توضیحات
عنوان انگلیسی:
Measuring firm size in empirical corporate finance
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 62
سال انتشار :
2018
نشریه :الزویر
برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا کلیک کنید
برای سفارش ترجمه این مقاله اینجا کلیک کنید
چکیده در سرمایه گذاری شرکت های تجارتی، اندازه شرکت معمولا به عنوان یک ویژگی مهم و اساسی شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، هیچ تحقیق جامع به حساسیت نتایج تجربی در سرمایه گذاری شرکت ها برای اندازه گیری های مختلف اندازه شرکت نمی پردازد. این مقاله این سوراخ را با ارائه شواهد تجربی برای “اثر اندازه گیری” در “اثر اندازه” پر می کند. به طور خاص، تأثیر استفاده از پروکسی های مختلف (دارایی های کل، فروش کل و سرمایه گذاری بازار) اندازه شرکت در 20 حوزه برجسته در تحقیقات مالی شرکت های تجارتی بررسی می شود. ما چندین مثال تجربی را برجسته می کنیم. اول، در اکثر زمینه های مالی شرکت های بزرگ، ضرایب اندازه اندازه شرکت ها به واسطه نشانه و اهمیت آماری قوی است. دوم، ضرایب رگرسیونها به غیر از اندازه شرکت، اغلب وقتی معیارهای اندازه اندازه مورد استفاده قرار می گیرند، نشانه و اهمیت دارند. متاسفانه این نشان می دهد که برخی از مطالعات قبلی برای پروکسی های مختلف شرکت قوی نیستند. سوم، خوب بودن اندازه گیری توسط R-squared نیز با اندازه های مختلف اندازه گیری متفاوت است، نشان می دهد که برخی از اقدامات بیشتر مربوط به دیگران در شرایط مختلف است. چهارم، پروکسی های مختلف ضبط جنبه های مختلف “اندازه شرکت”، و به همین ترتیب پیام های مختلف. بنابراین انتخاب اندازه اندازه ها نیازمند توجیه نظری و تجربی است. در نهایت، ارزیابی تجربی ما، راهنمایی را برای محققان سرمایه گذاری شرکت های تجربی ارائه می دهد که باید از کارهای اندازه شرکت خود استفاده کنند.