توضیحات
عنوان انگلیسی:
A risk-averse marketing strategy and its effect on coordination activities in a remanufacturing supply chain under market fluctuation
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 35
سال انتشار :2018
نشریه :الزویر
برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا کلیک کنید
برای سفارش ترجمه این مقاله اینجا کلیک کنید
چکیده
نوسانات بازار، که معمولا ناشی از رونق اقتصاد کلان / رونق و ترجیحات / پذیرش مصرف کنندگان در حال تغییر است، به یک چالش مدیریتی بالا برای تلاش های جمع آوری بازسازی و خرده فروشان و فعالیت های هماهنگی آنها منجر می شود. علاوه بر افزایش سود، یک استراتژی بازار نیز هدف کاهش ریسک، یعنی تغییرات سود است. بنابراین، به استثنای استراتژی بازاریابی “حداکثر سود”، این مطالعه سعی دارد کشف یک استراتژی بازاریابی ریسک پذیر برای بازسازنده و خرده فروش در یک زنجیره تامین بازسازی. استراتژی پیشنهادی نیاز به کاهش خطر کمبود / موجودی در نوسانات بازار سنگین بازسازی دارد. با اضافه کردن فاکتور ریسک پذیری به توابع هدف و استفاده از یک مفهوم تحمل ریسک به عنوان یک اندازه گیری ریسک، این مقاله به بررسی تأثیر نگرش نسبت به بازدارنده و خرده فروش در مورد میزان بازدهی، سود مورد انتظار و فعالیت های هماهنگی می پردازد. این مقاله نشان می دهد که استراتژی بازاریابی پیشنهادی خطرناک سودمندی را برای بازاریاب ها و خرده فروشان بیشتر از استراتژی بازاریابی “حداکثر سود” در محیط نوسانات سنگین بازار به ارمغان می آورد. علاوه بر این، یک مکانیزم هماهنگی با نگرش ریسک طراحی شده است و شرایط خاصی برای الهام گرفتن از بازسازی کننده و خرده فروش برای همکاری در هماهنگی قرارداد زنجیره تامین وجود دارد که از بازسازی تمرینکنندگان و همچنین دانشگاهیان استفاده می شود. هنگامی که بازسازی کننده و خرده فروش قراردادهای زنجیره تامین بازسازی خود را در محیط نوسانات سنگین تر بازار توسعه می دهند، استراتژی پیشنهادی در جهت توازن انتظارات مزایا و ریسک نوسانات بازار موفق می شود. یک پرونده بازسازی کامیون موتور نشان می دهد که استراتژی بازاریابی ریسک پذیر نسبت به نوسانات بازار نسبتا حساس است.