سفارش رپورتاژ

رپورتاژ آگهی ؛ قالب ها و نمونه ها (همراه با فیلم)

رپورتاژ آگهی ؛ قالب ها و نمونه ها (همراه با فیلم)

رپورتاژ آگهی چیست؟

به سادگی می توان رپورتاژ آگهی را آگهی های تصویری تعریف کرد، به گونه ای که برای تمامی امور کاربرد دارد. مثلا مدل لباس، نحوه آرایش، آموزش و یا دستورالعمل های خوبی را می توان منتشر کرد و منتظر بازدید کاربران و استقبال آن ها بود.

 

 

بنابراین در حالی که این کلمه ترکیبی از “تبلیغات” و “مقاله” است، رپورتاژ آگهی بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و مقاله و مطالب در آن مشهود نیستند.

 

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری به عنوان یک سری اطلاعات تضمین شده، محصول یا خدمات خاص یک شرکت را در یک مجله، روزنامه و حتی اینترنت تبلیغ می کنند. می توان از آن به عنوان تبلیغی “بومی” نام برد، که به منظور ترکیب نگاه کلی و برقراری احساس با منبع ( شرکت و…) پیام طراحی شده است. یک رپرتاژ آگهی بسیار متفاوت از مقاله است، هرچند در کلمات مشابه یکدیگر باشند.

 

قالب رپورتاژ آگهی و عناصر

همانطور که اشاره شد، یک رپورتاژ آگهی به گونه ای طراحی شده است که مشابه با سایر مقالات منتشر شده در همان نشریه است. بدین معنی که اگر مجله سلامتی مردان باشد، نام تجاری (برند) مواد غذایی ایجاد می شود و یک ریپورتاژ آگهی روی دستورالعمل سالم محصول شکل می گیرد. یا در مجله مد زنان، یک نام تجاری لباس می تواند نکاتی درباره آنچه که به زودی مد خواهد شد و یا آنچه که فصل آینده مد نخواهد بود را با برجسته کردن ویژگی هایی که باید داشته باشد ارائه دهد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست؟

هر مقاله ای که در یک نشریه خاص مطالعه می کنید، می تواند به عنوان یک رپورتاژ آگهی مورد تجدید نظر قرار گیرد. با این تفاوت که در مقایسه با مطالب مورد استفاده برندهای دیگر، بر تبلیغ روی برند متمرکز است. این گونه نیست که محتوا ارزشمند نباشد، اما فقط باید به خاطر داشته باشید که شما در حال مطالعه یک تبلیغ ذهنی هستید.

 

پس هدف از طراحی رپرتاژ آگهی ترکیب عناصر ضروری تبلیغاتی است تا شرایط خاص و قانونی را برآورده کند. که FTC  آن را در تبلیغات محلی خود ارائه می دهد: راهنمای کسب و کار:

“بازاریابان و ناشران از روش های نوآورانه برای ایجاد، قالب بندی و ارائه تبلیغات دیجیتال استفاده می کنند. یکی از آنها  “تبلیغات بومی” است که شباهتی به اخبار، مقالات بررسی ویژگی محصولات، سرگرمی و سایر مطالبی است که به صورت آنلاین قابل بررسی هستند. اما به عنوان تبلیغات بومی، مشتریان می توانند بین تبلیغات و محتوای های دیگر فرق قائل شوند؟

 

در کل تبلیغات باید برای کالاها باقی بمانند.

قالب های رپورتاژ آگهی

به منظور نمایش بهتر آنچه که در مورد آن صحبت می کنیم چند نمونه قالب رپرتاژ آگهی وجود دارد:

مراحل بازیابی و آراستن قالب ها

صادقانه بگویم، این زمان برای من حدود 30 دقیقه طول کشید. اگر فکر می کنید به نظر می رسد مدت زیادی طول کشیده است (البته، متشکرم!)، و می خواهید خودتان یکی درست کنید، اینجا بروید!

 

1-به Snappa بروید (دوباره، این یک لینک فروش است.)

 

2-ابعاد: برای ابعاد شما 2550 × 3300 را انتخاب کنید (پیکسل برابر با 8.5 × 11)

3-زمینه: یک “زمینه” را انتخاب کنید.

 

4- پلاروید: به قسمت «شکل ها» بروید و مربع همراه با حاشیه، مستطیل پر شده (سیاه) و مربع پر (سفید) را انتخاب و ترکیب کنید.

 

5-شکل های بنفش: فقط ترکیبی از مستطیل و دایره است!  یک مرز سفید به دایره پایینی و مستطیل اضافه شده است.

6-جعبه متن سفید: مستطیل سفید با حاشیه خط چین را انتخاب کنید. از اشکال دایره و اعداد برای شماره گذاری استفاده کنید.

 

7-عنوان: فقط متن اصلی، فونت خود را انتخاب کنید و از تابع “سایه” برای سایه مشکی استفاده کنید.

8-ریمل مژه و ابرو: به “گرافیک” بروید و “ریمل مژه و ابرو” را جستجو کنید.

 

ویدیو مراحل به صورت گام به گام

من اولین بار موفق نشدم، اما من بازگشتم و دوباره امتحان کردم. و حدس می زنم، واقعا فقط 10 دقیقه طول می کشد تا چیزی شبیه به قسمت بالا ایجاد کنید. نگاهی بیندازید!

این واقعی است! من می خواهم (قالب های) بیشتر اضافه کنم. در حال حاضر، موفق باشید!  اجازه دهید از سوال یا نظرات شما مطلع شوم.

 

مقالات جدید:

رپورتاژ آگهی چیست؟ 8 نکته برای نوشتن رپورتاژ اثربخش

رپورتاژ آگهی ؛ چه کارکردی در سئو SEO سایت دارند؟

14 کلید موفقیت در نوشتن رپورتاژ آگهی

رپوتاژ خبری یا رپوتاژ آگهی، فرصتی که نباید از دست بدهید

4 قدم مهم برای ساخت رپورتاژ

آگهی نامه های فروش چیست ؟

تبلیغ نویسی (نوشتن آگهی های تبلیغاتی) چیست ؟

 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دادن به خانه هوشمند آلفا لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *