شرکت دانش پژوهان مهر امروز و تمام شرکت‌های وابسته آن (که از این پس «کپی فای» نامیده می‌شود، و تمام ضمایر «ما» به کار رفته در این متن)، متعهد به حفاظت و احترام به حریم خصوصی شما هستیم. ما تلاش می‌کنیم به تمام قوانین حاکم در مورد حفاظت از حریم خصوصی و امنیت اطلاعات شخصی پایبند باشیم. سیاست حفظ حریم خصوصی کپی فای، به همراه تمام شرایط و ضوابط و اطلاعات تکمیلی که شما در ارتباط با خدمات ویژه ما از آن استفاده می‌کنید (و از این پس «سیاست حفظ حریم خصوصی» نامیده می‌شود)، بیانگر شیوه‌های حفظ حریم خصوصی است که ما در رابطه با جمع‌آوری، استفاده و حفاظت از اطلاعات شخصی شما از طریق وبسایت های کپی فای، دستگاه‌ها، برنامه‌ها و هر گونه خدمات آنلاین و آفلاین به کار می گیریم (که از این پس «خدمات» نامیده می‌شود)، این سیاست مشمول افراد یا سازمان‌هایی که ممکن است ما اطلاعات جمع آوری شده را با آنها به اشتراک بگذاریم یا افشاء نماییم نیز می‌شود. اگر شما هنوز به سن بلوغ نرسیده‌اید، تنها زمانی مجاز به دسترسی یا استفاده از خدمات ما هستید که والدین (یا قیم) شما سیاست حفظ حریم خصوصی ما را مطالعه کرده و با آن موافقت نموده باشند.

استفاده، دسترسی یا ارسال اطلاعات شخصی شما، یا در صورت عدم برخورداری از سن قانونی، ارسال اطلاعات شخصی شما توسط والدینتان( یا قیم تان) یا توسط خود شما و با اجازه والدینتان (یا قیم تان) به کپی فای، به معنی پذیرس سیاست حفظ حریم خصوصی ما می باشد.

جمع آوری اطلاعات کپی فای

هنگامی که شما از خدمات ما استفاده می‌کنید، ممکن است ما نیاز به جمع آوری اطلاعات خاصی از شما داشته باشیم. زمانی که در حال استفاده یا تعامل با خدمات ما هستید (که از این پس «اطلاعات» نامیده می‌شود)، ممکن است اطلاعات زیر را از شما درخواست نماییم:

اطلاعاتی که شما در اختیار ما می‌گذارید

  • آدرس ایمیل و کشور/منطقه‌تان؛ زمانی که برای حساب عضویت کپی فای ثبت نام می‌کنید یا وارد حساب کاربری خود می‌شوید؛ اگر از حساب شبکه‌های اجتماعی خود برای ثبت نام یا ورود به حساب عضویت کپی فای خود و استفاده از خدمات ما استفاده می‌کنید، هرگونه اطلاعات عمومی شما (از جمله عکس پروفایل، جنسیت، تاریخ تولد و تنظیمات زبان) که با حساب شبکه اجتماعی شما در ارتباط می‌باشد، ممکن است توسط ما جمع‌آوری شود.
  • نام، آدرس پستی (از جمله کد پستی)، اطلاعات تماس، آدرس ایمیل، شماره کارت اعتباری یا سایر اطلاعات خدمات پرداخت؛ زمانی که اقدام به خرید هر یک از دستگاه‌ها یا خدمات پولی ما می‌کنید یا زمان درخواست‌های خاص خدمات مشتریان.
  • نام، آدرس پستی (از جمله کد پستی)، اطلاعات تماس، آدرس ایمیل، تاریخ تولد و شناسه محصول زمانی که وارد رویدادها یا کمپین‌های ما می شوید.
  • سن، تاریخ تولد، جنسیت، قد، وزن، دمای بدن، ضربان قلب، و همچنین برخی اطلاعات خاص در مورد فعالیت های روزمره شما، مانند تعداد قدم‌های برداشته شده، کالری سوزانده شده و الگوهای خواب؛ زمانی که از دستگاه‌ها یا خدمات سلامت محور ما استفاده می‌کنید.

 

اطلاعاتی که هنگام استفاده از خدمات از شما جمع آوری می‌شوند

  • اطلاعات دستگاه: مانند مدل دستگاه، شماره سریال، نسخه و نوع سیستم عامل‌تان، آدرس آی پی، آدرس MAC، شماره IMEI و سایر شناسه های منحصر به فرد دستگاه‌ها.
  • اطلاعات تاریخچه‌ای: مانند تنظیمات، زمان فعالسازی دستگاه‌های شما، شبکه‌ای که برای اتصال به خدمات ما از آن استفاده می‌کنید، اطلاعات سوابق تلفنی، وضعیت آماده به کار، تاریخچه از کار افتادن سیستم، رابط کاربری که به آن بیشتر علاقه دارید، تنظیمات مربوط به نوع و زبان مرورگرتان، تشخیص و استفاده از داده‌های شما و همچنین رفتار شما هنگام استفاده از خدمات ما.
  • اطلاعات مکانی: مانند نسخه GPS و وای فای دستگاه شما، سیگنال GPS، شناسایی نقاط دسترسی وای فای و برج‌های سلولی در آن نزدیکی، منطقه زمانی و ساعت محلی مکانی که دستگاه در آنجا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • اطلاعات برنامه: مانند نوع برنامه یا نرم افزاری که نصب کرده‌اید، کاربرد و تعامل شما با محتوی ارائه شده از طریق خدمات، برای مثال، زمان نصب و پاک کردن برنامه، دفعات استفاده شما، دسته بندی برنامه‌ها و نرم افزارهای مورد علاقه شما.

 

نحوه استفاده کپی فای از اطلاعات

ممکن است ما با اهداف زیر از اطلاعات جمع آوری شده استفاده نماییم:

  • ارزیابی و بهبود خدمات.
  • به دست آوردن بازخورد مشتری و تجزیه و تحلیل تجربه کاربر با هدف توسعه و ارزیابی خدمات و دستگاه‌های جدید.
  • تکمیل فرایند ثبت نام حساب مشتریان کپی فای یا ثبت دستگاه.
  • انجام درخواست‌های شما، از جمله ارائه اطلاعات و مدارک و مستندات لازم در رابطه با خریدها همچون تحویل فاکتورهای خرید یا مدارک خرید، ارائه به روز رسانی‌های نرم افزاری و اطلاعیه‌های فنی.
  • پردازش و انجام اشتراک‌هایی که شما برای آن ثبت نام کرده‌اید، از جمله eDMها یا خبرنامه های کپی فای به منظور آگاه کردن شما از آخرین خبرها، تبلیغات و رویدادهای پیش رو. شما می‌توانید در هر لحظه‌ای اشتراک خود را بدون هیچ هزینه‌ای لغو کنید.
  • ارسال اطلاعیه‌های مهم، مانند اطلاعیه‌هایی که در مورد تغییرات شرایط، ضوابط و سیاست‌های ما برای شما ارسال می‌شوند. به دلیل اهمیت اینگونه اطلاعیه‌ها، امکان انصراف از دریافت آنها وجود ندارد.
  • تایید هویت شما، دادن اجازه ورود به کمپین‌ها و مراسم اعطای جوایز، ارائه خدمات ایاب و ذهاب و درصورت لزوم پوشش بیمه‌ای شما هنگام شرکت در مراسم و رویدادهای خاص ما.
  • کمک به شما برای ضبط، تحلیل، اصلاح و ذخیره سازی اطلاعات، از جمله اطلاعات در مورد خود شما، فعالیت های روزمره شما و نتایج بدست آمده از محاسبه اطلاعات بالا. همچنین، زمانی که شما این اطلاعات را با خانواده، مراقبان و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی خود به اشتراک می‌گذارید، ما در ویرایش و دسترسی به داده‌ها و نتایج فعالیت‌ها از شما حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.
  • توصیه به شما در مورد خدماتی که احتمالا به آنها علاقه دارید، بر اساس استفاده شما از خدمات ما.
  • ارائه اطلاعیه‌های بازاریابی و تبلیغاتی که ممکن است به آنها علاقه داشته باشید.
  • پاسخگویی به درخواست‌های پشتیبانی مشتریان، مانند درخواست های تعمیر محصول و پاسخگویی به سوالات شما.
  • ارائه نظرسنجی‌های رضایت مشتری و مراقبت از مشتری به منظور تجزیه و تحلیل تجربه کاربر.
  • هرگونه اهداف دیگر با رضایت شما.

 

حفظ و نگهداری اطلاعات

ما از اطلاعات شخصی شما در دوره ی مشخص با هدفی خاص حفاظت خواهیم کرد و در صورتی که این دوره به پایان برسد، حفاظت از حریم خصوصی نیز از بین خواهد رفت.

کپی فای  اطلاعات شما را در اختیار چه کسانی می‌گذارد

اطلاعات شما به استثنای موارد زیر در اختیار هیچ شخص ثالث دیگری قرار نمی‌گیرند:

رضایت شما

ما تنها با رضایت شما اطلاعات‌تان را در اختیار اشخاص ثالث دیگر قرا می‌دهیم.

شرکای تجاری

ممکن است ما اطلاعات درهم و بی نام مشتریان خود را در اختیار شرکای تجاری خود قرار دهیم. شرکای تجاری ما براساس این اطلاعات درهم و بی نام، خدمات تحلیل داده به ما ارائه می‌دهند یا اطلاعیه‌های تبلیغاتی و بازاریابی را برای شما ارسال می‌نمایند.

ارائه دهندگان خدمات

ممکن است ما اطلاعات شما را نزد ارائه دهندگان خدماتی که از طرف ما به شما خدمات ارائه می دهند افشاء نماییم. برای مثال ارائه دهندگان خدمات به ما در ارسال اطلاعیه های بازاریابی، ارائه خدمات پشتیبانی مشتریان، تحویل خریدها و صدور فاکتور کمک می‌کنند. این ارائه دهندگان خدمات تنها مطابق دستورالعمل‌های ما و در حدود اهداف تعیین شده از اطلاعات شما استفاده می کنند؛ کپی فای تضمین می‌کند که تمام ارائه دهندگان خدمات ما به شدت سیاست حفظ حریم خصوصی ما را رعایت می‌کنند.

برای اهداف حقوقی، حفاظتی و امنیتی

ما ممکن است به دلایل حقوقی یا امنیتی اطلاعات شما را در اختیار اشخاص ثالث بگذاریم:

  • تا حدی که به موجب قوانین و مقرارات حاکم یا مقامات ذیصلاح دولتی یا قضایی لازم است، در مواردی که برای اثبات یا رد دعاوی حقوقی یا دفاع ار خود ضروری است، یا در مواردی که برای اجتناب از کلاهبرداری یا سایر فعالیت های غیر قانونی ضروری است.
  • برای حمایت از حقوق، مالکیت یا امنیت کپی فای، ارائه دهندگان خدمات، مشتریان‌مان یا عموم مردم، در صورت لزوم یا به موجب قانون.

 

انتقالات بین المللی اطلاعات شما

شما رضایت خود مبنی بر انتقال، ذخیره‌سازی، استفاده، یا پردازش اطلاعات‌تان را به کپی فای، شرکت‌های وابسته و ارائه دهندگان خدمات آن که ممکن است در کشوری به غیر از کشور شما قرار داشته باشند می‌دهید. با این وجود، انتقال، ذخیره یا پردازش اطلاعات شما باید منطبق با سیاست حفظ حریم خصوصی و قوانین حاکم در مورد حفاظت از حریم خصوصی و امنیت اطلاعات شخصی باشد.

کوکی ها و فن آوری های مشابه

کپی فای از کوکی های و فن آوری های مشابه در وب استفاده میکند و خدماتی را در این زمینه به کاربران ارائه می کند.

کوکی ها

کوکی ها به واقع فایل های متنی کوچکی هستند که بر روی دستگاه شما ایجاد میشوند و باعث شخصی سازی یک سیستم خواهند شد؛ اما لازم به ذکر است که هیچ اطلاعاتی برای شناسایی شما جمع آوری نمیشود.

  • ثبت نام و احراز هویت: از کوکی ها برای ذخیره ی شناسه ی ثبت نام و اطلاعات احراز هویت در دستگاه شما استفاده میکنیم. همچنین قادر خواهید بود تا از صفحه ای به صفحه ی دیگر بروید بدون اینکه نیاز باشد تا هربار وارد حسابتان شوید.
  • ذخیره ی اولویت ها و تنظیمات شما: کوکی ها تنظیمات و اولویت های شما مانند زبان یا مکان مورد نظرتان را در دستگاهتان ذخیره میکنند و نیازی نیست تا هربار هنگام استفاده، این اطلاعات و تنظیمات را به دستگاه اعمال کنید.
  • تجزیه و تحلیل: ما از کوکی ها استفاده میکنیم تا تعداد بازدید و مدت زمان بازیدید از SERVICE هایمان را شمارش کنیم. در واقع این اطلاعات به ما کمک میکند تا عملکرد SERVICE را بهبود بخشیم و ویژگی ها، توابع و خدمات جدیدی ارائه کنیم.
  • تبلیغات: ما به کوکی ها اطلاعاتی درباره ی کاربرد و استفاده ی شما از SERVICE بدست می آوریم؛ همچنین تبلیغاتی که برایتان کاربردی تر است را جمع آوری میکنیم. ASUS و شرکای کسب و کار از این داده های استفاده میکنند و تبلیغاتی مربوط به خودتان را ارائه میکنند.

لطفاً توجه داشته باشید که میتوانید به تنظیمات کوکی ها، در قسمت tools and settings مرورگرتان دسترسی داشته باشید و کوکی ها را حذف یا مسدود نمایید. ولی لازم به ذکر است که برخی از سرویس ها و خدمات از طریق کوکی ها ارائه خواهد شد و در صورتی که کوکی را غیر فعال و یا مسدود کنید از تمام خدمات و ویژگی های ما بهره مند نخواهید شد.

کوکی ها در سرویس ما به صورت زیر طبقه بندی شده اند و میتوانید با بررسی نمودار، تصمیم بگیرید که از کدام کوکی ها و خدمات استفاده کنید:

دسته بندی 1: کوکی های مربوط به عملکرد
دسته بندی 2: کوکی هایی مربوط به قابلیت ها
دسته بندی 3: کوکی هایی با هدف تبلیغات

دسته بندی 1: کوکی هایی مربوط به عملکرد

این کوکی ها اطلاعاتی در رابطه با نحوه ی استفاده شما از SERVICE میدهد و میتوانیم بفهمیم که شما از چه صفحاتی بازدید بیشتری دارید. لازم است بگوییم که کوکی ها هرگز اطلاعات شخصی شما را جمع آوری نمیکنند و تمامی اطلاعات به صورت ناشناس دریافت میشود و صرفاً جهت بهبود بخشیدن به SERVICE است.

نام کوکی میزبان
Google Analytics Google Inc.
TagMan Ensighten, Inc.
eTrack eTrack Products Pty. Ltd
Crazyegg Crazy Egg, Inc
MIGO MIGO Corp.
Yandex Metrica Yandex Europe AG
Optimizely Optimizely, Inc.
Firebase Google Inc.
Hotjar Hotjar Ltd.

 

دسته بندی 2: کوکی هایی مربوط به قابلیت ها

این کوکی ها این امکان را میدهند تا تنظیماتی مثل زبان و مکان ذخیره شوند و هربار که به بازدید از صفحات میپردازید مجبور به اعمال تنظیمات و شخصی سازی نباشید. در واقع فقط یکبار تنظیمات را اعمال خواهید کرد و همیشه از آن بهره خواهید برد.

برای مثال SERVICE قادر است تا مشاهدات اخیر، بازدیدها و مقایسه های شما را بررسی کند. همچنین قادر است تا تغییرات اعمال شده نظیر اندازه متن، فونت و سایر تنظیمات را ذخیره کند و SERVICE را سفارشی کنید. علاوه بر این ها قادر است تا به ارائه ی خدمات درخواست شده ی شما، مثل تماشای یک ویدیو در سرویس ما بپردازد. لازم به یاد آوری است که اطلاعات جمع آوری شده در وضعیت ناشناس خواهد بود.

نام کوکی‌ها میزبان
Popup نمایشگر VT168N
ProductGroup_RelationId نمایشگر VT168N
comparecookiename نمایشگر VT168N
isBusiness نمایشگر VT168N
recently نمایشگر VT168N
Lang نمایشگر VT168N
Google Tag Manager Google Inc.

 

دسته 3: کوکی‌های هدفگیر یا تبلیغاتی

این کوکی ها با ذخیره نحوه استفاده شما از خدمات ما، برای ارائه تبلیغاتی که به شما و علایق تان نزدیک تر هستند استفاده می شوند. همچنین این کوکی ها برای محدود کردن تعداد دفعاتی که یک تبلیغ برای شما نمایش داده می شود کاربرد داشته و به ما کمک می کنند اثربخشی کمپین های تبلیغاتی را بسنجیم. کپی فای با استفاده از خدمات کمپین های تبلیغاتی مانند Hubrus DSP، Google AdWords و Google DoubleClick کوکی ها را در رایانه شما قرار می دهد. اطلاعاتی که کوکی ها جمع آوری می کنند فقط بین کپی فای و ارائه دهندگان خدمات کمپین های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند.

نام کوکی میزبان
Google AdWords: کوکی های تبدیل و بازاریابی مجدد Google Inc.
Google DoubleClick Google Inc.
فیسبوک: کوکی های تبدیل و بازاریابی مجدد Facebook, Inc.
Adform Adform
Hubrus DSP HUBRUS

 

  • Web Beacons (چراغهای وب)
    چراغ وب یک تصویر گرافیکی بسیار شفاف 1×1 (پیکسل) GIF یا PNG است که در وب سایت ها و یا ایمیل ها برای سنجش کارایی اجرا میشود. ASUS یا شرکت های ارائه دهنده ی خدمات میتوانند از Web Beacons استفاده کنند تا لینک ها و صفحاتی که مشاهده میکنید را دریافت کنند. در واقع ما میتوانیم از طریق این لینک ها و پیوندهای وب به بازایابی نظیر eDMها و یا انتشار خبرنامه های ASUS بپردازیم و مواردی را که شما انتخاب میکنید و برایتان جالب است را بهبود ببخشیم و سرویس های بهتری برایتان ارائه کنیم.

 

لینک های شخص ثالث در سرویس ما

سرویس ما حاوی پیوند هایی به سایت های درگیر است. لطفاً توجه داشته باشید که ASUS مسئول امنیت و حفظ حریم خصوصی در سایت های پیوند شده نیست. در واقع امنیت شما تا زمان استفاده از سرویس ما برقرار خواهد بود. ما به شما توصیه میکنیم تا اطلاعیه های حفظ حریم خصوصی را سایت های دیگر به دقت مطالعه کنید.

امنیت

ما اقدامات احتیاطی لازم برای حفاظت از اطلاعات شما در برابر دسترسی غیر مجاز، تغییر، افشاء یا تخریب را اتخاذ نموده ایم. ما برای محافظت از سیستم هایی که اطلاعات شما را در آنها ذخیره می کنیم، همواره اطلاعات جمع آوری شده، شیوه های ذخیره سازی و پردازش، اقدامات امنیتی و همچنین اقدامات امنیت فیزیکی خود را مورد ارزیابی و بررسی داخلی قرار می دهیم.
انتقال اطلاعات بین مکان های مختلف کپی فای و شرکت های وابسته آن از طریق شبکه گسترده و امن ما انجام می گیرد. زمانی که شما اطلاعات خود را برای ما ارسال می کنید، ازاطلاعات شما به صورت آنلاین و آفلاین محافظت می شود.
با این حال، کپی فای نمی تواند امنیت کامل اینترنت را تضمین نماید. به همین منظور، برای حفاظت از اطلاعات‌تان در برابر دسترسی های غیر مجاز، موارد زیر را به شما توصیه می کنیم:

  • هنگام ثبت نام برای حساب عضویت کپی فای از رمزهای عبور حاوی حروف و اعداد استفاده کنید.
  • رمز عبور را خود را به صورت منظم تغییر دهید.
  • با انجام آخرین به روز رسانی های امنیتی موجود، دستگاه های خود را از لحاظ نرم افزاری به روز نگه دارید و از آنتی ویروس های معتبر استفاده نمایید.

اگر مطلع شدید که سیستم شما دچار نقص فنی شده و خدمات کپی فای تحت تاثیر قرار گرفته است، لطفا در اسرع وقت با ما تماس بگیرید: privacy@copify.ir

مدیریت اطلاعات شما

ما می خواهیم به شما کمک کنیم که همواره اطلاعات خود را دقیق و به روز نگاه دارید. به همین منظور، می توانید با ورود به حساب عضویت کپی فای خود اطلاعات خود را مشاهده و تغییر داده و اطلاعات حساب خود را ویرایش کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعاتی که کپی فای در مورد شما جمع آوری می کند، لطفا از طریق ایمیل زیر با ما تماس بگیرد privacy@copify.ir

هنگامی که شما از خدمات ما استفاده می کنید، ما تمام تلاش خود را می کنیم که صحت اطلاعات شما را حفظ کرده و از اطلاعات شما در برابر اتفاقاتی که منجر به از بین رفتن اتفاقی یا عامدانه آنها شود حفاظت کنیم. ما به درخواست های شما در مورد اطلاعات تان پاسخ می دهیم؛ با این وجود، ممکن است در شرایط زیر قادر به برآوردن نیازهای شما نباشیم:

  • به موجب قوانین حاکم؛
  • با اهداف تجاری مشروع؛
  • درخواست های تکراری نامعقول
  • تلاش ها و منابع فنی نامناسب، برای مثال، ایجاد یک سیستم جدید یا تغییر اساسی شیوه های فعلی؛
  • مواردی که به صورت بالقوه حریم خصوصی دیگران را در معرض خطر قرار دهند؛

 

حریم خصوصی خردسالان

ما به صورت آگاهانه و بدون رضایت والدین افراد نابالغی که سن آنها کمتر از سیزده (13) سال، یا حداقل سن تعیین شده در حوزه قضایی مربوطه است، اطلاعاتی را جمع آوری نمی کنیم. به والدین (یا قیم) افراد نابالغ و خردسالان توصیه می کنیم هنگام استفاده از خدمات ما نقش فعالی در نظارت بر فعالیت ها و علایق کودکان خود داشته باشند.

اگر شما خردسال هستید، لطفا قبل از استفاده از خدمات ما رضایت والیدن خود را کسب کنید. شما تنها در صورت رضایت والدین خود می توانید اطلاعات تان را برای ما ارسال نمایید. همچنین توجه داشته باشید که والدین (یا قیم) شما در هر زمانی می توانند رضایت خود را پس بگیرند.

اطلاعات شخصی حساس

ASUS هرگز اطلاعات شخصی و حساستان مثل اطلاعات پزشکی یا بهداشتی، اعتقادات سیاسی یا مذهبی، جرایم، پیشینه محکومیت جنسی، گرایشات جنسی، تاریخچه جنسی، رفتار یا اطلاعات ژنتیکی را درخواست نمیکند در نتیجه از ارائه ی چنین اطلاعاتی خودداری کنید.

تغییرات سیاست حفظ حریم خصوصی کپی فای

سیاست حفظ حریم خصوصی ممکن است هراز گاهی تغییر کند، بنابراین شدیدا توصیه می کنیم که به صورت دوره ای سیاست حفظ حریم خصوصی ما بر روی وب سایت را مرور کنید. در صورت دسترسی یا استفاده از خدمات ما پس از به روز رسانی سیاست حفظ حریم خصوصی، کپی فای بنا را بر موافقت شما با سیاست حفظ حریم خصوصی و نسخه های به روز شده پس از آن می گذارد. همیشه جدیدترین نسخه سیاست حفظ حریم خصوصی در این صفحه در دسترس خواهد بود؛ در صورت هر گونه تغییر قابل توجه، اطلاعیه ای مانند ایمیل اطلاع رسانی در رابطه با تغییرات جدید برای شما ارسال خواهد شد. شما همواره می توانید در قسمت پایین جدیدترین نسخه به روز شده سیاست حفظ حریم خصوصی، «تاریخ به روز رسانی» را مشاهده کنید.

تماس با ما

در صورت داشتن هر گونه درخواست، سوال، نظر یا شکایت در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی، یا در صورتی که اعتقاد دارید که عملکرد کپی فای با سیاست حفظ حریم خصوصی مطابقت ندارد، لطفا با ما تماس بگیرید. دانش پژوهان مهر امروز.
اداره انطباق حقوقی
مرکز امور حقوقی
15, Li-Te Rd.,
Taipei 112,
تایوان
privacy@copify.ir
به روز رسانی شده در 30 آذر 1396 توسط مرکز امور حقوقی کپی فای