چگونه ی یک صفحه ی “درباره ی ما” ی قوی بنویسیم؟

چگونه‌ی یک صفحه‌ی “درباره‌ی ما” ی قوی بنویسیم؟

حکایت شرکت خود را در صفحه درباره ما بیان کنید و بازدید‌کنندگان را تبدیل به مشتری کنید.

صفحه درباره‌ی ما  وب‌سایت شما یکی از مهم‌ترین صفحات شماست. به احتمال زیاد یکی از پربازدیدترین صفحه‌ها از وبسایت شما نیز هست. بنابراین بهتر است آن را حرفه‌ای بنویسید!

این صفحه را به عنوان فرصتی برای معرفی خود به بازدیدکنندگان در نظر بگیرید.

درباره ما

منبع عکس | صفحه درباره ما

بازدیدکنندگان صفحه‌ درباره ما چه کسانی هستند؟ به احتمال زیاد مشتری‌های بالقوه‌ای هستند که در نظر دارند تا از محصولات شما خرید کنند و یا از خدمات شما استفاده کنند. آن‌ها دوست دارند تا پشت پرده را نیز مشاهده کنند و ببینند که آیا شرکت شما همان شرکتی هست که آنها دوست دارند با آن کار کنند یا خیر. آن‌ها به دنبال پاسخ برای سؤال‌هایی مانند سؤالات زیر هستند:

  • آیا شرکت مقابل شرکت بزرگی است یا خیر؟
  • آیا شرکتی عمومی است؟ و یا خصوصی و یا یک کسب و کار خانوادگی؟
  • چقدر تجربه‌ی کاری دارد؟
  • مدیریت پروژه در دست چه کسی خواهد بود؟
  • مقر اصلی شرکت کجاست؟
  • چه چیزی این شرکت را خاص جلوه می‌دهد؟
  • ارزش‌های اصلی شرکت چیست؟
  • چرا باید بجای خرید از شرکت رقیب، از این شرکت خرید کنم؟
نوشتن صفحه درباره ما

نوشتن صفحه درباره ما

پاسخ دادن به سؤالات بالا اگرچه مرحله‌ی سختی است ولی شما باید با جدیت آن‌را انجام دهید. به هرحال صفحه‌ی درباره‌ی ما جایی است که شما می‌توانید تمام تعریف و تمجیدها را درباره‌ی محصولات و خدمات خود بیان کنید و حتماً باید این کار را انجام دهید. صفحه‌ی اصلی فرصتی برای شماست تا به دنیا بگویید که چرا شرکت شما تحسین برانگیز و عالی است. ولی باید این کار را با دقت و با استفاده از هوش و ذکاوت انجام دهید، که همین نکته نیز این مسئله را کمی دشوار می‌کند.

از واقعیات استفاده کنید، نه از گزافه گویی

وقتی که صفحه‌ی درباره‌  وبسایت خود را می‌نویسید، نباید همان مطالبی که در صفحه‌ی اصلی نوشته‌اید را بنویسید. در ثانی، یک خلاصه‌ی طولانی و پر از جزئیات خواننده‌ی مطالب را خسته خواهد کرد. به علاوه شما که نمی‌خواهید به نظر برسد که در سخنانتان اغراق می‌کنید. همانطور که می‌دانید در بیشتر مواقع پیدا کردن حد وسط بهترین شیوه است.

تولیدمحتوای واقعیمنبع عکس | در تولید محتوای صفحه درباره هود از واقعیت‌ها بگویید و گزافه گویی نکنید.

درست مانند یک رزومه، (رزومه چیست؟) که برای استخدام شدن در یک شغل می‌نویسید، صفحه‌ی “درباره‌ی ما” نیز جایی است که شما می‌توانید دست آورد ها و موفقیت‌های خود را بیان کنید. برای اینکه زیاد تحمیل کننده به نظر نرسید از استفاده از سخنان اغراق آمیز خودداری کنید. در مقابل یک عرضه‌ی رک و راست از واقعیات داشته باشید. حواستان باشد از صفات عالی استفاده نکنید.

برای مثال برای مردم توضیح دهید که:

  • چرا باید با شما کار کنند؟
  • محصول و یا خدمات شما چه منفعتی در بر خواهد داشت؟
  • شما چه ارزشی به آن‌ها و کسب‌وکارشان اضافه می‌کنید؟

اگر می‌توانید آن منافع را به صورت کمی بیان کنید. اینکه بگویید محصول شما “سود حاصله را 18% افزایش می‌دهد” یا اینکه بگویید “سود شما را افزایش خواهد داد” بسیار تاثیر‌گذارتر خواهد بود. به آنها بگویید که شما چه مشکلی را حل خواهید کرد. توانایی خود را شرح دهید و اینکه چرا شما در ارائه‌ی محصول و یا خدمت خود دارای توانایی هستید که شما را منحصر بفرد می‌کند. اینکه چه مدت زمانی است که کارتان را شروع کرده‌اید را نیز اظهار نمائید و اینکه شما و همکاران کلیدی شما چقدر تجربه‌ی کار دارید. چند مرحله‌ی برجسته از گذشته‌ی شرکت خود را نیز بیان کنید.

 

صفحه درباره ما، جایی برای ایجاد اعتماد

قبل از بوجود آمدن اینترنت اکثر معاملات کاری بعد از یک ملاقات رو در رو انجام می‌شد. مشتری احتمالی با یک فروشنده و یا صاحب کار صحبت می‌کرد تا در مورد شرکت اطلاعاتی کسب کند و مشخص کند که آیا از کار کردن با آنها احساس راحتی می‌کند یا نه. البته امروزه شرایط اینگونه نیست.

اعتماد مشتری منبع عکس | اعتماد مشتری‌های خود را جلب کنید.

امروزه اکثر معاملات تجاری از طریق وب و بدون ملاقات مستقیم انجام می‌شوند. به همین خاطر، صفحه‌ی “درباره‌ی ما” سایت شما باید فراتر از بیان کردن نقاط خاص شرکت شما باشد؛ همچنین باید اعتماد را به طرف مقابل القا کند چرا که بدون اعتماد، شما هیچوقت به هدف خود که کسب دستمزد و پروژه‌ی کاری است نمی‌رسید.

مخاطبان خود را در نظر بگیرید

حین نوشتن صفحه‌ درباره ما خود، تصور کنید که چه کسی قرار است مطالب شما را بخواند. از مشتری‌های خود یک تصویر ذهنی داشته باشید. نیازها و خواسته‌های آنان چیست؟ چه اعتراضاتی و چه نقاط حساسی دارند؟

 

مخاطب شناسیمنبع عکس | مخاطب خود را بهتر بشناسیم.

آیا شما یک شخصی که به تازگی مادر شده و یک فرزند کوچک دارد را مخاطب قرار داده‌اید؟ آیا مخاطب شما یک متخصص IT با سطح بالایی از مهارت‌های کامپیوتری است و یا یک شخص عامی با سطح محدودی از دانش درباره‌ی تکنولوژی؟ آیا یک سالمند است و یا یک بچه‌ی مدرسه‌ای؟ می‌توانید ببینید که هدف قرار دادن هر یک از موارد بالا نیازمند گونه‌ی متفاوتی از نگرش به مطالب را نیاز دارد.

درست همانگونه که یک مجله و یا برنامه‌ی تلویزیونی با در نظر گرفتن مخاطبانش طراحی می‌شود، صفحه‌ی درباره ما وبسایت شما هم باید با توجه به مخاطبان اش طراحی شود. نوشته‌ی شما باید به آنها مرتبط باشد و به نیازهای خاص آنها نیز اشاره کند. نوشته‌ی شما باید احساسات آنها را تحت تأثیر قرار دهد و آنها را برای اقدام تشویق کند.

زمانیکه نوشته‌ی هدفمند برای صفحه‌ درباره‌ ما نوشتید، می‌توانید تعدادی از برجسته‌ترین حقایق و واقعیات را در جاهای دیگری از وبسایت خود بیاورید.

با بهترین اطلاعات خود پیش بروید

در نظر بگیرید چه چیزی برای مشتری شما مهم است و همان موارد را جزو اطلاعات اصلی خود قرار دهید. شاید این موارد گواهی نامه‌های تخصصی شما باشند، مانند تحصیلات، مجوزها، تقدیرهای دریافت شده و یا میزان تجربیات کاری شما. در اینصورت، با این اطلاعات ویژه پیش بروید که به عنوان نشانه‌های صلاحیت شما در نظر گرفته می‌شوند و خیلی سریع در نظر طرف مقابل به شما و کارتان اعتبار می‌دهد.

اطلاعات بروز

منبع عکس | همیشه آپدیت باشید و بهترین اطلاعات را ارائه دهید.

به هرحال، مرتبط بودن به مشتری‌ها و داشتن مهارت‌های ارتباطی خوب شما را در رقابت مجزا می‌کند. پس صفحه‌ی “درباره‌ی ما” وبسایت خود را با ارائه‌ی تعریف شرکت خود از این خاصیت‌ها و ویژگی‌ها شروع کنید. حتی می‌توانید یک متن کوتاه که فلسفه‌ی کاری شرکت شما را بیان می‌کند به آن اضافه کنید.

در صفحه‌ی درباره‌ی ما خودمانی باشید.

بعضی افراد تصمیم می‌گیرند که صفحه‌ی “درباره‌ی ما” خود را به گونه‌ای بنویسند انگار که یک سوم شخص اطلاعات را برای آن‌ها تأمین کرده است. این نوع نگرش و نوشتار اغلب غیر واقعی و بدون صداقت به نظر می‌رسد. بالاخره همه فکر می‌کنند که صفحه‌ درباره‌ ما توسط صاحب وب سایت نوشته و یا حداقل تأیید شده است. پس از اول شخص (من) و یا جمع (ما) استفاده کنید، با توجه به اینکه کدامشان برای شرایط شما مناسب است.

 

دوستانهمنبع عکس | همیشه در تولید محتوا از لحنی دوستانه و صمیمانه استفاده کنید.

استفاده از کلمات سخت و دشوار، کسل‌کننده است. کسی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کند دوست دارد بداند که یک انسان در پشت این کار است. در ایجاد محتوای خود محاوره‌ای باشید. به گونه‌ای بنویسید که انگار دارید رو‌در‌رو صحبت می‌کنید و لحن دوستانه شما را دوست داشتنی‌تر می‌کند.

اشتیاق و علاقه‌ی خود را برای ماموریت شرکت خود ابراز کنید. زمانیکه درباره‌ی برند شرکت خود صحبت می‌کنید بی‌ریا و صمیمی باشید. هیچ اشکالی ندارد که صمیمیت و خودمانی بودن شما در این بین نمایان باشد.

شما می‌توانید در عین حالیکه در نوشته‌ی خود رسمی هستید، جدی نباشید و یاحتی شوخ باشید. نوشته‌ی خیلی رسمی ممکن است متاثر‌کننده و غیر‌مفید باشد. در مقابل، بگذارید مشتری‌ها و بازدید‌کنندگان روحیه‌ی مهربان و پر‌ شور و اشتیاق شما را مشاهده کنند.

همانند زندگی واقعی، قابل اعتماد باشید. صداقت شما به میان خواهد آمد و مفید خواهد بود. حتی آسیب پذیری شما نیز می‌تواند پرهیزکاری مثبتی تلقی شود و به همین خاطر در صفحه‌ درباره‌ ما مورد استفاده قرار بگیرد.

به گونه‌ای صحبت کنید که انگار با یک فرد صحبت می‌کنید، نه یک شرکت و یا گروهی از مردم. تا زمانی که بازدید‌کننده‌ی شما اهمیت بدهد، او تنها کسی است که صفحه‌ی “درباره‌ی ما” شما را می‌خواند و تنها کسی است که شما در حال برقراری ارتباط هستید.

یک ارتباط بسازید

افراد دوست دارند با سایر افراد ارتباط داشته باشند. البته این مورد در حین نوشتن یک وبسایت برای شرکت به راحتی از یاد می‌رود. اما موفقیت بی‌نظیر سایت‌هایی مانند:Google+، Facebook و LinkedIn را نیز در نظر بگیرید. این سایت‌های شبکه‌های اجتماعی در اصل مجموعه‌هایی بزرگ از صفحات “درباره‌ی من” هستند.

شبکه‌های اجتماعی منبع عکس | شبکه‌های اجتماعی بهترین راه ارتباط با مشتری‌ها است.

در حین شکل دادن به صفحه‌ی “درباره‌ی ما” به اینکه با بازدیدکنندگان خود ارتباط برقرار کنید اهمیت بدهید همانگونه که به این امر اگر در یک جلسه‌ی رو در رو بودید اهمیت می‌دادید. چگونه می‌توانید آنها را درگیر کنید؟ به چه چیزی به بهترین حالت مرتبط خواهند بود؟

از حرف‌های اغراق آمیز پرهیز کنید. حرف‌های پر زینت و مبالغه آمیز بر مردم پیروز نخواهند شد. حرف‌های شما ساختگی و قلابی به نظر خواهند رسید. در مقابل، صداقت و رک گویی بسیار مؤثر است. بازدیدکنندگان قدر صداقت شما را خواهند دانست.

از اینکه خود واقعیتان را نشان دهید نترسید. راست‌گویی و صداقت شیوه‌ای است که شما با بازدید‌کنندگان خود ارتباط برقرار خواهید کرد و البته بهترین شیوه برای قبولاندن حرف‌هایتان و فروش محصولاتتان به آنها است.

ارزش‌های خود را توصیف کنید

صفحه‌ی ” درباره‌ی ما” شما باید چیزی فراتر از یک رزومه‌ی شراکتی باشد. این صفحه باید اینکه شما دقیقاً چه کسی هستید را توصیف کند. ارزش‌های کاری خود را توصیف کنید و بیان کنید که چرا محصول و یا خدمتی که شما ارائه می‌کنید برای خود شما مهم است.

ارزش محتوا منبع عکس | از خودتان نقاط قوت و ارزش‌های خود حرف بزنید.

اگر مؤلفه‌ی خیریه‌ای نیز در میان است صفحه‌ی “درباره‌ی ما” جای بسیار خوبی برای اشاره به این موضوع است. یک شرکت طراحی جواهرات 10% از تمام فروشش را به تلاش‌های بشردوستانه در سرتاسر جهان اهدا می‌کند. صاحب این شرکت در صفحه‌ درباره‌ ما وبسایت خود بیان کرده که چقدر از اینکه کاری دارد که او را قادر ساخته در کارهای خیریه شرکت کند خوشحال است.

مدرک اجتماعی در صفحه‌ درباره‌ ما خود داشته باشید

مدرک اجتماعی دلیل و سندی است که نشان می‌دهد شما واقعاً آنچه که ادعا می‌کنید هستید. این مدرک می‌تواند مشوق قدرتمندی برای بازدیدکنندگان سایت شما باشد.

صفحه‌ درباره‌ ما شما می‌تواند چند بخش با عنوان‌های “تقدیرنامه‌ها و جوایز” و یا “اخبار” باشد. این بخش‌ها برای بیان کردن دستاوردهای گذشته مناسب است به شرطی که مرتبط و مهم باشند.

اگر آمار و ارقامی نیز دارید که به شغل شما مرتبط است، آن‌ها را نیز بیان کنید. اگر مطلبی مطبوعاتی ارسال کرده‌اید که در مجله، روزنامه و یا انتشارات اینترنتی به شهرت رسیده‌اند از آنها نیز نقل قول کنید. اگر در وبلاگی نیز مصاحبه کرده‌اید لینک آنرا در بین مطالب خود بیاورید.

افتخارات شرکت منبع عکس | از افتخارات کسب وکار خود به مشتری‌ها بگویید.

اگر موافقت و تصدیقی از یک شخصیت مشهور، متخصص صنعتی و یا حتی مشتری‌ها دارید راهی پیدا کنید تا در بین مطالبتان از آنها استفاده کنید. این تأییدیه‌های شخص ثالث گواهینامه‌های قابل اطمینانی هستند که در عمل راضی کردن یک بازدیدکننده به اعتماد کردن به شما بکارتان می‌آیند.

اگر به سازمانی حرفه‌ای در زمینه‌ی کاری خود و یا در محدوده‌ی جغرافیایی خود مانند تالار تجاری منطقه تعلق دارید از آرم آنها نیز استفاده کنید.

همین قضیه درباره‌ی استفاده از آرم‌ها و یا تأییدیه‌های بعضی سرویس‌ها و سایت‌هایی که کارشان عیب یابی و یا تأییدیه برای محصولات است صدق می‌کند. بعضی از اینها عبارت‌اند از : دفترخانه‌ی تجارت برتر( The Better Business Beareu)، گزارشات مصرف گران( Consumer Reports)، خانه داری بهتر ( نشان تأییدیه‌ی این سرویس ) و سایر سایت‌های بازبینی. این آیتم‌ها متعلق به صفحه‌ی ” درباره‌ی ما” سایت شماست زیرا مایه‌ی اعتبار و قانونی بودن کار شما در نظر مشتری‌های شما هستند.

دلپسند و گیرا باشید

هیچکس نمی‌خواهد یک صفحه‌ی درباره‌ی ما که شبیه به یک رزومه‌ی کاری است را بخواند. رزومه‌ها بدلیل اینکه فهرستی از حقایق و اطلاعات اساسی که برای حداقل رساندن مطلبی فهرست شده‌اند خسته کننده هستند. در عین حال که شما می‌خواهید صفحه‌ درباره‌ ما سایت شما برای کسب یک فرصتی کاری مناسب باشد، به دنبال چیزی نیز می‌گردید که صفحه‌ی “درباره‌ی ما” ی شما را جالب‌تر می‌کند.چیزی پیدا کنید که بوسیله ی آن نظر بازدیدکننده‌ها را نسبت به سایت خود جلب کنید.

شرکت مورد علاقهمنبع عکس | همیشه سعی کنید شرکتی باشید که مشتری علاقه داشته باشد.

برای مثال آیا شرکت شما نام جالبی دارد؟ داستان این نامگذاری و اینکه این نام برای شما چه معنایی دارد را توضیح دهید.

یک شخص سایتی که برای ارائه‌ی خدمتی ایجاد کرده بود برای این بود که برای هزینه‌ی دانشکده‌ی دو دخترش پول ذخیره کند. اسم شرکت نیز ترکیبی از نام‌های دو دخترش بود، در کنار اطلاعاتی که در صفحه‌ی “درباره‌ی ما” نوشته بود دلیل این نامگذاری را نیز بیان کرده بود و یک عکس از خود و دو دخترش نیز، قرار داده بود.

حکایت آغازهای متواضعانه‌ی خود را شرح دهید

آیا داستان جالبی درباره‌ی شروع کارتان وجود دارد؟ اگر دارید آنرا شرح دهید. همه به داستان‌های خوب علاقه دارند.

یکی از شرکت‌های تولید محتوا که برای یک شرکت توزیع سس‌های آفریقایی صفحه درباره‌ ما نوشته بود. در آن داستان ایجاد این شرکت را نیز بیان کرد. صاحب این شرکت زمانی که از آفریقا به آمریکا مهاجرت کرده بود دلتنگ غذاهای وطنش بود که این امر باعث شد او شرکتش را تاسیس کند.

حکایت منبع عکس

یک مشتری دیگر دوست خوبی داشته که به دیابت مبتلا شده بود. یک روز دوستش با او درباره‌ی اینکه نمی‌تواند غذای منجمدی پیدا کند که با رژیم غذایی او مناسب باشد پیدا کند صحبت کرده بود. به همین دلیل مجبور بود که همه چیز را خودش از ابتدا درست کند که زمان زیادی می‌برد و خسته‌کننده بود.

این مشتری که خود درباره‌ی غذاهای صنعتی تجربه داشت با گروهی از متخصصین تغذیه ارتباط برقرار کرده و یک خط تولید غذاهای منجمد سالم متناسب با رژیم غذایی افراد دیابتی راه انداخت. مانند مثال اولی، داستان پیدایش این شرکت نیز در صفحه‌ی “درباره‌ی ما” آن‌ها بیان شده است که بسیار برای یک متن گیرا و جالب مناسب است.

از عنوان‌های فرعی، نقطه گردی و تصاویر گرافیکی استفاده کنید

زمانی که همه‌ی اطلاعاتتان را جمع آوری کردید، شاید به نظرتان بیاید که صفحه‌ی”درباره‌ی ما” ی شما طولانی است. اگر بیشتر از چند پاراگراف باشد شاید بخواهید که صفحه‌ی خود را بگونه ای شکل دهید که چند جلوه‌ی تصویری نیز شامل شود. سعی کنید که نوشته‌ی خود را به چند عنوان فرعی و تشریحی بشکنید همانگونه که در این نوشته نیز این‌کار انجام شده است. اینکار به شما کمک می‌کند که نوشته‌ی خود را مرتب کنید و همچنین نوشته‌ی شما را قابل بررسی می‌کند، یعنی اینکه چند نفر بصورت آنلاین مطلب را می‌خوانند.

طراحی گرافیکمنبع عکس | همیشه از طراحی گرافیکی و اینفوگرافیک های استفاده کنید.

همچنین استفاده از اعداد و نقطه گردی را در نظر بگیرید. می‌توانید از آنها برای درست کردن یک فهرست از خدمات و یا محصولات، توصیف مراحل مختلف در یک پروسه و یا ایجاد یک جدول زمانی در مورد شرکت خود استفاده کنید. نقطه گردی‌ها روش بسیار خوبی برای بیان مقدار زیادی از داده بدون فشار آوردن به خواننده‌های متن است. نقطه گردی‌ها همچنین فضای سفید ایجاد می‌کنند، منظور همان نقاط خالی است که متن را بدون درهم ریختگی نشان می‌دهد.

از هر فرصتی برای استفاده از گرافیک، جدول‌ها، لوگوها، تصاویر اینفوگرافیک و یا هرگونه ارائه و نمایش‌های تصویری استفاده کنید زیرا صفحه‌ی شما را جذاب‌تر می‌کنند. فقط اطمینان حاصل کنید که مرتبط با آنچه که نوشته می‌گوید باشند. از توضیحات به عنوان کپشن برای عکس‌هایی که مناسب دیدید استفاده کنید.

در پایان از لینک‌های مرتبط استفاده کنید. اگر به محصولات و یا خدمات خاصی اشاره کردید، از لینک‌هایی که آنها با جزئیات توصیف شده‌اند استفاده کنید. در انتهای صفحه ‌ی “درباره‌ ی ما”، لینک صفحه‌ی ارتباط با خود را نیز بگذارید تا بازدیدکنندگان قدم بعدی در خرید از شما را نیز بردارند.

عکس‌ها جلب توجه می‌کنند

شاید شما فکر کنید که بازدیدکنندگان وبسایت بیشتر به متن‌های نوشته شده علاقه مند باشند، ولی در حقیقت ما در یک دنیای بصری و دیداری زندگی می‌کنیم. بسیاری از مردم متن‌ها را بصورت سطحی می‌خوانند و فقط به اندازه‌ای مکث می‌کنند تا مفهوم متن را دریافت کنند و مشخص کنند که آیا به نیازهای آن‌ها مرتبط است یا نه.

عکس‌ها جلب توجه می‌کنندمنبع عکس | عکس جلب توجه می‌کنند و بهتر می‌توانند پیام را برسانند.

ولی عکس‌ها توجه آنها را جلب می‌کنند، افزودن رنگ‌ها به صفحه‌ی شما اغلب تاثیری فراتر از تأثیر نوشته‌ها می‌باشد.

درحالیکه عکس‌های پر زرق و برق در بعضی از صفحات شما کاربرد داشته باشند، نباید برای صفحه‌ی “درباره‌ی ما” ی خود از عکس‌های کلی استفاده کنید. بازدیدکننده می‌خواهد که با شما آشنا شود، نه یک مدل که با یک پس زمینه‌ی عالی در حال ژشت گرفتن در مقابل آنان است.

عکس‌هایی از خودتان و کارمندان خود و یا حتی محصولات خود (اگر مناسب بود) بگذارید. لازم نیست این عکس‌ها، عکس‌های استودیو باشند، در حقیقت اگر اینگونه نباشند بهتر است. این عکس‌ها می‌توانند عکس‌هایی از شما باشند که در محیط کارتان در حال انجام کار هستید.

یکی از مشتری‌های سایت ایجاد محتوا، یک صاحب امتیاز پخش شیرینی است. در صفحه ‌ی “درباره‌ ی ما” ی سایت او یک عکس از او درحالیکه روپوش و کلاه نانوایی را پوشیده است و یک سینی شیرینی در دست با یک میز جلویش با شکر و آرد قرار دارد گذاشته شده است.

برای سازنده غذای سگ‌ها عکس او با دو سگ ضمیمه‌ی صفحه‌ی “درباره‌ی ما” ی اوست. این تصویر نه تنها نشان می‌داد که او دوستدار سگ‌هاست بلکه خود یک مشتری نیز هست.

یک عکس از شما در حین کار کردن باعث می‌شود شما واقعی‌تر به نظر برسید. این کار شما را جالب‌تر و صمیمی‌تر نشان می‌دهد. بازدیدکنندگان احساس می‌کنند که شما را می‌شناسند. این کار یک جهش کوچک است برای اینکه مردم به شما اعتماد کنند و بخواهند که با شما کار کنند.

خروجی‌های شبکه‌های اجتماعی خود را زیاد کنید

کسی که بخواهد شما را کاملاً بشناسد شاید سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی شما مانند ، توئیتر، فیسبوک اینستاگرام و یا حتی یوتیوب را نیز چک کند.

آمار شبکه‌های اجتماعی منبع عکس | کسب وکار ها و شرکت‌های موفق شبکه‌های اجتماعی موفقی دارند.

این صفحات و سایت‌های اجتماعی را در صفحه‌ درباره‌ ما خود ذکر کنید تا به مشتری‌های احتمالی ایشان را داده باشید تا ابعاد دیگر شخصیت شما و یا کمپانی شما را بررسی کنند. همچنین این کار روش بسیار خوبی برای افزایش دنبال کننده‌های خود در شبکه‌های اجتماعی نیز هست و همچنین حمایت کننده‌های معمولی را به طرفداران پر و پا قرص تبدیل می‌کند. پس در قراردادن لینک‌های این شبکه‌های اجتماعی در صفحه‌ی”درباره‌ی ما” خود درنگ نکنید.

 

وضوح و قابل فهم بودن مطلب را بسنجید

از کسی که با کار شما آشنایی ندارد بخواهید تا صفحه‌ی درباره‌ی ما شما را بخواند. سپس به آنها یک پرسشنامه بدهید. از آنها بپرسید که به نظرشان کار شما چیست؟ و چرا موفق بوده است؟ آن‌ها باید قادر باشند تا به سادگی به این سوالات پاسخ دهند.

بازبینی

منبع عکس | محتوای خود را سبک سنگین کنید همیشه بازبینی محتوا مؤثر بوده است.

تجربه‌ی خوبی است که این کار را در سایت‌های اجتماعی خود مانند فیسبوک انجام دهید. اکثر مردم از اینکه نظر آنها را بپرسید خرسند خواهند شد.

شناختن شما برابر با دوست داشتن شماست

زمانی که صفحه‌ی درباره‌ی مای وبسایت خود را ایجاد می‌کنید، آن را به عنوان فرصتی برای ایجاد یک رابطه‌ی خوب با مشتری‌های احتمالی در نظر بگیرید. ارزش این صفحه را با بهره مندی از اطلاعات مفید و جذاب زیاد کنید نه مطالب غیر واقعی. اگر در انتخاب کلمات مشکل دارید و برای شما سخت است از یک کپی رایتر مستقل کمک بگیرید.

شناخت منبع عکس | شناخت خوب باعث می‌شود موفقیت تولیدمحتوا بیشتر باشد.

اینترنت مملو از سایت‌هایی است که محصولات و خدمات مشابهی را ارائه می‌کنند. صفحه‌ی “درباره‌ی ما”ی سایت شما باید منحصر به فرد باشد. این صفحه درباره‌ی شماست و فرصت شماست تا یک رابطه با بازدیدکنندگان خود بسازید.

بنابراین فقط همان اطلاعات غیر شخصی یکسان که خسته کننده هستند را بیان نکنید. زمانیکه بازدیدکنندگان شما را بشناسند، از شما خوششان خواهد آمد. و اگر از شما خوششان بیاید، به شما اعتماد خواهند کرد. و اگر به شما اعتماد کنند، کار را به شما خواهند سپرد.

 

مرتباً بروزرسانی کنید

صفحه‌ ی “درباره‌ ی ما”ی شما باید مدام در حال پیشرفت باشد. مدام آن را اصلاح کنید و به آن اضافه کنید تا بهتر شود.

آن‌را همزمان با شرکتتان که پیشرفت می‌کند و بزرگ‌تر می‌شود به روزرسانی کنید. اگر بازارهای فروش جدیدی را در نظر دارید و یا کاربردهای جدید و یا افراد مهم جدیدی به کارتان اضافه کرده‌اید شایسته است که در صفحه‌ی “درباره‌ی ما” به آنها نیز اشاره کنید.

اگر کسی امروز از شما درباره‌ی کارتان بپرسد، شما چه خواهید گفت؟ اطمینان حاصل کنید که صفحه‌ی “درباره‌ی ما” همه‌ی این نکات را دارا باشد.

 

وبسایت شما صفحه‌ی درباره‌ی ما دارد؟ اگر نه باید مشغول شوید. صفحه‌ی “درباره‌ی ما” شما می‌تواند فرصت خوبی برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری‌هایتان شود. خودتان می‌توانید محتوای این صفحه را تولید کنید اگر اهل قلم نیستید و یا می‌خواهید یک محتوای حرفه‌ای و استاندارد داشته باشید شرکت کپی فای به شما کمک می‌کند.

 

6 پاسخ
  1. زهرا 75
    زهرا 75 گفته:

    واقعا عالی و کامل بود.
    به نظر من درباره ما باید درباره ما باشد. به زبان ما (سایت و کاربر) باشد. واقعی و جدی و صمیمی باشد.
    باید به کاربر نگران اطمینان دهد که اطلاعات شما و مشخصات کارت بانکی شما نزد ما محفوظ خواهد بود.
    باید به او ثابت کند اینجا همان جایی است که شما دنبالش هستید و لزم نیست جای دیگری بروید.

    سایت خوبی دارید از مطالبت عالیتون ممنونم.

    پاسخ
  2. مهدی نوری
    مهدی نوری گفته:

    با سلام. مطلبتون مفید بود. بخاطر همین این قسمت از سایت که “نام” ، “ایمیل” و “وبسایت ” رو سمت چپ مینویسه رو براتون درست درست کردم.
    کد زیر رو توی quiclk css کپی کنید. اگه جواب نداد ببرید توی فولدر css قالب و در آخر فایل rtl.css کپی کنید درست میشه.
    موفق باشید.

    #commentform label {
    right: unset !important;
    }
    #author , #email , #url {
    margin-right: 50px !important;
    }
    #commentform > p.comment-form-cookies-consent > label {
    right: 25px !important;
    }
    #wp-comment-cookies-consent {
    margin-top: 8px;
    }
    #main > div.container_wrap.container_wrap_first.main_color.sidebar_right > div > main > div.comment-entry.post-entry > div.comment_container > span {
    display: none;
    }

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دادن به زهرا 75 لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *