نمونه کار تولید محتوا

نمونه کار تولید محتوا برای وب سایت

Icon250

مجموعه کپی فای از سال 1393 به صورت حرفه‌ای برای کسب‌و‌کار‌های الکترونیک محتوا تولید می‌کنه. برای معرفی مشتری‌های خود، تصمیم گرفتیم این صفحه را راه‌اندازی و آن را برای عموم به نمایش بذاریم.(البته فقط تعداد محدودی از مشتریان ما) که بررسی این نمونه کارها برای دو گروه پیشنهاد میشه:

نمونه کار تولید محتوا برای وب سایت

درسته که در اینترنت برند ما را با تولید محتوای متنی می‌شناسن، اما خدمات ما فقط در این خلاصه نمیشه و خدمات زیر رو هم ارایه می‌دیم:

پس اگه شما قصد دارین کسب‌وکارتون رو به یک مجموعه دانش بنیان، خوش‌نام و باتجربه بسپارین، خیال‌تان راحت! 

نمونه کار تولید محتوا برای وب سایت

ما کاری می‌کنیم که خود را سرزنش کنین که چرا من تا این مدت با کپی فای آشنا نشده بودم. وقتی باما کار کنین، متوجه می‌شین که ما چقدر رابطه صمیمی و کمک‌کننده با شما داریم. با کسب‌وکار شما همانند کسب‌وکار خود نگاه می‌کنیم، هرجایی نیاز باشه، فورا شما را درباره آن باخبر می‌کنیم. از یک نکته سئو و بهینه سازی گرفته تا یک پیشنهاد برای توسعه کسب‌وکارتان. این‌ها هم مواردی هست که ما رو در بین شلوغی متمایر می‌کنه:

  • گفتمان دوستانه با مشتری با رعایت اصول مشتری مداری
  • مشاوره رایگان برای مشتریان در انتخاب موضوعات و کلمات کلیدی هدف
  • دسترسی 24 ساعته و پاسخ‌گویی به مشتری
  • با بیش از 6 سال سابقه در ارایه خدمات تولید محتوای متنی برای کسب‌وکارهای ایرانی 
  • ارایه همه خدمات به زبان انگلیسی و فارسی
  • مدیران محتوا و مشاوران حرفه‌ای برای کمک به مشتریان 
  • نویسندگان گزینش شده که هر کدام در این حوزه حرفی برای گفتن دارن
  • مطالب ویراستاری، بهینه‌سازی شده و سپس به مشتری تحویل داده میشه
  • قیمت‌های ما واقعی و قابل رقابت در بازاره

 

مشاهده نمونه‌های تولید محتوا روی دکمه زیر کلیک کنید و نمونه کار‌ها را به صورت PDF دریافت کنید. این لیست به صورت مداوم بروزرسانی خواهد شد.

 

می‌تونین برای بررسی موارد بیشتر نمونه کار تولید محتوا را در سایت‌های مشتریان ما بخونین

 

برخی از مشتریان ما

شرکت فن یاب

photo 2019 09 11 21 55 07

مدیر تولید محتوای کپی فای؛

آشنایی با تیم خوب شما خوش حالیم. با اینکه ما در روسیه بودیم. کار حرفه‌ای شما، تعامل خوب و مشتری مداری شما فاصله ما را با شما کم کرده بود. قطعا این همکاری خوب شما ما را به پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ امیدوار می‌کند. آرزوی موفقیت داریم.

 

فن یاب یک شرکتی است که در حوزه تولید و تامین دستگاه‌های لیوان کاغذی، مواد اولیه لیوان کاغذی، دستگاه ظروف یکبارمصرف‌، دستگاه ظروف آلومینیومی و… فعالیت می‌کند.

تولیدمحتوای شرکت فن یاب

یکی از انواع متنی که کسب‌وکار‌های فروشگاهی نیاز دارند؛ معرفی محصولات است. محصولی که قرار بود در فن یاب معرفی شود، دستگاه تولید لوازم پلاستیکی بود. قطعا توضیحی که برای این نوع محصول نوشته می‌شود، خیلی تخصصی است. 

ما اطلاعات تخصصی مثل تعداد تولید دستگاه در 60 ثانیه، فرایند تولید و … را که کاملا تخصصی و مختص دستگاه هستند از کارشناس فروش شرکت سوال می‌کنیم.

و از این رو، محتوایی که می‌نویسیم، ضمن داشتن ساختار حرفه‌ای اطلاعات دقیق و روشنی از محصولات این شرکت را ارایه می‌دهد.

کارشناسان فنی شرکت فن یاب با علاقه بسیار زیاد ما را همراهی و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار ما می‌گذارند.

شرکت فن یاب برای افزایش اتوریتی دامین و صفحات چالش‌های زیای داشت. با توجه به این‌‎که این کسب‌وکار رقیبان زیادی داشت، ما در زمینه لینک سازی هم به این شرکت کمک کردیم.

تبلیغات گوگل در شرکت فن یاب

فن یاب هم مدت‌هاست از تبلیغات گوگل استفاده می کند. مشتری های خیلی خوبی هم از این نوع بازاریابی بدست آورده است. اما هزینه هایی که در این نوع تبلیغات وجود دارد گاها برای هر کسب و کاری سودآور نیست. حتی شرکت‌های بزرگ هم فقط و فقط به تبلیغات گوگل اکتفا نمی‌کنند.

مدیر تجارت الکترونیک فن یاب هم متوجه ترندهای جدید بازاریابی محتوایی بود. با چند ماه تلاش و تولید محتوای تجاری با کیفیت، توانستیم از میزان هزینه‌های تبلیغات گوگل این شرکت کم کنیم. 

تبلیغات گوگل چیست؟

تبلیغات گوگل خیلی برای کسب و کار ها سود آور است. اما وقتی که پشتوانه ای نداشته باشد، قسمتی از سرمایه گذاری برای آن عملا از دست می‌‎رود. ولی اگر بازاریابی محتوایی یا سئو کلیدواژه‌های هدف به صورت تدریجی کار شود. بعد از گذشت مدتی نیاز به استفاده از تبلیغات گوگل از بین می‌رود.

 

شرکت کاژه

photo 2019 09 11 19 03 14

تیم تولید محتوای کپی فای،

امسال دومین سال همکاری ما با شماست. مرسی از همکاری مسولانه و با دقت تیمتون. بیشتر محتوایی که شما در وب سایت ما منتشر کردید، در صفحات گوگل رنک‌های خوبی بدست آوردند. علاقه مند هستم که در بخش‌های دیگه خدمات آنلاین هم از تیم شما بهره بگیرم.

شرکت دکوراسیون کاژه برترین شرکت تولید و طراحی گنبد‌های شیشه‌ای استیندگلس است. همه پروژه‌های مطرح ایران که با هنر زیبای استنیدگلس می‌درخشد، کاژه مجری آن است. پوشش‌های استخری و نورگیرهای شیشه‌ای، همچنین دکوراسیون داخلی از خدماتی است که کاژه ارائه می‌دهد.

مدیر تجارت الکترونیک کاژه که فرد باهوشی است استراتژی جالب تری را پیش می‌گیرد. امروز شرکت فن یاب صفحات با دامنه‌های فرعی زیادی را طراحی و بهینه سازی کرده است. به طوری که در برخی از صفحه نتایج گوگل صفحات فرعی شرکت فن یاب حضور دارند. این کمک کرده است بیشترین میزان (Conversion) را از بازاریابی محتوایی داشته باشند.

البته این کار هزینه‌های زیادی در پی داشته است، ولی از یک شرکت معتبر و باسابقه این کار‌ها دور از انتظار نیست. و ما خرسندیم که با کاژه همکاری داریم. این شرکت در کاری که انجام می‌دهد متخصص است و ما افتخار می‌کنیم که با چنین شرکتی همکاری می‌کنیم.

 

شرکت اپ‌ ساز

photo 2019 09 12 00 15 06

ما از همکاری با تیم شما راضی هستیم. روحیه تیمی، همکاری خوب و همچنین ارایه خدمات حرفه‌ای باعث شد ما به مدت 12 ماه کار تولید محتوا وب سایت و اینیستاگرام خود را به شما واگذار کنیم. و از برون سپاری کار تولید محتوای خودمان راضی هستیم. همچنین تشکر می کنم از تیم تولید محتوای خوب شما.

اپ ساز اولین و برترین شرکت دانش‌بنیانی است که با سامانه اپلیکشن‌ساز فعالیت خود را شروع کرده است. این شرکت  امکان ساخت اپلیکیشن را فراهم کرده است.

ما در کپی فای افتخار این را داشتیم که برای یک سال برای وبلاگ شرکت اپ ساز محتوا تولید کنیم. شما برای بررسی می‌توانید به قسمت وبلاگ سایت اپ ساز مراجعه کنید.

مکتبستان

 

46675049 2099302006823286 9169311403759108096 n

مدیریت تیم کپی فای،

از کار جدی و با انرژی تیم شما متشکرم. ما به لطف خدمات خوب شما، توانستیم مکتبستان را به منبع بینظیری برای دواطلبان کنکور و دانش آموزان تبدیل کنیم. حضور در صفحه نتایج گوگل و ترافیک بازدید بی‌سابقه در برخی کلیدواژه‌ها نتیجه زحمات شماست. البته جای کار زیادی وجود دارد و ما پروژه‌‌های جدیدی را در نظر گرفته‌ایم که بنده مجددا علاقه دارم با شما کار کنم.

اولین و برترین مدرسه کنکوری ایران توسط دکتر کاویانی و تیم متخصص ایشان راه اندازی شد. مکتبستان ضمن ارایه کتاب‌های کنکوری و تدریس مباحث کنکور، داوطلبان را تا انتخاب رشته و تحصیل در دانشگاه راهنمایی می‎‌کند.

خدمات صفر تا صد موفقیت در کنکور و همچنین افتخارات بسیار زیاد مکتبسان، آن را در بین نوجوانان و داوطلبان کنکور تجربی محبوب کرده‌است. و ما افتخار این را داشتیم که برای نوجوانان و مخاطبان این وب‌سایت باسابقه و قدیمی بنویسیم.

 

موسسه شهریاران سخن (مدرسه سخن)

 

مدیر مارکتینگ این موسسه؛ جناب آقای ناظم می‌گوید:

untitled

سلام. من شخص بسیار سخت گیری هستم و کار کردن با من خیلی مشکل هست . معمولا وسط کار می زنم بازی و کلا بی خیال همه چیز می شم .‌
کار شما بسیار تمیز ، خوب و هوشمندانه است. کوچکترین ایرادی ندارد. خیلی خرسندم که همکاری شما را دارم. از همه بچه ها تقدیر و تشکر کنید اگر عواملی روی سایت ما وقت می گذارند و همکاری دارند. بی نهایت سپاسگزارم

امروزه افرادی در زندگی شغلی و حرفه‌ای موفق هستند که سخنران خوبی باشند. هوش هیجانی، ارتباط موثر و فنون سخنوری همه حلقه‌های زنجیره‌ی موفقیت یک سخنران است. این موسسه زیر مجموعه‌ای از موسسه ایران مجری است که توسط خانم فریبا علومی یزدی شکل گرفته است.

ما در این پروژه مسئولیت تولید محتوای وبلاگ این موسسه را برعهده داشتیم. همکاری ما از مهر ماه 98 شروع شده و همچنان خدمات تولید محتوای را به این مجموعه ارایه می‌دهیم.

 

مجتمع چاپ و بسته بندی رسام

باسلام و احترام

مدیر محترم تیم تولید محتوا کپی فای

بنده بسیار خرسندم که در این مدت کوتاه به کار حرفه ای و هوشمندانه شما پی ببرم. درواقع تخصص شما در تولید محتوا و کپی رایتینگ مشکلات محتوایی وبسایت ما را برطرف کرد. همانطور که در جریان هستید، بنده به سبب پاسخگویی خوب شما و روحیه کاری خوب، سفارشات تولید محتوای بیشتری را درخواست کردم و علاوه بر ان از خدمات پشتیبانی سئو شما نیز استفاده کرد و تا الان از پاسخگویی شما راضی هستم.

باتشکر

مجتمع چاپ و بسته بندی رسام، یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های چاپ و بسته بندی در ایران است. به جرئت می‌توان گفت این مجتمع در شمالغرب کشور جدید‌ترین و بروزترین تجهیزات و دستگاه‌های چاپ افست را دارد. مشتریان این مجموعه کارخانه‌ها و شرکت‌های دارویی مطرح در ایران هستند. برای مشاهده خدمات آن ها به وب سایت مجتمع چاپ و بسته بندی رسام مراجع کنید. کپی فای به تازگی مدیریت تولید محتوا و سئو سایت نوپای این مجتمع را به عهده گرفته است.

 

ایران وکیل

ایران وکیل یکی از مراجع برتر خدمات وکالت در تهران و مشهد است. ما در کپی فای مسئولیت تولید محتوا وبلاگ این وب سایت را به عهده داشتیم/

آقای ابراهیمی

سلام.

مدیر محترم مجموعه کپی فای

خیلی خوشحالم از این که با مجموعه شما آشنا شدم. خصوصا نویسنده زبده مجموعه شما که واقعا در رشته حقوق حرفی برای گفتند دارند. مطالبی که ما در وبلاگ منتشر کردیم بسیار جامع و دقیق هستند. کمااینکه بنده خودم هم مطالب را قبل از انتشار بررسی می‌کردم ولی کوچکترین ایرادی پیدا نمی کردم. خیلی ممنون از روحیه تیمی خوب و توانایی های مجموعه شما.

 

الهام کشاورز

حدود چهار سالی هست که با این تیم کار می‌کنم و برای من رساندن مفهوم محتوا در قدم اول حائز اهمیت است که این تیم بصورت کاملا متمرکز از پس آن بر می‌آیند و کاملا منظم و دقیق هستند و کار را همیشه سر وقت تحویل من دادند. آرزوی موفقیت برایشان دارم.

خانم کشاورز یکی از سئوکاران باسابقه  ایران هستند که مسئولیت سئو و بهینه سازی بسیاری از شرکت های مهم در تهران به عهده ایشان است. ایشان در وب سایت شخصی خودشان “کارگاه سئو و بازاریابی دیجیتال با الهام کشاورز” ضمن ارایه خدمات مشاوره سئو به کسب و کارها، برخی از خدمات در حوزه سئو ارایه می‌دهند. 

 

آژانس مسافرتی هواپیمایی مینار سفر

آژانس مسافرتی هواپیمایی مینار سفر

یکی از مشتری‌های شرکت کپی فای آژانس مسافرتی هواپیمایی مینار سفر است که با اهداف بازاریابی محتوایی از کپی فای درخواست کرد که برای این مجموعه تولید محتوا کند. ما با توجه به تصمیم سئوکار و استراتژیست محتوای مینار سفر آقای شهرویی، سفارش‌های این شرکت را انجام دادیم. 

بیشتر مقالاتی که تحت عنوان تور نوشته شده‌اند، از نمونه کار‌های ما محسوب می‌شود. علاقمندان می توانند به این سایت مراجعه کنند و در بخش وبلاگ نمونه کار‌های ما را بخوانند.