بازاریابی محتوا
فهرست مطالب:
با توجه به تحقیقات صورت گرفته 80 درصد مردم خواندن برخی از مقالات را به تبلیغات ترجیح می دهند؛ 70 درصد از مردم بر این باورند که بازاریابی محتوا آنها را به یک محصول و یا یک کسب و کار نزدیک تر می کند. در حالی که 60 درصد اعتبار محتوا، به مخاطب کمک می کند تا بهترین محصول را انتخاب کند. مواردی که گفته شد برای کسب و کار شما به چه معناست؟
به طور ساده: اگر شما یک استراتژی موثر در حوزه بازاریابی محتوا در اختیار نداشته باشید به احتمال زیاد شانس خود را در روند بسیاری از کسب و کارها از دست می دهید.
در اقتصاد دیجیتال امروز، بازاریابی محتوا شاید موثرترین روش کسب و کار باشد تا به وسیله آن شما بتوانید به مشتریان و چشم انداز های متفاوتی دست پیدا کنید. با این حال اگر شما هم چنان در مورد استفاده از استراتژی محتوا متقاعد نشده اید در اینجا سعی می کنیم 8 دلیل نیاز به استفاده از بازاریابی محتوا در کسب و کار را برای شما شرح دهیم.
یکی از بزرگترین مزایایی که شما می توانید از ایجاد و انتشار محتوای با کیفیت در ارتباط با کسب و کار خود کسب کنید، اعتماد به نفسی است که در میان مخاطبان خود به وجود می آورید. هر چه میزان انسجام و کیفیت محتوایی که شما به طور عمومی از آن بهره می برید بیشتر باشد، نسبت به نظری که ارائه می دهید تخصص بیشتری پیدا می کنید.
این غیر ممکن است که قدرت یک نام تجاری ثابت شده تحت تاثیر تصمیمات کسب و کار خرید عمومی بیش از حد، قرار بگیرد، اما فرض کنید شما فقط آن را شروع می کنید و هنوز شانسی برای ایجاد حضور قوی وجود دارد. در این مورد، کسب و کار شما همچنان از استراتژی بازاریابی محتوا سود می برد و هویت منحصر به فرد آن را برجسته می کند.
استراتژی بازاریابی محتوایی
استراتژی شما می تواند از محتوای ویروسی مانند فیلم ها، روند پاپ، پست های وبلاگ و یا صدا استفاده کند. هر رسانه ای که انتخاب می کنید ویژگی منحصر به فردی از کسب و کار شما را بازتاب می دهد و هدف اعضای عمومی آن خدمت رسانی می باشد.
موتور های جستجو، چشم انداز کسب و کار را برای همیشه تغییر داده اند. با توجه به تحقیقات، 97 درصد مصرف کنندگان پیش از خرید محصولات و یا استفاده از خدمات یک جستجوی محلی با موتور های جستجوگر محبوب انجام می دهند. همچنین قبل از تصمیم گیری در مورد خرید، بیش از 80 درصد تحقیقات انجام شده در مورد محصولات از طریق موتور های جستجو انجام می شود. چنانچه در طی جستجو های انجام شده استراتژی بازاریابی شما در کسب و کار به خوبی نشان داده نشود شما باید با کسب و کار خود خداحافظی کنید. بهتر است در میان 44 درصد از کسب و کار های کوچک که حتی وب سایت هم ندارند، نباشید.
تجزیه و تحلیل بازاریابی آنلاین
بازاریابی محتوا هرگز یک فرایند یکنواخت نیست. این فرایند نیاز دارد به طور ثابت تنظیم و مرتب سازی شود. با وجود تمام معیار هایی که در بازاریابی محتوا موجود است به آسانی و با سرعت امکان صفر بودن آنچه که در حال کار است و یا آنچه که نیست فراهم می شود. با استقرار دائمی استراتژی خود در طول زمان، استراتژی بازاریابی آنلاین کسب و کار شما به راحتی می تواند یک عملیات صحیح شناخته شود و امری بسیار موثر در هدایت و تبدیل آن ها به مشتری باشد.
جذب خریدار با بازاریابی محتوا
تولید کننده ها اولین و آخرین دلیل برای انجام هر گونه بازاریابی هستند. بازی نهایی، جذب افراد جدید به کسب و کار شما است که می توانید آن را به فروش برسانید. بازاریابی محتوایی به شما امکان می دهد تا افرادی را جذب کنید که حتی تصمیم به خرید نگرفته اند. آنها کسب و کار شما را از طریق محتوای مفید تولیدی شما کشف می کنند و هنگامی که به وب سایت شما می رسند با اطلاعات بیشتری مواجه می شوند و به این سبب در طول زمان به مشتری تبدیل می گردند.
از آن جایی که هزینه بازاریابی محتوا 62 درصد کمتر از تبلیغات سنتی و 3 برابر موثرتر در تولیدات است به طور موثر تا حدی که به کسب و کار مربوط می شود زمینه بازی را برطرف می کند. در حقیقت، با یک کمپین بازاریابی محتوایی تفصیلی، یک شرکت کوچک یا کسب و کار می تواند اعتبار و ارزش خود را فزونی بخشد.
اشتراک گذاری با بازاریابی محتوا
مردم چیزهایی که دوست دارند را به اشتراک می گذارند این تنها راهی است که انسانها ارتباط برقرار می کنند. استراتژی بازاریابی محتوا و به تبع آن کسب و کار شما می تواند از طریق تولید محتوای عالی، که از طریق فضای اجتماعی پخش می شود، به مشتریانی که شما قبلا هرگز با هیچ وسیله ای دست نیافتید، بهره مند شوید. شما می توانید هدیه خود که از آن نگهداری می کنید را داشته باشید.
بازاریابی آنلاین
چه کسب و کار هایی از بازدیدهای تکراری طرفدارهای ایده آل سود نمی برند؟ با اتخاذ یک کمپین یا استراتژی بازاریابی محتوا، پیوسته وضعیت خود را به عنوان یک متخصص در زمینه کسب و کار به طور ناگهانی افزایش دهید. به زودی، مخاطبان شما با هدف رفع نگرانی های خود شروع به جستجو می کنند و این را به عنوان راه حلی برای رفع تمام نگرانی هایشان می دانند. در این صورت کسب و کار شما به عنوان یک نتیجه، سودمند خواهد بود.
استراتژی های بازاریابی آنلاین مثل بازاریابی ایمیل، ایجاد جوامع آنلاین، در این میان نشان داده اند که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند.
اگر شما علاقمند به بحث در مورد استراتژی محتوا با ما هستید، لطفا همین امروز با Copify تماس بگیرید. ما می توانیم زمانی برای مشاوره با شما اختصاص دهیم.
امیدوارم از خواندن این مقاله بر دانش دیجیتال مارکتینگ خود افزوده باشید. لطفا سوالات و نقطه نظرات خود را کامنت بزارید.
چالش های بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)
چگونه بازاریابی محتوایی خود را تقویت کنیم؟
۷اصل اساسی که منجر به موفقیت در بازاریابی محتوایی می شود
25 نکته درباره ی بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی چیست؟
7 نکته ی آسان نوشتن مطالب مؤثر برای وبلاگ (تولید محتوا)
کسب درآمد اینترنتی (بروز
همکاران گرامی، با اجرای طرح رتبهبندی معلمان، فرصتی بینظیر برای ارتقاء جایگاه شغلی و افزایش…
بخشودگی جرایم رانندگی 1404: راهنمای کامل + نکات و سوالات متداول خبر عالی برای تمام…
ویژه برنامه کشوری جلوه های معلمی چیست؟ این برنامه در راستای تأکید مقام معظم رهبری…
معرفی بیست و یکمین جشنواره الگوهای برتر تدریس جشنواره الگوهای برتر تدریس یکی از مهمترین…
جشنواره کشوری تولیدات ابزار اختلالات جشنواره کشوری تولیدات ابزار اختلالات یک رویداد مهم در حوزه…
جشنواره پویش ملی درّ نجف، دریچهای رو به دنیای دانش، خلاقیت و معنویت است. دانشآموزان…