نماد سایت کپی فای

ترس های کسب و کارهای ایرانی برای ایمیل مارکتینگ در ایران

download

چه ترس هایی موفقیت کسب و کار ما برای ایمیل مارکتینگ در ایران را تهدید می کند؟

قبل از اینکه هر کاری را انجام دهیم باید ترس های احتمالی در آن را مورد بررسی قرار دهیم. ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی هم یکی از زمینه های مهمی است که بیشتر کسب و کار ها در ورود به آن خیلی دقت می کنند و ترس های زیادی دارند. در این مطلب می خواهیم دلایل این نگرانی ها و برخی مشکلات ایمیل مارکتینگ در ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

ترس های رایج کسب و کارهای ایرانی برای ایمیل مارکتینگ در ایران

 

قیمت بالا: مهم ترین دلیلی که باعث می شود کسب و کار ها در ورود به ایمیل مارکتینگ مکث کنند گران بودن آن است. البته سرمایه گذاری در ایمیل مارکتینگ در ایران کمی گران است و آن هم بدلیل ارزش پایین ریال در برابر دلار است. این تفاوت باعث می شود قیمتی که برای شرکت ارائه دهنده سرویس خیلی ارزان و مناسب باشد برای کسب و کار ایرانی قیمتی بالا و نجومی باشد. ترس از شکست در ایمیل مارکتینگ باعث شده است که خیلی از کسب و کار ها اصلا از ایمیل مارکتینگ بصورت گسترده استفاده نکنند.

 

البته باید بدانید که هر سرویسی که خدمات پنل ایمیل مارکتینگ را ارائه می کند هم همه ی کسب و کار ها را در نظر گرفته است و پلن های رایگان نیز دارند که کسب و کار های کوچک اکثرا از همین پلن های رایگان استفاده می کنند.

 

چیزی که کسب و کار های مختلف باید بدانند این است که سرمایه گذاری در ایمیل مارکتینگ یکی از بیشترین میزان بازگشت سرمایه را دارد و نباید از سرمایه گذاری ترسید.

 

مشکلات در پرداخت: بیشتر سرویس هایی که پنل ایمیل مارکتینگ ارائه می کنند خارجی هستند و کسب و کارها هم به دلیل کیفیت بیشتر این سرویس ها به دنبال استفاده از آن ها هستند. اما بدلیل مشکلاتی که در پرداخت هزینه ی استفاده از خدمات وجود دارد برخی از کسب و کارها نمی توانند پلن های پولی این شرکت ها را خریداری کنند.

 

ما در کپی فای این مشکل را حل کرده ایم و کسب و کار ها می توانند به راحتی پلن انتخابی خود را به ما بگویند و ما در کمترین زمان ممکن پلن را برای آن ها خریداری می کنیم و می توانند از خدمات پنل ایمیل مارکتینگ به راحتی استفاده کنند. این مشکل ایمیل مارکتینگ در ایران چندان سخت نیست و می توان آن را حل کرد.

 

ترس از شکست: گفتیم که هزینه های ایمیل مارکتینگ در ایران برای کسب و کار ها کمی زیاد است؛ به همین دلیل است که بیشتر کسب و کار ها ترس زیادی از شکست در ایمیل مارکتینگ دارند. اما شکست در بازاریابی ایمیلی چه پارامتر هایی دارد؟

 

 

 

 

 

 

 

امکان وقوع هر یک از سه مشکل بالا را می توان با جمع آوری درست و اصولی لیست ایمیل مارکتینگ حل کرد. برخی از کسب و کارها با خرید لیست ایمیل مارکتینگ می خواهند مشتری های بیشتری هم کسب کنند درحالیکه نمی دانند همین خرید لیست می تواند بازاریابی ایمیلی آن ها را خراب کند.

 

شکست در ارسال ایمیل به مخاطبان خارجی: کسب و کارهایی که مشتریان و مخاطبان خارجی دارند نسبت به شرکت های داخلی درآمد خیلی بیشتری دارند و دلیل آن هم این است که درآمد آن ها به دلار خواهد بود. اما راه ارتباطی که بین کسب و کار و مشتری وجود دارد ایمیل مارکتینگ است که در این مورد باید به زبان انگلیسی باشد.

 

متاسفانه برخی از کسب و کار ها بدلیل اینکه خودشان توانایی تولید محتوای انگلیسی برای ایمیل را ندارند این کار را به کسی می سپارند که صرفا دانش زبان انگلیسی دارد و از تولید محتوای حرفه ای چیزی نمی داند. تولید محتوا انگلیسی برای ایمیل مارکتینگ نیز باید با اصول محتوانگاری و تولید محتوا انجام شود تا بتواند به خوبی مشتری را به خود جلب کند.

 

بیشتر این مشکلات با انتخاب یک سرویس مناسب ارائه خدمات ایمیل مارکتینگ در ایران حل می شود و می توانید به راحتی ارتباط خود با مشتری ها را از طریق بازاریابی ایمیلی حفظ کنید. در این مطلب بیشتر مشکلاتی که کسب و کار ها برای ایمیل مارکتینگ در ایران از آن ها ترس دارند را بیان کردم. شما چه ترس ها و چالش هایی دارید؟ اگر فکر می کنید که نیاز به مشاوره دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

 

خروج از نسخه موبایل