خرید مقالات پژوهشی

از کجا مقاله ی رایگان و معتبر دانلود کنیم؟

نوآوری و خلاقیت حرف اول را برای پیشرفت می زند. لازمه ی پیشرفت نیز به روز بودن است. به روز بودن برای اقشار مختلف جامعه متفاوت است، برای مثال یک کشاورز برای بروز بودن در زمینه کاری خود نیاز دارد تا با بهترین ابزار آلات کشاورزی آشنا باشد و از روش های نوینی که برای کشاورزی ابداع شده اند نیز استفاده کند. در این پست نمی خواهم درباره ی کشاورزی صحبت کنم. افراد محصل نیز باید بروز باشند و از ایده های جدید استفاده کنند. این ایده ها را می توان از راه های مختلفی بدست آورد؛ از طریق سایت های معتبر، از طریق انتشارات و کتاب ها و از طریق مقالات. مقالات یکی از پرطرفدارترین مواردی هستند که افراد محصل و یا فعال در زمینه های مختلف به دنبال آن هستند.

CloudT

مقاله می تواند درباره ی موضوعات مختلفی باشد. بستگی به نویسنده دارد که می خواهد به کدام موضوع  بپردازد. مقاله یک نوشته است با موضوعی مشخص و مطالبی که در مقاله  بیان می شود می تواند حاصل تحقیق خود نویسنده و یا افراد دیگر باشد. برخی از مقاله ها شامل بخش هایی از کتاب ها و یا مقاله های مختلف هستند و در کنار آنها برداشت نویسنده نیز بیان شده است. برای افرادی که نیاز به ایده های جدید دارند دسترسی به جدیدترین مقاله ها بسیار مهم است. انگلیسی زبان بین المللی است و برای اینکه مقاله ای اعتبار داشته باشد باید به زبان انگلیسی ترجمه شود، بدیهی است که اگر می خواهید مقاله های معتبری نیز بخوانید باید مقاله های انگلیسی زبان را مطالعه کنید. سایت های زیادی در زمینه ی ارائه ی مقالات انگلیسی فعال هستند.

چگونه مقاله ی معتبر پیدا کنیم؟

گوگل اسکالر

اگر دنبال مقاله ای درباره ی موضوع خاصی هستید شاید اولین کاری که انجام دهید این باشد که در گوگل جستجو کنید، ولی سایت هایی که نمایش داده می شوند شاید اطلاعات مناسب را نداشته باشند و یا اطلاعات ارائه شده در سطح آکادمیک و معتبر نباشند. گوگل کار شما را آسان کرده است. شما می توانید موضوع دلخواه خود را در گوگل اسکالر scholar.google.com  سرچ کنید. گوگل اسکالر این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید با یک جستجو به تعداد زیادی از مقالات، کتاب ها و بسیاری از اطلاعات معتبر و آکادمیک دسترسی داشته باشید.

زپ متا Zapmeta

زپ متا نیز یکی از سرویس دهنده های مناسب برای جستجوی مقاله است. با زپ متا نیز می توانید موضوعات مختلف را جستجو کنید و سایت هایی را که مقالات و اطلاعات معتبر درباره ی آن را دارند پیدا کنید.

فری فول پی دی اف FreeFullPDF

این موتور جستجو مخصوص جستجو درباره ی اطلاعات علمی است و شما می توانید با استفاده از آن هرگونه مقاله ای را بصورت PDF دریافت کنید.

موارد بالا سه نمونه از بهترین جستجوگرهایی بودند که اطلاعات آکادمیک را برای شما پیدا می کنند. شرکت ها و موسسه های زیادی در زمینه ی انتشار مقاله فعال هستند. برخی از این موسسات در زمینه های خاصی فعالند و برخی نیز در همه ی زمینه های علمی فعالیت می کنند. در ادامه برخی از معتبرترین موسسات و سایت ها را معرفی خواهم کرد.

کدام سایت ها مقاله های رایگان ارائه میدهند؟

main free

تعدادی از سایت ها مقالات را بصورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند. در این سایت ها شما به منابع مختلف برای تحقیقات خود دسترسی دارید و می توانید از جدیدترین ایده ها و اطلاعات زمینه های مختلف در قالب مقاله استفاده کنید.

AJOL

اجول AJOL مخفف African Journals Online است. شما می توانید در این سایت به نشریه های آفریقا دسترسی داشته باشید. این سایت مجموعه ای با  بیش از 380 نشریه ی چاپ شده در آفریقا است. این نشریه ها دارای اطلاعات کاملا آکادمیک هستند. شما می توانید مطالب سایت را در دسته بندی های مختلف مشاهده کنید. برای مثال یکی از دسته بندی ها براساس مخاطب است؛ یکی دیگر از دسته بندی ها بر اساس کشور است. در کل سایت AJOL یکی از برترین ارائه دهنده های منابع مقاله ی رایگان و منابع است.

Bloomsbury

بلومزبری Bloomsbury یکی از سایت هایی است که دارای دسترسی آزاد است و شما می توانید انواع کتب و مقاله های رایگان و پولی را در آن مشاهده کنید. شما می توانید به کتاب ها و مقاله ها در دسته بندی های: انسان شناسی، سیاست، توسعه بین المللی و جامعه شناسی، مطالعات فیلم و رسانه و  قانون دسترسی داشته باشید. همه ی منابع این سایت رایگان نیستند ولی نیازی به نگرانی نیست، اگر مقاله یا کتاب خاصی را در نظر دارید می توانید به ما اطلاع دهید تا در صورت امکان نسخه ی رایگان آن را برای شما آماده کنیم و یا با هزینه ای بسیار کمتر از بقیه ی سایت های مشابه برای شما مقاله را آماده کنیم.

DOAB

شما می توانید با استفاده از این سایت به کتاب های رایگان دسترسی کامل داشته باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام کتاب را در سایت جستجو کنید. DOAB مخفف عبارت Directory of Open Access Books  می باشد.

DOAJ

منبع قبلی برای دریافت کتاب های رایگان بود. DOAJ  مخفف عبارت Directory of Open Access Journals است و شما می توانید به منبع بسیاری عظیمی از نشریه های مختلف بصورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید. نشریه ها و مقالات این سایت کاملا رایگان هستند و همه ی موضوعات و همه ی زبان ها را شامل می شوند. در این سایت بیش از 6000 نشریه و مقاله وجود دارد.

HighWire

انتشارات “های وایر” HighWire زیرمجموعه ی دانشگاه استنفورد است. های وایر به شما اجازه ی دسترسی به 1.9 مقاله و نشریه را می دهد. اکثر این مقالات مرتبط با موضوعات دانش پزشکی و زیستی هستند. نشریه های این سایت کاملا رایگان بوده و شما می توانید به سری های تا 12 ماه قبل نیز دسترسی داشته باشید.

IDEAS

IDEAS فهرستی از پایگاه داده ای است که بیشتر به تحقیقات مالی و اقتصادی پرداخته است. تمام مقالات این سایت بصورت کاملا رایگان قابل دسترسی است. شما می توانید به بیش از 1000.000 مقاله دسترسی داشته باشید و بصورت آنلاین آنها را مطالعه کنید و حدودا 900.000 مقاله نیز بصورت رایگان قابل دانلود هستند.

IDRC

این سایت متعلق به مرکز تحقیقات توسعه بین المللی کانادا است. همه ی مقالات این سایت نیز مربوط به انتشارات همین مرکز است. موضوعاتی که در این سایت موجود است شامل: توسعه، اقتصاد، محیط زیست، ارزیابی، غذا و کشاورزی، بهداشت، اطلاعات و ارتباطات، منابع طبیعی، علم و فناوری و سیاست اجتماعی است. شما می توانید بیشتر مقالات این سایت را به صورت آنلاین بخوانید و یا دانلود کنید.

دانلود از سایت کپی فای

موارد بالا لیستی از سایت هایی بود که مقالات و کتاب های رایگان را ارائه می کنند. مقاله های اکثر این سایت ها رایگان هستند و نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از خدمات آنها نیست. چنانچه مقاله مورد نیاز شما در سایت های فوق پیدا نشد ما در کپی فای می توانیم خدمات زیر را به شما ارائه کنیم:

  • فراهم کردن نسخه ی مقاله ی مورد نظر شما
  • ترجمه ی مقاله ی شما و هماهنگی برای قرار دادن مقاله ی شما در سایت های خارجی
  • ترجمه ی مقاله های دیگر به فارسی
  • می توانید مقالات خارجی که قصد خرید آنها را دارید برای ما ارسال کنید تا ما آنها را برای شما خریداری کنیم

برای دانلود مقاله از سایت کپی فای اطلاعات زیر را تکمیل و جهت دانلود ارسال کنید:

[contact-form-7 id=”2971″ title=”خرید مقاله” html_id=”contact-form-paper” html_class=”contact-form-paper”]

می توانید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را به ما اطلاع دهید تا در کمترین زمان ممکن آنها را پیگری کنیم. همچنین می توانید عنوان مقاله و یا کتابی را که می خواهید در بخش فروشگاه سایت جستجو کنید و در صورت موجود بودن مقاله آن را از سایت ما خریداری نمائید. ما در کپی فای کتاب و مقاله رایگان را نیز در اختیار شما قرار داده ایم. در صورتی که نیاز به خرید کتاب از سایت آمازون و یا سایر سایت ها را دارید نیز می توانید از سرویس خرید کتاب از آمارون ما استفاده کنید.