what is advertorial

رپوتاژ خبری یا رپوتاژ آگهی، در چه سایتی رپورتاژ دهیم؟

در تحقیق انجام‌شده روی 7 برند نه‌چندان مطرح مشخص شد که هر چه میزان استفاده از رپورتاژآگهی با لینک‌های هدفمند بیشتر باشد تعداد بازدیدها از محصول، ترافیک سایت و بک لینک‌های سایت محصول مورد نظر افزایش‌یافته و در نتیجه باعث سفارش و سوددهی بیشتر محصولات و خدامت ارائه‌شده می‌شود.

در همین راستا سایت کپی فای با  استفاده از یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای، مشاور بازاریابی و برند سازی و یک متخصص سئو که مسئولیت تهیه رپورتاژ خبری یا رپورتاژآگهی را بر عهده‌دارند و در این میان یک ناظر با سابقه نیز بر آن‌ها نظارت دارد ضمن ارائه مشاوره و عقد قرارداد مطالب و آگهی‌های خبری شما را تولید و در وب‌سایت‌های خبری و خبرگزاری‌های های معتبر منتشر می‌کند.

اکثر خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های مهم خبری تعداد 800 کلمه و در برخی مواقع 1200 کلمه را برای رپورتاژآگهی یا رپورتاژ خبری با حداکثر 3 لینک از سایت مقصد تعیین کرده‌اند که به‌عنوان شرایط عمومی این قبیل تبلیغات در نزد افکار عمومی نیز پذیرفته‌شده و می‌تواند بر حسب نیاز مشتریان مورد مذاکره نیز قرار گیرد.

با تعدادی از وب‌سایت‌های خبری و خبرگزاری‌های های معتبر طرف قرارداد با سایت کپی فای آشنا می‌شویم؛

خبرگزاری فارس

رتبه الکسا: 23 در ایران

خبرگزاری فارس با صاحب‌امتیازی موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس در بهمن‌ماه سال ۱۳۸۱ هم‌زمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه‌‌اندازی شد. این خبرگزاری با داشتن خبرنگار در اکثر شهرهای ایران گستره وسیعی در میان مخاطبان داخلی و خارجی داشته و می‌تواند محصول شما را به‌صورت رپورتاژآگهی در سطح وسیعی منتشر کند. برای مشاهده خبرگزاری فارس می‌توانید به آدرس http://www.farsnews.com و یا با نام دامنه‌های org،ir و net مراجعه نمائید.

خبرگزاری تسنیم

رتبه الکسا: 53 در ایران

خبرگزاری بین‌المللی تسنیم با صاحب‌امتیازی مؤسسه‌ی آتی‌سازان فرهنگ تسنیم کار خود را از سال 1391 آغاز کرد. این خبرگزاری در تمامی حوزه‌های خبری اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، بین‌الملل، عکس، گرافیک، صوت و فیلم و … فعالیت دارد که مخاطبان فراوان آن می‌تواند تأثیر خوبی در معرفی محصولات شما در بازار داشته باشد. برای مشاهده خبرگزاری تسنیم می‌توانید به آدرس https://www.tasnimnews.com مراجعه نمائید.

خبرگزاری مهر

رتبه الکسا: 44 در ایران

خبرگزاری مهر با صاحب‌امتیازی سازمان تبلیغات اسلامی کار خود را از سال 1382 آغاز کرد. خبرگزاری مهر در حوزه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، دین و اندیشه، حوزه و دانشگاه، علم و فناوری، ورزشی و عکس و گرافیک، حوزه‌های بین‌الملل به زبان‌های خارجی شامل عربی، انگلیسی، استانبولی، اردو، کردی فعالیت می‌کند. این خبرگزاری در سال 2007 عضو “آوانا” (چهلمین عضورسمی اتحادیه خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه ) شده و مبتکر پرچم سازمان 50 ساله خبرگزاری‌های آسیا-اقیانوسیه می‌باشد. این خبرگزاری اخبار و تبلیغات مراکز اقتصادی را به‌صورت قابل‌دسترسی آسان برای مخاطبان نمایش می‌دهد. برای مشاهده خبرگزاری مهر می‌توانید به آدرس https://www.mehrnews.com  مراجعه نمائید.

پایگاه اطلاع‌رسانی تابناک

رتبه الکسا: 33 در ایران

پایگاه اطلاع‌رسانی «تابناک» در سال 1386 با صاحب‌امتیازی شخصی و حقیقی راه‌اندازی شد. این پایگاه اطلاع‌رسانی با فعالیت در حوزه‌های گوناگون بین‌الملل، سیاسی، ورزشی، اجتماعی، عکس و … دارای مخاطبان زیادی از سراسر کشور است. این پایگاه خبری به آدرس http://www.tabnak.ir در اختیار مخاطبان و مشتریان آگهی در سراسر کشور می‌باشد.

پایگاه اطلاع‌رسانی خبرآنلاین

رتبه الکسا: 47 در ایران

پایگاه اطلاع‌رسانی «خبرآنلاین» کار خود را از سال ۱۳۸۷ با صاحب‌امتیازی شخصی و حقیقی آغاز کرده است این سایت آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به‌صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. این پایگاه خبری در مجموعه “گروه رسانه‌ای خبر” قرار دارد که روزنامه‌های “خبرجنوب”، “خبر ورزشی”، هفته‌نامه “سیاحت و تجارت” و هفته‌نامه ادبی “نگاه پنجشنبه” را شامل می‌شود. این پایگاه خبری به آدرس https://www.khabaronline.ir/ در اختیار مخاطبان و مشتریان آگهی در سراسر کشور می‌باشد.

پایگاه اطلاع‌رسانی فردانیوز

رتبه الکسا: 170 در ایران

پایگاه اطلاع‌رسانی « فردانیوز» کار خود را از سال 1383 با صاحب‌امتیازی شخصی و حقیقی آغاز و از سال ۱۳۹۱ به‌عنوان پایگاه خبری و تحلیلی «فردا» از هیأت نظارت بر مطبوعات مجوز فعالیت کرده است. این پایگاه خبری با فعالیت در حوزه‌های سیاسی، بین‌الملل، اجتماعی، ورزشی، عکس و … دارای مخاطبان متعددی از سراسر کشور است. این پایگاه خبری به آدرس https://www.fardanews.com/ در اختیار مخاطبان و مشتریان رپورتاژ خبری و  آگهی در سراسر کشور می‌باشد.

پایگاه اطلاع‌رسانی افق نیوز

رتبه الکسا: 62725 در ایران

پایگاه اطلاع‌رسانی « افق نیوز» کار خود را از چند سال قبل با صاحب‌امتیازی موسسه خبری و اطلاع‌رسانی افق به‌عنوان پایگاه خبری و تحلیلی « افق نیوز» آغاز کرده است. این پایگاه خبری با فعالیت در حوزه‌های فرهنگ و هنر، استان‌ها، دانشگاه، یادداشت و گفتگو، سیاسی، بین‌الملل، اجتماعی، ورزشی، عکس و … دارای مخاطبان متعددی از سراسر کشور است. این پایگاه خبری به آدرس http://ofoghnews.ir/  در اختیار مخاطبان و مشتریان رپورتاژ خبری و  آگهی در سراسر کشور می‌باشد.

پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب نیوز

رتبه الکسا: 318 در ایران

پایگاه اطلاع‌رسانی « آفتاب نیوز» کار خود را از چند سال قبل با صاحب‌امتیازی شخصی و حقیقی به‌عنوان پایگاه خبری و تحلیلی « آفتاب نیوز» آغاز کرده است. این پایگاه خبری با فعالیت در حوزه‌های فرهنگ و هنر، علم، مهارت، فن‌آوری، چندرسانه‌ای، سلامت، سیاسی، بین‌الملل، اجتماعی، ورزشی و … دارای مخاطبان متعددی از سراسر کشور است. این پایگاه خبری به آدرس  http://aftabnews.ir/  در اختیار مخاطبان و مشتریان رپورتاژ خبری و  آگهی در سراسر کشور می‌باشد.

پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ما

رتبه الکسا: 880 در ایران

پایگاه اطلاع‌رسانی « موسیقی ما» کار خود را از چند سال قبل با صاحب‌امتیازی شخصی و حقیقی به‌عنوان پایگاه خبری و تحلیلی « آفتاب نیوز» آغاز کرده است. این پایگاه خبری با فعالیت در حوزه‌های فرهنگ و هنر، علم، مهارت، فن‌آوری، چندرسانه‌ای، سلامت، سیاسی، بین‌الملل، اجتماعی، ورزشی و … دارای مخاطبان متعددی از سراسر کشور است. این پایگاه خبری به آدرس  http://aftabnews.ir/  در اختیار مخاطبان و مشتریان رپورتاژ خبری و  آگهی در سراسر کشور می‌باشد.

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران

رتبه الکسا: 442 در ایران

پایگاه اطلاع‌رسانی « جماران» از 22 بهمن ماه 1387 کار خود را با صاحب‌امتیازی موسسه جماران به‌عنوان پایگاه اطلاع رسانی و خبری «جماران»آغاز کرده است. این پایگاه خبری با فعالیت در حوزه‌های فرهنگ و هنر، علم، مهارت، فن‌آوری، چندرسانه‌ای، سلامت، سیاسی، بین‌الملل، اجتماعی، ورزشی و … این مجموعه اما نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌ها، عملکرد مسئولان و احزاب را وظیفه ذاتی خود می‌پندارد و آن را با هدف ارتقای دانایی جامعه، حق پرسشگری شهروندان و وظیفه پاسخگویی مسئولان با جدیت دنبال می‌کند. این پایگاه خبری به آدرس https://www.jamaran.ir   در اختیار مخاطبان و مشتریان رپورتاژ خبری و  آگهی در سراسر کشور است.

راهنمای بانکی

رتبه الکسا: 813 در ایران

یاست راهنمای بانکی از 26 مرداد ماه 1387 کار خود را با صاحب‌امتیازی شخصی به‌عنوان پایگاه اطلاع رسانی و خبری «بانکی»آغاز کرده است. سایت بانکی یک سایت مستقل با موضوع بانکی و اقتصادی است و به هیچ حزب و جریانی تعلق ندارد و هدف آن اطلاع رسانی است. محتویات سایت بانکی شامل سه موضوع خدمات بانکها، اخبار بانکی و مطالب تحلیلی- کاربردی اقتصادی می باشد و روز به روز در حال تکمیل و پیشرفت است. سایت بانکی در شروع کار خود با نزدیک به 1000 صفحه اطلاعات جدید و انحصاری در زمینه خدمات بانکی کشور اطلاع رسانی خود را آغاز نمود. سایت بانکی پس از شروع به کار، پویایی ویژه ای داشته و به طور متوسط روزانه 10 صفحه جدید به محتوای سایت خود اضافه نموده است و این رقم در حال افزایش است. معرفی خدمات بانکی همه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و دیگر واحدهای پولی و بانکی کشور، مطالب تحلیلی و کاربردی برای کمک به اصلاح ساختار اقتصادی و بانکی کشور در راستای اهداف دولت و نظام، پوشش خبری بانکی و اقتصادی ایران و جهان محوریت مطالب سایت بانکی هستند. این سایت به آدرس http://banki.ir در اختیار مخاطبان و مشتریان رپورتاژ خبری و  آگهی در سراسر کشور خواهد بود.

پایگاه اطلاع رسانی سلامت نیوز

رتبه الکسا: 954 در ایران

پایگاه اطلاع‌رسانی « سلامت نیوز» از سال 1384 کار خود را با صاحب‌امتیازی شخصی اولین پایگاه اطلاع رسانی در حوزه سلامت و بهداشت با هدف ارتقای سطح آگاهی و در نتیجه ارتقای سطح سلامت عموم مردم راه اندازی شد. این پایگاه خبری اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی درباره شیوه زندگی سالم در اختیار شما قرار می دهد. تبلیغات در سلامت نیوز طبق معیارهای استاندارد جهانی و بر اساس مجوزهای لازم از متولیان این امر خطیر نظیر وزارت بهداشت و درمان انجام می شود. این پایگاه خبری به آدرس  www.salamatnews.com/   در اختیار مخاطبان و مشتریان رپورتاژ خبری و  آگهی در سراسر کشور است.

پایگاه اطلاع رسانی عصر خبر

رتبه الکسا: 4212 در ایران

پایگاه اطلاع‌رسانی « عصر خبر» از سال 1390 کار خود را با صاحب‌امتیازی شخصی به‌عنوان پایگاه اطلاع رسانی و خبری « عصر خبر »آغاز کرده است. راه انداز سایت عصرخبر؛ یکی از روزنامه نگاران با سابقه به خصوص د ر حوزه فضای مجازی بوده و سابقه مدیرمسئولی سایت تابناک را داشته است. هیچ کدام از اعضای تحریریه عصرخبر، عضو هیچ حزب و جریانی نیستند. در هیچ دولتی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا و اعتدالگرا، کوچکترین سمتی ندارند و بنا بر پذیرش هیچ سمتی هم ندارند. آنها به عنوان بخشی از مردم، فقط و فقط روزنامه نگارند. این پایگاه خبری به آدرس  http://www.asrkhabar.com/   در اختیار مخاطبان و مشتریان رپورتاژ خبری و  آگهی در سراسر کشور می باشد.

پایگاه خبری تحلیلی، فناوری اطلاعات و ارتباطات ایتنا

رتبه الکسا: 2345 در ایران

پایگاه خبری تحلیلی، فناوری اطلاعات و ارتباطات « ایتنا» از چندین سال قبل کار خود را با صاحب‌امتیازی شخصی به‌عنوان پایگاه خبری تحلیلی، فناوری اطلاعات و ارتباطات « ایتنا »آغاز کرده است. اطلاع‌رسانی جامع و حرفه‌ای در زمينه تكنولوژی ارتباطات و اطلاعات، بپردازد و با نگاهی دقيق‌تر و همه‌جانبه، و با كمك كارشناسان و متخصصين، و ياری دست‌اندركاران، به پركردن خلاء موجود در حوزه اینترنت و فناوری از جمله فعالیت های پایگاه خبری تحلیلی، فناوری اطلاعات و ارتباطات « ایتنا » است. ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات نیز از زیرمجموعه های این سایت بری و اطلاع رسانی در حوزه آی تی است. این پایگاه خبری به آدرس http://www.itna.ir/ در اختیار مخاطبان و مشتریان رپورتاژ خبری و  آگهی در سراسر کشور خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.