خرید پلاگین وردپرس codecanyon

25 پلاگین حرفه ای وردپرس

پلاگین چیست؟

پلاگین  بخشی نرم افزاری شامل گروهی از توابع است که می تواند به یک وب سایت وردپرس اضافه  شود.  پلاگین ها می توانند کاربرد ها و یا ابزار  جدید را به وب سایت شما اضافه کنند. پلاگین های وردپرس WprdPress با زبان برنامه نویسی PHP نوشته می شوند و با وردپرس بصورت یکپارچه ادغام میشوند. ورد پرس نیز دارای پلاگین های مختلفی است که برخی از آنها رایگان و برخی دیگر نیز فروشی هستند و شما باید مبلغی را برای استفاده از آنها پرداخت کنید. در ادامه ما به معرفی 25 پلاگین های پولی وردپرس که بیشترین فروش را در 2018 داشته اند می پردازیم.

چنانچه قصد خرید هر یک از پلاگین های زیر را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن برای شما خریداری کنیم و بتوانید وب سایت خود را به شکلی بهتر طراحی و یا مدیریت کنید برای سفارش خرید پلاگین یا قالب از سایت themeforest یا codecanyon از این صفحه اقدام کنید.

کپی فای خدمات وردپرس را راه اندازی کرد. چنانچه میخواهید مدیریت وب سایتتان را به ما بسپارید تماس بگیرید.

  1. صفحه ساز گرافیکی Visual Composer

صفحه ساز گرافیکی Visual Composer پلاگین خارق العاده ای است که توسط WP Bakery  پرداخته شد که به تم وردپرس شما سازنده ی صفحه ی وب با امکان  کشیدن و رها کردن Drag & Drop را اضافه می کند. به گفته ی WPExplorer ” این پلاگین بهترین چیزی بود که از زمان اختراع وردپرس تا کنون ممکن بود اتفاق بیوفتد.” شما به راحتی میتوانید با یک کشیدن و رها کردن ساده ستون های متن را جابجا کنید و تصاویر را در فضای وب سایت خود تغییر دهید. در کنار کاربردی بودن کشیدن و رها کردن صفحه ساز گرافیکی وردپرس این پلاگین با خود 60 پیش ساخته با خود دارد که امکان آماده سازی سریعتر طرح های وب سایت را برای شما فراهم می کند.

خرید، دانلود Visual Composer: Page Builder for WordPress

صفحه ساز گرافیکی Visual Composer وردپرس 40 بخش محتوایی را در اختیار شما قرار می دهد مانند بلوک های متنی، گالری های عکس و بسیاری از موارد دیگر که میتوانید از آنها در صفحه های وب سایت خود استفاده کنید. شما می توانید ظاهرهر یک از این بخش ها را نیز به دلخواه خود تنظیم کنید.

حتی میتوانید ازقالب های پیش ساخته ی صفحات مختلف؛ از صفحه های درباره ی ما گرفته تا صفحات خدمات برای سرعت بخشیدن در طراحی وب سایت خود استفاده کنید. شما میتوانید از ویژگی پوسته سازی صفحه ساز گرافیکی Visual Composer وردپرس استفاده کنید تا بخش هایی که اضافه میکنید رنگ هایی داشته باشند که با برند و لوگوی شما همخوانی داشته باشند. ویژگی دیگر Visual Composer ویرایش سریع صفحات است و شما بلافاصله پس از تغییرات در پس زمینه می توانید تغییرات را در صفحه ی وب سایت خود مشاهده کنید.

  1. اسلایدر روولوشن Slider Revolution

وب سایت ها برای زیبا سازی وب سایت خود ارزش زیادی قائل هستند. یکی از مواردی که به زیبایی وبسایت ها می افزاید استفاده از اسلایدر است. پلاگین اسلایدر روولوشن Slider Revolution  وردپرس یکی از بهترین پلاگین های مورد استفاده در وب سایت هاست و بدلیل اینکه برای استفاده از این پلاگین در وب سایت خود به هیچ کدنویسی نیازی ندارید یکی از پرطرفدارترین پلاگین هاست. پلاگین  Slider Revolution ویرایشگر تصویری قدرتمندی دارد و حتی تازه کار ها نیز به راحتی قادر به ساخت اسلایدرهای زیبایی خواهند بود. واکنش گرا Responsive بودن این پلاگین باعث می شود که اسلایدر وب سایت شما در هر دستگاهی به خوبی نمایش داده شود. بروزرسانی ها و پشتیبانی های این پلاگین رایگان است و شما تنها برای خرید پلاگین پول پرداخت میکنید. پلاگین اسلایدر روولوشن Slider Revolution  از پست های وردپرس، اینستاگرام و فلیکر نیز پشتیبانی می کند. این پلاگین در کنار داشتن زیبایی در نمایش اطلاعات، سرعت بالا آمدن خوبی نیز دارد.

دانلود خرید Slider Revolution Responsive WordPress Plugin

  1. پلاگین LayerSlider

LayerSlider یک پلتفرم چند منظوره برای ساخت انیمیشن است. با LayerSlider می توانید  گالری های تصویری و اسلاید شو هایی با افکت های متنوع و محشر، بلوک های صفحات زیبا ی فرود و یا حتی یک وب سایت کامل بسازید. هر وبسایت می تواند از قابلیت های این پلاگین استفاده کند.

ویژگی کشیدن و رها کردن این پلاگین باعث شده که استفاده از آن بسیار آسان باشد بخصوص برای کسانیکه تازه کار هستند. برای استفاده از این پلاگین به هیچ مهارت تکنیکی و یا کدنویسی خاصی نیازی ندارید. تمپلیت های قابل استفاده که هر روزه در حال افزایش هستند و شما می توانید برای شروع از آنها برای هر موردی از موارد شخصی گرفته تا پروژه های کاری استفاده کنید. قالب های پیش ساخته ی LayerSlider به دقت و زیبایی طراحی و ساخته شده اند که شما می توانید به راحتی بر اساس نیاز خود آنها را  شخصی سازی کنید.

خرید دانلود LayerSlider Responsive WordPress Slider Plugin

4. پلاگین UberMenu

UberMenu یک پلاگین قابل شخصی سازی، واکنش گرا Responsive، کاربرپسند مگا منوی وردپرس است. UberMenu با کارکردن از  جعبه ی وردپرس 3 دارای کاربری آسانی است ولی در عین حال بسیار قوی است تا شما بتوانید تنظیمات مگا منوی شخصی سازی شده و مرتب بسازید. از ویژگی های این پلاگین این است که کاملا واکنش گرا است به این معنی که در همه ی دستگاه ها مانند موبایل، سیستم خانگی به خوبی اجرا می شود. UberMenu مگا منوی های فرعی نیز دارد که برای طراحی وب سایت بسیار کاربردی است.

این پلاگین امکانات بسیار زیادی دارد; کاربری آن بسیار آسان است و به سادگی می توانید دست به شخصی سازی منو های وب سایت خود بزنید، رنگ ها و اندازه های منو ها را به دلخواه خود تغییر دهید، منو های عمودی یا افقی طراحی کنید و بسیاری از امکانات شخصی سازی دیگر.

دانلود UberMenu - WordPress Mega Menu Plugin

  1. پلاگین جریان اجتماعی وردپرس WordPress Social Stream

یکی دیگر از پلاگین های پولی و بسیار مفید ورد پرس پلاگین جریان اجتماعی Social Stream است که همه ی فید های شبکه های اجتماعی شما را به یک جریان اجتماعی تبدیل میکند و یا یک فید اجتماعی را برای چندین پروفایل شبکه ی اجتماعی مهیا می کند. نمایش با استفاده از یک ایزوتوپ JQuery قابل فیلترسازی به دیوار شبکه ی اجتماعی Social Network Wall یا یک لیست فید گردشی.

موارد فید شامل لینک های اشتراک گذاری فیسبوک، توئیتر، گوگل پلاس و لینکدین نیز هستند تا جریان اجتماعی شما را جذاب تر کند و به شما کمک کند تا پست های شبکه ی اجتماعی خود را ارتقا دهید و بازدید های خود را بیشتر کنید.

دانلود WordPress Social Stream

  1. پلاگین رویداد های تقویم وردپرس EvenOn

پلاگین تقویم رویداد وردپرس EventOn پلاگینی برای مرتب سازی رویداد است که به شما این اجازه را میدهد تا لیست رویداد های را در وب سایت پلاگین خود به نمایش بگذارید و مدیریت کنید. با این پلاگین واکنش گرا Responsive میتوانید رویداد های مهمی که به زودی برای شرکت شما اتفاق خواهند افتاد را نمایش دهید، زمان و یا مکان ملاقات های شرکت خود را بیان کنید. فرقی نمیکند که این رویداد ها و اتفاقات در یک روز اتفاق می افتند و یا در چند روزمتفاوت، این پلاگین تقویم رویداد به شما کمک میکند این رویداد ها را مرتب کنید و به زیباترین شکل ممکن نمایش دهید.

می توانید تقویم رویداد خود را با جلوه های ظریف و زیبای آن به گونه ای که دوست دارید تنظیم کنید تا بر اساس ماه، هفته، روز و یا لیست های بخصوصی نمایش داده شود. Eventon به شما اجازه می دهد که ترتیب نمایش رویدا ها را مشخص کنید و به راحتی تغییرات را در صفحه ی وب سایت خود مشاهده کنید.

دانلود EventOn - WordPress Event Calendar Plugin

7.پلاگین ووکامرس  WooCommerce همکار فروش در آمازون

پلاگین ووکامرس WooCommerce یک پلاگین تجارت الکترونیک است که به شما اجازه می دهد هر چیزی را به زیبایی بفروشید. پلاگین ووکامرس WooCommerce بصورت یکپارچه با وردپرس ادغام می شود. پلاگین ووکامرس WooCommerce محبوب ترین راه حل تجارت الکترونیک است که کنترل کاملی را در اختیار صاحبان مشاغل وخریداران قرار میدهد.

با انعطاف پذیری بی حد و اندازه و دسترسی به صد ها افزونه های وردپرس، ووکامرس توسط 30%،که بیشترین درصد در مقایسه با سایر پلتفرم هاست، کسب و کار های اینترنتی استفاده می شود.

دانلود خرید WooCommerce Amazon Affiliates - WordPress Plugin

  1. پلاگین صفحات ضروری وردپرس Essential Grides

این پلاگین به شما این امکان را میدهد که فرمت های محتوایی مختلف را به شکل دلخواه در یک صفحه نشان دهید. مواردی که میتوانید اضافه کنید بسیار مختلف هستند از گالری و جداول قیمت ها گرفته تا خدمات و اسلایدر های محصولات و کلا هرچیزی که فکرش را می کنید. به عبارت دیگر این پلاگین یک پلاگین است با امکانات نامحدود. با این پلاگین می توانید پوسته های دلخواه خود را نیز بسازید.

خرید و دانلود Essential Grid WordPress Plugin

  1. پلاگین رزرو کردن Bookly پلاگین واکنش گرای رزرو و برنامه ریزی قرار ملاقات ها

رزرو و برنامه ریزی آنلاین و اتوماتیک وردپرس، این پلاگین می تواند فرم های رزور را برای مشتری های وب سایت نمایش دهد. می توانید فرم ها را شخصی سازی کنید و موارد زیادی مانند سرویس پرداخت آنلاین و همگام سازی با Google Calander را نیز به آن اضافه کنید. با این پلاگین می توانید اعلان هایی را از طریق ایمیل و یا پیامک نیز ارسال کنید و اشخاص را درباره ی قرار های ملاقات مطلع کنید.

برای مثال یک مشتری را در نظر بگیرید که میخواهد سرویس و یا کالایی را در وب سایت شما رزرو کندو در ابتدا یک فرم رزرو برای او ظاهر میشود که محصول ویا سرویس مورد علاقه ی خود را انتخاب می کند، سپس زمان و روزی را که مدنظر دارند را نیز انتخاب می کنند. در مرحله ی بعد سیستم  زمان های خالی را پیشنهاد میدهد و مشتری میتواند از بین آنها زمان مناسب را انتخاب کند. اگر این سرویس و یا محصول پولی باشد یک سیستم پرداخت آنلاین نیز برای مشتری نمایش داده می شود.

دانلود Bookly Booking Plugin – Responsive Appointment Booking and Scheduling

  1. پلاگین جدول داده ی وردپرس wpDataTables- پلاگین مدیریت جدول و نمودار ها برای وردپرس

پلاگین wpDataTables پلاگینی قدرتمند و واکنش گرا برای مدیریت جدول ها، صفحه های گسترده و نمودار ها بصورت پلاگین وردپرس لست. برای هر وب سایت و کسب و کاری در فضای مجازی استفاده از نمودار ها و صفحات گسترده بسیار ضروری است که با استفاده از این پلاگین می توانید این کار را به سادگی انجام دهید. بدون کدنویسی خاصی جدول ها و نمودارها را برای وب سایت خود بسازید. با خرید این پلاگین از 6 ماه پشتیبانی رایگان و البته آپدیت های همیشگی لذت ببرید.

دانلود wpDataTables - Tables and Charts Manager for WordPress

  1. پلاگین Master Slider – اسلایدر لمسی وردپرس

پلاگین Master Slider یکی از با کیفیت ترین اسلایدر های محتوا و تصویر برای وردپرس است. این پلاگین همچنین از تغییرات سریعی برای تسریع کنندگی سخت افزاری برخوردار است. پلاگین Master Slider از هدایت لمسی با حالت کشیدن swipe نیز پشتیبانی میکند که تا به حال تجربه نکرده اید. هر آنچه که نیاز داشته باشید مانند جلوه های ویژه، ریز عکس ها و پشتیبانی از فایل های ویدئویی را در پلاگین Master Slider خواهید داشت.

خرید Master Slider - WordPress Responsive Touch Slider

  1. پلاگین نینجا پاپ آپ وردپرس  Ninja Popups

برای هر وب سایتی پاپ آپ ها از موارد ضروری هستند که کار معرفی سرویس ها و یا محصولات ویژه را برای وب سایت آسان میکنند. با استفاده از پرفروش ترین پلاگین پاپ آپ می توانید پاپ آپ های دلخواه خود را به راحتی بسازید و در وب سایت خود قرار دهید. در پلاگین Ninja Popups هم میتوانید  از روش کشیدن و رها کردن برای ساختن پا آپ ها استفاده کنید که کار را برای شما بسیار آسان میکند. این پلاگین دارای 60 تم پیش فرض بسیار زیبا نیز هست تا بتوانید به کار خود سرعت و زیبایی بخشید. شما حتی میتوانید از انیمیشن های جالب و زیبا در ساخت پاپ آپ های خود با استفاده از پلاگین Ninja popup استفاده کنید.

دانلود Ninja Popups for WordPress

  1. پلاگین Ultimate Membership Pro وردپرس

پلاگین Ultimate Membership Pro یکی از شناخته شده ترین پلاگین های وردپرس برای راه اندازی سیستم عضویت کاربران در وب سایت است. پلاگین Ultimate Membership  به شما اجازه می دهد تا سطح های دسترسی چند سطحی را بر اساس پکیج های فروشی و یا رایگان در اختیار کاربران قرار دهید. می توانید وب سایت خود را با محافظت از محتوا ی آن و یا بخشی از محتوای آن به یک منبع درآمد تبدیل کنید.

صفحه های وب سایت، محصولات، شاخه ها، بخش های محتوایی، تصاویر، منو ها و یا هر بخض دیگری از وب سایت خود را با قرار دادن قوانین محتوای Redirect و Replace  محافظت کنید.

 Ultimate Membership Pro WordPress Plugin دانلود

  1. پلاگین ConvertPlug پلاگین پاپ آپ برای ورپرس

پلاگین ConvertPlug پلاگینی است که وب سایت شما را به یک مرکز پیشتاز در قدرت تبدیل خواهد کرد. لیست ایمیل خود را سریعتر، بزرگترو هدفمند تر از قبل بسازید. می توانید پاپ آپ های وب سبت خود را خیلی سریع بسازید و بازدیدکنندگان وب سایت خود را خیلی سریع به مشترکین مطالب Subscriber ، مشتری و یا فالوور در شبکه های اجتماعی تبدیل کنید.

پلاگین بهینه سازی تبدیل بازدیدکننده در سطح جهانی با بیش از ده موقعیت مختلف برای نمایش پاپ آپ،  12 فیلتر و محرک جدید برای عملکرد بازدیدکننده. بهترین ویژگی این پلاگین این است که مجموعه ای با بیش از 100 نمونه قالب پیش ساخته با فوق العاده زیبا و آماده ی تبدیل را به همراه دارد. ویژگی هایی مانند ظاهر باز، پنجره ی انتخاب، پنجره یکشویی، پنجره، پنجره های اجتماعی، فرم های تعبیه شده، جعبه ابزار ویجت، نوار اطلاعات این پلاگین را تبدیل به قوی ترین پلاگین موجود کرده است.

 Popup Plugin For WordPress - ConvertPlug دانلود

  1. پلاگین دکمه های آسان اشتراک گذاری در شبکه ها اجتماعی وردپرس Easy Social Share Buttons Plugin

پلاگین Easy Social Share Buttons بهترین پلاگین برای دکمه های اشتراک گذاری وب سایت در بازار و البته کامل ترین و بهینه ترین پکیج دکمه های  اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی است. با یک پلاگین دروازه ی اتشراک گذاری همه ی شبکه ها اجتماعی برای شما باز است: با استفاده از امکانات پلاگین Easy Social Share Buttons  اشتراک گذاری های خود را افزایش دهید، پروفایل خود را رشد دهید، دنبال کننده های خود را داشته باشید، مشترکین جدید وبسایت خود را داشته باشید و بازدید های وب سایت خود را افزایش دهید.

پلاگین اشتراک گذاری وسیع در شبکه های اجتماعی حداکثر انعطاف پذیری و بازدید را در شبکه های اجتماعی با امکان اشتراک گذاری در بیش از 45 شبکه ی بزرگ اجتماعی و بازه ی وسیعی از پیام رسان های موبایل را در اختیار شما قرار می دهد. نه تنها این بلکه پلاگین Easy Social Share Buttons دارای بهترین و کامل ترین پکیج با 52 قالب  آماده و زیبا برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی است. همچنین شامل  27 موقعیت طراحی و بیش از 30 انیمپیشن مجذوب کننده و البته قابل شخصی سازی نیز هست. این پلاگین اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی در پوشش دادن اشتراک گذاری های شما در هر مکان ممکن منحصربفرد است.

 Easy Social Share Buttons for WordPress خرید

  1. پلاگین مجموعه ی فایل های رسانه ای برای وردپرس Real Media Library

این پلاگین که به آن RML نیز گفته می شود که مخفف Real Media Library  یکی از پرطرفدارترین پلاگین های رسانه ای وردپرس است. این پلاگین کاربری آسانی دارد و شما می توانید فایل های تصویری خود را به سادگی دسته بندی کنید مانند دسته بندی های محتوای وب سایت.

از موس خود برای کشیدن و رها کردن فایل ها استفاده کنید. می توانید پوشه های خود را تغییر نام دهید، حذف و یا مرتب کنید. این پلاگین همه ی فایل های رسانه ای شما را پشتیبانی میکند و حتی برای مولتی سایت ها نیز کاربردی است. می توانید در کنار این پلاگین، پلاگین سومی نیز نصب کنید تا پوشه های شما بصورت فیزیکی نیز در سرور FTP شما وجود داشته باشد.

دانلود WordPress Real Media Library - Media Categories / Folders

  1. پلاگین 3D Flipbook

3D FlipBook پلاگینی برای وردپرس است که این امکان را به شما می دهد که فایل های تصویری، PDF و یا HTML را بصورتی نمایش دهید که بتوان آنها را ورق زد مانند ورق زدن کتاب. این پلاگین برای نمایش دادن کتاب ها، مجلات، بروشور بصورت طبیعی تر در وب سایت بسیار مفید است. این پلاگین قادر به شبیه سازی روند باز کردن کتاب است. کتاب شبیه سازی شده اقدامات مشابه با نمونه اولیه واقعی خود را دارد:زمانی که جلد کتاب در حال باز شدن . یا بسته شدن است صفحات داخلی تغییر شکل می دهند، همانطور که در دنیای واقعی اتفاق می افتد.این تغییر شکل می تواند سفارشی شود و شما می توانید آن را کاهش دهید و یا خاموش کنید.

دانلود رایگان Interactive 3D FlipBook Powered Physics Engine WordPress Plugin

  1. پلاگین فید اینستاگرام برای وردپرس InstaShow

پلاگین اینستاشو InstaShow فید اینستاگرام برای وردپرس است برای ایجاد گالری هایی زیبا از تصاویر اینستاگرام. از مزیت های بسیار جدید و تازه ی فید چند منظوره ی واکنش گرای اینستاگرام استفاده کنید تا عکس های مختلف از اینستاگرام را با انواع و اقسام امکانات برای مشخص کردن منابع و گذاشتن فیلتر های اضافی نمایش دهید.

بیش از 60 پارامتر سازگار و 10 طرح رنگی به شما در تنظیم گالری اینستاگرام بصورت دلخواه کمک خواهد کرد. از ویجت های کاملا واکنش گرا و موبایل پسند برای جلب مخاطبان وب سایت خود استفاده کنید.

دانلود رایگان Instagram Feed - WordPress Gallery for Instagram

  1. پلاگین گرید وردپرس The Grid

گرید The Grid پلاگین پرمیوم پرید وردپرس است که به شما احازه می دهد هر نوع پست وب سایت خود را به دلخواه خود تنظیم و شخصی سازی کنید و در یک شبکه ی واکنش گرای گرید قرار دهید. پلاگین The Grid برای نمایش دادن پست های وبلاگتان، نمونه کار، تجارت الکترونیک و یا هرگونه ی دیگر از پست های وردپرس بسایر مناسب است. این پلاگین از فرمت هایی مانند : فیلم، استاندارد، صوت، گالری، لینک و سایر فرمت ها پشتیبانی می کند و دلیل این امکانات نیز داشتن پنل ادمینی بسیار قوی است.

پلاگین The Grid حرفه ای ترین پلاگین گرید برای ورد پرش است و تنها پلاگینی است که دارای اسلایدر لمسی 100% واکنش گرا است. با این اسلایدر می توانید هرگونه گریدی را فیلتر کنید. همچنین برای اضافه کردن پوسته های جدید، انیمیشن های ناوبری پوسته ها و انیمیشن های پیش نمایش شونده فیلتر های را برای توسعه دهنده ی این پلاگین اضافه کرده ایم.

خرید رایگان The Grid - Responsive WordPress Grid Plugin

  1. پلاگین طرح تصاویر برای وردپرس Image Map Pro

پیلاگین Image Map Pro دارای یک اپلیکیشن وب کاملا مجهز است تا بتوانید به راحتی طرح های تصویر خود را به راحتی تولید و ویرایش کنید. اگرچه کار کردن با نرم افزار وب بسیار آسان اما یک راهنمای قدم به قدم نیز همراه آن قرار داده شده است. در این نسخه سازنده ی محتوای Square نیز اضافه شده است که به شما اجازه می دهد محتوا و فایل های رسانه ای قوی را به طرح های تصویری خود نیز اضافه کنید.

پلاگین Image Map Pro تنها پلاگینی است که به شما اجازه می دهد اشکال دلخواه خودتان را بکشید. با این پلاگین حتی می توانید از پین ها، آیکون های سفارشی و مستطیل های و بیضی ها نیز استفاده کنید. این پلاگین برای این ساخته شده است تا حرکات لمسی را اجرا کند. و اگر شما محتوای زیادی را در جعبه ابزار خود دارید می توانید کاری کنید تا در موبایل ها بصورت تمام صفحه نمایش داده شود. این پلاگین امکانات کاربردی بسیار زیادی دارد که همه ی آنها برای شما بسیار کاربردی خواهند بود.

 Image Map Pro for WordPress - Interactive Image Map Builder رایگان

  1. پلاگین سیستم عامل دسکتاپ برای بک اند وردپرس WP OS Desktop Backend

این پلاگین منحصر بفرد وردپرس به بک اند وردپرس شما یک سیستم عامل عالی مشابه دسکتاپ میدهد که به شما اجازه می دهد تا صفحه های ادمین مختلفی را در ویندوز مدیریت کنید و با یک کلیک در دسکتاپ میانبر ایجاد کنید.

ویندوز را میتوانید به راحتی تغییر سایز دهید و به راحتی در طرفین قرار دهید تا کارآمدی شما بیشتر شود. هر کاربری می تواند میانبر خود را به راحتی با کشیدن لینک از منوی وردپرس به دسکتاپ ایجاد کند. همه ی ویژگی های پنجره مانند رنگ ها، تصویر پس زمینه و افکت های ویندوز را می توانید ازتنظیمات آن شخصی سازی کنید.

پلاگین سیستم عامل دسکتاپ برای بک اند وردپرس برای شما و مشتری های شما  خلاقانه، زیبا، آسان و بسیار کاربردی است. این پلاگین مدیریت وب سایتتان را آسان تر از همیشه خواهد کرد.

 WP OS Desktop Backend - More than a WordPress Admin Theme دانلود رایگان

  1. پلاگین  محاسبه ی قیمت و سازنده ی فرم پرداخت وردپرس WP Cost Estimation & Payment Form Builder

با ساخت محاسبه گر قیمت و یا فرم پرداخت بر روی وب سایت وردپرس خود محصولات و یا خدمات خود را بفروشید. این پلاگین منحصر بفرد به شما این امکان را می دهد تا هرگونه سرویس و یا محصولی را به فروش برسانید: اپلیکیشن، وب سایت، گرافیک، سئو و یا هر چیز دیگر.

مشتری های شما میتوانند محاسبه ای دقیق از درخواست هایشان را دریافت کنند( برنامه یا محاسبه ی پایانی از طریق ایمیل ارسال می شود) و یا مستقیما با استفاده از Paypal یا Stripe پرداخت را انجام دهند. ایمیل مشتری ها می تواند مستقیما به لیست MailChimp، MailPoet، و یا GetResponse شما اضافه شود. سیستم  شرطی سریع و قدرتمند و بسیاری از بخش های دیگر این پلاگین باعث میشود تا شما براحتی هر نوع فرمی را که می خواهید را بسازید.

خرید WP Cost Estimation & Payment Forms Builder

  1. پلاگین امنیتی برای وردپرس Hide My WP

پلاگین Hide MY WP پلاگینی برای تامین امنیت بیشتر برای وبسایت وردپرس شماست. شما می توانید URL های ادمین و ورد را مخفی کنید و یا تغییر دهید تا امنیت وب سایت وردپرس خود را در برابر ربات های هکر ها تامین کنید. پلاگین Hide My WP برای بیش از 50.000 بار نصب شده است که هم اکنون فعال نیز هستند.

کد URL ادمین یکی از رایج ترین راه هایی است که هکر ها برای ورود به سایت وردپرس شما از آن استفاده میکنند. پوشش رایج ترین راه بسیار حیاتی است چرا که شما با این کار مهاجمان را از اطلاعات حیاتی وب سایت دور می کنید. این کار بسیار مهم است و برای شما تجربه ی خوبی را به همراه خواهد داشت و نتایج خوبی را در بلند مدت کسب خواهید کرد.

پلاگین مخفی کردن سایت

  1. پلاگین خودکار محتوای وب و پست خودکار برای وردپرس Scrapes

اسکرپس Scrapes یک پلاگین وردپرس است که محتوایی را از یک وبسایت به وب سایت شما برای یک بار یا برای چندین بار در بازه های زمانی مشخص بصورت خودکار کپی میکند. استفاده از این پلاگین بسیار آسان است و نیازی به مهارت های برنامه نویسی ندارد.

شما دیگر نیازی به API ندارید که نیاز به ثبت نام دارد و دسترسی محدودی نیز به شما می دهد، همچنین می توانید داده ها را از وب سایت های غیر API نیزتهیه کنید. یکبار برای همیشه این پلاگین را برنامه ریزی کنید تا 24 ساعته در تمام 7 روز هفته مانند یک ربات پست های شما را هدایت کند.

پلاگین دریافت و پست داده Scrapes - Automatic web content crawler and auto post plugin for WordPress

  1. پلاگین جریان اجتماعی Flow-Flow برای وردپرس

پلاگین جریان اجتماعی Flow-Flow پلاگین رسانه ی اجتماعی است که فید های اجتماعی را به شکلی زیبا و واکنش گرا بصورت یک وال Wall و یا گالری نمایش می دهد. هرگونه فید اجتماعی را که می خواهید با پلاگین Flow-Flow ترکیب کنید! برای مثال فید های اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را می توانید در یک جریان داشته باشید. اگر قیمت این پلاگین را در نظر بگیرید این پلاگین در مقایسه با سرویس های وب که در قبال دریافت مبالغ ماهیانه همین کار را برای شما انجام می دهند، این پلاگین به صرفه تر است. با پلاگین Flow-Flow وردپرس هیچ نیازی به اشتراک ماهیانه ندارید.

ذخیره سازی هوشمند با استفاده از سرور پس زمینه اجازه می دهد تا ارائه مطالب به شدت سریع و بدون بارگذاری صفحه طولانی انجام شود. این امر بویژه زمانی که خیلی از شبکه ها در حال کار هستند و یا شما ترافیک زیادی دارد مهم است. این پلاگین نیز واکنش گرا است و بر روی هر موبایلی به خوبی کار میکند.

پلاگین Flow-Flow — WordPress Social Stream Plugin

درصورت تمایل به خرید ارجینال لایسنس پلاگین های codecanyon کد کانیون از این صفحه اقدام کنید.

برچسب: خرید پلاگین وردپرس، افزونه های جالب وردپرس، دانلود اسلایدر وردپرس، افزونه فروش لایسنس ووکامرس، افزونه های ورد پرس، خدمات وردپرس، افزونه صفحه ساز وردپرس، mailchimp for wordpress، دانلود پلاگین وردپپرس، دانلود افزونه revolution slider، آموزش کار با slider revolution، افزونه برای وردپرس، کتاب آموزش برنامه نویسی افزونه وردپرس، دانلود پلاگین وردپرس، wp media folder، دانلود افزونه essential grid، خرید افزونه وردپرس، آموزش visual composer، لایسنس رایگان visual composer، scrapes codecanyon، افزونه wpbakery visual composer، بهترین اسلایدر وردپرس، افزونه woocommerce memberships، خرید پاپ اپ هدفمند، افزونه visual composer، اسلاید آماده slider revolution، افزونه scrapes، دانلود افزونه wpbakery visual composer، دانلود رایگان visual composer، دانلود افزونه visual composer، افزونه های جالب وردپرس

12 پاسخ
  1. عطر
    عطر گفته:

    سلام

    مطلب مفیدی بود از گوگل دنبالش بودم و نوت برداری کردم البته مطالب دیگه سایتتونو دوستانم دنبالش هستند که من سایتتونو اس ام اس کردم برای دوستان

    ممنون

    پاسخ
  2. جلیل
    جلیل گفته:

    سلام
    من هنوز بین جوملا و وردپرس گیچ هستم که کدوم رو حرفه ای یاد بگیرم. به نظر من اگه برای هر پلاگین یه فیلم آموزشی هم بزارید خیلی میتونید به کاربرا توی خرید کمک کنید. پلاگینهاتون عالی هست و لطفا شروع به معرفی پلاگینهای بیشتری کنید. ممنون

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *