کپی رایتینگ بهترین روش کسب درآمد در خانه
فهرست مطالب:
به سادگی می توان رپورتاژ آگهی را آگهی های تصویری تعریف کرد، به گونه ای که برای تمامی امور کاربرد دارد. مثلا مدل لباس، نحوه آرایش، آموزش و یا دستورالعمل های خوبی را می توان منتشر کرد و منتظر بازدید کاربران و استقبال آن ها بود.
بنابراین در حالی که این کلمه ترکیبی از “تبلیغات” و “مقاله” است، رپورتاژ آگهی بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و مقاله و مطالب در آن مشهود نیستند.
رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری به عنوان یک سری اطلاعات تضمین شده، محصول یا خدمات خاص یک شرکت را در یک مجله، روزنامه و حتی اینترنت تبلیغ می کنند. می توان از آن به عنوان تبلیغی “بومی” نام برد، که به منظور ترکیب نگاه کلی و برقراری احساس با منبع ( شرکت و…) پیام طراحی شده است. یک رپرتاژ آگهی بسیار متفاوت از مقاله است، هرچند در کلمات مشابه یکدیگر باشند.
همانطور که اشاره شد، یک رپورتاژ آگهی به گونه ای طراحی شده است که مشابه با سایر مقالات منتشر شده در همان نشریه است. بدین معنی که اگر مجله سلامتی مردان باشد، نام تجاری (برند) مواد غذایی ایجاد می شود و یک ریپورتاژ آگهی روی دستورالعمل سالم محصول شکل می گیرد. یا در مجله مد زنان، یک نام تجاری لباس می تواند نکاتی درباره آنچه که به زودی مد خواهد شد و یا آنچه که فصل آینده مد نخواهد بود را با برجسته کردن ویژگی هایی که باید داشته باشد ارائه دهد.
رپورتاژ آگهی چیست؟
هر مقاله ای که در یک نشریه خاص مطالعه می کنید، می تواند به عنوان یک رپورتاژ آگهی مورد تجدید نظر قرار گیرد. با این تفاوت که در مقایسه با مطالب مورد استفاده برندهای دیگر، بر تبلیغ روی برند متمرکز است. این گونه نیست که محتوا ارزشمند نباشد، اما فقط باید به خاطر داشته باشید که شما در حال مطالعه یک تبلیغ ذهنی هستید.
پس هدف از طراحی رپرتاژ آگهی ترکیب عناصر ضروری تبلیغاتی است تا شرایط خاص و قانونی را برآورده کند. که FTC آن را در تبلیغات محلی خود ارائه می دهد: راهنمای کسب و کار:
“بازاریابان و ناشران از روش های نوآورانه برای ایجاد، قالب بندی و ارائه تبلیغات دیجیتال استفاده می کنند. یکی از آنها “تبلیغات بومی” است که شباهتی به اخبار، مقالات بررسی ویژگی محصولات، سرگرمی و سایر مطالبی است که به صورت آنلاین قابل بررسی هستند. اما به عنوان تبلیغات بومی، مشتریان می توانند بین تبلیغات و محتوای های دیگر فرق قائل شوند؟
در کل تبلیغات باید برای کالاها باقی بمانند.
به منظور نمایش بهتر آنچه که در مورد آن صحبت می کنیم چند نمونه قالب رپرتاژ آگهی وجود دارد:
صادقانه بگویم، این زمان برای من حدود 30 دقیقه طول کشید. اگر فکر می کنید به نظر می رسد مدت زیادی طول کشیده است (البته، متشکرم!)، و می خواهید خودتان یکی درست کنید، اینجا بروید!
من اولین بار موفق نشدم، اما من بازگشتم و دوباره امتحان کردم. و حدس می زنم، واقعا فقط 10 دقیقه طول می کشد تا چیزی شبیه به قسمت بالا ایجاد کنید. نگاهی بیندازید!
این واقعی است! من می خواهم (قالب های) بیشتر اضافه کنم. در حال حاضر، موفق باشید! اجازه دهید از سوال یا نظرات شما مطلع شوم.
مقالات جدید:
همکاران گرامی، با اجرای طرح رتبهبندی معلمان، فرصتی بینظیر برای ارتقاء جایگاه شغلی و افزایش…
بخشودگی جرایم رانندگی 1404: راهنمای کامل + نکات و سوالات متداول خبر عالی برای تمام…
ویژه برنامه کشوری جلوه های معلمی چیست؟ این برنامه در راستای تأکید مقام معظم رهبری…
معرفی بیست و یکمین جشنواره الگوهای برتر تدریس جشنواره الگوهای برتر تدریس یکی از مهمترین…
جشنواره کشوری تولیدات ابزار اختلالات جشنواره کشوری تولیدات ابزار اختلالات یک رویداد مهم در حوزه…
جشنواره پویش ملی درّ نجف، دریچهای رو به دنیای دانش، خلاقیت و معنویت است. دانشآموزان…
View Comments
سلام ببخشید من برایسئو سایت نهالستان نوین نهال ریپورتاز میخوام ارائه می دید ؟
نمونه ریپورتاژ خبری تون رو از کجا میتونم ببینم؟