پول تلگرام چیست؟

تن تلگرام و خرید پول تلگرام چیست؟

اخبار پول تلگرام

با توجه به اتفاقات اخیر در ایران و تحریم تلگرام توسط دولت جمهوری اسلامی ایران، تلگرام تعداد زیادی از کاربران خود را از دست داد. از آن جایی که بسیاری از کسب و کارهای ایرانی از طریق تلگرام کسب درآمد می کردند، بسته شدن تلگرام کسب و کارهای اینترنتی را نگران کرد.

تن تلگرام یا پول تلگرام چیست؟

تن تلگرام یا پول تلگرام چیست؟

تن تلگرام یا پول تلگرام چیست؟

ما در این مقاله بررسی می کنیم که تن تلگرام چیست. اما کلیدواژه هایی مثل شبکه بلاک چین ذهن کاربران کپی فای را برانگیخته بود. ما تصمیم گرفتیم در یک مقاله جامع توضیح دهیم که بلاک چین چیست؟ پول تلگرام چیست؟ تن تلگرام چیست؟ خرید پول تلگرام چگونه انفاق می افتد؟ کارایی پول تلگرام چیست؟ ویژگی های تن تلگرام کدامند؟ کریپتو کارنسی چیست؟  کریپتو کرنسی چیست؟ در ادامه به همه ی این سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

 

خانه تکانی ایرانی ها به شبکه جدید تن تلگرام

ایرانی ها با تحریم شدن تلگرام سردرگم هستند و شبکه های اجتماعی جایگزین را تحقیق و بررسی می کنند، اما متاسفانه در حال حاضر کاربرانی که در تلگرام بودند به شدت پراکنده شده اند و متاسفانه شبکه ای نیست که همه کاربران ایرانی در آن حضور داشته باشند. از این رو به استفاده از تلگرام اهتمام می ورزند، هفته دوم دی ماه بود که مدیر تلگرام از تحریم شدن تلگرام ابراز تاسف کرد و نویدی از راه اندازی شبکه جدید تلگرام خبر داد.

 

انقلاب جدید در تلگرام (blockchain)

بلاک چین یک تکنولوژی است که ارتباط همه کاربران تلگرامی را با دنیا برقرار می کند. به گفته متخصصان شبکه این تکنولوژِی که قرار است تلگرام از آن استفاده کند بسیار سریع و غیرقابل تحریم شدن است.

 

ویژگی های پلتفورم جدید تلگرام تن

در شبکه جدید تلگرام که با استفاده از تکنولوژی بلاک چین راه اندازی می شود سرعت بسیار زیاد خواهد بود. مدیر تلگرام می گوید در شبکه جدید تلگرام که تن نامیدیم سرعت اختلال در کانکشن (اتصال) و ارسال پیام را نخواهیم داشت. امنیت بالایی که این شبکه دارد امکان مسدود شدن ندارد. شاید توجه کرده باشید که نقاط قوت تلگرام راحتی محیط کار آن است. به گفته تلگرام از آپدیت های جدید این پیام رسان بهتر از قبل خواهد شد. با توجه به شبکه جهانی  تن تلگرام، کاربران زیادی نیز به این شبکه قدرتمند می پیوندند. تا جایی که پیش بینی می شود علاوه بر ایران، کشورهای شوروی سابق، کشورهای آسیای میانه کاربران اروپایی و آمریکایی هم به این شبکه خواهند پیوست.

 

تلگرام گفت: ما در شبکه جدید تلگرام که با برند تلگرام تن معرفی کردیم 170 میلیون کاربر فعال خواهیم داشت و با تکیه به تجارب خود تخمین می زنیم که هر روز 500 هزار کاربر جدید عضو تن تلگرام می شوند.

 

تلگرام از  تن Ton رونمایی می کند

تلگرام از تن رونمایی می کند

تلگرام از تن رونمایی می کند

تلگرام از تجارب و توانایی خود استفاده می کند تا انقلابی در تکنولوژی شبکه بلاک چین بوجود آورد. در سال 2018 تلگرام شبکه باز تن را راه اندازی می کند. همه کاربران به راحتی و با کیفیت یکسان از تلگرام استفاده خواهند کرد؛ بطوریکه کریپتوکارنسی به اندازه ای معروف می شود که در جهان زبانزد عام و خاص خواهد شد. به گفته تلگرام این شبکه تن تلگرام امنیت بسیار بالایی خواهد داشت. ظرفیت این شبکه هم تا اندازه ای ارتقا داده می شود که کاربران بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. به سبب معماری جونی و چندگانه بلاک چین در هر صدم ثانیه میلیون ها پیام رد و بدل می شود. وقتی بلاک چین تلگرام بزرگ شد، تکثیر می شود و به دو عدد بلاک چین تلگرام تبدیل می شود تا ظرفیت را بالا ببرد. بلاک چین های التون به سرعت داده ها را با یک سیستم هوشمند با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

روش پرداخت پول تلگرام

تن تلگرام از روش پرداخت مستقیم بین کانال ها استفاده خواهد کرد که میلیون ها بار از ویزا و مستر کارت ها سریع تر است. برخلاف بلاک چین های سابق، تن تلگرام بسیار کارآمد و موثر خواهد بود. هر بلاک چین از بلاک چین تلگرام دیگر مستقل خواهد بود. میلیون ها برنامه غیرمتمرکز در تلگرام ظاهر خواهد شد. به طوریکه ما در سال 2018 شاهد ورود 200 میلیون کاربر به شبکه تن تلگرام خواهیم بود.

مجموعه تلگرام اظهار کرد: «کاربران تلگرامی به شبکه تن تلگرام ملحق می شوند و از محیط کاربرپسند تلگرام، سرعت بسیار عالی و شبکه امن تلگرام با یک دسترسی استفاده خواهند کرد؛ همانطور که گفتیم به برنامه های متنوعی هم دسترسی خواهند داشت. به شبکه گفته شده تلگرام بپیوندید تا بتوانید از کریپتوکارنسی های استفاده کنید.»

 

با توجه مطالب گفته شده از زبان تلگرام، پیش بینی می شود در خریدوفروش پول تلگرام رایج شود. برای خرید پول تلگرام باید از طریق صراف های داخلی اقدام کرد. شاید خرید پول تلگرام برای مدیریت بهتر شبکه تن تلگرام مفید باشد. افرادی که خرید تن تلگرام انجام می دهند حساب تلگرام خود را شارژ می کنند. بنا به گفته یکی از متخصصین شبکه های اجتماعی تلگرام در ابتدای راه اندازی شبکه تن تلگرام بین کاربرانش پول تلگرام پخش کند. این پول تلگرام احتمال دارد برای استفاده از خدمات داخل تلگرام مورد استفاده قرار بگیرد.

پول تلگرام چیست؟

پول تلگرام چیست؟

پول تلگرام چیست؟

تلگرام با این ایده جالبی که دارد احتمال داده می شود بانک ها را به داخل تلگرام بیاورد. برای مثال شما با توجه به پول تلگرامی که در حساب خود دارید می توانید از خدمات داخل تلگرام استفاده کنید. به عبارتی دیگر اگر شما صاحب کسب وکار اینترنتی هستید در عوض خدمات یا کالایی که ارائه می دهید پول تلگرام دریافت می کنید. زمانی که تصمیم گرفتید درآمد خود را مبادله ارزی کنید از صرافی  پول تلگرام کمک می گیرید و درآمد تلگرامی خود را به تومان یا دلار تبدیل می کنید.

خرید پول تلگرام

خرید پول تلگرام

خرید پول تلگرام

پیش بینی می شود  در ماه های آینده خرید پول تلگرام رو بورس باشد و فعالان شبکه های اجتماعی با خرید پول تلگرامی پروژه های خود را رشد دهند. در فعالیت های اینترنتی پول های مجازی اکثرا جواب داده است، در نام گزاری ارز تلگرامی هنوز در بین ایرانیان معادلی در نظر گرفته نشده است. ولی ممکن است کریپتو کارنسی یا کریپتو کرنسی باشد. در روز های آینده اخبار پول تلگرام و شبکه جدید تلرگامی را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

اخبار پول تلگرام

مقالات خواندنی:

تلگرام ضد فیلتر و 4 روش دستیابی به آن

4 پاسخ
  1. علی
    علی گفته:

    بله دیگه به فکر کسب درآمد هم افتادن به طور مستقیم. همچنین چاپیدن بیشتر پول مملکت…. خواب های جالبی دیدن ولی اعتمادی به پول مجازی نیست….

    پاسخ
    • پیام خانی نژاد
      پیام خانی نژاد گفته:

      ارزهای رمزنگاری شده یکی از ترندهای جهانی هست و ایران در این زمینه همیشه به صورت سنتی فکر میکنه. این نوع ارزها در واقع دقیقا مثل سرمایه گذاری در بورس هست و ریسک خودش را دارد و هرکس در انتخاب نوع و روش سرمایه گذاری مختار می باشد چون این بازار دست ایران نیست و یک ایرانی با این روش می تواند وارد بازار جهانی مبادلات ارزی شوند.

      پاسخ
  2. دامون
    دامون گفته:

    تقریباً همه ی مزایایی که در این مقاله اشاره شده؛ مزایای رمز ارز هست و نه مزایای تن تلگرام. با خارج شدن کاربران روسی و ایرانی تلگرام و گزارش هر روزه از باگ های امنیتی در شبکه و نرم افزار تلگرام و همچنین منفعت طلبی و عدم تعهد در مدیریت آن، این پول پشتوانه ی لازم برای جلب اعتماد و حضور پایدار در معاملات را نخواهد داشت.

    پاسخ

تعقیب

  1. […] ایده جدید و قابل تأمل پول تلگرام […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *