تولید محتوای الکترونیکی با پاورپوینت / اسکرچ / استوری لاین

تولید محتوای الکترونیکی، امروز در آموزش و پرورش خیلی رایج شده است. آیا شما هم برای ساخت محتوای الکترونیکی تمایل پیدا کرده‌اید؟ اگر یک معلم هستید یا قصد دارید با این شیوه مباحث مختلف درسی را آموزش دهید جای درستی آمده‌اید. شما می‌توانید به کمک کپی فای برای همه جشنواره‌های آموزش و پروش و همچنین کسب امتیاز در رتبه بندی تولید محتوای الکترونیکی داشته باشید. ما در این صفحه درباره آنچه شما باید بدانید نوشته‌ایم.

سفارش تولید محتوا داستان کوتاه

  1. تولید محتوای الکترونیکی چیست؟
  2. انواع تولید محتوای الکترونیکی کدامند؟
  3. نرم افزارهای معروف که با آن محتوای الکترونیکی درست می‌کنند؟
  4. چطور تولید محتوای الکترونیکی سفارش دهیم؟
  5. چطور یاد بگیریم خودمان محتوای الکترونیکی طراحی کنیم؟
  6. معرفی بسته آموزشی

تولید محتوای الکترونیکی چیست؟

محتوای الکترونیکی یک تعریف ساده داره، شما وقتی از فناوی‌های نوین نرمافزاری برای آموزش استفاده کنید به آن محتوای الکترونیکی می‌گویند. ساده‌تر بگوییم اگر محتوای شما فیلم برداری از تدریس‌تان در کلاس نباشد به آن محتوای الکترونیکی می‌گویند. برخی نرم افزار ها مثل Storyline , Scratch, Construct, ISpring, PowerPoint از جمله نرم افزارهای پرچم‌دار در حوزه آموزش محتوا به شیوه‌ الکترونیک هستند.

انواع تولید محتوای الکترونیکی کدامند؟

وقتی در آموزش و پرورش صحبت از تولید محتوای الکترونیکی می‌شود. این جشنواره‌ها و بخشنامه‌ها هستند که مشخص می‌کنند محتوای الکترونیک چه جزئیاتی باید داشته باشد و با کدام نرم افزار ساخته شود. برای از این محتواها استاتیک هستند و برخی داینامیک. به عبارتی در محتواهای تعاملی میزانی از تعامل بین محتوا و دانش‌آموز وجود دارد. مثلا دانش آموز وقتی گزینه درست را انتخاب می‌کند مورد تشویق قرار می‌گیرد. یا زمانی که دانش آموز آزمون می‌دهد نتیجه آزمون و نمره کسب شده را نیز مشاهده می‌کند.

نرم افزارهای معروف برای ساخت محتوای الکترونیک:

Storyline استوری لاین: این نرم افزار در نگاه اول شبیه به نرم افزار پاورپوینت است اما امکانات به خصوصی دارد که در پاورپوینت نیست. مثلا می‌توان در این نرم افزار آزمون‌های تعاملی درست کرد. انواع سوالات چند گزینه‌ای، جورکردنی، وصل کردنی و پاسخ کوتاه. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار گذاشتن دکمه‌ها است. وقتی دانش آموز روی دکمه خاصی کلیک نماید به اسلاید دلخواه ما یا فایل چندرسانه‌ای مطلوب ما پخش می‌شود. با این نرم افزار می‌توان خروجی exe. گرفت.

Scratch 3 اسکرچ 3: این یک نرم افزار عالی برای بازی سازی و ساخت محتوای تعاملی است که درواقع کدنویسی تصویری است که با کنارهم قرار دادن کدها ایده شما اجرایی می‌شود. این یک نرم افزار برای کودکان است که با آن برنامه نویسی و مفاهیم اولیه آن را یاد بگیرند. بله با این نرم افزار هم محتوای الکترونیکی درست می‌شود.

عمده دلایل مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان محتوای الکترونیکی موارد زیر است:

  • تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها به دلیل بیماری کرونا
  • امکان استفاده از تدریس اساتید بر تر و خداحافظی با مشکلی به نام فاصله جغرافیایی
  • هزینه کمتر و قدرت خرید بیشتر توسط مصرف‌کنندگان
  • صرفه‌جویی در وقت مدرس و شاگردان
  • وجود امکانات (اینترنت پر سرعت، تلویزیون، موبایل، لپ تاپ و  …)

تولید محتوای الکترونیکی با پاورپوینت PowerPoint

تعطیلی پیش‌بینی نشده مدارس یکی از بدترین خاطره‌ها در سال‌تحصیلی 1398-1399 بود. که مدارس و معلمان دلسوز به صورت فورس ماژور با تولید محتوای الکترونیکی با پاورپوینت PowerPoint توانستند گپ موجود در آموزش و پرورش را پُر کنند. یکی از اقدامات آموزش و پرورش راه اندازی اپلیکیشن شاد بود که متاسفانه همه دانش آموزان آن را نصب نکرده بودند و خیلی از آن‌ها هنوز امکاناتی مثل موبایل نداشتند. به هر حال معلمان با روش تولید محتوای الکترونیکی با پاورپوینت آموزش  را از طریق اپلیکیشن شاد و سایر پیام‌رسان‌ها جلو بردند.

تولید محتوای الکترونیکی برای مدارس و معلمان

تولید محتوای الکترونیکی برای استفاده دانش آموزان یک کار کاملا تخصصی است که ما سال‌هاست این کار را انجام می‌دهیم. چون این نوع محتوا به مباحث بازاریابی الکترونیکی ارتباطی ندارد ما در صفحه تولید محتوای آموزشی الکترونیکی به این نوع خدمات پرداخته‌ایم. اگر به بحث تولید محتوای آموزشی الکترونیکی برای استفاده در مدارس خیلی علاقه‌مند هستید. مطلب « انواع تولید محتوای آموزشی الکترونیکی برای استفاده در تدریس و آموزش » مطالعه کنید.

سفارش تولید محتوای الکترونیکی:

سفارش تولید محتوای الکترونیکی با کپی فای

آیا می‌خواهید محتوایتان را به یک سطح جدید از جذابیت و تاثیرگذاری برسانید؟ با استفاده از کپی فای، ما آماده‌ایم تا به شما در ایجاد محتوای الکترونیکی حرفه‌ای کمک کنیم. از فیلم‌ها و انیمیشن‌ها تا محتوای تعاملی، ما می‌توانیم نیازهای شما را برآورده کنیم و تجربه‌ی بی‌نظیری را برای مخاطبانتان فراهم آوریم.

سفارش تولید محتوا داستان کوتاه

مراحل سفارش:

1.تعیین نیازها: لطفاً نوع محتوا، موضوع، و اهداف مورد نظرتان را با ما در میان بگذارید.

2.مشاوره: تیم ما با شما تماس خواهد گرفت تا جزئیات را بررسی و به شما راهنمایی کند.

3. تولید محتوا: پس از تایید نهایی، ما به سرعت به تولید محتوای شما می‌پردازیم.

4. تحویل و ارزیابی: محتوای الکترونیکی تولید شده به شما تحویل داده می‌شود و شما می‌توانید آن را ارزیابی کنید.

چرا ما؟

تخصص و تجربه: تیم ما از نویسندگان حرفه‌ای و متخصصان با تجربه تشکیل شده است.

کیفیت بالا: ما به ارائه محتوای با کیفیت و منحصر به فرد متعهدیم.

تنوع: از وبلاگ‌ها و مقالات تا محتوای تعاملی و آموزشی، ما می‌توانیم در هر زمینه‌ای به شما کمک کنیم.

اطلاعات تماس:

جهت ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر، لطفاً با ما تماس بگیرید:

تلفن: 04144335532

واتساپ / شاد: 09369518618

ما منتظر شنیدن نیازها و تلاش برای رسیدن به اهداف شما هستیم.

چطور یاد بگیریم خودمان محتوای الکترونیکی طراحی کنیم؟

اگر می‌خواهید خودتان محتوای الکترونیکی طراحی کنید، می‌توانید از منابع آموزشی مختلفی استفاده کنید و مهارت‌های لازم برای طراحی محتوای الکترونیکی را یاد بگیرید. همچنین، با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف، می‌توانید به راحتی محتوای الکترونیکی خود را طراحی و ایجاد کنید.

آموزش رایگان تولید محتوای الکترونیکی

معرفی بسته آموزشی

در آخرین مرحله، ما بسته‌های آموزشی مختلفی را برای شما آماده کرده‌ایم که به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های لازم برای تولید محتوای الکترونیکی را یاد بگیرید و به راحتی محتوایی با کیفیت بالا ایجاد کنید.

اگر می‌خواهید با ما همراه شوید و از مزایای تولید محتوای الکترونیکی بهره‌مند شوید، با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

دوره آموزش ساخت محتوای آموزشی