مزایای استفاده از تلگرام تون چیست؟

تون تلگرام

تلگرام جدید در راه است

پس از اتفاقات اخیر در کشور و اغتشاشات صورت گرفته تصمیم بر این شد که تلگرام از دنیای مجازی برای مدتی خداحافظی کند. خبرهای رسیده حاکی از برگشت مجدد این پیام رسان پیشرفته است؛ اما امروز و فردا شدن صحت این خبر دغدغه اصلی این روزهای همه است. کسب و کار اینترنتی که به تازگی در کشور شکل گرفته بود با قطع شدن این برنامه با مشکل جدی روبرو شد؛ از همین رو اخبار جدید  از رونمایی تلگرام تون در آینده نزدیک نوید می دهد.

خرید تون

اخبار پول تلگرام

علت ایده پردازی تلگرام با تکنولوژی جدید چه بود؟

تلگرام در حال حاضر در ایران به صورت صد درصد محدود شده است. نصفه و نیمه بودن این شبکه مجازی سبب شده است مردم سر در گم به کانال های ارتباطی دیگر سرکی بکشند؛ اما باز هم نیازهایشان مرتفع نشود. متأسفانه تمامی کاربران این پیام رسان  متفرقه شده اند و همین امر سبب نگرانی مدیران شبکه تلگرام شده است. از همین رو راه کارهای جدید به ذهن خلاق مسئولین جهت ارتقاء دادن به این نرم افزار پیشرفته رسیده است.

 

تحولی شگرف در دنیای تکنولوژی

بلاک چین تکنولوژی است که با بهره گیری از آخرین اطلاعات مخابراتی در آینده نزدیک ارتباط را به صورت بین المللی مقدور می سازد. بر اساس آخرین اخبار رسیده از سوی متخصصان شبکه این تکنولوژی پیشرفته سبب می شود افراد بدون هیچ گونه محدودیتی با بهره گیری از سرعتی بیشتر از تلگرام فرایند مخابره اخبار را از سر بگیرند. همچنین از سوی مدیران شبکه یکی از مزیت های قابل ذکر در این فناوری نوین سرعت بسیار بالا به جهت کارایی عنوان شده است.

نام جدید تلگرام چیست؟

با توجه به تغییرات اساسی که با استفاده از فناوری بلاک چین در راه است مدیر تلگرام از نام گذاری جدید نیز خبر داد. بر این اساس در آینده نزدیک نام تلگرام به تون تغییر پیدا خواهد کرد. تخمین زده شده است که کشورهای بی شماری به این شبکه پیشرفته بپیوندند. رئیس شرکت تلگرام با ابراز امیدواری از بهره وری کشورهای مختلف به شبکه تون خبر داد.

نقاط قوت تون از دید کاربران

با استفاده از تلگرام با تکنولوژی جدید نسبت به نسخه قدیمی، کاربران از سرعت العمل بالاتری در حین کار بهره خواهند برد. همچنین امنیت بالای این شبکه سبب شده امکان مسدود شدن این محصول از بین برود. بی شک یکی از دلایل بارز استفاده از این نرم افزار محیط کاربری ساده آن بود که توجه همه را به خود جلب می کرد. در کالکشن جدید شاهد سرعت انتقال پیام و اتصال بسیار بالا نیز خواهیم بود. شاید جالب باشد که بدانید تلگرام با تکنولوژی جدید به مراتب از پیام رسان گذشته بهتر خواهد بود و کاربران بیشتری به استفاده از آن تمایل نشان خواهند داد.

آخرین اخبار از تعداد کاربران فعال در تلگرام با تکنولوژی جدید

مدیر شبکه تلگرام از افزایش تعداد کاربران پس از آپدیت تلگرام با تکنولوژی جدید خبر داد. به گفته این مقام مسئول تخمین زده می شود تلگرام تون آماری در حدود 170 میلیون کاربر را به خود اختصاص دهد. همچنین پیش بینی های صورت گرفته این نوید را داده است که روزانه 500 هزار کاربر به جمع استفاده کنندگان از این نرم افزار پر کاربرد بپیوندند.

از ویژگی های بارز تلگرام با تکنولوژی جدید

محبوبیت و مطلوبیت

یکی از خبر های خوشحال کننده ای که در سال 2018 خواهید شنید بی شک رونمایی از تلگرام تون خواهد بود. فناوری شبکه بلاک چین به نحوی طراحی شده است که کریپتو کارنسی را به نحوی محبوب می کند که مطلوبیت کارایی آن به صورت بین المللی زبانزد خواهد شد. به دلیل فناوری معماری جونی و چندگانه بلاک چین در هر صدم ثانیه شما شاهد انتقال میلیون ها پیام خواهید بود. پیش بینی های صورت گرفته بر این اساس صورت گرفته است که پس از تکثیر و رشد به دو عدد بلاک چین ارتقاء داده شود و داده ها را یک سیستم هوشمندانه تری به اشتراک بگذارد.

پرداخت مستقیم در تلگرام جدید و حذف محدودیت ها

تون تلگرام

تون تلگرام

بر اساس آخرین اخبار رسیده از مدیران شبکه تلگرام، کارآمدی بالا بر خلاف گذشته از اهداف مهم اعلام شده است. بلاک چین های جدید این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که عملیات پرداخت به صورت مستقیم صورت بگیرد. این امر سبب می شود سرعت العمل واریزی میلیون ها بار از ویزا و مستر کارت ها سریع تر صورت بگیرد.

 

مزایای استفاده از تلگرام تون چیست؟

مزایای استفاده از تلگرام تون چیست؟

مزایای استفاده از تلگرام تون چیست؟

مدیران تولیدی با این خبر که در سال 2018 بیش از 200 میلیون نفر به اعضای این گروه بین المللی می پیوندند اعلام کردند محیط امن و کاربر پسند یکی از صدها دلیلی است که این مهم را ممکن می سازد. برنامه های متنوع، قابلیت دسترسی آسان، مخابره اخبار و اطلاعات در کمترین زمان ممکن، زیبایی محیط کار و قابلیت دیگر همگی دست به دست هم می دهند که شما به راحتی بتوانید از کریپتوکارنسی ها بدون محدودیت بهره ببرید.

ایده جدید و قابل تأمل پول تلگرام

ایده جدید و قابل تأمل پول تلگرام

ایده جدید و قابل تأمل پول تلگرام

ایده جدید و نو در تون تلگرام این امر را ممکن ساخته است که شما مطابق با پول تلگرامی که در حساب خود دارید از خدمات تلگرام بهره ببرید. به زبان آمیانه تر می توان گفت احتمال انتقال بانک به داخل شبکه وجود دارد؛ یعنی با عرضه کالا یا محصول خود در تلگرام و جذب مشتری می توانید از تلگرام تون  پول دریافت کنید. اگر این امر مقدر شود شما به راحتی می توانید از صرافی تلگرام کمک بگیرید و درآمد خود را به تومان و یا دلار تبدیل کنید.

امنیت تلگرام تون را بانک ها و مراکز دولتی نخواهند داشت

امنیت پیام رسان تلگرام در طی مدتی که از این نرم افزار استفاده شد بر همگان روشن است. حال بیاید و تصور کنید ارسال پیام ها با کریپتوکارنسی ترکیب شود. این امر سبب می شود که شما به یک سیستم غیر متمرکز دسترسی داشته باشید سیستم امنی که حتی مراکز دولتی و بانک ها نیز از آن بهره نگرفته اند. شما به راحتی می توانید تبادلات پولی خود را به صورت ناشناس و بدون هزینه های اضافی به انجام برسانید.

خرید  گرام (تون) تلگرام

بی شک شما هم شاهد خسارت های وارد شده به دلیل فیلتر شدن تلگرام در روزهای اخیر بوده اید و در سطح کشور با ضرر های میلیاردی روبرو بودیم. کسب و کارهای اینترنتی این روزها مثل گذشته نیست و این یکی از نگرانی های امروز مردم ما است. خوشبختانه با خرید تون تلگرام به زودی این مشکل مرتفع خواهد شد زیرا به لطف فناوری پیشرفته بلاک چنین امکان فیلترینگ این نرم افزار به کل از بین رفته است. از همه این ها که بگذریم یکی از مزایای مهم این امر کسب و کار به صورت ناشناس و بین المللی اعلام شده است.

برای سفارش خرید اینجا را کلیک کنید.

 

 

مقالات خواندنی:

تلگرام ضد فیلتر و 4 روش دستیابی به آن

 

2 پاسخ

تعقیب

  1. […] پول تلگرام TON  چیست و چگونه کار خواهد کرد؟ […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *