خرید کتاب قبیله اساتید تیم فریس ؛ چرا پر فروش ترین کتاب نیویورک تایمز شد؟

نمونه کار تولید محتوا

چرا کتاب قبیله اساتید پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز شد؟

خرید کتاب قبیله اساتید

خرید کتاب قبیله اساتید

کتاب قبیله اساتید: مشاوره ای کوتاه از افراد سرشناس سراسر جهان کتابی 600 صفحه ایست و بخش زیادی از آن به سخنان افراد مشهور، ورزشکاران، بنیان گذاران عرصه ی تکنولوژی، میلیاردرها و متفکران معروف اختصاص داده شده است. این کتاب به عنوان پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز معرفی شده است. نویسنده ی این کتاب آثاری از جمله هفته ی کاری 4 ساعته را هم در سال 2007 منتشر کرد که میلیون ها جلد از آن به فروش رسید. فریس در مورد تمام امور زندگی شما، حتی جزئی ترین آن ها هم ترفندی در چنته دارد. او در تمام آثارش تلاش کرده زندگی را برای خوانندگان کمی ساده تر کند.

 

سفارش و خرید کتاب های خارجی از آمازون در کمترین زمان 

تیم فریس چرا این کتاب را «قبیله اساتید» نامید؟

کتاب قبیله اساتید ترکیبی از ابزارها، ترفند ها و عادات بیش از 130 نفر از افراد موفق سراسر جهان است. آیا برای رسیدن به دانش مورد نیاز راه میانبری وجود دارد؟ این سوالی ست که نویسنده ی کتاب، تیم فریس بلافاصله به آن جواب منفی می دهد. این کتاب می تواند به برخی از مشکلات زندگی شما پاسخ دهد.

 

فریس در کتاب قبیله اساتید علت شکست را چه چیزی می داند؟

او مشکلات زندگی خودش را توصیف کرده و در مورد بحران وارد شدن به سنین 40 سالگی نوشته است. فریس سعی داشته اهداف و ارزش های سنین میانسالی خود را بصورتی واضح مشخص کند ولی با نگاه به لیستی که روبروی خود می دید و با وجود سوالات بی شماری که در ذهنش بی جواب مانده بودند حسابی تحت فشار قرار گرفت. او در این مورد می گوید: کاش این مسئله کمی ساده تر بود. این جمله ایست که به کرات در طول زندگی بیان می کنیم و باور داریم که هر کاری باید فوق العاده سخت باشد و اگر ما قادر به انجام آن نیستیم قطعا به اندازه ی کافی تلاش نکرده ایم. در سال 2017 تعدادی از دوستان نزدیک من از دنیا رفتند و این اتفاقات سال بدی را برای من رقم زد. همینطور به من یادآوری شد که گذر زمان می تواند ترسناک باشد چون ما هیچ دخل و تصرفی در آن نداریم.

 

او چه سوال هایی را از خود می پرسد؟

به این ترتیب تعدادی سوال بی جواب ذهن من را درگیر کرد: هدف من چیست؟ به دنبال چه چیزی هستم؟ به خاطر برنامه ریزی بیش از حد چقدر از طول عمرم را هدر داده ام؟ چطور می توانم با خودم مهربان تر باشم؟ چطور می توانم الویت هایم را طبقه بندی کنم؟

برای پیدا کردن جواب این سوالات دست به دامن افراد سرشناس و مشهور شدم. جالب است بدانید برخی از آن ها سنین 20 سالگی را پشت سر می گذاشتند.

 

آیا تیم فریس این سوالات را از افراد سرشناس هم پرسید؟

از تمام افراد مشهور یک سری سوال مشابه پرسیده شد و همه ی آن ها با اشتیاق فراوان به سوالات پاسخ دادند. فریس آن ها را مجبور کرد که در مورد رموز زندگی، موفقیت، شادی، مفهوم زندگی و خیلی مسائل دیگر صحبت کنند. نکته ی جالبی که پس از خواندن این کتاب به آن پی می برید این است که پاسخ برخی از این افراد خیلی شبیه به هم است و در مقابل برخی از جواب ها هیچ شباهتی با هم ندارند. به تعدادی از سوالاتی که از افراد سرشناس پرسیده شد می پردازیم:

تیم فریس در کتاب قبیله اساتید از افراد سرشناس چه سوالاتی می پرسد؟

سه کتاب پیشنهاد کنید.

کالایی به ارزش 100 دلار نام ببرید که می تواند در زندگی شما موثر واقع شود.

یکی از شکست های زندگی شما که توانست موجب پیروزی های بعدیتان شود را نام ببرید.

پیامی که تمایل دارید به گوش دیگران برسانید چیست؟

بهترین شیوه ی سرمایه گذاری کدام است؟

یک عادت غیر معمول شما چیست؟

در طول پنج سال گذشته آیا رفتار، باور و یا عادت جدیدی به زندگیتان آمده است؟

 

هنر پرسیدن سوال چیست؟

برخی از جواب ها ممکن است شما را شگفت زده کند. نکته ای که توانسته این کتاب را به اثری ارزشمند تبدیل کند هنر پرسیدن سوال است. نویسنده معتقد است که با پرسیدن سوالات خوب، جواب های بهتری خواهید شنید. نکته ی بعد این است که تا سوالی پرسیده نشود قطعا پاسخی هم به دست نمی آید. فریس در این مورد می گوید هیچ کتابی نمی تواند به تمام سوال های شما جواب بدهد ولی می تواند شما را برای پرسیدن سوالات بهتر در زندگی آماده کند.

 

چگونه می توان دستاورد های زندگی را 10 برابر بیشتر کرد؟

در پایان کار هیچ شک و شبهه ای در زندگی من وجود نداشت. این کتاب مجموعه ای از همین پاسخ ها است. اگر می خواهید دستاورد های زندگی خود را ده برابر بیشتر کنید، از نو زندگی کنید و یا متحول شوید بهتر است بدانید که قبلا یک نفر شبیه شما این مسیر را طی کرده و برای شما کتاب تهیه کرده است. مهم نیست با چه چالش و یا مشکلی در زندگی رو در رو هستید. این کتاب قطعا می تواند به شما کمک کند.

واقعیت این است که هر مسئله ای در زندگی به آن سختی که تصور می کنیم نیست و ما می توانیم از پاسخی که دیگران در اختیارمان می گذارند استفاده کنیم. او به این نتیجه رسید که بهتر است یک گروه از مربیان با تجربه را گردآوری کند و جواب سوال هایش را از آن ها بپرسد. البته فریس به مخاطبان هشدار نداد که خواندن یک مشت سوال و جواب قطعا نمی تواند مشکلات بزرگ زندگی هر کسی را برطرف کند. این مطالب در حل مشکلات کوچک کاربردی خواهند بود.

 

چرا رسالتی که تیم فریس در پیش گرفت او را متمایز کرد؟

در کنار این موارد در کتاب قبیله اساتید به مسائل دیگری هم پرداخته شده از جمله:

عادت هایی برای شروع روز (برای کسانی که زود بیدار می شوند و کسانی که بیرون آمدن از رختخواب برایشان دشوار است)

بهترین کادوهای 100 دلاری (دیگر لازم نیست برای خرید هدیه ی خوب به خودتان سخت بگیرید)

چطور از شکستم درس بگیرم و دوباره به سمت موفقیت راهی شوم؟

چطور مدیتیشن انجام بدهم و ذهن آگاهی داشته باشم؟

چرا تنیس باز مشهور ماریا شاراپووا معتقد است باختن درس هایی به شما می آموزد که در موفقیت یاد نمی گیرید؟

چطور می توانم بین زندگی و کار تعادل ایجاد کنم؟

در مقابل حجم عظیم اطلاعاتی که هر روز دریافت می کنم چه واکنشی نشان دهم؟

پیدا کردن هدف معین و الویت بندی برای رسیدن به آن

و مطالب متنوع دیگر…

فریس می گوید این کتاب توانسته زندگی من را تغییر دهد. امیدوارم در زندگی شما هم همین قدر موثر باشد. خوانندگان عزیزم، باقی ماجرا بر عهده ی خود خودتان است!

 

 

 

نمونه کار تولید محتوا:

نمونه کار تولید محتوا | تشک رویال

نمونه کار تولید محتوا | دوریبن مداربسته ؛ تفاوت سنسورهای CCD و CMOS در دوربین های مداربسته چیست؟

نمونه کار تولید محتوا | کتاب قبیله اساتید | بررسی و خرید کتاب قبیله اساتید تیم فریس

نمونه کار تولید محتوا |سازه های نمایشگاهی ؛ مزایا و ریسک ها 

منابع:

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.