توضیحات
عنوان انگلیسی:
Marketing Food and Beverages to Youth Through Sports
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9
سال انتشار : 2018
نشریه :الزویر
برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا کلیک کنید
برای سفارش ترجمه این مقاله اینجا کلیک کنید
چکیده
بازاریابی مواد غذایی و نوشیدنی به عنوان یک راننده مهم چاقی شناخته شده است، با این حال، حمایت از ورزش همچنان معمول است و میلیون ها دلار هزینه های تبلیغاتی را نشان می دهد. تحقیقات نشان می دهد که محصولات غذایی و نوشیدنی های مرتبط با ورزش (مثلا M & M با آرم ملی اتومبیل سهامی اتومبیل) باعث احساسات، هیجان و احساس مثبت در میان بزرگسالان و کودکان می شوند. با وجود این، تعهدات خودکفائی توسط شرکت های مواد غذایی برای محدود کردن مواجهه با محصولات ناسالم برای کودکان کیفیت غذای مواد غذایی مورد فروش کودکان را بهبود نمی بخشد. ما ادبیات مربوط به بازاریابی مواد غذایی مرتبط با ورزش را بررسی کردیم، از جمله استفاده از شرکت های مواد غذایی و نوشیدنی از حمایت های ورزشی، حمایت های ورزشکار، و بازی های ویدیویی ورزشی.