کاچی فای سئو

بک لینک در بهینه سازی و افزایش رتبه سایت چه تاثیری می گذارد؟

قبل از اینکه مزیت بک لینک در بهبود سئو سایت بررسی کنیم خوب است که بدانید در طی چند سال گذشته به دلیل تقلب هایی که صورت گرفت و به دلیل الگوریتم ضعیف تر گوگل این امکان وجود داشت که با استفاده از لینک های بی کیفیت low quality) link) بتوان رتبه سایت را افزایش داد اهمیت بک لینک کمی کاهش یافت. اما بعد از تغییر الگوریتم گوگل به Penguin algorithm درجه اهمیت آن بیشتر شد.

مهم است که بک لینک هایی که می گیرید از سایت هایی باشد که به محتوای سایت شما مرتبط است. حال به پاسخ این سوال که ” بک لینک ها در بهینه سازی سئو سایت چه تاثیری دارند؟” می پردازیم.

  1. بهبود organic ranking: اگر به بخش تولید محتوای ساییتان اهمیت داده باشد و ساییتان از نظر محتوا , ارزش بالایی داشته باشد می توانید با گرفتن بک لینک برای یک پست خاص یا یک مقاله از سایتتان , رتبه سایت و رتبه ی آن مقاله را افزایش دهید.
  2. Index شدن سریع تر سایت: بک لینک ها به بات های موتور جستجو کمک می کنند تا لینک هایی که باسایت شما داده شده است را پیدا کنند. این مورد برای سایت های تازه تاسیس شده اهیت ویژه ای دارد.

 

3

  1. ترافیک referral: ترافیمک  referral در واقع یکی از متد های گوگل است که برای گزارش گیری از تعداد دفعات بازدید  سایت های دیگر از سایت شما است. زمانی که روی هایپرلینکی ازآدرس سایت شما در سایت دیگر کلیک می شود, این به عنوان یک بازدید  به حساب می آید. یکی از مهم ترین مزیت های بک لینک این است که به گرفتن ترافیک referral یا بازگشتی است.

ترافیک بازگشتی

 

از بین وب سایت های موجود تنها آنانی می توانند در تجارت اینترنتی موفق شوند و محبوبیت خود را افزایش دهند که محتوای خوب و باکیفیت و بک لینک های زیادی داشته باشند. کاپی فای هر دو امکان را یک جا به شما می دهد تا رتبه سایت خود را افزایش دهید.