یه فروشنده داشتیم به اسم محمد، که قبل از اینکه با کاپی رایتینگ آشنا بشه، فروشهاش خیلی خوب پیش نمیرفت.
محمد مثل هر فروشندهای تو بازار، تلاش زیادی میکرد اما همیشه به یه نقطهای میرسید که فروشاش کم میومد. محصولاتش با کیفیت بودن، ولی چرا که مخاطبان نمیفهمیدن چقدر محصولاتشون عالیه، هیچوقت به خوبی نمیفروخت.
یه روز، محمد با یه دختر به اسم سارا آشنا شد. سارا یه مشاور کاپی رایتینگ بود و بهش نشون داد که نه تنها باید اطلاعات فنی محصولاتشو به مخاطبا منتقل کنه، بلکه باید حس و احساسات مخاطبا رو هم درک کنه.
حالا محمد شروع کرد به توضیح مشکلات و تجربیات مشتریانش تو داستانها. اون با استفاده از کاپی رایتینگ، مخاطبا رو جذب کرد و احساساتشون رو باهاشون به اشتراک گذاشت.
با این تغییرات، فروشهای محمد به شدت افزایش پیدا کردن. مشتریا احساس کردن که ارتباط نزدیکی باهاش دارن و محصولاتی که پیشنهاد میکرد، دقیقاً به نیازها و خواستههاشون جواب میداد.
این داستان بهمون نشون داد که مهارتهای کاپی رایتینگ میتونه به فروشندهها کمک کنه تا ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنن و از فروششون به شدت افزایش بدن.