز دارید که به شغل شما مرتبط است، آنها را نیز بیان کنید. اگر مطلبی مطبوعاتی ارسال کرده اید که در  مجله، روزنامه و یا انتشارات اینترنتی به شهرت رسیده اند از آنها نیز نقل قول کنید. اگر در وبلاگی نیز مصاحبه کرده اید لینک آنرا در بین مطالب خود بیاورید.

افتخارات شرکت منبع عکس | از افتخارات کسب وکار خود به مشتری ها بگویید.

اگر موافقت و تصدیقی از یک شخصیت مشهور، متخصص صنعتی و یا حتی مشتری ها دارید راهی پیدا کنید تا در بین مطالبتان از آنها استفاده کنید. این تاییدیه های شخص ثالث گواهینامه های قابل اطمینانی هستند که در عمل راضی کردن یک بازدیدکننده به اعتماد کردن به شما بکارتان می آیند.

اگر به سازمانی حرفه ای در زمینه ی کاری خود و یا در محدوده ی جغرافیایی خود مانند تالار تجاری منطقه تعلق دارید از آرم آنها نیز استفاده کنید.

همین قضیه درباره ی استفاده از آرم ها و یا تاییدیه های بعضی سرویس ها و سایت هایی که کارشان عیب یابی و یا تاییدیه برای محصولات است صدق میکند. بعضی از اینها عبارت اند از : دفترخانه ی تجارت برتر( The Better Business Beareu)، گزارشات مصرف گران( Consumer Reports)، خانه داری بهتر ( نشان تاییدیه ی این سرویس ) و سایر سایت های بازبینی. این آیتم ها متعلق به صفحه ی ” درباره ی ما” سایت شماست زیرا مایه ی اعتبار و قانونی بودن کار شما در نظر مشتری های شما هستند.

دلپسند و گیرا باشید

هیچکس نمیخواهد یک صفحه ی درباره ی ما که شبیه به یک رزومه ی کاری است را بخواند. رزومه ها بدلیل اینکه فهرستی از  حقایق و اطلاعات اساسی که برای حداقل رساندن مطلبی فهرست شده اند خسته کننده هستند. در عین حال که شما میخواهید صفحه ی درباره ی ما سایت شما برای کسب یک فرصتی کاری مناسب باشد، به دنبال چیزی نیز میگردید که صفحه ی “درباره ی ما” ی شما را جالب تر میکند.چیزی پیدا کنید که بوسیله ی آن نظر بازدیدکننده ها را نسبت به سایت خود جلب کنید.

شرکت مورد علاقهمنبع عکس | همیشه سعی کنید شرکتی باشید که مشتری علاقه داشته باشد.

برای مثال آیا شرکت شما نام جالبی دارد؟ داستان این نامگذاری و اینکه این نام برای شما چه معنایی دارد را توضیح دهید.

یک شخص سایتی که برای ارائه ی خدمتی ایجاد کرده بود برای این بود که برای هزینه ی دانشکده ی دو دخترش پول ذخیره کند. اسم شرکت نیز ترکیبی از نام های دو دخترش بود، در کنار اطلاعاتی که در صفحه ی “درباره ی ما” نوشته بود دلیل این نامگذاری را نیز بیان کرده بود و یک عکس از خود و دو دخترش نیز، قرار داده بود.

حکایت آغاز های متواضعانه ی خود را شرح دهید

آیا داستان جالبی درباره ی شروع کارتان وجود دارد؟ اگر دارید آنرا شرح دهید. همه به داستان های خوب علاقه دارند.

یکی از شرکت های تولید محتوا که برای یک شرکت توزیع سس های آفریقایی صفحه ی “درباره ی ما” نوشته بود. در آن داستان ایجاد این شرکت را نیز بیان کرد. صاحب این شرکت زمانی که از آفریقا به آمریکا مهاجرت کرده بود دلتنگ غذاهای وطنش بود که این امر باعث شد او شرکتش را تاسیس کند.

حکایت منبع عکس

یک مشتری دیگر دوست خوبی داشته که به دیابت مبتلا شده بود. یک روز دوستش با او درباره ی اینکه نمیتواند غذای منجمدی پیدا کند که با رژیم غذایی او مناسب باشد پیدا کند صحبت کرده بود. به همین دلیل مجبور بود که همه چیز را خودش از ابتدا درست کند که زمان زیادی میبرد و خسته کننده بود.

این مشتری که خود درباره ی غذاهای صنعتی تجربه داشت با گروهی از متخصصین تغذیه ارتباط برقرار کرده و یک خط تولید غذاهای منجمد سالم متناسب با رژیم غذایی افراد دیابتی راه انداخت. مانند مثال اولی، داستان پیدایش این شرکت نیز در صفحه ی “درباره ی ما” آنها بیان شده است که بسیار برای یک متن گیرا و جالب مناسب است.

از عنوان های فرعی، نقطه گردی و تصاویر گرافیکی استفاده کنید

زمانیکه همه ی اطلاعاتتان را جمع آوری کردید، شاید بنظرتان بیاید که صفحه ی”درباره ی ما” ی شما طولانی است. اگر بیشتر از چند پاراگراف باشد شاید بخواهید که صفحه ی خود را بگونه ای شکل دهید که چند جلوه ی تصویری نیز شامل شود. سعی کنید که نوشته ی خود را به  چند عنوان فرعی و تشریحی بشکنید همانگونه که در این نوشته نیز اینکار انجام شده است. اینکار به شما کمک میکند که نوشته ی خود را مرتب کنید و همچنین نوشته ی شما را قابل بررسی میکند، یعنی اینکه چند نفر بصورت آنلاین مطلب را میخوانند.

طراحی گرافیکمنبع عکس | همیشه از طراحی گرافیکی و اینفوگرافیک های استفاده کنید.

همچنین استفاده از اعداد و نقطه گردی را در نظر بگیرید. میتوانید از آنها برای درست کردن یک فهرست از خدمات و یا محصولات، توصیف مراحل مختلف در یک پروسه و یا ایجاد یک جدول زمانی در مورد شرکت خود استفاده کنید. نقطه گردی ها روش بسیار خوبی برای بیان مقدار زیادی از داده بدون فشار آوردن به خواننده های متن است. نقطه گردی ها همچنین فضای سفید ایجاد می کنند، منظور همان نقاط خالی است که متن را بدون درهم ریختگی نشان میدهد.

از هر فرصتی برای استفاده از گرافیک، جدول ها، لوگو ها، تصاویر اینفوگرافیک و یا هرگونه ارائه و نمایش های تصویری استفاده کنید زیرا صفحه ی شما را جذاب تر می کنند. فقط اطمینان حاصل کنید که مرتبط با آنچه که نوشته می گوید باشند. از توضیحات  بعنوان کپشن برای عکس هایی که مناسب دیدید استفاده کنید.

در پایان از لینک های مرتبط استفاده کنید. اگر به محصولات و یا خدمات خاصی اشاره کردید، از لینک هایی که آنها با جزئیات توصیف شده اند استفاده کنید. در انتهای صفحه ی “درباره ی ما”، لینک صفحه ی ارتباط با خود  را نیز بگذارید تا بازدیدکنندگان قدم بعدی در خرید از شما را نیز بردارند.

عکس ها جلب توجه میکنند

شاید شما فکر کنید که بازدیدکنندگان وبسایت بیشتر به متن های نوشته شده علاقه مند باشند، ولی در حقیقت ما در یک دنیای بصری و دیداری زندگی میکنیم. بسیاری از مردم متن ها را بصورت سطحی میخوانند و فقط به اندازه ای مکث میکنند تا مفهموم متن را دریافت کنند و مشخص کنند که آیا به نیاز های آنها مرتبط است یا نه.

عکس ها جلب توجه می کنندمنبع عکس | عکس جلب توجه می کنند و بهتر می توانند پیام را برسانند.

ولی عکس ها توجه آنها را جلب میکنند، افزودن رنگ ها به صفحه ی شما اغلب تاثیری فراتر از تاثیر نوشته ها می باشد.

درحالیکه عکسهای پر زرق و برق در بعضی از صفحات شما کاربرد داشته باشند، نباید برای صفحه ی “درباره ی ما” ی خود از عکس های کلی استفاده کنید. بازدیدکننده می خواهد که با شما آشنا شود، نه یک مدل که با یک پس زمینه ی عالی در حال ژشت گرفتن در مقابل آنان است.

عکس هایی از خودتان و کارمندان خود و یا حتی محصولات خود (اگر مناسب بود) بگذارید. لازم نیست این عکس ها، عکس های استودیو باشند، در حقیقت اگر اینگونه نباشند بهتر است. این عکس ها میتوانند عکس هایی از شما باشند که در محیط کارتان در حال انجام کار  هستید.

یکی از مشتری های سایت ایجاد محتوار، یک صاحب امتیاز پخش شیرینی است. در صفحه ی “درباره ی ما” ی سایت او یک عکس از او درحالیکه روپوش و کلاه نانوایی را پوشیده است و یک سینی شیرینی در دست با یک میز جلویش با شکر و آرد قرار دارد گذاشته شده است.

برای سازنده غذای سگ ها عکس او با دو سگ ضمیمه ی صفحه ی “درباره ی ما” ی اوست. این تصویر نه تنها نشان میداد که او دوستدار سگ هاست بلکه خود یک مشتری نیز هست.

یک عکس از شما در حین کار کردن باعث می شود شما واقعی تر به نظر برسید. این کار شما را جالب تر و صمیمی تر نشان می دهد. بازدیدکنندگان احساس می کنند که شما را  می شناسند. این کار یک جهش کوچک است برای اینکه مردم به شما اعتماد کنند  و بخواهند که با شما کار کنند.

خروجی های شبکه های اجتماعی خود را زیاد کنید

کسی که بخواهد شما را کاملا بشناسد شاید سایت ها و شبکه های اجتماعی شما مانند ، توئیتر، فیسبوک اینستاگرام و یا حتی یوتیوب را نیز چک کند.

آمار شبکه های اجتماعی منبع عکس |  کسب وکار ها و شرکت های موفق شبکه های اجتماعی موفقی دارند.

این صفحات و سایت های اجتماعی را در صفحه ی”درباره ی ما” ی خود ذکر کنید تا به مشتری های احتمالی این شان را داده باشید تا ابعاد دیگر شخصیت شما و یا کمپانی شما را بررسی کنند. همچنین این کار روش بسیار خوبی برای افزایش دنبال کننده های خود در شبکه های اجتماعی نیز هست و همچنین حمایت کننده های معمولی را به طرفداران پر و پا قرص تبدیل می کند. پس در قراردادن لینک های این شبکه های اجتماعی در صفحه ی”درباره ی ما” خود درنگ نکنید.

مرتبا بروزرسانی کنید

صفحه ی “درباره ی ما”ی شما باید مدام در حال پیشرفت باشد. مدام آنرا اصلاح کنید و به آن اضافه کنید تا بهتر شود.

آنرا همزمان با شرکتتان که پیشرفت میکند و بزرگتر می شود به روزرسانی کنید. اگر بازار های فروش جدیدی را در نظر دارید و یا کاربرد های جدید و یا افراد مهم جدیدی به کارتان اضافه کرده اید شایسته است که در صفحه ی “درباره ی ما” به آنها نیز اشاره کنید.

اگر کسی امروز از شما درباره ی کارتان بپرسد، شما چه خواهید گفت؟ اطمینان حاصل کنید که صفحه ی “درباره ی ما” همه ی این نکات را دارا باشد.

وضوح و قابل فهم بودن مطلب را بسنجید

از کسی که با کار شما آشنایی ندارد بخواهید تا صفحه ی درباره ی ما شما را بخواند. سپس به آنها یک پرسشنامه بدهید. از آنها بپرسید که به نظرشان کار شما چیست؟ و چرا موفق بوده است؟ آنها باید قادر باشند تا به سادگی به این سوالات پاسخ دهند.

بازبینی

منبع عکس | محتوای خود را سبک سنگین کنید همیشه بازبینی محتوا موثر بوده است.

تجربه ی خوبی است که این کار را در سایت های اجتماعی خود مانند فیسبوک انجام دهید. اکثر مردم از اینکه نظر آنها را بپرسید خرسند خواهند شد.

شناختن شما برابر با دوست داشتن شماست

زمانی که صفحه ی درباره ی ما ی وبسایت خود را ایجاد می کنید، آنرا بعنوان فرصتی برای ایجاد یک رابطه ی خوب با مشتری های احتمالی در نظر بگیرید. ارزش این صفحه را با بهره مندی از اطلاعات مفید و جذاب زیاد کنید نه مطالب غیر واقعی. اگر در انتخاب کلمات مشکل دارید و برای شما سخت است از یک کپی رایتر مستقل کمک بگیرید.

شناخت منبع عکس | شناخت خوب باعث می شود موفقیت تولیدمحتوا بیشتر باشد.

اینترنت مملو از سایت هایی است که محصولات و خدمات مشابهی را ارائه می کنند. صفحه ی “درباره ی ما”ی سایت شما باید منحصر به فرد باشد. این صفحه درباره ی شماست و فرصت شماست تا یک رابطه با بازدیدکنندگان خود بسازید.

بنابراین فقط همان اطلاعات غیر شخصی یکسان که خسته کننده هستند را بیان نکنید. زمانیکه بازدیدکنندگان شما را بشناسند، از شما خوششان خواهد آمد. و اگر از شما خوششان بیاید، به شما اعتماد خواهند کرد. و اگر به شما اعتماد کنند، کار را به شما خواهند سپرد.

وبسایت شما صفحه ی درباره ی ما دارد؟ اگر نه باید مشغول شوید. صفحه ی “درباره ی ما” شما میتواند فرصت خوبی برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری هایتان شود. خودتان می توانید محتوای اسن صفحه را تولید کنید اگر اهل قلم نیستید و یا می خواهید یک محتوای حرفه ای و استاندارد داشته باشید شرکت کپی فای به شما کمک می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *