نماد سایت کپی فای

چگونه ذهن مشتری های خود را برای بازاریابی محتوایی بخوانیم؟

wp 1488886404884

چگونه ذهن مشتری های خود را برای بازاریابی محتوایی و تولید محتوا بخوانیم؟

برای بازاریابی محتوایی که کار اصلی در آن تولید محتوا است نیاز است که خواست مشتری های خود را بدانیم تا بتوانیم کالا یا خدماتی که می خواهیم را به آن ها بفروشیم. در تولید محتوای مناسب مشتری همیشه اولویت اول قرار دارد. اما چطوری این کار را بکنیم؟ چطوری تولید محتوا ی خود را بر اساس نیاز های مشتری ها انجام دهیم؟ در این مطلب برخی از راه حل ها را به شما خواهیم گفت.

1- مشتری های هدف بازاریابی محتوایی خود را شناسایی کنید

ابتدا مشتری های ایده آل خود را شناسایی کنید.

 

اگر مدتی است که کاری را شروع کرده اید، یک لیست شامل 5 نفر از بهترین مشتری هایی که تاکنون داشته اید درست کنید. این افراد، افرادی هستند که نشان می دهند نیاز های آنان را به خوبی در بازاریابی محتوایی خود تشخیص داده اید و می توانید از ویژگی های آن ها برای خواندن ذهن مشتری برای تولید محتوای برتر استفاده کنید.

2- سوال کنید

از مشتری ها درباره ی مشکلاتشان و همچنین نیاز هایشان سوال کنید; نه اینکه حدس بزنید.

میزبان یک گردهمایی شوید- بسیاری از صاحبان کسب و کار زرنگ و دانا گروه تمرکز خود را ایجاد و مشتریان ایده آل را برای ضیافت و یا کارگاه های رایگان و غیره جمع میکنند. این گفتگو ها باعث میشود که مشتری ها تجربیات و چالش های روزمره ی خود را به اشتراک بگذارند. شما در عین حال که یک خاطره ی فراموش نشدنی برای آنها ایجاد میکنید; اطلاعات ارزشمندی نیز دریافت خواهید کرد. در کنار همه ی اینها این چنین کارگاه هایی که ایجاد می کنید برای شما برندسازی هم انجام می دهد.

3- بازتاب دهید( مانند آینه)

تمام گفته ها و نظریات مشتری ها را ضبط کنید و در نوشته های تبلیغاتی خود همان ها را استفاده کنید. بجای استفاده از کلمات پیچیده از کلماتی که مشتری ها از آنها استفاده کرده اند استفاده کنید. اینگونه وقتی نوشته ی شما را میبینند احساس راحتی خواهند کرد.

4- در شبکه های اجتماعی فعالیت مداوم و مفید داشته باشید

شبکه های اجتماعی مانند توئیتر، اینستاگرام و موارد دیگر جایی هستند که افراد اتفاقات روزمره خود را با سایرین به اشتراک می گذارند. برای اینکه بهتر بتوانید نیاز های مشتری های خود را درک کنید در شبکه های اجتماعی فعالیت مداوم داشته باشید و سعی کنید در آنجا هم از مشتری ها بخواهیدتا خواسته های خود را بیان کنند.

اگر دقت داشته باشید می فهمید که افراد در شبکه های اجتماعی راحت تر نظرات خود را بیان می کنند و می توانید با تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی خود بصورت منظم و مرتب از نظرات آن ها بهره مند شوید. شبکه های اجتماعی هم بخش مهمی از بازاریابی محتوایی هستند که باید در آن موفقیت داشته باشید.

 

خروج از نسخه موبایل