توضیحات
عنوان انگلیسی:
Service failure and problems: Internal marketing solutions for facing the future
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8
سال انتشار :2018
نشریه :الزویر
برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا کلیک کنید
برای سفارش ترجمه این مقاله اینجا کلیک کنید
چکیده
مسائل مصرف کنندگان سالخورده با وجود جمعیتی که به سرعت در حال پیر شدن در اکثر کشورها در سراسر جهان است، تحت تحقیق قرار میگیرد. ما بررسی شکست خدمات و پیچیدگی مشکلات یک خانه سالمندان را برای سالمندان بررسی می کنیم و به دنبال تحقیق در مورد راه حل های بازاریابی داخلی بر اساس دو چارچوب نظری – سرویس زنجیره سود و نظریه نسب سوم است. هدف ما ارائه بینش درباره اینکه چرا افراد مسن به عنوان مصرف کننده رفتار نمی شوند. علاوه بر این، بر اساس بررسی جامع ادبیات و تجزیه و تحلیل وضعیت مورد مهم، ما با تعمیم بینش هایی که از طریق مطالعه به دست آوردیم، یک چارچوب جدیدی به نام مسائل و راه حل های سازمان های پیچیده (COPS) ایجاد می کنیم. ما متوجه می شویم که اقدامات بازاریابی داخلی به بهبود رضایت کارکنان و کیفیت خدمات کمک می کند که به نوبه خود منجر به مصرف کنندگان راضی می شود.