کاپی فای

از کجا می توانیم بک لینک تهیه کنیم؟

با توجه به اهمیت زیاد بک لینک ها در بهینه سازی رتبه سایت حال این سوال پیش می آید که از کجا و چکونه می توانیم بک لینک تهیه کنیم؟ اینجا روش های ایجاد بک لینک را بررسی می کنیم:

  1. ساخت بک لینک توسط خودمان: در این روش با استفاده از کلمات کلیدی در سایت خودمان, به سایت خودمان لینک می دهیم.این روش صرفا باعث نگه داشتن بیشتر مخاطب در سایت می شود. هم چنین می توانیم با قرار دادن دکمه انتشار در شبکه های اجتماعی, امکان پخش مطلب را بدهیم. در بعضی موارد هم می توانیم از کدهایی استفاده کنیم که با کپی کردن مطالب وب سایتمان لینک وب سایت ما را در زیر آن اضافه کند.
  2. استفاده از محتوای باکیفیت با عنوان های جذاب: استفاده از عنوان هایی که نظر کاربران را به خود جذب می کند باعث دریافت بک لینک از آن نوشته می شود.
  3. استفاده از روش های قدیمی: در روش سنتی برای دریافت بک لینک در دایرکتوری های بزرگ مانند yahoo directroy سیت خود را ثبت می کردند. هم چنین می توانید در فروم ها فعالیت کنید.
  4. خرید بک لینک : سایت های بسیاری وجود دارند که امکان خرید بک لینک را فراهم می کنند. در خرید بک لینک باید به نکات گفته شده در عوامل موثر در کیفیت بک لینک توجه کنید.

کاپی فای