نماد سایت کپی فای

ترجمه حرفه‌ای نامه را چه کسانی انجام می دهند؟

نامه اداری

چطور نامه‌های حرفه‌ای بنویسیم؟

نیاز به مهارت‌های مؤثر در گفتار و مکاتبه روز به روز برای موفقیت در شغل بیشتر احساس می‌شود. بطوریکه نوشتن نامه‌هایی برای معرفی خود به کارفرماهای احتمالی و بدست آوردن شغل مورد نظر بسیار حیاتی است.

ترجمه نامه‌های فارسی به زبان انگلیسی برای مکاتبه با شرکت‌ها و دانشگاه‌های بین المللی – نامه پذیرش در دانشگاه – نامه تقاضا برای ثبت نام در دانشگاه – …

  • نگارش نامه
  • ویرایش نامه
  • ترجمه نامه

شرکت کپی فای دارند مجوز رسمی ترجمه از اتحادیه مربوطه است.

شماره تماس 04144335532- 09369518618 (تلگرام + واتساپ)

خدمات ترجمه نامه

شما می‌توانید نگارش نامه‌های خود را به کپی فای بسپارید. کپی فای با رعایت ساختار نامه با توجه به اداره یا دانشگاه مقصد نامه‌های شما را ترجمه می‌کند. جهت هماهنگی از طریق بخش خدمات سفارش دهید.

ساختار نامه‌های مؤثر

یک ساختار پذیرفته شده برای نوشتن نامه‌های حرفه‌ای ارائه داده‌ایم؛ که در زیر به حضورتان می‌رسانیم.

نکته‌هایی برای نوشتن نامه‌های تاثیرگذار

تعریف‌های زیر شمال انواع نامه‌هایی است که شاید شما به آن نیاز دارید و یا برای پیدا کردن شغل خود از آن‌ها استفاده کنید.

نامه برای یادگیری بهتر شما یه نمونه از هر نوع نامه را آورده‌ایم.

نامه‌ی استعلام یا پرس جو

در طول دوره‌ای که به دنبال شغل هستید زمانی ممکن است درباره یک سازمان، یک جایگاه خاص و یا یک موقعیت جغرافیایی به یک سری اطلاعات نیاز داشته باشید. در این موارد شما یک نامه‌ی استعلام می‌نویسید، در این نامه شما اطلاعات مورد نیاز خود را درخواست می‌کنید.

گاهی دانشجویان می‌پرسند که بعد از فرستادن نامه‌ی پرسجو یا استعلام آیا از طرف کارفرما نامه اعلام وصول دریافت می‌کنند. آگاه باشید زمانی که نامه‌های ناخواسته می‌فرستید؛ ممکن است جوابی به شما ندهند. اما این نامه‌ها به کارفرما نشان می‌دهد که شما از با برنامه ریزی و یک ذوش سازمان یافته به دنبال شغل می‌گردید، این می‌تواند برای کارفرا جالب و تحسین برانگیز باشد.

نامه‌های درخواست یا درخواست نامه

وقتی رزومه خود را برای کارفرما می‌فرستید باید همراه با یک نامه درخواست نیز باشد، همچنین به این نامه پیوست نیز می گویند. هدف نامه پیوست، نشان دادن مهارت‌ها، تحصیلات و تجربه‌های شماست که با موقعیت آن‌ها مرتبط است. برای کارفرما توضیح می‌دهید که چرا به این موقغیت علاقه دارید, معتقدید که شرایط خود چه کمک‌هایی به سازمان می‌کنید. از آنجایی که نامه‌های پیوست بهترین جا برای تاکید بر مهارت‌هایی است که می‌خواهید برای کارفرمای خاصی معرفی کنید؛ یک نامه پیوست مخوص باید همراه با رزومه‌ای که می‌خواهید، فرستاده شود.

خدمات ترجمه نامه

اگر داوطلب پذیرش در دانشگاه‌های بین المللی هستید و نیاز به ارسال مدارک دارید، حتماً با کپی فای تماس بگیرید. ما مدارک شما را دقیق ترجمه می‌کنیم. با دانشگاه شما نامه نگاری می‌کنیم و تمام مراحل پذیرش در دانشگاه را با شما گام به گام طی می‌کنیم. کپی فای همیشه در کنار شما خواهد بود. جهت ترجمه نامه به بخش خدمات مراجعه کنید.

برای نامه نگاری با شرکت‌های خارجی، دانشگاه‌های بین المللی، معامله‌های تجاری خود با کشورهای دیگر؛ برای موفقیت در گفتمان خود از خدمات ترجمه و نامه نگاری کپی فای استفاده کنید.

برچسب: ترجمه حرفه‌ای

خروج از نسخه موبایل