خرید ورودی گوگل با روش‌های جدید 2019

خرید ورودی گوگل و اساساً موضوع ترافیک وب‌سایت هم یک شاخص مهم و هم یک نیروی محرکه در رشد و رونق کسب‌وکار است. شما با استفاده از این شاخص می‌توانید:

کیفیت عملکرد کسب‌وکارتان را ارزیابی نمایید.

  • بینش و نگاه مناسبی جهت اخذ تصمیم در خصوص مخاطبان یا همان بازدیدکنندگان وب‌سایتتان پیدا کنید.
  • صفحات وب‌سایت خود را از جنبه شاخص‌های سئو و اعتبار آن‌ها در موتورهای جستجو بهبود دهید.
  • با ایجاد علاقه بیشتر نسبت به محصول یا خدمتی که ارائه می‌کنید، مخاطب را به سمت واکنش مطلوب که غالباً همان خرید است، هدایت کرده (نرخ تبدیل) و در نتیجه مشتریان بیشتری داشته باشید.

بااین‌حال، دستیابی به منافع مذکور، مستلزم هدایت و مدیریت مناسب ترافیک وب‌سایت، اتخاذ رویکردهای اثربخش برای خرید ورودی گوگل با تأکید بر کیفیت آن است. در این مطلب به خرید ورودی گوگل با روش‌های جدید 2019 و راه‌کارهای رایگان جذب ترافیک بیشتر برای وب‌سایت می‌پردازیم.

ترافیک رایگان و ترافیک کیفی

ترافیک وب‌سایت شما امکان بهبود جایگاه آن در موتورهای جستجوگر خصوصاً گوگل را فراهم می‌کند که همین بهبود جایگاه نیز به‌نوبه خود و از طریق افزایش خرید ورودی گوگل، بر میزان ترافیک وب‌سایت می‌افزاید. اما طبیعی است که مایل باشید که این افزایشِ ترافیک، صرفاً کمّی نبوده و نوعی درگیری ذهنی را نیز در بازدیدکنندگان ایجاد کند. اگر ترافیک وب‌سایت شما صرفاً از جنبه کمّی و بدون افزایش نرخ تبدیل زیاد شود، معنایش این است که رویکرد صحیح و مناسبی را برای خرید ورودی گوگل انتخاب نکرده‌اید.

برای بهینه‌سازی نرخ تبدیل بازدیدکنندگان وب‌سایت شما، روش‌های زیادی وجود دارد که قرار دادن شماره تماس و فرم‌ها در بخش‌های مناسب وب‌سایت، فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز کاربران و ایجاد بستری ایده‌آل جهت هدایت آن‌ها در وب‌سایت از جمله عمومی‌ترین این روش‌هاست. اما فراموش نکنیم که جلب و جذبِ بازدیدکنندگانِ دُرست به وب‌سایت، نخستین گامی است که در این مسیر باید برداریم. یعنی بتوانیم دقیقاً همان دسته از کاربرانی را که مدنظر داریم، به سمت وب‌سایتمان بکشانیم. اساساً وقتی موضوع ترافیک وب‌سایت و خرید ورودی گوگل مطرح می‌شود، هدف ما چیزی جز جذب بازدیدکنندگان دُرست و مناسب نیست و نباید هم باشد؛ یعنی همان‌هایی که با احتمال بیشتری به مشتریان واقعی تبدیل می‌شوند.

کانال‌های جذب ترافیک کیفی و هدایت آن به وب‌سایت

اساساً یک کانال، مجموعه یا راهکار واحد برای خرید ورودی گوگل و افزایش ترافیک یک وب‌سایت وجود ندارد، بلکه تلفیقی از روش‌ها و راهکارهای مختلف در کنار یکدیگر هستند که هدایت کاربران به سمت وب‌سایت شما را امکان‌پذیر می‌کنند. این امر هم مستلزم صرف تلاش، صرف زمان و البته که بعضاً هم صرف پول است!

برخی از استراتژی‌ها و روش‌هایی که منجر به هدایت ترافیک به سمت وب‌سایت شما می‌شوند، عبارت‌اند از:

  • ثبت وب‌سایت در فهرست‌های آنلاین
  • سئوی محتوایی
  • سئوی فنی
  • ایمیل
  • رسانه‌های اجتماعی
  • تبلیغات آنلاین

وبلاگ نویسی

در بخش بعد با جزئیات بیشتری به مؤثرترین و معتبرترین روش‌های رایگانِ افزایش ترافیک وب‌سایت و خرید ورودی گوگل می‌پردازیم.